SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op maandag 21 juli 2014 15:43 schreef rolls-reus het volgende:
Trapz, wat staat er bij jou bij die status?
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Misschien nog even een hunter kaartje kopen voor Ibaasboquote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Hebben jullie wel eens een collega gehad die werkelijk waar op alles zit te zeiken, alleen maar 100% van de tijd negatief is, een verschrikkelijk kut leven heeft en iedereen in zijn leven (collega's etc) bestempeld als dikke kneuzen?
Zo iemand loopt bij mij op mijn werk rond (godzijdank is het voor mij een bijbaan), maar ik word er zelf ook soms behoorlijk chagerijnig vanGRAAG VERWIJDEREN![]()
Zonde man, die kaartjes kosten 1.000 coins. Als je er 40 hebt dan heb je gewoon 40 ruggen extraquote:Op maandag 21 juli 2014 15:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Jizz
De aankomende 40 wedstrijden is Ibarbo een uberbaas.![]()
Klinkt als de vrouwelijke collega van POTS.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:45 schreef The_Yakuza het volgende:
Hebben jullie wel eens een collega gehad die werkelijk waar op alles zit te zeiken, alleen maar 100% van de tijd negatief is, een verschrikkelijk kut leven heeft en iedereen in zijn leven (collega's etc) bestempeld als dikke kneuzen?
Zo iemand loopt bij mij op mijn werk rond (godzijdank is het voor mij een bijbaan)Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Uhuh. Van die mensen waarbij je je afvraagt wat ze klagen over jou op het moment dat je even niet in de buurt bentquote:Op maandag 21 juli 2014 15:45 schreef The_Yakuza het volgende:
Zo iemand loopt bij mij op mijn werk rond (godzijdank is het voor mij een bijbaan), maar ik word er zelf ook soms behoorlijk chagerijnig van![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nu heeft hij een super IF Ibarbo, die was wel duurder geweest.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zonde man, die kaartjes kosten 1.000 coins. Als je er 40 hebt dan heb je gewoon 40 ruggen extraAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jouw mensenkennisquote:Op maandag 21 juli 2014 15:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Klinkt als de vrouwelijke collega van POTS.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja? Zijn er meer van zulke mensen?quote:Op maandag 21 juli 2014 15:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Klinkt als de vrouwelijke collega van POTS.
Deze is 40+, geen vrouw of kinderen en fulltime alcoholistGRAAG VERWIJDEREN![]()
40 ruggen is iets van 80 cent. Koop ik wel 40k en maak dan liever gebruik van Super Sayian Ibaasboquote:Op maandag 21 juli 2014 15:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zonde man, die kaartjes kosten 1.000 coins. Als je er 40 hebt dan heb je gewoon 40 ruggen extraRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Die van mij is ook geen 40+ en alcoholist, voorzover ik weet....quote:Op maandag 21 juli 2014 15:47 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Ja? Zijn er meer van zulke mensen?
Deze is 40+, geen vrouw of kinderen en fulltime alcoholistNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Deze collega heeft gewoon werkelijk nooit iets positiefs, wat zeg ik, neutraals te melden.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Uhuh. Van die mensen waarbij je je afvraagt wat ze klagen over jou op het moment dat je even niet in de buurt bent
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Picsquote:Op maandag 21 juli 2014 15:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die van mij is ook geen 40+ en alcoholist, voorzover ik weet....Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ongelooflijk haha.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die van mij is ook geen 40+ en alcoholist, voorzover ik weet....GRAAG VERWIJDEREN![]()
Is Grandesco jouw collega?quote:Op maandag 21 juli 2014 15:48 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Deze collega heeft gewoon werkelijk nooit iets positiefs, wat zeg ik, neutraals te melden.![]()
Bij mij pending gvdquote:komt denk ik omdat ik eerder betaald heb dan mn kaartje op de markt gezet te hebben?
![]()
Dan moet je zelf ook niet gaan lopen zeiken.quote:vuile hypocriet.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |