Dat is een telegraafschreeuwkop van Pownews, niet de daadwerkelijke strekking van het bericht. Al blijft het een ietwat dubieuze uitspraak natuurlijk.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:12 schreef VeX- het volgende:
"Demonstranten zijn terroristen."
Het begint hier steeds meer op een derderangs dictatuur te lijken.
Zolang ze niet terugkomen is dat 'op zich' niet echt een probleem. Althans, ze zijn dan niet meer 'ons' probleem.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 06:24 schreef SEMTEX het volgende:
Ik hoorde gisteren dat er vanuit de Schilderswijk 33 man naar Syrië is vertrokken om te vechten met IS (waarvan 6 overleden), het gaat dus regelmatig wat verder dan alleen zwaaien met vlaggen, er wordt daar ook geronseld.
Maar ze komen weldegelijk ook terug.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 06:25 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Zolang ze niet terugkomen is dat 'op zich' niet echt een probleem. Althans, ze zijn dan niet meer 'ons' probleem.
Waarom eigenlijk ? De strijd is immers nog niet gestreden. Desertie zal Allah vast niet leuk vinden.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 07:16 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Maar ze komen weldegelijk ook terug.
Max 27 van de 33quote:Op woensdag 13 augustus 2014 07:16 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Maar ze komen weldegelijk ook terug.
Ongetraind hou je het niet lang vol hoor.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 07:29 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk ? De strijd is immers nog niet gestreden. Desertie zal Allah vast niet leuk vinden.
Om hier die strijd te voeren...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 07:29 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk ? De strijd is immers nog niet gestreden. Desertie zal Allah vast niet leuk vinden.
Ik geloof niet dat ze hier een islamitische staat willen vestigen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 08:16 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Om hier die strijd te voeren...
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)rde-jihadisten.dhtml
Zo simpel is het ook weer niet. Turkije of Marokko kan mij doodleuk als hun burger zien dan krijgen ze toch echt een dikke vinger terug. Je kan gewoon afstand doen van die nationaliteit.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:44 schreef Pinpoint het volgende:
[..]
Mensen hebben geen zeggenschap de nationaliteit die ze hebben. Staten hebben dat wel. Als Syrië jou morgen tot Syriër verklaart, ben je er een. En als Opstelten dan overmorgen jouw meningsuiting als terrorisme ziet, zit je vrijdag in het vliegtuig naar Damascus. En ben je zaterdag dood.
Wat is dit nou weer voor een bizarre aanname?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:45 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Waar slaat het dan ook op om met de Nederlandse vlag te lopen in Nederland. Je bent Nederlander, duh.
Die Turkse vlaggen worden gedragen om een afwijkende identiteit ten toon te stellen. Wat wil je bereiken als je met een Nederlandse vlag loopt? Etaleren dat je een extreemrechts kaalkoptokkie bent? Nou, dat lukt aardig.
Dit buiten het kader van festiviteiten, nationale aangelegenheden etc natuurlijk.
Je kan geen afstand doen van Marokkaanse nationaliteit.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 08:33 schreef kawotski het volgende:
[..]
Zo simpel is het ook weer niet. Turkije of Marokko kan mij doodleuk als hun burger zien dan krijgen ze toch echt een dikke vinger terug. Je kan gewoon afstand doen van die nationaliteit.
Ik vind partijen die alles maar terrorisme willen noemen eigenlijk best wel eng.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 08:43 schreef Re het volgende:
er mogen van mij best verzwarende omstandigheden zijn voor het overtreden van de wet in naam van een terroristische beweging, maar om nou gelijk alles maar terrorisme te noemen lijkt me niet echt wenselijk
Mensen die alles en iedereen eng vindenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 08:48 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik vind partijen die alles maar terrorisme willen noemen eigenlijk best wel eng.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:46 schreef LXIV het volgende:
[..]
1) Een inwoner van de Islamitische Staat In Schilderswijk (voorheen Den Haag, Noord-Holland
Onzin, je kan wel afstand doen van de Marokkaanse nationaliteit. Dat het zgn. juridisch niet kan, boeien.. Ik weet alleen niet wat de implicaties daarna zijn als je naar Marokko wil.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 08:39 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Je kan geen afstand doen van Marokkaanse nationaliteit.
Hoe het werkt met aanwijzen van staatsburgers weet ik niet.
quote:Volgens artikel 19, eerste lid, van de code de la nationalité marocaine uit 1958 kunnen meerderjarige Marokkanen die vrijwillig een buitenlandse nationaliteit verworven hebben, via een beschikking toestemming krijgen voor het opgeven van hun Marokkaanse nationaliteit.
[/quote]quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:41 schreef LXIV het volgende:
Is steun aan terroristen geven hetzelfde als terrorisme? Ik vind dat dan weer een boude conclusie. Als het zo zou zijn dan moest je iedere IS-sympathisant of ISIS-bewoner oppakken, want terrorist.
http://www.powned.tv/nieu(...)trant_terrorist.html
Vanuit Nederland? Geen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:20 schreef kawotski het volgende:
Onzin, je kan wel afstand doen van de Marokkaanse nationaliteit. Dat het zgn. juridisch niet kan, boeien.. Ik weet alleen niet wat de implicaties daarna zijn als je naar Marokko wil.
Of je afstand kunt doen is ook een kwestie waar dat land over gaat. Jouw dikke vinger maakt daarbij niet uit. En als ze daar dienstplicht hebben kun je er maar beter niet op vakantie gaan.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 08:33 schreef kawotski het volgende:
[..]
Zo simpel is het ook weer niet. Turkije of Marokko kan mij doodleuk als hun burger zien dan krijgen ze toch echt een dikke vinger terug. Je kan gewoon afstand doen van die nationaliteit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |