SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:49 schreef gazhims3lv het volgende:
Zeker wel..
http://www.polygon.com/20(...)is-an-xbox-exclusive
Koekoek. Er is zelfs al een PS4 trailer geweest voor Tomb Raider![]()
![]()
Weet ik.. Zal ook wel timed zijn ja. Toch is het nog vrij onduidelijk. Major Nelson zegt zelfs helemaal exclusief.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Koekoek. Er is zelfs al een PS4 trailer geweest voor Tomb Raiderhttp://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Er is een PS4 trailer geweest op de E3 natuurlijk is hij niet exclusive danquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:51 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Weet ik.. Zal ook wel timed zijn ja. Toch is het nog vrij onduidelijk. Major Nelson zegt zelfs helemaal exclusief.![]()
![]()
Zeg ik tochquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Er is een PS4 trailer geweest op de E3 natuurlijk is hij niet exclusive danToch wel shocking. Als FIFA een maandje eerder komt op de Xbox is iedereen hier in rep en roer
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Dat zal wel meevallenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:53 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Zeg ik tochToch wel shocking. Als FIFA een maandje eerder komt op de Xbox is iedereen hier in rep en roer
![]()
Screamride
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Fretch*quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:58 schreef Alovenac het volgende:
Fred is zo overrated he, mongooltjes die alleen maar crossen op hem.
Hey Thad, heb/had jij Kluivert? En hoe beviel die? Zit er over te denken om Ibra in te ruilen voor hem![]()
Nog nooit tegengekomen in meer dan 1500 wedstrijden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:58 schreef Alovenac het volgende:
Fred is zo overrated he, mongooltjes die alleen maar crossen op hem.
![]()
gewoon wel xbox1 exclusief hoorquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Er is een PS4 trailer geweest op de E3 natuurlijk is hij niet exclusive danMij gelukkig nooit echt geboeid, vond het altijd een mindere versie van Uncharted
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Litmanen heeft er totaal geen verstand van hequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:09 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
gewoon wel xbox1 exclusief hoorMij gelukkig nooit echt geboeid, vond het altijd een mindere versie van Uncharted
![]()
Dan liegt PS met hun E3 presentatie het is goed johquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:09 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
gewoon wel xbox1 exclusief hoorMij gelukkig nooit echt geboeid, vond het altijd een mindere versie van Uncharted
Is gewoon een paar maanden daarna komt hij naar PS
![]()
DOEI LITMANENquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:09 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:53 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Zeg ik tochToch wel shocking. Als FIFA een maandje eerder komt op de Xbox is iedereen hier in rep en roer
Jij lult ook gewoon met alle winden meequote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik kan ook een filmpje uploaden en er ps4 bij zetten.quote:![]()
Lekker weertje in Eindhoven hequote:
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Denk wel dat Litmanen gelijk heeft, launching exclusive in 2015, dat klinkt gewoon als op de andere platform(s) in 2016![]()
![]()
nieuwe legends:
schmeichel
r carlos
kean
moore
shearer
okocha
valderrama
baresi
blanc
butragueno
brehme
laudrup
stoichkov
Kan wel wat leuke dingen bedenken met valderrama!
[ Bericht 2% gewijzigd door JaafkeEHV op 12-08-2014 15:17:28 ( schmeichel niet smeagel :() ]![]()
Doe eens danquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:15 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik kan ook een filmpje uploaden en er ps4 bij zetten.![]()
Dat is het ook.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:15 schreef DutchSL het volgende:
Denk wel dat Litmanen gelijk heeft, launching exclusive in 2015, dat klinkt gewoon als op de andere platform(s) in 2016![]()
Haha geeft niet hoor, vond het wel grappigquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:17 schreef JaafkeEHV het volgende:
[..]
had hem echt letterlijk een paar seconden ervoor ge-edit.. toch excuses!![]()
![]()
Beckenbauer ookquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:16 schreef JaafkeEHV het volgende:
nieuwe legends:
schmeichel
r carlos
kean
moore
shearer
okocha
valderrama
baresi
blanc
butragueno
brehme
laudrup
stoichkov
Kan wel wat leuke dingen bedenken met valderrama!![]()
Toch grappig dat sommige mensen hier helemaal blij zijn met legends maar volgens mij dit jaar nog nooit met een legend gespeeld hebben. Of iig niet veel![]()
![]()
vet man dat halo cooperativequote:
Meer legends dus ook meer kans op een legend in een pack.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:21 schreef ThadCastle het volgende:
Toch grappig dat sommige mensen hier helemaal blij zijn met legends maar volgens mij dit jaar nog nooit met een legend gespeeld hebben. Of iig niet veel![]()
Ditquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:21 schreef ThadCastle het volgende:
Toch grappig dat sommige mensen hier helemaal blij zijn met legends maar volgens mij dit jaar nog nooit met een legend gespeeld hebben. Of iig niet veelDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Meer legends dus ook meer kans op een legend in een pack.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Heb er wel een aantal gebruikt maar toch schrijnend om te zien dat sommige legends gewoon pauper (card) stats hebben, kun je net zo goed een spits als Aguero of Suarez kopen of een middenvelder als Toure.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:21 schreef ThadCastle het volgende:
Als je met legends gespeeld hebt weet je dat die cardstats niet boeienquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:23 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Heb er wel een aantal gebruikt maar toch schrijnend om te zien dat sommige legends gewoon pauper (card) stats hebben, kun je net zo goed een spits als Aguero of Suarez kopen of een middenvelder als Toure.![]()
![]()
Ik kan alleen die skere legends betalenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:23 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Als je met legends gespeeld hebt weet je dat die cardstats niet boeien![]()
![]()
![]()
Motte wat beter koken bij de happy italyquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik kan alleen die skere legends betalen
Elke dag![]()
Nee, maar ik denk wel dat het er voor zorgt dat veel mensen besluiten niet een boel coins te besteden aan zo'n legend omdat er goedkopere spelers zijn met betere (card) statsquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:23 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Als je met legends gespeeld hebt weet je dat die cardstats niet boeien![]()
![]()
Ik heb al mijn doelen voor dit jaar wel gehaald.
-Meer dan 1000 wins
Legend in een pack
IF bronze, silver en gold in een pack
MotM in een pack
Divisie 1 gewonnen
Meer weet ik zo niet.![]()
Met legends spelen?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
-Meer dan 1000 wins
Legend in een pack
MotM in een pack
Divisie 1 gewonnen
Welke legend en MOTM heb je gepacked dan?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
-Meer dan 1000 wins
Legend in een pack
MotM in een pack
Divisie 1 gewonnen
![]()
Bierhoff en MotM Erasmus.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:27 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Welke legend en MOTM heb je gepacked dan?
O ja, TOTS in een pack moet er ook nog bij. Maar geen TOTS bronze of silver.![]()
Ik heb de 4 legends gehad (figo, futre, costa, sheva) maar vond het niet zo geweldig.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:21 schreef ThadCastle het volgende:
Toch grappig dat sommige mensen hier helemaal blij zijn met legends maar volgens mij dit jaar nog nooit met een legend gespeeld hebben. Of iig niet veel
heb een weekendje gullit gehad.. dat is dan wel weer van een apparte klasse.![]()
Beckenbauer is ook confirmed als nieuwe Legend.
http://www.easports.com/f(...)0723704&sf29691713=1Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Keane en Vieira op het middenveld in 1 team is dan natuurlijk wel weer bijzonder en leuk
GRAAG VERWIJDEREN![]()
En Ruudje ervoor in de spitsquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:34 schreef The_Yakuza het volgende:
Keane en Vieira op het middenveld in 1 team is dan natuurlijk wel weer bijzonder en leuk![]()
Brehme's special skill was the fact that he was one of the few players in the world who could play with both feet equally well, making him very valuable as an outfield player. He was well known for taking penalties (although not exclusively) with his right foot and taking free kicks and corners with his left foot. *wikipediaquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:36 schreef The_Yakuza het volgende:
Brehme zal ook wel een linksback worden lijkt me
5*star wf linksback?
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Zou wel cool zijn als hij ook in FIFA kan kiezen met welke voet hij schietquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:37 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Brehme's special skill was the fact that he was one of the few players in the world who could play with both feet equally well, making him very valuable as an outfield player. He was well known for taking penalties (although not exclusively) with his right foot and taking free kicks and corners with his left foot. *wikipedia
5*star wf linksback?
Mee eens, echt achterlijk dat je in 14 niet kan kiezen met welk been je een vrije trap wilt nemen als je speler 5* weak foot heeftquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:40 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Zou wel cool zijn als hij ook in FIFA kan kiezen met welke voet hij schiet
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Inderdaad.. Bij Ajax nam Sneijder ook nog vrije trappen met beide voeten, dat is gewoon briljantquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:41 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Mee eens, echt achterlijk dat je in 14 niet kan kiezen met welk been je een vrije trap wilt nemen als je speler 5* weak foot heeft
Hoe denk jij erover dat de serie wss de boeken inhaalt?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:42 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Inderdaad.. Bij Ajax nam Sneijder ook nog vrije trappen met beide voeten, dat is gewoon briljant![]()
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:47 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hoe denk jij erover dat de serie wss de boeken inhaalt?![]()
hoeve nwe iig niet bang meer te zijn voor spoilers'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
*spoiler*
Iedereen gaat dood, behalve Varys, maar die kan geen kinderen krijgen, dus jammer dan. Einde.![]()
Ik kijk geen Game of Thronesquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:47 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hoe denk jij erover dat de serie wss de boeken inhaalt?![]()
Op zich wel tof.. Vooral omdat niemand dan meer weet wat er gaat gebeuren. Aan de andere kant blijft het genie achter de serie toch de schrijver. De scènes die precies zo gaan als hij heeft beschreven zijn vaak net iets beter. Maar er zit een goed team achter de serie dus moet wel goedkomen
Al Shahrani is ook een 5* WF LB.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:37 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Brehme's special skill was the fact that he was one of the few players in the world who could play with both feet equally well, making him very valuable as an outfield player. He was well known for taking penalties (although not exclusively) with his right foot and taking free kicks and corners with his left foot. *wikipedia
5*star wf linksback?![]()
Je kijkt het niet maar je hebt wel Arya als UI..quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:56 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Ik kijk geen Game of Thrones![]()
Op zich wel tof.. Vooral omdat niemand dan meer weet wat er gaat gebeuren. Aan de andere kant blijft het genie achter de serie toch de schrijver. De scènes die precies zo gaan als hij heeft beschreven zijn vaak net iets beter. Maar er zit een goed team achter de serie dus moet wel goedkomen
Gebruik dan een pre-serie Arya drawing ofzo![]()
![]()
Ja, maar dat is wss een pauper 58 rated bronze met 36 shooting ofzoquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Al Shahrani is ook een 5* WF LB.
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Nee, een snelle silver LB uit de Saudi League: http://wefut.com/en/player/10743quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:01 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Ja, maar dat is wss een pauper 58 rated bronze met 36 shooting ofzo
Op de PS3 is hij volgens mij best veel waard.![]()
Crazola natuurlijkquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:02 schreef HugoohAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Cazorla of MOTM Ramsey?![]()
Willems volgend jaar ook 5* weak foot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:04 schreef DutchSL het volgende:
NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
4 zoals het nu is, is hoog genoegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Valt nog enigzins meequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, een snelle silver LB uit de Saudi League: http://wefut.com/en/player/10743
Op de PS3 is hij volgens mij best veel waard.
GRAAG VERWIJDEREN![]()
En 5* skills.. 5* 5* LB.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zijn schoten met rechts zijn beter dan zijn voorzetten met linksquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:05 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
4 zoals het nu is, is hoog genoeg![]()
![]()
Ik kijk het wel.. Was sarcasmequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:59 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Je kijkt het niet maar je hebt wel Arya als UI..
Gebruik dan een pre-serie Arya drawing ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verdronken hond gevonden met een steen aan zn poot![]()
![]()
Ik vind de boeken veel beter dus hoop dat het ze een of andere onmogelijke manier de serie voorblijven. Zo jammer dat de serie de boeken kan gaan spoilen..quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:07 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Ik kijk het wel.. Was sarcasme![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:10 schreef Zhano het volgende:
gastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verdronken hond gevonden met een steen aan zn poot![]()
![]()
Degene die zoiets doet is aardig ziek in zijn hoofd maar om nou omg wtf waarom post je zo'n plaatje te gaan schreeuwen op een forum vind ik ook wel een tikkeltje overdreven.quote:![]()
twitter:polfryslan twitterde op dinsdag 12-08-2014 om 15:55:47Politie zoekt eigenaar en getuigen verdronken hond. Dood gevonden in #Bornwird. Bel 0900-8844. http://t.co/fHJWjfJP9i http://t.co/6fRYGkFLrl reageer retweet
![]()
Je lokt gewoon weer een discussie uit met Tobi hequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Degene die zoiets doet is aardig ziek in zijn hoofd maar om nou omg wtf waarom post je zo'n plaatje te gaan schreeuwen op een forum vind ik ook wel een tikkeltje overdreven.
ouwe onrustzaaier![]()
![]()
Haha ja hoor. Ik zie hier gewoon niet echt de toegevoegde waarde van...quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:21 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Je lokt gewoon weer een discussie uit met Tobi he
ouwe onrustzaaier
Maar goed, willen jullie zeker ook wel een filmpje zien hoe ISIS 1500 mannen executeerd
http://therightscoop.com/(...)ay-of-violence-nsfw/![]()
Nee want ik ga nu werken. Maar hysterisch doen om een dooie hond die niet eens van jezelf is vind ik toch vrij apart.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:21 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Je lokt gewoon weer een discussie uit met Tobi he
ouwe onrustzaaier![]()
Hysterisch doen nou nou nouquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee want ik ga nu werken. Maar hysterisch doen om een dooie hond die niet eens van jezelf is vind ik toch vrij apart.
Overdrijf je niet een beetje stef?![]()
Hij zal wel ongesteld zijn.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:24 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hysterisch doen nou nou nou
In zijn vinger gesneden tijdens het uien snijden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:24 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hysterisch doen nou nou nou
Hugo, waarom kwam je gisteren niet clubben? Als je mee wilt doen moet je gewoon de party joinen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:26 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
In zijn vinger gesneden tijdens het uien snijden.![]()
Haha ik wou crook gewoon een beetje klotenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:28 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Hugo, waarom kwam je gisteren niet clubben? Als je mee wilt doen moet je gewoon de party joinen.Had niet gezien dat jullie bezig waren.
![]()
Haha dat was wel gelukt. Crook was enigszins aangeslagen. Maar dat gebeurt volgens mij best wel snel.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:29 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Haha ik wou crook gewoon een beetje klotenHad niet gezien dat jullie bezig waren.
![]()
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:31 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha dat was wel gelukt. Crook was enigszins aangeslagen. Maar dat gebeurt volgens mij best wel snel.![]()
![]()
Dat waren aardig wat kills in dat filmpje. Einde was dan nog wel het meest heftige.
EDIT: Volgens mij leefde een paar nog toen ze naar beneden werden gegooid
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Prijs van TOTS Modric![]()
Tobi
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Na het zien van deze beelden ben ik nog nooit zo voor oorlog geweest als nu.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:22 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha ja hoor. Ik zie hier gewoon niet echt de toegevoegde waarde van...
Maar goed, willen jullie zeker ook wel een filmpje zien hoe ISIS 1500 mannen executeerd
http://therightscoop.com/(...)ay-of-violence-nsfw/
Hup Obama, ingrijpenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Niet zo hysterisch reageren, waarschijnlijk zitten de gevangenissen daar gewoon vol ofzo...quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Na het zien van deze beelden ben ik nog nooit zo voor oorlog geweest als nu.
Hup Obama, ingrijpen![]()
Die nieuwe legends ken ik allemaal wel maar welke positie hebben ze allemaal gespeeld?
De enigste die ik nu zo snel weet zijn
Shearer = Spits
Stoichkov = Spits
Laurant Blanc = Verdediger
Roberto Carlos = Links Back
Keane = Spits
Schmeichel = Doelman
Baresi = Verdediger
En de rest dan ?![]()
google ze een voor een danquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:44 schreef Maver24 het volgende:
Die nieuwe legends ken ik allemaal wel maar welke positie hebben ze allemaal gespeeld?
Shearer = Spits
Stoichkov = Spits
Keane = Spits
Schmeichel = Doelman
Baresi = Verdediger
En de rest dan ?![]()
Nieuwe legends zijn wel tof. Eindelijk linksbacks erbij
En de Laudrupjes![]()
Brian zou een RW moeten zijn in ieder geval. Michael een CAM.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Tof.. geen echte legends. Beetje sub-legends zijn het.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:45 schreef Tim86 het volgende:
Nieuwe legends zijn wel tof. Eindelijk linksbacks erbij
En de Laudrupjes![]()
Brian zou een RW moeten zijn in ieder geval. Michael een CAM.![]()
Keane spits?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:44 schreef Maver24 het volgende:
Shearer = Spits
Stoichkov = Spits
Keane = Spits
Schmeichel = Doelman
Baresi = Verdediger
En de rest dan ?"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
CDM iddquote:
En Stoichkov was een winger. Valderrama CM.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Nouja, we zien wel. EA heeft het ook niet altijd bij het juiste eind.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
CDM idd
En Stoichkov was een winger.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Van die nieuwe legends lijken mij deze leuk om mee te spelen:
Valderrama, Roberto, Okocha en Laudrup.![]()
Het blijft mij verbazen dat mongolen niet een team kunnen verzinnen maar wel iedere keer dit forum vinden![]()
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Hahahaha inderdaadquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:48 schreef The_Yakuza het volgende:
Maver is in de war met die Keane die in de MLS speelt![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Okocha lijkt me ook echt geniaal
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:49 schreef BDIL het volgende:
Het blijft mij verbazen dat mongolen niet een team kunnen verzinnen maar wel iedere keer dit forum vinden
quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:16 schreef BDIL het volgende:
Wat voor team moet ik maken met 2,5 miljoen coins ?Kloptquote:Op maandag 21 juli 2014 16:00 schreef BDIL het volgende:
Kan iemand een fatsoenlijk team bedenken met TOTS Martinez ,TOTS Danny en iMOTM Sanchez ( Arsenal versie ) ? Budget is 700kDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Jij speelde toch geen FIFA meer randdebielquote:Je moet echt niks te doen hebben om hier rond te hangen.
Hala Madrid !
quote:
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:53 schreef BDIL het volgende:
[..]
Jij speelde toch geen FIFA meer randdebielJe moet echt niks te doen hebben om hier rond te hangen.
Ik speel gewoon nog fifa hoor. Wat ben je toch een mongooltjeDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Hopelijk kom ik je volgend schooljaar tegenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik speel gewoon nog fifa hoor. Wat ben je toch een mongooltje
Hala Madrid !
1 v 1?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:54 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hopelijk kom ik je volgend schooljaar tegen"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Ben je weer van je opleiding afgegooid?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:54 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hopelijk kom ik je volgend schooljaar tegen
En prima jonge, stank voor dank voor je te proberen te helpen met info over de UvtDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Tja..net waarop je legend wil baseren. Een paar van de grootste legends ooit ontbreken nog altijd en er zitten er genoeg bij die de status niet echt verdienen. Okocha was wel een eindbaas en iedereen die hem ooit heeft zien spelen kent hem nog wel, maar of je dan een legend bent..quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:52 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dat is toch geen legend of wat?
Er zitten er ook veel die ooit 1 keer de CL wonnen en daarin beslissend waren en verder echt niet bijzonder waren. En dan is er nog de BPL bias.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Maar niet echt veel volgens dit:quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik speel gewoon nog fifa hoor. Wat ben je toch een mongooltje
http://www.easports.com/u(...)XBOX/Le%20BananaKingKlopt. De bigboys zullen wel duur zijn of gewoon moeilijk ivm rechten.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tja..net waarop je legend wil baseren. Een paar van de grootste legends ooit ontbreken nog altijd en er zitten er genoeg bij die de status niet echt verdienen. Okocha was wel een eindbaas en iedereen die hem ooit heeft zien spelen kent hem nog wel, maar of je dan een legend bent..
Er zitten er ook veel die ooit 1 keer de CL wonnen en daarin beslissend waren en verder echt niet bijzonder waren. En dan is er nog de BPL bias.
Deze legends zullen mij iig niet meer richting xbox sturen.. het feit dat er uberhaupt legends zijn dan weer wel.![]()
Opzich wel, maar NL was al zwaar oververtegenwoordigd eigenlijk.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:53 schreef Maver24 het volgende:
Vind het wel jammer dat er geen nieuwe nederlander bij komt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Beckenbauer = liberoquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:44 schreef Maver24 het volgende:
Shearer = Spits
Stoichkov = Spits
Keane = Spits
Schmeichel = Doelman
Baresi = Verdediger
En de rest dan ?Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Nope , ik begin meteen met mijn 2e leerjaarquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ben je weer van je opleiding afgegooid?
En prima jonge, stank voor dank voor je te proberen te helpen met info over de UvtKijken of je ook zo piept #internetthug
Hala Madrid !
Mijn xbox heeft een bug waardoor ie op zwart scherm gaat als ik fifa opstart met internet aanquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:55 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Maar niet echt veel volgens dit:
http://www.easports.com/u(...)XBOX/Le%20BananaKingDus als ik nu speel speel ik managementmode
Elke dag![]()
Nou dan zul je me niet tegenkomenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:57 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nope , ik begin meteen met mijn 2e leerjaarKijken of je ook zo piept #internetthug
Elke dag![]()
Wereld is klein.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nou dan zul je me niet tegenkomenHala Madrid !
Wellicht, me zusje zit in Breda op school dus als ik een kamer neem wordt het of in Tilburg of in Breda.quote:Hala Madrid !
Oh, dan kom je me daar wel tegen idd. Tot snel danquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:00 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wellicht, me zusje zit in Breda op school dus als ik een kamer neem wordt het of in Tilburg of in Breda.
Elke dag![]()
Waar komt deze fittie nu ineens vandaan
Wat is de voorgeschiedenis?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pics van je zusjequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:00 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wellicht, me zusje zit in Breda op school dus als ik een kamer neem wordt het of in Tilburg of in Breda.![]()
Rekik --> PSV
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)nieuw-van-City.dhtmlAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties Forumhop: Hop naar: