Randstad sowieso minder dan op platteland, meisjes/vrouwen daar zijn ook anders. Minder make-up, minder hoerige kleding.quote:
Was heel dichtbij, 2 kilometer ofzo. Met mooi weer ging ik vaak ook lopend heenquote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Randstad sowieso minder dan op platteland, meisjes/vrouwen daar zijn ook anders. Minder make-up, minder hoerige kleding.
En je hebt geen negers waar je mee moet concurrenten.
Of ik nou in een gehucht loop of in een stad, ik zie altijd genoeg mooie vrouwen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Randstad sowieso minder dan op platteland, meisjes/vrouwen daar zijn ook anders. Minder make-up, minder hoerige kleding.
En je hebt geen negers waar je mee moet concurrenten.
Zo nicequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Was heel dichtbij, 2 kilometer ofzo. Met mooi weer ging ik vaak ook lopend heen
heb meer jaar van mn leven in de stad gewoond dan dit dorp hoorquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Leuk toch.
Ga je nog wat meemaken in de stad straks.
Ah das minderquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zo niceIk heb het wel nodig, moet 50 minuten met de bus
Waar woon jij eigenlijk elan? Rotjeknor gewoon?quote:
Ach dat ben ik wel gewend, naar de middelbare school moest ik een uur fietsen.quote:
Zelfde godenbuurt als Dven, Hoekse Waardquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar woon jij eigenlijk elan? Rotjeknor gewoon?
Een uur fietsenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach dat ben ik wel gewend, naar de middelbare school moest ik een uur fietsen.
Laatste jaren was ik lui en deed ik dat kwartiertje met de bus
Dven woont in Bulgarijequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Zelfde godenbuurt als Dven, Hoekse Waard
Wou net zeggen gelijk abo vragen dan tochquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach dat ben ik wel gewend, naar de middelbare school moest ik een uur fietsen.
Laatste jaren was ik lui en deed ik dat kwartiertje met de bus
Ik heb op de terugweg wel eens 3 uur over die 14 km gedaanquote:
OBL?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Zelfde godenbuurt als Dven, Hoekse Waard
Mijn godquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb op de terugweg wel eens 3 uur over die 14 km gedaanGewoon heel traag trappen, zo geen zin in toen.
Ging mijn zus altijd bijdehand doen en zeggen dat zij altijd wel ging fietsen en dat ik verwend was.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Wou net zeggen gelijk abo vragen dan toch
Hoekse bloed en Hoekse ziel kunnen je lichaam onmogelijk verlaten, Dven zal dit bevestigen.quote:
Echt?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:02 schreef Insomnia_ het volgende:
ik wil zo kanker graag terug naar rotterdam he gvd.
nee eigenlijk nietquote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoekse bloed en Hoekse ziel kunnen je lichaam onmogelijk verlaten, Dven zal dit bevestigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |