Ja jaquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:54 schreef Donnis het volgende:
In een vlaag van verstandsverbijstering kwam ik op telegraaf vrouw terecht
quote:
Ik heb vrienden die dat soort mensen kennen. Vertrouw de meeste Volkskrant-lezers nog minder overigens.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
Maar de gemiddelde Telegraaf-lezer vindt het ook de normaalste zaak van de wereld om in ontbloot bovenlichaam in een voortuintje te gaan staan barbecueën, of op een kringverjaardag onder het genot van een met sulfieten volgestouwd huiswijntje een betoog af te stoken over de roverheid en de moslims, al dan niet in die volgorde.
In de trein snap ik nog enigszins maar op een tafeltje van de Mac? Wtf.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:46 schreef Peepernoot het volgende:
Laatst in de mcdonalds in Rotterdam ( zegt eigenlijk al genoeg )
ging er een moeder haar kind gewoon op het bankje naast mij verschonen![]()
Was gelukkig net klaar met eten maar ben toch opgestaan en haar nog even heel vies aangekeken.
Dan is dit probleem in elk geval opgelostquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:14 schreef Teydelyk het volgende:
Baby's moeten ze maar gewoon in de cel gooien
Zo'n kringverjaardag lijkt me best wel weer ééns leuk. Met een schaal met kaas en worst en bakkies wokkels en dan felle discussies waar nog net niet de pleuris van uitbreektquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
Maar de gemiddelde Telegraaf-lezer vindt het ook de normaalste zaak van de wereld om in ontbloot bovenlichaam in een voortuintje te gaan staan barbecueën, of op een kringverjaardag onder het genot van een met sulfieten volgestouwd huiswijntje een betoog af te stoken over de roverheid en de moslims, al dan niet in die volgorde.
Wat dat betreft had je eerder verbaasd kunnen zijn als daar normale reacties hadden gestaan.
Ja leuk! Discussiëren over aardse zaken met mensen die geen kennis van zaken hebben, maar het wel denken te hebben...quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:45 schreef the-eye het volgende:
[..]
Zo'n kringverjaardag lijkt me best wel weer ééns leuk. Met een schaal met kaas en worst en bakkies wokkels en dan felle discussies waar nog net niet de pleuris van uitbreekt
Helaas is jaren geleden wel de pleuris uitgebroken dus gaat dat nooit meer gebeuren
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |