quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:54 schreef Donnis het volgende:
Klacht: asociale vrouwen die denken dat alles om hun kutkind draait.
Honger is honger en als Dilano honger heeft krijgt ie gewoon de borst hoorquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:16 schreef Leafeon672 het volgende:
Terechte klacht. Zat een paar jaar geleden ±5 uur in een trein van Basel naar Keulen, waar ik tegenover een vrouw zat die zo'n beetje elk half uur haar kind borstvoeding moest geven.
Je kinderen te eten geven doe je maar thuis.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:22 schreef Michielos het volgende:
[..]
Honger is honger en als Dilano honger heeft krijgt ie gewoon de borst hoor
want je kunt van tevoren weten wanneer een kind honger heeft en wanneer niet? Wat een bullshitquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:24 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Je kinderen te eten geven doe je maar thuis.
Nee is nee zeg ik toch!!!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:18 schreef Michielos het volgende:
[..]
want je kunt van tevoren weten wanneer een kind honger heeft en wanneer niet? Wat een bullshit
Vies aangekeken..quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:46 schreef Peepernoot het volgende:
Laatst in de mcdonalds in Rotterdam ( zegt eigenlijk al genoeg )
ging er een moeder haar kind gewoon op het bankje naast mij verschonen![]()
Was gelukkig net klaar met eten maar ben toch opgestaan en haar nog even heel vies aangekeken.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:54 schreef Donnis het volgende:
In een vlaag van verstandsverbijstering kwam ik op telegraaf vrouw terecht
Ik moet zeggen dat dat schier onmogelijk is. Ik zou eigenlijk niet weten wat ik zou doen, als de treinreis nog lang is (>1 uur) dan toch maar de stoute schoenen aantrekken en even verschonen. Maar in een volle spitstrein lijkt me dat toch ook vrij gênant.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:04 schreef Hexagon het volgende:
Terechte klacht. Laat ze dat op het WC hokje doen.
Ugh jij bent ook zo'n 'hippe' vader zekerquote:Op woensdag 13 augustus 2014 08:10 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat dat schier onmogelijk is. Ik zou eigenlijk niet weten wat ik zou doen, als de treinreis nog lang is (>1 uur) dan toch maar de stoute schoenen aantrekken en even verschonen. Maar in een volle spitstrein lijkt me dat toch ook vrij gênant.
Ik weet niet of ik mezelf als 'hip' moet bestempelen. Volgens mij ben je dan juist het stadium 'hip' voorbij.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 08:12 schreef Aberella het volgende:
[..]
Ugh jij bent ook zo'n 'hippe' vader zeker
Wat heeft luiers verschonen met hip te maken? Jouw vader en moeder lieten je vrolijk uren lang in een strontluier rondwandelen? Traumatsch lijkt me dat zeg..quote:Op woensdag 13 augustus 2014 08:12 schreef Aberella het volgende:
[..]
wat is er hip aan? Of is dat stoer om als 17 jarige te roepen?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 08:12 schreef Aberella het volgende:
[..]
Als dat echt onmogelijk is dan kan de klacht doorgeschoven richting de spoorwegen. Maak AUB je WC hokjes geschikt om baby's te verschonen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 08:10 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat dat schier onmogelijk is. Ik zou eigenlijk niet weten wat ik zou doen, als de treinreis nog lang is (>1 uur) dan toch maar de stoute schoenen aantrekken en even verschonen. Maar in een volle spitstrein lijkt me dat toch ook vrij gênant.
Geheimpje... bij goede ouders draait alles om hun kind ;-)quote:Klacht: asociale vrouwen die denken dat alles om hun kutkind draait.
Die haal ik er altijd als eerste afquote:Op woensdag 13 augustus 2014 07:20 schreef Thezappa het volgende:
[..]
Vies aangekeken..
Waarschijnlijk augurkje in je mondje v de maccie
Tilburg, daar noem je ook een plaats.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:08 schreef Chinless het volgende:
Laatst in Tilburg deed iemand het midden in het centrum op de grond. Ik zou denken daar is een wc voor?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |