Is helemaal waar! Ik ga voor Pittig kort Grijsquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:07 schreef nummer_zoveel het volgende:
Maar vanaf een bepaalde leeftijd vind ik lang haar ook niet meer mooi.
Wat is dat toch, een lokquote?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:08 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Zelfs geen lokquote ivm slowchattopic
eh... nee...quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:08 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Zelfs geen lokquote ivm slowchattopic
Dat is begrijpelijkquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:53 schreef FANN het volgende:
[..]ik heb nog nooit een Selfie gemaakt
HOe werkt dat dan, als jij nog niet in het topic hebt gepost?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:10 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dat je een irrelevante post quotet om iemand naar een topic te lokken
Eh gewoon op iemands pohi klikken, een post van hem/haar vinden, op quote drukken, die tekst ff kopiėren en plakken in het topic waar je hem/haar naar loktquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
HOe werkt dat dan, als jij nog niet in het topic hebt gepost?
(Ik heb dat gedoe trouwens uitstaan, mocht je je afvragen waarom ik jouw lokquotes negeer.)
Zo tussen d'r tetten is een prima plekje om de puddingbuks af te schieten.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:15 schreef Deckard het volgende:
Er zullen vast wel wat mannen vreemd gaan voor Snakelady.
Als je bijvoorbeeld Dopfles hierheen naartoe wil lokken, dan pluk je gewoonquote:
Maar ik weet niet of hij online isquote:
Ik weet niet wie het is, geen idee.. maar maakt niet uitquote:
Doe maar, maak ik me even uit de voeten, ik moet toch nodig eens iets nuttigs gaan doenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:24 schreef Loveless85 het volgende:
Kunnen we Ouder1 niet lokken dan? Of zou ze te druk zijn met muilkorven uitzoeken?
Ouder1quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:24 schreef Loveless85 het volgende:
Kunnen we Ouder1 niet lokken dan? Of zou ze te druk zijn met muilkorven uitzoeken?
Ik snap niet hoe het moet, kan jij het niet even doen?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Doe maar, maak ik me even uit de voeten, ik moet toch nodig eens iets nuttigs gaan doen
GILFquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik verwacht binnenkort al kleinkinderen!
Je begeeft je nu op zeer gevaarlijk terreinquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
GILF![]()
Heb jij net zulke tetten als snakelady?
Bijten ze terug?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:28 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je begeeft je nu op zeer gevaarlijk terrein
Ik denk dat snakelady een buitencategorie is. Maar ik doe leuk mee.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
GILF![]()
Heb jij net zulke tetten als snakelady?
Nais. +1 respect voor jou van mij.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik denk dat snakelady een buitencategorie is. Maar ik doe leuk mee.
NEEquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:24 schreef Loveless85 het volgende:
En de piemel. Want ze heeft įlles (al gehad en/of ervaring mee).quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:34 schreef Lienekien het volgende:
Houd HIER ruimte over voor pics van de tieten van Ouder1.
Nietusquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, en ook zo op slot. Het is wel weer mooi geweest
Eerst pics van je tieten.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, en ook zo op slot. Het is wel weer mooi geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |