Geen idee, die titels komen me niet bekend voor.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:29 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Dat is toch die man van "de duif is dood" en "mevrouw Loofhutjes" ?
Marten Toonder ftw!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 06:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
Een van de weinige Nederlandse schrijvers die ik nog wel te lezen vind. Ben verder absoluut niet zo van de Nederlandse literatuur, vind veel schrijvers echte kneuterige zeikschrijvers. W.F. Hermans vind ik dan nog wel aardig.
Nee, niet altijd. Lees Paranoia maar eens, dat is een bundel met zes korte novellen (waaronder Het Behouden Huis en uiteraard ook Paranoia zelf).quote:Op donderdag 14 augustus 2014 08:46 schreef sig000 het volgende:
Dat is toch die kerel van die dikke boeken?
De titel klinkt al goed., heb na mijn verplichte kost nooit meer echt verdiept in die schrijver.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 08:53 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Nee, niet altijd. Lees Paranoia maar eens, dat is een bundel met zes korte novellen (waaronder Het Behouden Huis en uiteraard ook Paranoia zelf).
Dat verhaal Paranoia is trouwens toch wel mijn favoriet verhaal van Hermans, ik ken niet zo veel van zijn leven maar volgens mij heeft hij daar toch geput uit een wat meer donkere kant van zijn eigen persoonlijkheid.![]()
Nooit Meer Slapen vond ik dan weer slaapverwekkend.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |