Pauper man tenzij je lekker tussen de Antillianen en Marokkanen wilt wonen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:02 schreef Insomnia_ het volgende:
ik wil zo kanker graag terug naar rotterdam he gvd.
ik ben toch ook allochtoonquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Pauper man tenzij je lekker tussen de Antillianen en Marokkanen wilt wonen.
Ja maar je hebt toch ook je standaarden die niet pauper zijn in sommige wijken schijten de Afrikanen gewoon uit het raam man.quote:
Valt wel mee.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:04 schreef Amarantha het volgende:
Ik vraag me af of er iets in in Engeland wat wel goedkoop is qua eten en drinken (of zelfde prijs als hier). Of valt dat wel mee Inso? Hoor altijd dat het allemaal zo vies duur is daar
2 jaar of zo dacht ik maar hij komt nog regelmatig terug naar Nederland zei die laatst, Dvenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]![]()
Vraag me ineens af hoe lang hij daar nou woont
Maar buiten London om valt het dus wel mee?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Valt wel mee.
Nederlanders zijn vaak in London
Dat is echt heel vies duur voor Nederlandse begrippen
vroeger toch ook in pauper wijken gewoondquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja maar je hebt toch ook je standaarden die niet pauper zijn in sommige wijken schijten de Afrikanen gewoon uit het raam man.
Je hebt wel paar goede wijkjes maar zonder werk kan je daar toch niet komen door nieuwe beleid.
Ja. Al zal ik er vroeg of laat aan moeten geloven in London.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar buiten London om valt het dus wel mee?
Waarom?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja. Al zal ik er vroeg of laat aan moeten geloven in London.
Kutleef
Een STUK duurder.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:06 schreef BlauweTijger het volgende:
London is duurder dan Amsterdam ja.
Je zorgen komen gewoon mee man.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
vroeger toch ook in pauper wijken gewoond
mis gewoon die tijd man
rustig elke 2 weken naar feyenoord alles, geen zorgen
Ja, familie woont in OBL en hebben in Klaaswaalgewoondquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee klein dorpje daar tegenaan, wonen maar 600 mensen hier .
Ken je de omgeving?
Ja, wel gelijk Daarom ook nostalgie.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Je zorgen komen gewoon mee man.
Zou niks uit moeten maken waar je huis woont overal kan je goed leven als je goed in je vel zit ( Ome Elan-wijsheden)
Feyenoord is wel tof ja, maar of je daar zo vrolijk van gaat worden hoe ze nu spelen
Hoezo dat?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:08 schreef Amarantha het volgende:
Wij zijn vroeger een keer met de auto daarheen gegaan. Mijn vader werd knettergek
Goidschalxoord ken je dan vast welquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, familie woont in OBL en hebben in Klaaswaalgewoond
quote:
Aah ja dan snap ik het wel ja. Woon je er nu ver vanaf dan? *van London*quote:
Nee, ik heb nooit in OBL gewoondquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Goidschalxoord ken je dan vast wel
Waar woonde je in OBL, Dven woonde daar ook
Nieuw-amsterdamse straatquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Ja, Emmen is doods qua verkeer ja
Alhoewel, op de Nieuw-amsterdamse straatweg (zo heet die trein toch?) Werden menig fietser doodgereden
#pray4londonquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja. Al zal ik er vroeg of laat aan moeten geloven in London.
Kutleef
Vrij stukje ja.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Aah ja dan snap ik het wel ja. Woon je er nu ver vanaf dan? *van London*
Die jaquote:
Haha beter mijn ex woont daarquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, ik heb nooit in OBL gewoond
Ik kom uit Barendrecht
Haha chill, daar woonde ik vlakbijquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Haha beter mijn ex woont daarTijdje gewerkt bij De Bas
Ik ben nog nooit verhuisdquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar ik wil niet verhuizen.
Verhuizen
40-45 keer?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zal je niet vertellen hoe vaak ik verhuisd ben
Echtquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha chill, daar woonde ik vlakbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |