SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Oh.
hoezi niet dealerquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sowieso, als ik vroeg vrij ben ga ik met de trein paar dorpen verder op even wiet halen in vervolg. Zelfde shop maar veel betere wiet en meer voor het zelfde geld
Alleen hierom zouden ze die kaart echt moeten afschaffen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sowieso, als ik vroeg vrij ben ga ik met de trein paar dorpen verder op even wiet halen in vervolg. Zelfde shop maar veel betere wiet en meer voor het zelfde geld
slechte dealer dus je woont zeker niet idcht bij roffaquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mwah krijg altijd vet slechte wiet laatste paar maanden
Ik ga hem wel goed gebruiken voor stagequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Alleen hierom zouden ze die kaart echt moeten afschaffen.
Gun je je pleziertje hoor maar mensen maken toch vet misbruik van die kaar op deze manier.
Roffa?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
slechte dealer dus je woont zeker niet idcht bij roffa
Kan hem geen ongelijk geven. Gratis in de vakantie's (op zomer na) naar Amsterdam toe enzquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:53 schreef Elan het volgende:
Broertje had ook zo'n ding ging die alle festivals mee langs en dagje Amsterdam, dagje dit dagje dat allemaal gratis
Goede leven tochquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:53 schreef Elan het volgende:
Broertje had ook zo'n ding ging die alle festivals mee langs en dagje Amsterdam, dagje dit dagje dat allemaal gratis
Kan toch gewoon op je traject of heb je dat al begrijp niet waarom zo'n kaart per se landelijk moet zijnquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga hem wel goed gebruiken voor stageEn in de winter
jammerquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh nee haha, ik woon in Drenthe![]()
Drenthequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh nee haha, ik woon in Drenthe![]()
danquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:55 schreef Elan het volgende:
Drenthe![]()
Die vrouwen daar zijn zoveel knapper als hier
Dankje.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:55 schreef Elan het volgende:
Drenthe![]()
Overal heb je mooie vrouwenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:55 schreef Elan het volgende:
Drenthe![]()
nee Gelderlandquote:
en school danquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:56 schreef Amarantha het volgende:
Vorige opleiding heb ik mijn OV kaart niet echt gebruikt, paar keer met de bus naar mijn moeder en dat was het wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |