SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:49 schreef gazhims3lv het volgende:
Zeker wel..
http://www.polygon.com/20(...)is-an-xbox-exclusive
Koekoek. Er is zelfs al een PS4 trailer geweest voor Tomb Raider![]()
![]()
Weet ik.. Zal ook wel timed zijn ja. Toch is het nog vrij onduidelijk. Major Nelson zegt zelfs helemaal exclusief.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Koekoek. Er is zelfs al een PS4 trailer geweest voor Tomb Raiderhttp://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Er is een PS4 trailer geweest op de E3 natuurlijk is hij niet exclusive danquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:51 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Weet ik.. Zal ook wel timed zijn ja. Toch is het nog vrij onduidelijk. Major Nelson zegt zelfs helemaal exclusief.![]()
![]()
Zeg ik tochquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Er is een PS4 trailer geweest op de E3 natuurlijk is hij niet exclusive danToch wel shocking. Als FIFA een maandje eerder komt op de Xbox is iedereen hier in rep en roer
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Dat zal wel meevallenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:53 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Zeg ik tochToch wel shocking. Als FIFA een maandje eerder komt op de Xbox is iedereen hier in rep en roer
![]()
Screamride
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Fretch*quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:58 schreef Alovenac het volgende:
Fred is zo overrated he, mongooltjes die alleen maar crossen op hem.
Hey Thad, heb/had jij Kluivert? En hoe beviel die? Zit er over te denken om Ibra in te ruilen voor hem![]()
Nog nooit tegengekomen in meer dan 1500 wedstrijden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:58 schreef Alovenac het volgende:
Fred is zo overrated he, mongooltjes die alleen maar crossen op hem.
![]()
gewoon wel xbox1 exclusief hoorquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Er is een PS4 trailer geweest op de E3 natuurlijk is hij niet exclusive danMij gelukkig nooit echt geboeid, vond het altijd een mindere versie van Uncharted
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Litmanen heeft er totaal geen verstand van hequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:09 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
gewoon wel xbox1 exclusief hoorMij gelukkig nooit echt geboeid, vond het altijd een mindere versie van Uncharted
![]()
Dan liegt PS met hun E3 presentatie het is goed johquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:09 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
gewoon wel xbox1 exclusief hoorMij gelukkig nooit echt geboeid, vond het altijd een mindere versie van Uncharted
Is gewoon een paar maanden daarna komt hij naar PS
![]()
DOEI LITMANENquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:09 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:53 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Zeg ik tochToch wel shocking. Als FIFA een maandje eerder komt op de Xbox is iedereen hier in rep en roer
Jij lult ook gewoon met alle winden meequote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik kan ook een filmpje uploaden en er ps4 bij zetten.quote:![]()
Lekker weertje in Eindhoven hequote:
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Denk wel dat Litmanen gelijk heeft, launching exclusive in 2015, dat klinkt gewoon als op de andere platform(s) in 2016![]()
![]()
nieuwe legends:
schmeichel
r carlos
kean
moore
shearer
okocha
valderrama
baresi
blanc
butragueno
brehme
laudrup
stoichkov
Kan wel wat leuke dingen bedenken met valderrama!
[ Bericht 2% gewijzigd door JaafkeEHV op 12-08-2014 15:17:28 ( schmeichel niet smeagel :() ]![]()
Doe eens danquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:15 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik kan ook een filmpje uploaden en er ps4 bij zetten.![]()
Dat is het ook.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:15 schreef DutchSL het volgende:
Denk wel dat Litmanen gelijk heeft, launching exclusive in 2015, dat klinkt gewoon als op de andere platform(s) in 2016![]()
Haha geeft niet hoor, vond het wel grappigquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:17 schreef JaafkeEHV het volgende:
[..]
had hem echt letterlijk een paar seconden ervoor ge-edit.. toch excuses!![]()
![]()
Beckenbauer ookquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:16 schreef JaafkeEHV het volgende:
nieuwe legends:
schmeichel
r carlos
kean
moore
shearer
okocha
valderrama
baresi
blanc
butragueno
brehme
laudrup
stoichkov
Kan wel wat leuke dingen bedenken met valderrama!![]()
Toch grappig dat sommige mensen hier helemaal blij zijn met legends maar volgens mij dit jaar nog nooit met een legend gespeeld hebben. Of iig niet veel![]()
![]()
vet man dat halo cooperativequote:
Meer legends dus ook meer kans op een legend in een pack.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:21 schreef ThadCastle het volgende:
Toch grappig dat sommige mensen hier helemaal blij zijn met legends maar volgens mij dit jaar nog nooit met een legend gespeeld hebben. Of iig niet veel![]()
Ditquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:21 schreef ThadCastle het volgende:
Toch grappig dat sommige mensen hier helemaal blij zijn met legends maar volgens mij dit jaar nog nooit met een legend gespeeld hebben. Of iig niet veelDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Meer legends dus ook meer kans op een legend in een pack.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Heb er wel een aantal gebruikt maar toch schrijnend om te zien dat sommige legends gewoon pauper (card) stats hebben, kun je net zo goed een spits als Aguero of Suarez kopen of een middenvelder als Toure.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:21 schreef ThadCastle het volgende:
Als je met legends gespeeld hebt weet je dat die cardstats niet boeienquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:23 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Heb er wel een aantal gebruikt maar toch schrijnend om te zien dat sommige legends gewoon pauper (card) stats hebben, kun je net zo goed een spits als Aguero of Suarez kopen of een middenvelder als Toure.![]()
![]()
Ik kan alleen die skere legends betalenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:23 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Als je met legends gespeeld hebt weet je dat die cardstats niet boeien![]()
![]()
![]()
Motte wat beter koken bij de happy italyquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik kan alleen die skere legends betalen
Elke dag![]()
Nee, maar ik denk wel dat het er voor zorgt dat veel mensen besluiten niet een boel coins te besteden aan zo'n legend omdat er goedkopere spelers zijn met betere (card) statsquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:23 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Als je met legends gespeeld hebt weet je dat die cardstats niet boeien![]()
![]()
Ik heb al mijn doelen voor dit jaar wel gehaald.
-Meer dan 1000 wins
Legend in een pack
IF bronze, silver en gold in een pack
MotM in een pack
Divisie 1 gewonnen
Meer weet ik zo niet.![]()
Met legends spelen?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
-Meer dan 1000 wins
Legend in een pack
MotM in een pack
Divisie 1 gewonnen
Welke legend en MOTM heb je gepacked dan?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
-Meer dan 1000 wins
Legend in een pack
MotM in een pack
Divisie 1 gewonnen
![]()
Bierhoff en MotM Erasmus.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:27 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Welke legend en MOTM heb je gepacked dan?
O ja, TOTS in een pack moet er ook nog bij. Maar geen TOTS bronze of silver.![]()
Ik heb de 4 legends gehad (figo, futre, costa, sheva) maar vond het niet zo geweldig.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:21 schreef ThadCastle het volgende:
Toch grappig dat sommige mensen hier helemaal blij zijn met legends maar volgens mij dit jaar nog nooit met een legend gespeeld hebben. Of iig niet veel
heb een weekendje gullit gehad.. dat is dan wel weer van een apparte klasse.![]()
Beckenbauer is ook confirmed als nieuwe Legend.
http://www.easports.com/f(...)0723704&sf29691713=1Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Keane en Vieira op het middenveld in 1 team is dan natuurlijk wel weer bijzonder en leuk
GRAAG VERWIJDEREN![]()
En Ruudje ervoor in de spitsquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:34 schreef The_Yakuza het volgende:
Keane en Vieira op het middenveld in 1 team is dan natuurlijk wel weer bijzonder en leuk![]()
Brehme's special skill was the fact that he was one of the few players in the world who could play with both feet equally well, making him very valuable as an outfield player. He was well known for taking penalties (although not exclusively) with his right foot and taking free kicks and corners with his left foot. *wikipediaquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:36 schreef The_Yakuza het volgende:
Brehme zal ook wel een linksback worden lijkt me
5*star wf linksback?
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Zou wel cool zijn als hij ook in FIFA kan kiezen met welke voet hij schietquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:37 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Brehme's special skill was the fact that he was one of the few players in the world who could play with both feet equally well, making him very valuable as an outfield player. He was well known for taking penalties (although not exclusively) with his right foot and taking free kicks and corners with his left foot. *wikipedia
5*star wf linksback?
Mee eens, echt achterlijk dat je in 14 niet kan kiezen met welk been je een vrije trap wilt nemen als je speler 5* weak foot heeftquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:40 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Zou wel cool zijn als hij ook in FIFA kan kiezen met welke voet hij schiet
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Inderdaad.. Bij Ajax nam Sneijder ook nog vrije trappen met beide voeten, dat is gewoon briljantquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:41 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Mee eens, echt achterlijk dat je in 14 niet kan kiezen met welk been je een vrije trap wilt nemen als je speler 5* weak foot heeft
Hoe denk jij erover dat de serie wss de boeken inhaalt?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:42 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Inderdaad.. Bij Ajax nam Sneijder ook nog vrije trappen met beide voeten, dat is gewoon briljant![]()
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:47 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hoe denk jij erover dat de serie wss de boeken inhaalt?![]()
hoeve nwe iig niet bang meer te zijn voor spoilers'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
*spoiler*
Iedereen gaat dood, behalve Varys, maar die kan geen kinderen krijgen, dus jammer dan. Einde.![]()
Ik kijk geen Game of Thronesquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:47 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hoe denk jij erover dat de serie wss de boeken inhaalt?![]()
Op zich wel tof.. Vooral omdat niemand dan meer weet wat er gaat gebeuren. Aan de andere kant blijft het genie achter de serie toch de schrijver. De scènes die precies zo gaan als hij heeft beschreven zijn vaak net iets beter. Maar er zit een goed team achter de serie dus moet wel goedkomen
Al Shahrani is ook een 5* WF LB.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:37 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Brehme's special skill was the fact that he was one of the few players in the world who could play with both feet equally well, making him very valuable as an outfield player. He was well known for taking penalties (although not exclusively) with his right foot and taking free kicks and corners with his left foot. *wikipedia
5*star wf linksback?![]()
Je kijkt het niet maar je hebt wel Arya als UI..quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:56 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Ik kijk geen Game of Thrones![]()
Op zich wel tof.. Vooral omdat niemand dan meer weet wat er gaat gebeuren. Aan de andere kant blijft het genie achter de serie toch de schrijver. De scènes die precies zo gaan als hij heeft beschreven zijn vaak net iets beter. Maar er zit een goed team achter de serie dus moet wel goedkomen
Gebruik dan een pre-serie Arya drawing ofzo![]()
![]()
Ja, maar dat is wss een pauper 58 rated bronze met 36 shooting ofzoquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Al Shahrani is ook een 5* WF LB.
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Nee, een snelle silver LB uit de Saudi League: http://wefut.com/en/player/10743quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:01 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Ja, maar dat is wss een pauper 58 rated bronze met 36 shooting ofzo
Op de PS3 is hij volgens mij best veel waard.![]()
Crazola natuurlijkquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:02 schreef HugoohAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Cazorla of MOTM Ramsey?![]()
Willems volgend jaar ook 5* weak foot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:04 schreef DutchSL het volgende:
NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
4 zoals het nu is, is hoog genoegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Valt nog enigzins meequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, een snelle silver LB uit de Saudi League: http://wefut.com/en/player/10743
Op de PS3 is hij volgens mij best veel waard.
GRAAG VERWIJDEREN![]()
En 5* skills.. 5* 5* LB.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zijn schoten met rechts zijn beter dan zijn voorzetten met linksquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:05 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
4 zoals het nu is, is hoog genoeg![]()
![]()
Ik kijk het wel.. Was sarcasmequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:59 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Je kijkt het niet maar je hebt wel Arya als UI..
Gebruik dan een pre-serie Arya drawing ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verdronken hond gevonden met een steen aan zn poot![]()
![]()
Ik vind de boeken veel beter dus hoop dat het ze een of andere onmogelijke manier de serie voorblijven. Zo jammer dat de serie de boeken kan gaan spoilen..quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:07 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Ik kijk het wel.. Was sarcasme![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:10 schreef Zhano het volgende:
gastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verdronken hond gevonden met een steen aan zn poot![]()
![]()
Degene die zoiets doet is aardig ziek in zijn hoofd maar om nou omg wtf waarom post je zo'n plaatje te gaan schreeuwen op een forum vind ik ook wel een tikkeltje overdreven.quote:![]()
twitter:polfryslan twitterde op dinsdag 12-08-2014 om 15:55:47Politie zoekt eigenaar en getuigen verdronken hond. Dood gevonden in #Bornwird. Bel 0900-8844. http://t.co/fHJWjfJP9i http://t.co/6fRYGkFLrl reageer retweet
![]()
Je lokt gewoon weer een discussie uit met Tobi hequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Degene die zoiets doet is aardig ziek in zijn hoofd maar om nou omg wtf waarom post je zo'n plaatje te gaan schreeuwen op een forum vind ik ook wel een tikkeltje overdreven.
ouwe onrustzaaier![]()
![]()
Haha ja hoor. Ik zie hier gewoon niet echt de toegevoegde waarde van...quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:21 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Je lokt gewoon weer een discussie uit met Tobi he
ouwe onrustzaaier
Maar goed, willen jullie zeker ook wel een filmpje zien hoe ISIS 1500 mannen executeerd
http://therightscoop.com/(...)ay-of-violence-nsfw/![]()
Nee want ik ga nu werken. Maar hysterisch doen om een dooie hond die niet eens van jezelf is vind ik toch vrij apart.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:21 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Je lokt gewoon weer een discussie uit met Tobi he
ouwe onrustzaaier![]()
Hysterisch doen nou nou nouquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee want ik ga nu werken. Maar hysterisch doen om een dooie hond die niet eens van jezelf is vind ik toch vrij apart.
Overdrijf je niet een beetje stef?![]()
Hij zal wel ongesteld zijn.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:24 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hysterisch doen nou nou nou
In zijn vinger gesneden tijdens het uien snijden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:24 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hysterisch doen nou nou nou
Hugo, waarom kwam je gisteren niet clubben? Als je mee wilt doen moet je gewoon de party joinen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:26 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
In zijn vinger gesneden tijdens het uien snijden.![]()
Haha ik wou crook gewoon een beetje klotenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:28 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Hugo, waarom kwam je gisteren niet clubben? Als je mee wilt doen moet je gewoon de party joinen.Had niet gezien dat jullie bezig waren.
![]()
Haha dat was wel gelukt. Crook was enigszins aangeslagen. Maar dat gebeurt volgens mij best wel snel.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:29 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Haha ik wou crook gewoon een beetje klotenHad niet gezien dat jullie bezig waren.
![]()
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:31 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha dat was wel gelukt. Crook was enigszins aangeslagen. Maar dat gebeurt volgens mij best wel snel.![]()
![]()
Dat waren aardig wat kills in dat filmpje. Einde was dan nog wel het meest heftige.
EDIT: Volgens mij leefde een paar nog toen ze naar beneden werden gegooid
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Prijs van TOTS Modric![]()
Tobi
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Na het zien van deze beelden ben ik nog nooit zo voor oorlog geweest als nu.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:22 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha ja hoor. Ik zie hier gewoon niet echt de toegevoegde waarde van...
Maar goed, willen jullie zeker ook wel een filmpje zien hoe ISIS 1500 mannen executeerd
http://therightscoop.com/(...)ay-of-violence-nsfw/
Hup Obama, ingrijpenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Niet zo hysterisch reageren, waarschijnlijk zitten de gevangenissen daar gewoon vol ofzo...quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Na het zien van deze beelden ben ik nog nooit zo voor oorlog geweest als nu.
Hup Obama, ingrijpen![]()
Die nieuwe legends ken ik allemaal wel maar welke positie hebben ze allemaal gespeeld?
De enigste die ik nu zo snel weet zijn
Shearer = Spits
Stoichkov = Spits
Laurant Blanc = Verdediger
Roberto Carlos = Links Back
Keane = Spits
Schmeichel = Doelman
Baresi = Verdediger
En de rest dan ?![]()
google ze een voor een danquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:44 schreef Maver24 het volgende:
Die nieuwe legends ken ik allemaal wel maar welke positie hebben ze allemaal gespeeld?
Shearer = Spits
Stoichkov = Spits
Keane = Spits
Schmeichel = Doelman
Baresi = Verdediger
En de rest dan ?![]()
Nieuwe legends zijn wel tof. Eindelijk linksbacks erbij
En de Laudrupjes![]()
Brian zou een RW moeten zijn in ieder geval. Michael een CAM.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Tof.. geen echte legends. Beetje sub-legends zijn het.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:45 schreef Tim86 het volgende:
En de Laudrupjes![]()
Brian zou een RW moeten zijn in ieder geval. Michael een CAM.![]()
Keane spits?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:44 schreef Maver24 het volgende:
Shearer = Spits
Stoichkov = Spits
Keane = Spits
Schmeichel = Doelman
Baresi = Verdediger
En de rest dan ?"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
CDM iddquote:
En Stoichkov was een winger. Valderrama CM.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Nouja, we zien wel. EA heeft het ook niet altijd bij het juiste eind.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
CDM idd
En Stoichkov was een winger.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Van die nieuwe legends lijken mij deze leuk om mee te spelen:
Valderrama, Roberto, Okocha en Laudrup.![]()
Het blijft mij verbazen dat mongolen niet een team kunnen verzinnen maar wel iedere keer dit forum vinden![]()
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Hahahaha inderdaadquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:48 schreef The_Yakuza het volgende:
Maver is in de war met die Keane die in de MLS speelt![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Okocha lijkt me ook echt geniaal
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:49 schreef BDIL het volgende:
Het blijft mij verbazen dat mongolen niet een team kunnen verzinnen maar wel iedere keer dit forum vinden
quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:16 schreef BDIL het volgende:
Wat voor team moet ik maken met 2,5 miljoen coins ?Kloptquote:Op maandag 21 juli 2014 16:00 schreef BDIL het volgende:
Kan iemand een fatsoenlijk team bedenken met TOTS Martinez ,TOTS Danny en iMOTM Sanchez ( Arsenal versie ) ? Budget is 700kDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Jij speelde toch geen FIFA meer randdebielquote:Je moet echt niks te doen hebben om hier rond te hangen.
Hala Madrid !
quote:
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:53 schreef BDIL het volgende:
[..]
Jij speelde toch geen FIFA meer randdebielJe moet echt niks te doen hebben om hier rond te hangen.
Ik speel gewoon nog fifa hoor. Wat ben je toch een mongooltjeDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Hopelijk kom ik je volgend schooljaar tegenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik speel gewoon nog fifa hoor. Wat ben je toch een mongooltje
Hala Madrid !
1 v 1?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:54 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hopelijk kom ik je volgend schooljaar tegen"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Ben je weer van je opleiding afgegooid?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:54 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hopelijk kom ik je volgend schooljaar tegen
En prima jonge, stank voor dank voor je te proberen te helpen met info over de UvtDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Tja..net waarop je legend wil baseren. Een paar van de grootste legends ooit ontbreken nog altijd en er zitten er genoeg bij die de status niet echt verdienen. Okocha was wel een eindbaas en iedereen die hem ooit heeft zien spelen kent hem nog wel, maar of je dan een legend bent..quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:52 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dat is toch geen legend of wat?
Er zitten er ook veel die ooit 1 keer de CL wonnen en daarin beslissend waren en verder echt niet bijzonder waren. En dan is er nog de BPL bias.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Maar niet echt veel volgens dit:quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik speel gewoon nog fifa hoor. Wat ben je toch een mongooltje
http://www.easports.com/u(...)XBOX/Le%20BananaKingKlopt. De bigboys zullen wel duur zijn of gewoon moeilijk ivm rechten.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tja..net waarop je legend wil baseren. Een paar van de grootste legends ooit ontbreken nog altijd en er zitten er genoeg bij die de status niet echt verdienen. Okocha was wel een eindbaas en iedereen die hem ooit heeft zien spelen kent hem nog wel, maar of je dan een legend bent..
Er zitten er ook veel die ooit 1 keer de CL wonnen en daarin beslissend waren en verder echt niet bijzonder waren. En dan is er nog de BPL bias.
Deze legends zullen mij iig niet meer richting xbox sturen.. het feit dat er uberhaupt legends zijn dan weer wel.![]()
Opzich wel, maar NL was al zwaar oververtegenwoordigd eigenlijk.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:53 schreef Maver24 het volgende:
Vind het wel jammer dat er geen nieuwe nederlander bij komt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Beckenbauer = liberoquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:44 schreef Maver24 het volgende:
Shearer = Spits
Stoichkov = Spits
Keane = Spits
Schmeichel = Doelman
Baresi = Verdediger
En de rest dan ?Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Nope , ik begin meteen met mijn 2e leerjaarquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ben je weer van je opleiding afgegooid?
En prima jonge, stank voor dank voor je te proberen te helpen met info over de UvtKijken of je ook zo piept #internetthug
Hala Madrid !
Mijn xbox heeft een bug waardoor ie op zwart scherm gaat als ik fifa opstart met internet aanquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:55 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Maar niet echt veel volgens dit:
http://www.easports.com/u(...)XBOX/Le%20BananaKingDus als ik nu speel speel ik managementmode
Elke dag![]()
Nou dan zul je me niet tegenkomenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:57 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nope , ik begin meteen met mijn 2e leerjaarKijken of je ook zo piept #internetthug
Elke dag![]()
Wereld is klein.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nou dan zul je me niet tegenkomenHala Madrid !
Wellicht, me zusje zit in Breda op school dus als ik een kamer neem wordt het of in Tilburg of in Breda.quote:Hala Madrid !
Oh, dan kom je me daar wel tegen idd. Tot snel danquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:00 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wellicht, me zusje zit in Breda op school dus als ik een kamer neem wordt het of in Tilburg of in Breda.
Elke dag![]()
Waar komt deze fittie nu ineens vandaan
Wat is de voorgeschiedenis?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pics van je zusjequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:00 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wellicht, me zusje zit in Breda op school dus als ik een kamer neem wordt het of in Tilburg of in Breda.![]()
Rekik --> PSV
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)nieuw-van-City.dhtmlAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Godverkutquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:04 schreef Tim86 het volgende:
Rekik --> PSV
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)nieuw-van-City.dhtmlDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Zijn houding hier terwijl hij niks toevoegt in dit topic. Was een mongooltje op Xbox in clubs en hier nu ook.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:01 schreef Tim86 het volgende:
Waar komt deze fittie nu ineens vandaan
Wat is de voorgeschiedenis?
Hala Madrid !
Nog 4 aankopen te gaan nu.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zie dmquote:Hala Madrid !
En eensgelijks over jou.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:04 schreef BDIL het volgende:
[..]
Zijn houding hier terwijl hij niks toevoegt in dit topic. Was een mongooltje op Xbox in clubs en hier nu ook.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:10 schreef Zhano het volgende:
Over dode mensen grapjes maken, maar over een dood beest verontwaardigd zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verdronken hond gevonden met een steen aan zn poot![]()
Waar heb ik (recent) grappen over jou gemaakt dan?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Over dode mensen grapjes maken, maar over een dood beest verontwaardigd zijn?
(nee serieus, huh wat?)![]()
Er is een reden waarom je er niet bijhoort. Dat kan aan ons liggen of alleen aan jou. Wat denk jezelf ?quote:Hala Madrid !
quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:43 schreef Tim86 het volgende:
Zhano gaat altijd net te ver. Walgelijk mannetje.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Waar bij hoor? Bij jullie clubs groepje? Beiden wss. Wss lag ik niet bij jullie in de groep, en vond ik het niet leuk met jullie. Sowieso clubs al niet. En met een groot aantal mensen hier kan ik het ook goed vinden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:07 schreef BDIL het volgende:
[..]
Er is een reden waarom je er niet bijhoort. Dat kan aan ons liggen of alleen aan jou. Wat denk jezelf ?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Homoquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waar bij hoor? Bij jullie clubs groepje? Beiden wss. Wss lag ik niet bij jullie in de groep, en vond ik het niet leuk met jullie. Sowieso clubs al niet. En met een groot aantal mensen hier kan ik het ook goed vinden.![]()
Luvyatoequote:
Elke dag![]()
quote:oh ohtwitter:thijsslegers twitterde op dinsdag 12-08-2014 om 17:03:43Marcel Brands: 'Wel overeenstemming met Rekik, nog NIET met City. Dus op dit moment nog geen deal.' reageer retweet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
internet eruit en weer aanmelden als je in fifa zit. is een bekend probleem sinds kortquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Mijn xbox heeft een bug waardoor ie op zwart scherm gaat als ik fifa opstart met internet aanDus als ik nu speel speel ik managementmode
![]()
![]()
Ach het maakt toch geen fuck uit. Met dezelfde verdediging die vorig jaar 50 tegengoals heeft gepakt ga je het dit jaar echt niet redden. Dat ze dat niet inzien.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]oh ohtwitter:thijsslegers twitterde op dinsdag 12-08-2014 om 17:03:43Marcel Brands: 'Wel overeenstemming met Rekik, nog NIET met City. Dus op dit moment nog geen deal.' reageer retweet
Elke dag![]()
Waarom heb ik hier niet aan gedachtquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
internet eruit en weer aanmelden als je in fifa zit. is een bekend probleem sinds kortZal het eens proberen. Ty
Elke dag![]()
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom heb ik hier niet aan gedachtZal het eens proberen. Ty
had het paar weken geleden ook maar is nu weer weg gelukkig![]()
![]()
Zijn allemaal weer een jaartje wijzer en meer ervaren gewordenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ach het maakt toch geen fuck uit. Met dezelfde verdediging die vorig jaar 50 tegengoals heeft gepakt ga je het dit jaar echt niet redden. Dat ze dat niet inzien.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat ik denk (hi ha ho)
Laudrup cam en rm/rw
Beckenbauer, Moore, Baresi, Blanc cb's
Brehme, R. Carlos lb,s
Keane cdm
Valderrama cf
Schmeichel gk
Butragueno, Shearer, Stoichkov st
Okocha cm of cam
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Als je ervaring wilt moet je Breuer halen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zijn allemaal weer een jaartje wijzer en meer ervaren geworden![]()
Nou dat hebben we kunnen zien bij Bruma ja. Sjonge jonge, heeft elke wedstrijd tot nu toe (en vooral uit tegen Sankt polten) Zulke bizar grote kansen weggegeven met achterlijk gedragquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zijn allemaal weer een jaartje wijzer en meer ervaren geworden![]()
En vooral met een spits als rechtsvoor uit de pure armoe dat Narsingh echt geen deuk in een pakje boter trapt![]()
Ik zie het somber in. Desalniettemin ben ik volgende week wel in de Arena.
Elke dag![]()
Stoichkov is LW of spits, hangt er een beetje vanaf naar welk deel van zijn loopbaan ze kijken. Ook bij Barca heeft hij met succes op beide posities gespeeld. Okocha kan ook een LW worden. Verder wel overal mee eens. Valderrama eerder CAM, maar dat boeit niet veel met CF. Hij kon wel ook meeverdedigen in ieder geval.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:15 schreef The_Yakuza het volgende:
Wat ik denk (hi ha ho)
Laudrup cam en rm/rw
Beckenbauer, Moore, Baresi, Blanc cb's
Brehme, R. Carlos lb,s
Keane cdm
Valderrama cf
Schmeichel gk
Butragueno, Shearer, Stoichkov st
Okocha cm of camAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nice. Kwamen maar weinig PSV'ers mee las ik.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nou dat hebben we kunnen zien bij Bruma ja. Sjonge jonge, heeft elke wedstrijd tot nu toe (en vooral uit tegen Sankt polten) Zulke bizar grote kansen weggegeven met achterlijk gedrag![]()
En vooral met een spits als rechtsvoor uit de pure armoe dat Narsingh echt geen deuk in een pakje boter trapt![]()
Ik zie het somber in. Desalniettemin ben ik volgende week wel in de Arena.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Klopt, maar bij Maldini hebben ze het ook dus niet 'goed' gedaanquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Stoichkov is LW of spits, hangt er een beetje vanaf naar welk deel van zijn loopbaan ze kijken.
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Nog maar 100 plekken vrij van de week dus dat lijkt me niet te kloppen of we moeten maar een half uitvak hebbenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nice. Kwamen maar weinig PSV'ers mee las ik.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
469 kaarten verkocht waardoor er een kleinere trein in zou worden gezet (max 600) dan eerder gepland las ik.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nog maar 100 plekken vrij van de week dus dat lijkt me niet te kloppen of we moeten maar een half uitvak hebbenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb er vorige jaar aan meegedaan. Ik zal nu mijn team makenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:23 schreef ThadCastle het volgende:
Wie deed hier nog meer mee aan fantasy premier league? Laat je team eens zien
Hala Madrid !
Je hebt gelijk. Trieste shitquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
469 kaarten verkocht waardoor er een kleinere trein in zou worden gezet (max 600) dan eerder gepland las ik.
Elke dag![]()
Ik was ermee gestopt na een tijdje, net als met de Eredivisie. Wss omdat het hier niet echt actief was en vrienden van mij doen er niet aan meequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:24 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik heb er vorige jaar aan meegedaan. Ik zal nu mijn team maken![]()
ik, maar ben net wegquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:23 schreef ThadCastle het volgende:
Wie deed hier nog meer mee aan fantasy premier league? Laat je team eens zien![]()
![]()
Ik vergeet het ook zo vaak. Profcoach heb ik nooit langer volgehouden dan anderhalve maand ofzo en dan had ik er al geen zin meer in.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:26 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik was ermee gestopt na een tijdje, net als met de Eredivisie. Wss omdat het hier niet echt actief was en vrienden van mij doen er niet aan meeAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
iemand ervaring met 4321 ? op papier zou dit moeten werken, maar op een digitaal grasveld ook ?
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
En mensen maar juichen voor dat tuig.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:22 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha ja hoor. Ik zie hier gewoon niet echt de toegevoegde waarde van...
http://therightscoop.com/(...)ay-of-violence-nsfw/![]()
Waar zijn nu trouwens die mensen die tegen de onschuldige doden in Palestina waren?? O wacht dit zijn natuurlijk geen Joden die het doen
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:32 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is mijn fantasy team
Hala Madrid !
Ziet er goed uit toch?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:29 schreef FCsuarez het volgende:
iemand ervaring met 4321 ? op papier zou dit moeten werken, maar op een digitaal grasveld ook ?
[ afbeelding ]![]()
ja beetje balen van dante, had daar liever boateng gehad.quote:
schweinie centraal of lahm ook beetje lastig, qua workrates lahm, qua pace schwein. word even testen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Zangeres Rihanna is tijdens het WK verliefd geraakt op voetbal en wil nu een Engelse club kopen. Didier Drogba heeft haar geadviseerd dat Liverpool de beste optie is om te komen. Ze wil nu in gesprek met de club.![]()
![]()
Ze heeft volgens mij niets eens zoveel vermogen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:50 schreef Zhano het volgende:
Zangeres Rihanna is tijdens het WK verliefd geraakt op voetbal en wil nu een Engelse club kopen. Didier Drogba heeft haar geadviseerd dat Liverpool de beste optie is om te komen. Ze wil nu in gesprek met de club.Hala Madrid !
Xbox UK @xboxuk · 4 uurquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:45 schreef Tim86 het volgende:
En de Laudrupjes![]()
Brian zou een RW moeten zijn in ieder geval. Michael een CAM.
The #FIFA15 bundle will be available from September 25th #xboxgamescom ¤399.99/£349.99
Dat is wel wat voor jou.
Vanaf de 25e dan ook in Nederland?![]()
denk dat ze een eind komt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:51 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ze heeft volgens mij niets eens zoveel vermogen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Op basis waarvan ? Met een net worth van 120 miljoen ga je het niet redden.quote:Hala Madrid !
Denk dat je voor Liverpool wel in miljarden mag rekenen... Denk idd ook niet dat ze dat heeft.quote:![]()
Als het goed is met forza 5 er ook nog bijquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:53 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Xbox UK @xboxuk · 4 uur
The #FIFA15 bundle will be available from September 25th #xboxgamescom ¤399.99/£349.99
Dat is wel wat voor jou.
Vanaf de 25e dan ook in Nederland?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Wellicht dat ik hem dan ook haalquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:53 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Xbox UK @xboxuk · 4 uur
Dat is wel wat voor jou.
Vanaf de 25e dan ook in Nederland?
Hala Madrid !
Ik wil gewoon Ronaldo in mijn eerste pack. Dan verkoop ik de coins en koop ik de console die ik nog niet heb![]()
#dreamon #pokemon![]()
Ik vind het jammer dat ik nooit Ronaldo of Messi heb gepulled in al die packs sinds FIFA 11quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:58 schreef ThadCastle het volgende:
Ik wil gewoon Ronaldo in mijn eerste pack. Dan verkoop ik de coins en koop ik de console die ik nog niet heb![]()
#dreamon #pokemonBehalve met tamperen
Hala Madrid !
Ik vanavond in mijn 100k packquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:59 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat ik nooit Ronaldo of Messi heb gepulled in al die packs sinds FIFA 11Behalve met tamperen
![]()
Ja was tofquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik bedoelde eigenlijk deze versiequote:Volgens mij heb jij m in de bios gezien toch? adhv de screens lijkt ie me goed kijkbaar iig qua kwaliteit.
![]()
quote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ik heb pas sinds kort een 4321 team maar dat bevalt heel goed. Vorig jaar vond ik het echt kut spelen, maar nu wel chill. Alleen tegen 352 switch ik vaak naar 433 omdat ik dan het veld wat breder kan houden. Anders wordt het echt heel druk in het centrum.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:29 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
Had eerst Jovetic in de punt en die deed het ook fantastisch, maar wilde nog eens met Suarez spelen en deze formatie is perfect voor hem.
Suarez speelt echt net als IRL. Krijg ineens veel pingels mee, hij frommelt de bal overal langs en heeft een geniaal schot
Lahm CM in jouw team werkt echt niet. Moet veel duels uitvechten en vaak koppen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Oh ja idd. Maar ach bij dit soort filma boeit dat sowieso niet zoveel als het maar niet heel kut isquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:02 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk deze versieVolgens mij heb jij m in de bios gezien toch? adhv de screens lijkt ie me goed kijkbaar iig qua kwaliteit.
Elke dag![]()
Kwam hem net tegen jaquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
bohhhquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:53 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Xbox UK @xboxuk · 4 uur
Dat is wel wat voor jou.
Vanaf de 25e dan ook in Nederland?
Is dat met Kinect?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Geen Vertonghenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb pas sinds kort een 4321 team maar dat bevalt heel goed. Vorig jaar vond ik het echt kut spelen, maar nu wel chill. Alleen tegen 352 switch ik vaak naar 433 omdat ik dan het veld wat breder kan houden. Anders wordt het echt heel druk in het centrum.
[ afbeelding ]
Had eerst Jovetic in de punt en die deed het ook fantastisch, maar wilde nog eens met Suarez spelen en deze formatie is perfect voor hem.
Suarez speelt echt net als IRL. Krijg ineens veel pingels mee, hij frommelt de bal overal langs en heeft een geniaal schot
Lahm CM in jouw team werkt echt niet. Moet veel duels uitvechten en vaak koppen.
Hala Madrid !
Ik kom zo potje als me coins binnen zijnquote:
Hala Madrid !
Ik ga zo boodschappen doon en daarna om 7 uur is de sony persco. Als dat afgelopen is wil ik wel.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:09 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik kom zo potje als me coins binnen zijn![]()
http://wefut.com/en/player/10476
Scoorde gisteren nog 2x (volgens mij als LM) nu een transfer naar Augsburg.![]()
Hoeveel teams heb jij in totaal?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb pas sinds kort een 4321 team maar dat bevalt heel goed. Vorig jaar vond ik het echt kut spelen, maar nu wel chill. Alleen tegen 352 switch ik vaak naar 433 omdat ik dan het veld wat breder kan houden. Anders wordt het echt heel druk in het centrum.
[ afbeelding ]
Lahm CM in jouw team werkt echt niet. Moet veel duels uitvechten en vaak koppen.![]()
![]()
3. Al kan ik er wel meer bouwen met wat ik in mijn club heb etc. En er zit ook wel wat overlapping in (Hazard en Kompany bijv. zitten ook in een ander team).quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:21 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Hoeveel teams heb jij in totaal?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
probeer 88 Benzema in 1 van je teams te verwerken. die boy heeft mad skills. pffquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
3. Al kan ik er wel meer bouwen met wat ik in mijn club heb etc. En er zit ook wel wat overlapping in (Hazard en Kompany bijv. zitten ook in een ander team).![]()
![]()
Hala Madrid !
quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Haha nee, vroeg me gewoon af of dat bij die versie zat. Kinect boeit me vrij weinig.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:29 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Jij wil Kinect Dance doen?
http://www.sbnation.com/l(...)ck-pharrell-williams
2k15 SoundtrackAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
150kquote:
Hala Madrid !
Lorde - Team in 2k15 songtrack, nijs
https://play.spotify.com/(...).com&utm_medium=open
Major Lazer komt ook zoveel in games voor
Nu ook via 2k15 twitter, dus real![]()
Die Chelsea fabregas is gewoon nog 20knice.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
2Kquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:34 schreef ThadCastle het volgende:
Nu ook via 2k15 twitter, dus real
Hala Madrid !
Ja, maar dat zijn de download edities. Ik wil toch het schijfje hebben voor de collectiequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als het goed is met forza 5 er ook nog bij.
![]()
Lordequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:34 schreef ThadCastle het volgende:
Major Lazer komt ook zoveel in games voor
Nu ook via 2k15 twitter, dus real![]()
Buskut Season
Schijnt dat een EA-ontwikkelaar getweet heeft dat je Legends aan het einde van het jaar mee kan nemen. Vervolgens zijn ze wel untradeable in FIFA 15http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
JA DAAAGquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:46 schreef gazhims3lv het volgende:
Schijnt dat een EA-ontwikkelaar getweet heeft dat je Legends aan het einde van het jaar mee kan nemen. Vervolgens zijn ze wel untradeable in FIFA 15
Waar lees je dit? EA Forum?![]()
Zal wel feek zijn. Zou het wel tof vinden.quote:
twitter:whufc_official twitterde op dinsdag 12-08-2014 om 18:41:23TEAMS: @PSV: Pasveer, Loof, Koch, de Wijs, Willems, Leemans (c), Sanoh, Rommens, Cmiljanic, Vloet, Rayhi #WHU21 #COYI reageer retweet
Volgend jaar meteen met een legend team spelen thadje..quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:47 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
JA DAAAG
Waar lees je dit? EA Forum?![]()
![]()
Ja, gerucht gaat op het Xbox EA Forumquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:47 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
JA DAAAG
Waar lees je dit? EA Forum?http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Gaat niet gebeuren. Maar anders zou ik hier alles onder spetterenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:48 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Ja, gerucht gaat op het Xbox EA Forum![]()
Heeft iemand hier problemen gehad met gofifacoins.com ?Hala Madrid !
Nee zijn echt te vertrouwen. Echt waar.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:52 schreef BDIL het volgende:
Heeft iemand hier problemen gehad met gofifacoins.com ?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Mooie afsluiter van de dag. Met mijn Serie A team even een team met Messi - Ronaldo - Bale etc. naar huis gestuurd met een mooie overwinning.
![]()
Zijn wel te vertrouwen hoor, echt!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:52 schreef BDIL het volgende:
Heeft iemand hier problemen gehad met gofifacoins.com ?![]()
valt mee tochquote:
Hala Madrid !
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee zijn echt te vertrouwen. Echt waar.Ik had geen mail ontvangen om mijn nummer te bevestigen en het duurt nu al 45 minquote:
Hala Madrid !
Bij sommige duurde het uren, bij anderen zelfs een dag.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:59 schreef BDIL het volgende:
[..]
[..]
Ik had geen mail ontvangen om mijn nummer te bevestigen en het duurt nu al 45 minAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Post ff de inhoud, dan hoef ik wss niet meerquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:00 schreef ThadCastle het volgende:
100k pakketje openen. Even op de console voor de extra feeling jwz wolla![]()
![]()
ik doe meequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:00 schreef ThadCastle het volgende:
100k pakketje openen. Even op de console voor de extra feeling jwz wollaAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Hala Madrid !
Van laag naar hoog, zal het hier in editen:quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:03 schreef Zhano het volgende:
[..]
Post ff de inhoud, dan hoef ik wss niet meer
Oke dat is te veel werk.
Ibarbo, Walker, Richards, Griezman, David Luiz, AS Valeri, Cavani, Marcelo en Sirigu.![]()
Poker zet hier die link, te skeer om een andere op te zoeken en nu alweer weggekliktquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:06 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Anders kijk je niet op GamekingsI know.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:06 schreef Rijst het volgende:
[..]
zo is hij altijd. Was ook altijd zo'n nerdje aan de telefoon![]()
100k transferpack..Kroos, Bravo, Taarabt, Viviano en Fernando
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Denk zo'n 30k toch zeker wel terug.
Nog maar 1 want laatste keer dat het echt interessant is.
Oke dat was zondeWel first owner Drogba <3
![]()
Thnx voor de uitgebreide uitlegquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lahm CM in jouw team werkt echt niet. Moet veel duels uitvechten en vaak koppen.had lahm daar gezet vanwege de workrates high/med, soort van CAM zeg maar. schweinsteiger kan daar ook staan, dan is dat een betere optie denk ik.
#FreeTrapz![]()
Suarez, Willian, Mandzukic en Schwein in de 2eAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
zuur dat ze Suarez nog geen transfer hebben (mogen?) geven
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
hoe vind ik die?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:12 schreef Rijst het volgende:
helemaal vergeten kan deze ook o op mn ps4 volgen. Veel beter beeld ook nog![]()
hjbquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:18 schreef Zhano het volgende:
[..]
Speciaal een app voor downloaden en het loopt een minuut achter![]()
Hala Madrid !
![]()
Pack 1Hala Madrid !
![]()
Pack 2Hala Madrid !
Had geen duplicatesquote:En nee daar ook niks.
Hala Madrid !
als de ban terecht is had ik wel meer dan 100K gehad natuurlijkquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:27 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Heb ik doorgegeven. Ze zullen geen moeite meer doen om te onderzoeken of de ban terecht is.
#FreeTrapz![]()
Dit is het FUT topic. Niet het Carree topic.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:29 schreef hafcfan het volgende:
Weten jullie of ze de transfers ook al door voeren bij Carree mode?![]()
Nee doen ze niet, en let maar niet op Waldorf.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:29 schreef hafcfan het volgende:
Weten jullie of ze de transfers ook al door voeren bij Carree mode?![]()
Thanx! Wel jammer.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:31 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee doen ze niet, en let maar niet op Waldorf.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: