Dat héle wit blonde? Heb ik ook weleens gehadquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:45 schreef Queller het volgende:
[..]
Wat denken we van keihard geblondeerd??
Kort & pittigquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:45 schreef Queller het volgende:
[..]
Wat denken we van keihard geblondeerd??
Dat was dus een beetje het punt in dit topic he, al die mannen die die nuance niet zien...quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:52 schreef snakelady het volgende:
[..]
Kort & pittig
[ afbeelding ]
Gewoon leuk.
[ afbeelding ]
Ligt volgens mij ook heel erg wie het heeft, de een kan het gewoon beter hebben dan de ander.
Het is wel redelijk kort (maar niet zoals hier "kort" wordt bedoeld) maar zeker niet pittig.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:40 schreef snakelady het volgende:
Overigens vind ik dit niet onder kort en pittig vallen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind het Kaley Cuoco ook heel goed staan.
Dat eerst kapsel is vréselijk lelijk trouwensquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:52 schreef snakelady het volgende:
[..]
Kort & pittig
[ afbeelding ]
Gewoon leuk.
[ afbeelding ]
Ligt volgens mij ook heel erg wie het heeft, de een kan het gewoon beter hebben dan de ander.
Toch gaat de onderste met langer haar er nog beter uitzienquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat was dus een beetje het punt in dit topic he, al die mannen die die nuance niet zien...
Ligt er ook aan welk lang kapsel ze heeft,quote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Toch gaat de onderste met langer haar er nog beter uitziendat is vooral mijn punt
maar goed, ik ben dan ook niet de TS
Holy shit lijkt alsof ze 3 pruiken over elkaar heen heeft getrokken...quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:55 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ligt er ook aan welk lang kapsel ze heeft,
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:55 schreef snakelady het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Het zijn vooral mooie(re) vrouwen die het wél kunnen hebben geloof ik... niet onwaarschijnlijk dat het eigenlijk nog weinig met het haar van doen heeftquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:52 schreef snakelady het volgende:
[..]
Kort & pittig
[ afbeelding ]
Gewoon leuk.
[ afbeelding ]
Die heeft wel een raar hoof zoquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:55 schreef snakelady het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:55 schreef snakelady het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Ik blijf er bij dat het me allebei staatquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja tuurlijk ligt het aan het soort kapsel![]()
Maar een goed lang kapsel is altijd beter dan een goed wat minder lang kapsel imho
Dat is waarschijnlijk ook zoquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik blijf er bij dat het me allebei staat
Ik geloof je graag, maar ik denk dat het een beter staat dan het anderquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik blijf er bij dat het me allebei staat
Ja maar jij bent ook zo'n korte (quote:
Vind ik vaak dus ook (maar geloof wel dat er wel wát uitzonderingen zijn).quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja tuurlijk ligt het aan het soort kapsel![]()
Maar een goed lang kapsel is altijd beter dan een goed wat minder lang kapsel imho
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar jij bent ook zo'n korte () dus jouw mening telt niet
Zal best, ben er alleen nog nooit een tegengekomenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:01 schreef Forbry het volgende:
[..]
Vind ik vaak dus ook (maar geloof wel dat er wel wát uitzonderingen zijn).
Reserve of primaire?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:02 schreef FANN het volgende:
[..]da's waar, ik ben echt zo'n pot
dus ik heb geen recht van spreken natuurlijk
Oh ja, that reminds me, scharen?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:02 schreef FANN het volgende:
[..]da's waar, ik ben echt zo'n pot
dus ik heb geen recht van spreken natuurlijk
Ik DM je effequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ja, that reminds me, scharen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |