SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op maandag 21 juli 2014 15:43 schreef rolls-reus het volgende:
Trapz, wat staat er bij jou bij die status?
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Misschien nog even een hunter kaartje kopen voor Ibaasboquote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Hebben jullie wel eens een collega gehad die werkelijk waar op alles zit te zeiken, alleen maar 100% van de tijd negatief is, een verschrikkelijk kut leven heeft en iedereen in zijn leven (collega's etc) bestempeld als dikke kneuzen?
Zo iemand loopt bij mij op mijn werk rond (godzijdank is het voor mij een bijbaan), maar ik word er zelf ook soms behoorlijk chagerijnig vanGRAAG VERWIJDEREN![]()
Zonde man, die kaartjes kosten 1.000 coins. Als je er 40 hebt dan heb je gewoon 40 ruggen extraquote:Op maandag 21 juli 2014 15:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Jizz
De aankomende 40 wedstrijden is Ibarbo een uberbaas.![]()
Klinkt als de vrouwelijke collega van POTS.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:45 schreef The_Yakuza het volgende:
Hebben jullie wel eens een collega gehad die werkelijk waar op alles zit te zeiken, alleen maar 100% van de tijd negatief is, een verschrikkelijk kut leven heeft en iedereen in zijn leven (collega's etc) bestempeld als dikke kneuzen?
Zo iemand loopt bij mij op mijn werk rond (godzijdank is het voor mij een bijbaan)Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Uhuh. Van die mensen waarbij je je afvraagt wat ze klagen over jou op het moment dat je even niet in de buurt bentquote:Op maandag 21 juli 2014 15:45 schreef The_Yakuza het volgende:
Zo iemand loopt bij mij op mijn werk rond (godzijdank is het voor mij een bijbaan), maar ik word er zelf ook soms behoorlijk chagerijnig van![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nu heeft hij een super IF Ibarbo, die was wel duurder geweest.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zonde man, die kaartjes kosten 1.000 coins. Als je er 40 hebt dan heb je gewoon 40 ruggen extraAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jouw mensenkennisquote:Op maandag 21 juli 2014 15:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Klinkt als de vrouwelijke collega van POTS.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja? Zijn er meer van zulke mensen?quote:Op maandag 21 juli 2014 15:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Klinkt als de vrouwelijke collega van POTS.
Deze is 40+, geen vrouw of kinderen en fulltime alcoholistGRAAG VERWIJDEREN![]()
40 ruggen is iets van 80 cent. Koop ik wel 40k en maak dan liever gebruik van Super Sayian Ibaasboquote:Op maandag 21 juli 2014 15:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zonde man, die kaartjes kosten 1.000 coins. Als je er 40 hebt dan heb je gewoon 40 ruggen extraRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Die van mij is ook geen 40+ en alcoholist, voorzover ik weet....quote:Op maandag 21 juli 2014 15:47 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Ja? Zijn er meer van zulke mensen?
Deze is 40+, geen vrouw of kinderen en fulltime alcoholistNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Deze collega heeft gewoon werkelijk nooit iets positiefs, wat zeg ik, neutraals te melden.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Uhuh. Van die mensen waarbij je je afvraagt wat ze klagen over jou op het moment dat je even niet in de buurt bent
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Picsquote:Op maandag 21 juli 2014 15:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die van mij is ook geen 40+ en alcoholist, voorzover ik weet....Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ongelooflijk haha.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die van mij is ook geen 40+ en alcoholist, voorzover ik weet....GRAAG VERWIJDEREN![]()
Is Grandesco jouw collega?quote:Op maandag 21 juli 2014 15:48 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Deze collega heeft gewoon werkelijk nooit iets positiefs, wat zeg ik, neutraals te melden.![]()
Bij mij pending gvdquote:komt denk ik omdat ik eerder betaald heb dan mn kaartje op de markt gezet te hebben?
![]()
Dan moet je zelf ook niet gaan lopen zeiken.quote:vuile hypocriet.
Nee dat maakt niet uit hoor.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:49 schreef rolls-reus het volgende:
at ik eerder betaald heb dan mn kaartje op de markt gezet te hebben?anders gewoon even livechat open zetten.
Bemoei je er niet mee.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dan moet je zelf ook niet gaan lopen zeiken.vuile hypocriet.
(het was maar een grap maar jij ziet dat natuurlijk weer niet)
Maar er zit wel een kern van waarheid in. Hij is ook nooit positief over iets. En hij gaf mij ook nog een trap na net.![]()
Ga gewoon de chat in dan dramaqueenquote:Op maandag 21 juli 2014 15:49 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Bij mij pending gvdkomt denk ik omdat ik eerder betaald heb dan mn kaartje op de markt gezet te hebben?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Werk er nu bijna 5 jaar (ja, ook met die collega). Gelukkig begint in september mijn thesis en kan ik (hopelijk) daarna beginnen te solliciteren naar een serieuze baan.
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Dan ga ik voortaan ook grapjes maken naar jou.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee.
(het was maar een grap maar jij ziet dat natuurlijk weer niet)
![]()
Hoe af te maken?
Met bergkamp erbij moet ik veel te veel coins kopen. Vooral voor de tijd dat fifa 15 uitkomt.![]()
Maar hij heeft geen gouden lokken, is Super Saiyan Ibarbo dan donker zwart ofzo?quote:Op maandag 21 juli 2014 15:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
40 ruggen is iets van 80 cent. Koop ik wel 40k en maak dan liever gebruik van Super Sayian Ibaasbo
Wie moet hier nou in de spits. Toni? GomezGOD? Misschien Ibarbo en dan Ibrahimovic voor hem inbrengen![]()
![]()
IF Balo.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Maar hij heeft geen gouden lokken, is Super Saiyan Ibarbo dan donker zwart ofzo?
[ afbeelding ]
Wie moet hier nou in de spits. Toni? GomezGOD? Misschien Ibarbo en dan Ibrahimovic voor hem inbrengenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Doe je altijd al.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dan ga ik voortaan ook grapjes maken naar jou.![]()
Schweini, Piszceck en Boateng een idee?quote:Op maandag 21 juli 2014 15:51 schreef HugoohAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe af te maken?
Met bergkamp erbij moet ik veel te veel coins kopen. Vooral voor de tijd dat fifa 15 uitkomt.
GRAAG VERWIJDEREN![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Hmmm, dat is wel een goede inderdaad. Redelijk snel, sterk en donker blank. Laatste is natuurlijk een sterke préquote:![]()
Past niet met Boatengquote:Op maandag 21 juli 2014 15:52 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Schweini, Piszceck en Boateng een idee?![]()
Lijkt me geen handige formatie als je Kluif op full chem wil. Of je moet Raffie/Ginkel gebruiken ofzo.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:51 schreef HugoohAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe af te maken?
Met bergkamp erbij moet ik veel te veel coins kopen. Vooral voor de tijd dat fifa 15 uitkomt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Godverdomme gewoon Ibaasbo met +10 kaartjes.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:54 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hmmm, dat is wel een goede inderdaad. Redelijk snel, sterk en donker blank. Laatste is natuurlijk een sterke préRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Donker blank?quote:Op maandag 21 juli 2014 15:54 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hmmm, dat is wel een goede inderdaad. Redelijk snel, sterk en donker blank. Laatste is natuurlijk een sterke pré
Ik vind hem best redelijk, een van de weinige spitsen met maar 3* skills die ik pruim. MOTM Higuain trouwens ook.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Donker blank?quote:Op maandag 21 juli 2014 15:54 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hmmm, dat is wel een goede inderdaad. Redelijk snel, sterk en donker blank. Laatste is natuurlijk een sterke pré
Ik vond Balo echt matig dit jaar. Mis die 4* ook wel.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Elk potje dat je met hem speelt wordt je pen0r korter.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Godverdomme gewoon Ibaasbo met +10 kaartjes.
inb4 hypocriet
inb4 niet zo zeiken man![]()
Hmm beide niet heel fijn. Weet je hoe Robben speelt op RM?quote:Op maandag 21 juli 2014 15:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lijkt me geen handige formatie als je Kluif op full chem wil. Of je moet Raffie/Ginkel gebruiken ofzo.![]()
Kan jij net zo goed met hem gaan spelen aangezien jij je pen0r toch nooit gaat gebruiken.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Elk potje dat je met hem speelt wordt je pen0r korter.
inb4 hypocriet
inb4 niet zo zeiken manRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Oke DS2.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Elk potje dat je met hem speelt wordt je pen0r korter.
inb4 hypocriet
inb4 niet zo zeiken man![]()
Ja, ben ook altijd wel een Balotelli fan geweest op Fifa. Ik gebruik toch geen skills behalve een paar effectieve (simpele).quote:Op maandag 21 juli 2014 15:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Donker blank?
Ik vind hem best redelijk, een van de weinige spitsen met maar 3* skills die ik pruim. MOTM Higuain trouwens ook.![]()
Hij heeft net uitgevonden dat je er ook staand mee kunt plassenquote:Op maandag 21 juli 2014 15:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Kan jij net zo goed met hem gaan spelen aangezien jij je pen0r toch nooit gaat gebruiken.![]()
![]()
Lijkt me kut met die WR en zonder fatsoenlijke weak foot. Maar ik vond hem sowieso niet fijn. Kan echt niet omgaan met die weak foot.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:56 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Hmm beide niet heel fijn. Weet je hoe Robben speelt op RM?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat ik wel een baze reactie vond bij TOTS Cuadrado: ''ladies and gentlemen, start your ibarbo's''quote:Op maandag 21 juli 2014 15:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Godverdomme gewoon Ibaasbo met +10 kaartjes.![]()
![]()
Want je kan er verder niks mee.. mijn 30 cm zal niet meer kleiner worden.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Kan jij net zo goed met hem gaan spelen aangezien jij je pen0r toch nooit gaat gebruiken.![]()
Ik gebruik er ook geen tien ofzo, maar een paar functionele beginnen juist vanaf 4*...quote:Op maandag 21 juli 2014 15:57 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, ben ook altijd wel een Balotelli fan geweest op Fifa. Ik gebruik toch geen skills behalve een paar effectieve (simpele).NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die snap ik even niet.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Want je kan er verder niks mee.. mijn 30 cm zal niet meer kleiner worden.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Kan iemand een fatsoenlijk team bedenken met TOTS Martinez ,TOTS Danny en iMOTM Sanchez ( Arsenal versie ) ? Budget is 700k
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Bij mij gaat dus bijna alles over de vleugels en Cuadrado heeft 4*. Eigenlijk het belangrijkste voor de rechter spits is dat hij balvast is zodat Cuadrado er overheen (quote:Op maandag 21 juli 2014 15:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik gebruik er ook geen tien ofzo, maar een paar functionele beginnen juist vanaf 4*...) kan gaan. IF Balotelli is perfect, maar was hem alweer vergeten
![]()
smerig mannetje ben je toch ookquote:Op maandag 21 juli 2014 16:00 schreef Kiid het volgende:
[..]
Bij mij gaat dus bijna alles over de vleugels en Cuadrado heeft 4*. Eigenlijk het belangrijkste voor de rechter spits is dat hij balvast is zodat Cuadrado er overheen () kan gaan. IF Balotelli is perfect, maar was hem alweer vergeten
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
'Buhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op maandag 21 juli 2014 16:02 schreef DutchSL het volgende:
James Rodriguez voor 88 miljoen naar Real Madrid...Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
haha dis is wel triestigquote:Op maandag 21 juli 2014 14:14 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Kom op zeghttp://fok.nl/sherlock/?by=mrvantrapz&about=darksonic2¬intopic=0
![]()
speel het liefst de LB+Y dus klopt welquote:
WC 451 met
higuain
Di maria Messi
Rodriguez Gundogan Navas
armero hummels boateng azcepedinges
neuer
#FreeTrapz![]()
tr gemachtquote:Op maandag 21 juli 2014 16:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Goeie diss man.
Ik ben al ontmaagd door je moeder
gr![]()
Battle of the sweatquote:Op maandag 21 juli 2014 16:03 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
speel het liefst de LB+Y dus klopt wel![]()
![]()
Brandblusser.gifquote:Op maandag 21 juli 2014 16:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Goeie diss man.
Ik ben al ontmaagd door je moeder
Totdat ik weer wat terug zeg en het weer ongepast is omdat: Er een ernstig ongeluk is gebeurd, je vroeger vaak huilde of nog andere redenen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dat zie ik echt niet lukken..tenzij je Sanchez echt gaat verneuken op CM ofzo.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:00 schreef BDIL het volgende:
Kan iemand een fatsoenlijk team bedenken met TOTS Martinez ,TOTS Danny en iMOTM Sanchez ( Arsenal versie ) ? Budget is 700k
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Netjes van Trapz dat hij zich inhoudt, want nu vraag je er ook echt om.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Goeie diss man.
Ik ben al ontmaagd door je moederNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Klopt, dus bakkes vanaf nu.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Brandblusser.gif
Totdat ik weer wat terug zeg en het weer ongepast is omdat: Er een ernstig ongeluk is gebeurd, je vroeger vaak huilde of nog andere redenen.![]()
Dit is FOK!, daar worden dat soort grappen 1000x per dag gemaakt.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Netjes van Trapz dat hij zich inhoudt, want nu vraag je er ook echt om.![]()
tis de laatste tijd wel heel erg iddquote:Op maandag 21 juli 2014 16:06 schreef The_Yakuza het volgende:
Trapz en DS2 sittin' in a tree
KI
S
S
I
N
G
![]()
hoopte dat het zou stoppen met ozz zijn vakantie.
#TeamTimPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Heb je naast PDDNOS ook nog een bipolaire stoornis?quote:Op maandag 21 juli 2014 16:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dit is FOK!, daar worden dat soort grappen 1000x per dag gemaakt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ah, als 1000 man in de sloot springt, spring jij er blind achteraan.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dit is FOK!, daar worden dat soort grappen 1000x per dag gemaakt.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ook niet met Silvers ?quote:Op maandag 21 juli 2014 16:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat zie ik echt niet lukken..tenzij je Sanchez echt gaat verneuken op CM ofzo.Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Ik ken Blind niet persoonlijk dus zou het niet wetenquote:Op maandag 21 juli 2014 16:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ah, als 1000 man in de sloot springt, spring jij er blind achteraan.![]()
Mmmmm, moeilijk woord, ff googlenquote:Op maandag 21 juli 2014 16:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Heb je naast PDDNOS ook nog een bipolaire stoornis?![]()
![]()
quote:Op maandag 21 juli 2014 16:09 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ken Blind niet persoonlijk dus zou het niet weten![]()
![]()
Nee, want je geeft Jackson 2 dode links al met Sanchez en Danny in principe.. En met Quintero erbij maak je het weer onmogelijk voor Sanchez of Danny om full chem te krijgen. Best I can do:quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jij mag echt nooit meer over het vermogen tot begrijpend lezen van een ander beginnenquote:Op maandag 21 juli 2014 16:09 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ken Blind niet persoonlijk dus zou het niet weten![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Was ook een mopjequote:Op maandag 21 juli 2014 16:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij mag echt nooit meer over het vermogen tot begrijpend lezen van een ander beginnen![]()
![]()
![]()
POTS, heb je nog wat tips om met zo'n ubernegatieve collega om te gaan? Had gister een nogal verhitte 'woordenwisseling', maar dat was ook niet echt een succes
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Azijn in z'n koffie gooien en dan vragen: Waarom kijk je zo zuur?quote:Op maandag 21 juli 2014 16:12 schreef The_Yakuza het volgende:
POTS, heb je nog wat tips om met zo'n ubernegatieve collega om te gaan? Had gister een nogal verhitte 'woordenwisseling', maar dat was ook niet echt een succes
hi ha hoRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
HAHA Goejen garp!quote:Op maandag 21 juli 2014 16:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Azijn in z'n koffie gooien en dan vragen: Waarom kijk je zo zuur?
hi ha ho![]()
Dat is een stuk netter dan de verbale oorlog die gister plaatsvondquote:Op maandag 21 juli 2014 16:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Azijn in z'n koffie gooien en dan vragen: Waarom kijk je zo zuur?
hi ha ho
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Ja, de gouden tip: uit de buurt blijven en zoveel mogelijk negeren. Geen energie aan verspillen, want je hebt er alleen jezelf meequote:Op maandag 21 juli 2014 16:12 schreef The_Yakuza het volgende:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Heb jij je buurvrouw ondertussen laten weten waarom het toefJES is met een verkleinende trap?quote:Op maandag 21 juli 2014 16:13 schreef Toefjes het volgende:
Kom op volwassen menschen, doe eens aardig tegen elkaar.![]()
Thnx, zal het eens proberenquote:Op maandag 21 juli 2014 16:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja, de gouden tip: uit de buurt blijven en zoveel mogelijk negeren. Geen energie aan verspillen, want je hebt er alleen jezelf mee
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Hallo Toefjes.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:13 schreef Toefjes het volgende:
Kom op volwassen menschen, doe eens aardig tegen elkaar.![]()
![]()
Welke verbale oorlog?quote:Op maandag 21 juli 2014 16:13 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Dat is een stuk netter dan de verbale oorlog die gister plaatsvond
quote:Op maandag 21 juli 2014 16:14 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Heb jij je buurvrouw ondertussen laten weten waarom het toefJES is met een verkleinende trap?Oke deze was wel goed.
![]()
quote:Op maandag 21 juli 2014 16:14 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Heb jij je buurvrouw ondertussen laten weten waarom het toefJES is met een verkleinende trap?
Accepteren dat hij negatief is, en niet op zijn opmerkingen in gaan. Het is al lastig om jezelf te veranderen, en onmogelijk om iemand anders te veranderen als je er weinig connectie mee hebt.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:12 schreef The_Yakuza het volgende:
POTS, heb je nog wat tips om met zo'n ubernegatieve collega om te gaan? Had gister een nogal verhitte 'woordenwisseling', maar dat was ook niet echt een succes![]()
Thnx, vanavond mag ik weer dus zal het proberenquote:Op maandag 21 juli 2014 16:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Accepteren dat hij negatief is, en niet op zijn opmerkingen in gaan. Het is al lastig om jezelf te veranderen, en onmogelijk om iemand anders te veranderen als je er weinig connectie mee hebt.
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Pjotr? Je hond?quote:Op maandag 21 juli 2014 16:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik wil nog naar de winkel en ik moet nog met Pjotr uit maar het regent.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik herken het issue wel. Heb ook zo'n collega, en stoorde me zo aan zijn negativiteit dat ik net zo werd. Nu beperk ik de communicatie gewoon tot het zakelijkequote:Op maandag 21 juli 2014 16:16 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Thnx, vanavond mag ik weer dus zal het proberen![]()
Of Danny eruit latenquote:
IF's waar mogelijk.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik ga het met Ramsey ipv Danny proberen , moet stukken makkelijker zijnquote:Op maandag 21 juli 2014 16:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, want je geeft Jackson 2 dode links al met Sanchez en Danny in principe.. En met Quintero erbij maak je het weer onmogelijk voor Sanchez of Danny om full chem te krijgen. Best I can do:
[ afbeelding ]
Hala Madrid !
Dat is het dus preciesquote:Op maandag 21 juli 2014 16:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb ook zo'n collega, en stoorde me zo aan zijn negativiteit dat ik net zo werd.Dat je gewoon thuiskomt en dan ook negatief bent, omdat dat gewoon aanstekelijk werkt.
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Zie post boven die van jou..ook aardigquote:Op maandag 21 juli 2014 16:20 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik ga het met Ramsey ipv Danny proberen , moet stukken makkelijker zijn
Ramsey variant
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Heb 1 keer gezegd: "Joh, ga anders even naar de WC en trek je even af, dan is de spanning er misschien af bij je". Werkte ook nietquote:Op maandag 21 juli 2014 16:20 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Dat is het dus preciesDat je gewoon thuiskomt en dan ook negatief bent, omdat dat gewoon aanstekelijk werkt.
![]()
![]()
Een magisch Pools mannetje.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik mag niet reageren want anders gaat iedereen huilen.
quote:Op maandag 21 juli 2014 16:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Een magisch Pools mannetje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 21 juli 2014 16:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb 1 keer gezegd: "Joh, ga anders even naar de WC en trek je even af, dan is de spanning er misschien af bij je". Werkte ook niet
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Of je stiefvader. Misschien doen jullie wel aan Nordic walking.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik met iemand uit moet bedoel ik het niet op die manier.![]()
Dat had gekund maar ik bedoelde dus de hontquote:Op maandag 21 juli 2014 16:24 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Of je stiefvader. Misschien doen jullie wel aan Nordic walking.![]()
Bakkes.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat had gekund maar ik bedoelde dus de hontRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hond*quote:Op maandag 21 juli 2014 16:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat had gekund maar ik bedoelde dus de hont![]()
quote:Op maandag 21 juli 2014 16:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Een magisch Pools mannetje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Nee, ik wil naar China vliegen.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:30 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Neejohwacht het eerst ff af, heb jij je coins al?
Jongens, wel even normaal doen he tegen DS2.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
In het EA forum een topic gelezen dat er 1 persoon is die 21 kaarten heeft van 90 KloseMarkt is nog nooit zo'n zooitje geweest als nu. Ze hadden de webapp net zo goed open kunnen laten.
![]()
quote:Op maandag 21 juli 2014 16:30 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Neejohwacht het eerst ff af, heb jij je coins al?
Dus wel
Yes yes yes girlRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nicequote:Op maandag 21 juli 2014 16:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dus wel
Yes yes yes girl![]()
Pending![]()
![]()
Ga gewoon die chat in joh, zo eng is dat niet.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dus verlies gemaakt?quote:Op maandag 21 juli 2014 16:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Kon het niet laten.
13000 maar.![]()
![]()
Rooney is echt cheap nuquote:Op maandag 21 juli 2014 16:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Kon het niet laten.
13000 maar.
Zo iemand stijgt dan weer totaal niet..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
De prijzen van weekend en maandag, dinsdag verschillen zoveelquote:Op maandag 21 juli 2014 16:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Rooney is echt cheap nu
Zo iemand stijgt dan weer totaal niet..
TOTS Baines 90k minder nuPEC onlyquote:Op maandag 21 juli 2014 16:34 schreef Grandesco het volgende:
[..]Beter schrappen ze het traden gewoon compleet in Fifa 15
![]()
50k packs schelen ook wel. Een van de laatste kans om nog een keer te pack bingen met wat fatsoenlijke IF's in packs dit jaar.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:35 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
De prijzen van weekend en maandag, dinsdag verschillen zoveel
TOTS Baines 90k minder nu
[..]
PEC onlyAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik vond hem in WC mode ook wel fijn toen. Merkte weinig van die pace.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Holy fuck die stats van Garay
[ afbeelding ]
JizzzAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Oke DS2quote:Op maandag 21 juli 2014 16:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
Na deze week is het alleen nog transfers (hopelijk) en TOTWs met veel bronzes en silvers.![]()
3 gekocht en de beste was Dantequote:Op maandag 21 juli 2014 16:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
50k packs schelen ook wel. Een van de laatste kans om nog een keer te pack bingen met wat fatsoenlijke IF's in packs dit jaar.![]()
![]()
Ik quote jou want dan reageer ik niet op hem. Dan komt het niet in mijn sherlock die Wieisboos dagelijks nakijkt.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Deze week toch al transfers? Werd vorige week getweet. En MLS All stars komt eraan. En er starten ook wat leagues over een week of 3.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
Na deze week is het alleen nog transfers (hopelijk) en TOTWs met veel bronzes en silvers.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Je bent indirect nog steeds aan het provoceren.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik quote jou want dan reageer ik niet op hem. Dan komt het niet in mijn sherlock die Wieisboos dagelijks nakijkt.![]()
Ik hoop het (dat van die transfers)quote:Op maandag 21 juli 2014 16:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Deze week toch al transfers? Werd vorige week getweet. En MLS All stars komt eraan. En er starten ook wat leagues over een week of 3.![]()
quote:Op maandag 21 juli 2014 16:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je bent indirect nog steeds aan het provoceren.Oke DS2quote:Op maandag 21 juli 2014 16:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik hoop het (dat van die transfers)![]()
gewoon alleen matchcoins waar je packs van kunt halen.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:34 schreef Grandesco het volgende:
[..]Beter schrappen ze het traden gewoon compleet in Fifa 15
na eedere wedstrijd een spelert. net als in WC modemaakt het een stuk leuker denk ik.
of gewoon een goede icter aannemen en alle AB's e.d. bannen.daaaag
#FreeTrapz![]()
Alsof mensen het dan nog gaan spelen.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:40 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
gewoon alleen matchcoins waar je packs van kunt halen.
na eedere wedstrijd een spelert. net als in WC modemaakt het een stuk leuker denk ik.
![]()
meeste mensen spelen het voor de lol he, die zijn niet autistisch aan het SMLENOénquote:Op maandag 21 juli 2014 16:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Alsof mensen het dan nog gaan spelen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Gewoon traden er helemaal uithalen.... Speciale kaarten releasen die je alleen in tournaments kunt winnen. EA rolt binnen want je mag nog steeds pecks kopen met fifa puntenquote:Op maandag 21 juli 2014 16:40 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
gewoon alleen matchcoins waar je packs van kunt halen.
![]()
Honda cupquote:Op maandag 21 juli 2014 16:43 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Gewoon traden er helemaal uithalen.... Speciale kaarten releasen die je alleen in tournaments kunt winnen. EA rolt binnen want je mag nog steeds pecks kopen met fifa punten
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mensen willen toch gewoon traden.. en jammer dat je SMLENO er weer bij moet halen en het is helemaal niet autistischquote:Op maandag 21 juli 2014 16:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
meeste mensen spelen het voor de lol he, die zijn niet autistisch aan het SMLENOén![]()
![]()
Ja en dan zeker net als bij NBA2k14 (MJ en LBJ) heeft iedereen de betse spelers dus Ronaldo en Ibrahimovic.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:43 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Gewoon traden er helemaal uithalen.... Speciale kaarten releasen die je alleen in tournaments kunt winnen. EA rolt binnen want je mag nog steeds pecks kopen met fifa punten![]()
Fucking hellBen ik de enige die dat nou ziet?
Nu nog IF Armero voor wat extra Colombiaanse swaggerpuntenquote:Op maandag 21 juli 2014 16:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jizzzzzzzzzzzzzz
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
waarom is dat nou weer jammerquote:Op maandag 21 juli 2014 16:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Mensen willen toch gewoon traden.. en jammer dat je SMLENO er weer bij moet halen en het is helemaal niet autistischmogen we dan helemaal niets meer tegen je zeggen.
#FreeTrapz![]()
Zo is het in WC ook als ik het zo hoor. Iedereen heeft nu een ziek team vol upgrades.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:44 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja en dan zeker net als bij NBA2k14 (MJ en LBJ) heeft iedereen de betse spelers dus Ronaldo en Ibrahimovic.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jammer dat je SMLENO als autistisch afschildert.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:44 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
waarom is dat nou weer jammermogen we dan helemaal niets meer tegen je zeggen.
![]()
Nee, want als EA slim is, geven ze niet bij elke Tournament op het einde een rare speler... maar een kans = mensen spelen het spelletje meer en kopen meer pecks.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:44 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja en dan zeker net als bij NBA2k14 (MJ en LBJ) heeft iedereen de betse spelers dus Ronaldo en Ibrahimovic.![]()
Feyenoord momenteel geen enkele buitenlander in de selectie. Klasse![]()
Geert is ook trots.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
+10 kaartjequote:Op maandag 21 juli 2014 16:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jizzzzzzzzzzzzzz
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
#EVEquote:Op maandag 21 juli 2014 16:46 schreef Tim86 het volgende:
Feyenoord momenteel geen enkele buitenlander in de selectie. Klasse![]()
Geert is ook trots.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op maandag 21 juli 2014 16:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jizzzzzzzzzzzzzz
Dit is pas Jizzzzzzz![]()
Want dat is het ook... als je een dealtje hebt als een of andere autist "SMLENO" roepen. Ik ben er ook schuldig van geweest... maar traden is gewoon veel tijd erin steken in handelen of geluk hebben.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jammer dat je SMLENO als autistisch afschildert.![]()
Mijn volgende team gaat ook iets met Klose wordenquote:
Het is gewoon een handelsmethode. Dat ik dan #SMLENO post is iets anders.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:47 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Want dat is het ook... als je een dealtje hebt als een of andere autist "SMLENO" roepen. Ik ben er ook schuldig van geweest... maar traden is gewoon veel tijd erin steken in handelen of geluk hebben.![]()
Heb je een dispute gedaan dan?quote:Op maandag 21 juli 2014 16:48 schreef rolls-reus het volgende:
"u have made many dispute on the paypal,pls cancel them first" hoe dan?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op maandag 21 juli 2014 16:48 schreef rolls-reus het volgende:
"u have made many dispute on the paypal,pls cancel them first" hoe dan?![]()
![]()
![]()
Hoe is geluk hebben een handelsmethode...quote:Op maandag 21 juli 2014 16:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het is gewoon een handelsmethode. Dat ik dan #SMLENO post is iets anders.![]()
![]()
Geluk dwing je af.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:49 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Hoe is geluk hebben een handelsmethode...Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Het is geen geluk, het is profiteren van mensen die niet opletten (of de waardes van spelers niet kennen)quote:Op maandag 21 juli 2014 16:49 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Hoe is geluk hebben een handelsmethode...![]()
behalve dat het gay is.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Profiteren van mensen die niet opletten... dus geluk.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het is geen geluk, het is profiteren van mensen die niet opletten (of de waardes van spelers niet kennen)![]()
Vaag. Halen ze 2 orders door elkaar ofzo?quote:Op maandag 21 juli 2014 16:50 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Weet niet eens wat dat is joh, laat staan hoe ik dat moet cancellenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hoezo? Ook zo'n autist met "regeltjes" in het spel?quote:
NIET LB+Yquote:Op maandag 21 juli 2014 16:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hoezo? Ook zo'n autist met "regeltjes" in het spel?
GEEN IBARBO
FINAL DESTINATION.![]()
Regeltjes? Nee. Nee 5atb en 10+ kaartjes enzo zijn gewoon gay.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hoezo? Ook zo'n autist met "regeltjes" in het spel?
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik wil eigenlijk ook die 91 Robben wel proberen. Hopen dat ik het red vanavond met 900K als die 100K packs uitkomen. Zou het ook erg goed doen als CAM denk ik![]()
![]()
Dit gaat mijn team van het weekend worden.
Niet als sommige spelers er heel vaak goedkoop op worden gezet.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:50 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Profiteren van mensen die niet opletten... dus geluk.![]()
Waarom? Het zit toch in het spel?quote:Op maandag 21 juli 2014 16:51 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Regeltjes? Nee. Nee 5atb en 10+ kaartjes enzo zijn gewoon gay.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik vond klose maar kut. En totaal zijn coins niet waard. Zal wel komen omdat ik vrij wel noot uit voorzetten scoor.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik weet niet, en die domme trut uit de chat ook niet denk ikquote:Op maandag 21 juli 2014 16:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vaag. Halen ze 2 orders door elkaar ofzo?![]()
![]()
Dit.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:51 schreef Grandesco het volgende:
[..]
NIET LB+Y
GEEN IBARBO
FINAL DESTINATION.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dus? Kan het nog wel gay zijn.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Lekker danquote:Op maandag 21 juli 2014 16:53 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ik weet niet, en die domme trut uit de chat ook niet denk ik
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mag jij vinden maar ik vind het maar een vreemd argument.quote:
Het is geen technisch hoogbegaafde speler inderdaad, ondanks alle upgrades verre van zelfs. Blijft wat houterig aanvoelen iddquote:Op maandag 21 juli 2014 16:53 schreef over_hedge het volgende:
Ik vond klose maar kut. En totaal zijn coins niet waard. Zal wel komen omdat ik vrij wel noot uit voorzetten scoor.![]()
O.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het is geen technisch hoogbegaafde speler inderdaad, ondanks alle upgrades verre van zelfs. Blijft wat houterig aanvoelen idd
Dan maar Robben.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Evra --> Juve
Officieel.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wel leuk bij 2k next gen is dat je meerdere versies van legends hebtquote:Op maandag 21 juli 2014 16:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zo is het in WC ook als ik het zo hoor. Iedereen heeft nu een ziek team vol upgrades.![]()
Zou bij FIFA ook leuk zijn alleen krijg je dan ziek veel kaarten. Bijvoorbeeld PSV RvN, Man Utd RvN en Real RvN.
Bij next gen nba kun je meerdere MJs in je team hebben, dat is wel echt te dom
Mijn Ginkelinho UI![]()
![]()
Noobquote:Op maandag 21 juli 2014 16:53 schreef over_hedge het volgende:
Ik vond klose maar kut. En totaal zijn coins niet waard. Zal wel komen omdat ik vrij wel noot uit voorzetten scoor.![]()
![]()
Dat lees ik overal ja...Dat hij in alles gewoon veel minder lijkt dan zijn stats zouden zeggen. Stuk trager, lomper en minder sterk.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het is geen technisch hoogbegaafde speler inderdaad, ondanks alle upgrades verre van zelfs. Blijft wat houterig aanvoelen iddAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
En dat mag jij vinden.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Mag jij vinden maar ik vind het maar een vreemd argument.
Vind vooral 5atb irritant. Vooral met cubs. Zo saai om tegen te spelen. En dan zijn ook nog 9 van de 10x gastje die alleen maar de bal naar voren trappen en pace gebruiken. En dat zit ook in het spel ja, maar haalt voor mij de lol er uit. of ik nou van ze win of niet.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Maar ja, hij kopt alles er in, en schiet ook van buiten de 16 de bal door het net. Ik ben ook geen technisch begaafde speler, dus hij mag blijven. En Robben wil ik erbij voor mn bundesliga team. Alleen heb ik een 88 Robben die ik niet kan verhandelen. Zal ik dan moeten discarden denk ik?quote:![]()
![]()
5atb kan ik ook totaal niet mee spelen.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:56 schreef over_hedge het volgende:
n dat mag jij vinden.
Vind vooral 5atb irritant. Vooral met cubs. Zo saai om tegen te spelen. En dan zijn ook nog 9 van de 10x gastje die alleen maar de bal naar voren trappen en pace gebruiken. En dat zit ook in het spel ja, maar haalt voor mij de lol er uit. of ik nou van ze win of niet.
Dan ga je toch wat anders spelen want in divisie 1 is dit het enige wat je tegen komtquote:Op maandag 21 juli 2014 16:56 schreef over_hedge het volgende:
[..]
En dat mag jij vinden.
Vind vooral 5atb irritant. Vooral met cubs. Zo saai om tegen te spelen. En dan zijn ook nog 9 van de 10x gastje die alleen maar de bal naar voren trappen en pace gebruiken. En dat zit ook in het spel ja, maar haalt voor mij de lol er uit. of ik nou van ze win of niet.![]()
![]()
heel erg houterig zelfsquote:Op maandag 21 juli 2014 16:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het is geen technisch hoogbegaafde speler inderdaad, ondanks alle upgrades verre van zelfs. Blijft wat houterig aanvoelen iddDraaicirkel van een vrachtwagen + aanhanger.
Ibra blijft de beste spits van het spel.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Dat is wel tof ja met die versies. Nu wordt het al snel duur om een legend in je team te hebben omdat je per se een andere legend nodig hebt om een dode link te compenseren en ze nooit league/club gebonden zijn verder. Al zou het oude chemsysteem, met nation en clublinks die 0.5 punt extra scoren dit ook al fixen.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:55 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wel leuk bij 2k next gen is dat je meerdere versies van legends hebt![]()
Zou bij FIFA ook leuk zijn alleen krijg je dan ziek veel kaarten. Bijvoorbeeld PSV RvN, Man Utd RvN en Real RvN.
Bij next gen nba kun je meerdere MJs in je team hebben, dat is wel echt te dom
Mijn Ginkelinho UI
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Lekker voor je.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar ja, hij kopt alles er in, en schiet ook van buiten de 16 de bal door het net. Ik ben ook geen technisch begaafde speler, dus hij mag blijven. En Robben wil ik erbij voor mn bundesliga team. Alleen heb ik een 88 Robben die ik niet kan verhandelen. Zal ik dan moeten discarden denk ik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Valt mee. Kom met fut niet zo heel vaak 5 atb tegen. En zo wel dan is het nog niet zo`n probleem met het team wat ik heb.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:56 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Dan ga je toch wat anders spelen want in divisie 1 is dit het enige wat je tegen komtMaar het speelt gewoon zo saai.
edit: oh wacht divisie 1 met clubs. Zo voor is mijn team nog lang niet.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Is ook echt slecht dit jaar. Vorig jaar kon je er niet doorheen komen, dit jaar echt nooit van verloren.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
5atb kan ik ook totaal niet mee spelen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Huh wat? Hooguit 1 keer per 2 seizoenen ofzo dat ik er eentje tegenkom..quote:Op maandag 21 juli 2014 16:56 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Dan ga je toch wat anders spelen want in divisie 1 is dit het enige wat je tegen komt
e: met fut danAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Echt een poep videoquote:![]()
quote:Op maandag 21 juli 2014 16:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lekker voor je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kreeg ook echt abnormaal veel goals tegen (Ja, ik ben super slecht) itt vorig jaar.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Is ook echt slecht dit jaar. Vorig jaar kon je er niet doorheen komen, dit jaar echt nooit van verloren.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik moest gisteren 2x achter elkaar tegen een team met Ibra + een paar legends in een single match en dat terwijl ik mijn non-rare gold team gebruikte.. komt vast doordat ze een bronze bank hadden ofzo.![]()
quote:Op maandag 21 juli 2014 17:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ken mensen die bij het geringste een traantje moeten wegplinken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem trouwens geen namen.![]()
Terwijl zijn stats anders doen vermoeden, zou smooth moeten spelen, agility 90, ball control 99, dribbling 95 etcquote:Op maandag 21 juli 2014 16:57 schreef over_hedge het volgende:
[..]
heel erg houterig zelfsDraaicirkel van een vrachtwagen + aanhanger.
Ibra blijft de beste spits van het spel.![]()
Word.quote:Op maandag 21 juli 2014 17:03 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ik ken mensen die bij het geringste een traantje moeten wegplinken.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
haal een ps4 dan ds2, kunnen jullie het uitvechten als echte mannen.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op maandag 21 juli 2014 17:03 schreef poker4lifee het volgende:
haal een ps4 dan ds2, kunnen jullie het uitvechten als echte mannen.![]()
Tegen een +10 Ibarbo! Gaat net zo'n harde bitchslap worden als toen tegen Tim (0-6 gr gr)Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
haal zelf een ps4 man ah sukkelquote:Op maandag 21 juli 2014 17:03 schreef poker4lifee het volgende:
haal een ps4 dan ds2, kunnen jullie het uitvechten als echte mannen.![]()
Bij mij ook.quote:Op maandag 21 juli 2014 17:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Oke, Klose gaat van het verlanglijstje....
TIF Ibra voelde ook echt als een baas aan toen ik hem had
Geen Crespo natuurlijk, maar voor de ps mensen hier raad ik hem zeker aan
GRAAG VERWIJDEREN![]()
quote:Op maandag 21 juli 2014 17:06 schreef The_Yakuza het volgende:
TIF Ibra voelde ook echt als een baas aan toen ik hem had
Geen Crespo natuurlijk, maar voor de ps mensen hier raad ik hem zeker aaniets te veel van het goede.
Tering, zo duur? Toen ik hem had was rond de 1,8 en heb hem verkocht rond de 2,4 miljoen geloof ikquote:Op maandag 21 juli 2014 17:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]iets te veel van het goede.
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Gewoon 10 euro betalenquote:Op maandag 21 juli 2014 17:10 schreef Reemi het volgende:
[..]
GodverDat gaat niet meer lukken dit jaar.
![]()
Ik zou jou makkelijk verslaan.quote:Op maandag 21 juli 2014 17:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
Tegen een +10 Ibarbo! Gaat net zo'n harde bitchslap worden als toen tegen Tim (0-6 gr gr)![]()
Is de ps4 nou een meerwaarde, als je praktisch alleen FIFA speelt?quote:
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik heb net zo veel gevloekt als op de PS3. Het is of je genaaid wordt door een iets betere hoer dus.quote:Op maandag 21 juli 2014 17:16 schreef Reemi het volgende:
[..]
Is de ps4 nou een meerwaarde, als je praktisch alleen FIFA speelt?![]()
Natuurlijk nietquote:Op maandag 21 juli 2014 17:16 schreef Reemi het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 juli 2014 17:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb net zo veel gevloekt als op de PS3. Het is of je genaaid wordt door een iets betere hoer dus.Klinkt goed.
Kijk wel of er veel verschillen zitten tussen de ps3 en ps4 versie bij FIFA 15.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Iemand die IF Diagne heeft gebruikt? Ik heb hem vandaag gehaald (met shadow want 75 pace en het was de goedkoopste op de markt)![]()
lijkt mij niet.quote:Op maandag 21 juli 2014 17:16 schreef Reemi het volgende:
[..]
Is de ps4 nou een meerwaarde, als je praktisch alleen FIFA speelt?
Speel zelf wel wat meer games en zelfs dan lijkt de ps4 het geld niet waard door de weinig goede games die alleen voor next gen uitkomen de komende tijd
Eigenlijk het liefst tot volgend jaar wachten dus
Maar jij kan wel makkelijk streamen enzoquote:Op maandag 21 juli 2014 17:24 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
lijkt mij niet.
Speel zelf wel wat meer games en zelfs dan lijkt de ps4 het geld niet waard door de weinig goede games die alleen voor next gen uitkomen de komende tijd
Eigenlijk het liefst tot volgend jaar wachten dus
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
sarcasm?quote:Op maandag 21 juli 2014 17:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Maar jij kan wel makkelijk streamen enzoRedelijk tof. Hoezo probeer je 'm niet?quote:
Coop missies wel leuk om te doen met vrienden, of alleen. Je levelt up en krijgt/vindt/koopt steeds betere gear enzo. En online ook wel leuk.
Gameplay vind ik zelf helaas wel wat minder, gaat mij iets te traag en niet soep genoeg. Maar zeker wel een goed spel.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Geen beta code en de meeste beta's die ik heb gedaan waren toch wel kut dus ik ben zie het dan wel.quote:Op maandag 21 juli 2014 17:37 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
sarcasm?
[..]
Redelijk tof. Hoezo probeer je 'm niet?
Coop missies wel leuk om te doen met vrienden, of alleen. Je levelt up en krijgt/vindt/koopt steeds betere gear enzo. En online ook wel leuk.
Gameplay vind ik zelf helaas wel wat minder, gaat mij iets te traag en niet soep genoeg. Maar zeker wel een goed spel.![]()
krijg je ervan met zo'n neppe consolequote:Op maandag 21 juli 2014 17:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Geen beta code en de meeste beta's die ik heb gedaan waren toch wel kut dus ik ben zie het dan wel.![]()
Jaquote:Op maandag 21 juli 2014 17:16 schreef Reemi het volgende:
[..]
![]()
Glas bier hequote:Op maandag 21 juli 2014 17:40 schreef rolls-reus het volgende:
Het nieuwe tenue van deportivo lugo![]()
(segunda division
) bazenshirt
![]()
![]()
Leg uit dan!!!quote:Op maandag 21 juli 2014 17:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nee hoor, dan had ik wel een andere smiley bijgevoegd![]()
we hebben een man ter plekke, moment.quote:
Tom, is er al meer bekend over de packs vanavond?
![]()
Nee.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op maandag 21 juli 2014 18:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
we hebben een man ter plekke, moment.
[ afbeelding ]
Nee.![]()
![]()
[..]
[ afbeelding ]
Nee.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Best grappig, een keeper in een inktvis-shirtquote:Op maandag 21 juli 2014 18:22 schreef DutchSL het volgende:
Uitshirt is ook apart. Te veel hentai filmpjes gekeken ofzo
[ afbeelding ]
edit. o dat is het keepersshirt blijkbaar
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
'Fargo' & 'Louie' Renewed by FX
FX just announced that it has renewed Fargo and Louie. The ten-episode second season of Fargo feature an entirely new cast and will be set in a different time period. Louie was renewed for a seven episode fifth season.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Je had dat potje glijmiddel even weg moeten halen voor de foto, ouwe reus.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
[..]
[ afbeelding ]
Nee.![]()
![]()
De nou nou nou aflevering is bezig van Flodder
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op maandag 21 juli 2014 18:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je had dat potje glijmiddel even weg moeten halen voor de foto, ouwe reus.![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Iedereen mag het wetenquote:Op maandag 21 juli 2014 18:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je had dat potje glijmiddel even weg moeten halen voor de foto, ouwe reus.![]()
Die muur is net het gezicht van Strootman iddquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En volgens mij heb je FIFA op dat scherm geshopt..met mijn skills heb ik het originele scherm kunnen achterhalen:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Totaal nieuwe cast? Nu al lame.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:31 schreef Tim86 het volgende:
'Fargo' & 'Louie' Renewed by FX
FX just announced that it has renewed Fargo and Louie. The ten-episode second season of Fargo feature an entirely new cast and will be set in a different time period. Louie was renewed for a seven episode fifth season.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op maandag 21 juli 2014 18:40 schreef Tim86 het volgende:
En volgens mij heb je FIFA op dat scherm geshopt..met mijn skills heb ik het originele scherm kunnen achterhalen:
[ afbeelding ]
NAC Breda
Rèsbaarge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: