Herkenbare verhalenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heel erg benauwd. Nog benauwder dan Nederland
Voelde m'n onderbroek hele tijd tegen m'n reet geplakt zitten.
Doe eens een vocaroo van hoe hij gaatquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:17 schreef Amarantha het volgende:
Blegh zoek een liedje maar kan hem niet vinden. Weet niet eens hoe die heet enz
hoe gaat hij danquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:17 schreef Amarantha het volgende:
86 van imminencequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:17 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:19 schreef supersof het volgende:
[..]
hoe gaat hij dan
en waar gehoord
man/vrouw/band
wat zongen ze
welke instrumenten
genre?
Laatste tijd zetten vaak mensen het op. Ik vind het beetje op dubstep lijken en ze zingt iets van I'm so tired to fight all the time. En dat herhaalt ze en ze zingt wel meer maar ook dat herhaalt ze 2x achter elkaarquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doe eens een vocaroo van hoe hij gaat
Ik heb echt geen flauw idee. Sorryquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Laatste tijd zetten vaak mensen het op. Ik vind het beetje op dubstep lijken en ze zingt iets van I'm so tired to fight all time. En dat herhaalt ze en ze zingt wel meer maar ook dat herhaalt ze 2x achter elkaar
waar heb je hem gehoordquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Laatste tijd zetten vaak mensen het op. Ik vind het beetje op dubstep lijken en ze zingt iets van I'm so tired to fight all the time. En dat herhaalt ze en ze zingt wel meer maar ook dat herhaalt ze 2x achter elkaar
dan vraag je het aan die iemand?quote:
Je gaat dit toch niet doen zoals andere stelletjes hequote:
neequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je gaat dit toch niet doen zoals andere stelletjes he
Wou net zeggen.. En een voorbeeld noemen maar ik hou me stilquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoi fok-it xoxoxquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
watquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:23 schreef Bijna het volgende:
[..]
neeen zeker niet met cam zoals die ene
Goedzoquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:23 schreef Bijna het volgende:
[..]
jammerquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:23 schreef Bijna het volgende:
[..]
ga dan gewoon op je eigen accountquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:23 schreef Bijna het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |