Helaas wel.... ik hoop dat het mij nooit overkomt, maar het kán wel...quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:47 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Is dat fysiek mogelijk bij een vrouw?
NIet de .rar hebben.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:49 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Heel erg raar ja....
Echt ZO raar!
Laat anders nog even een naaktfoto zien van toen je 47 kilo woog, gewoon om even te bevestigen hoe ONTZETTEND raar het is
Yep en je wil dan vast niet weten wat er nóg meer allemaal mogelijk is...quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:47 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Is dat fysiek mogelijk bij een vrouw?
wat lullen jullie nou allemaal? ik heb geen Tet gezien, dus kappen nou...quote:
Joh waar bemoei jij je ineens mee, ga lekker selfies maken voor de spiegel ofzo.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:52 schreef FANN het volgende:
[..]
wat lullen jullie nou allemaal? ik heb geen Tet gezien, dus kappen nou...
Ik vroeg om die foto en was best stoer dat ze die liet zien.
Mietje...quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
We zitten hier niet in onze veilige SC waar nooit een mod voorbij komt FANN, dus ik hou me maar wat gedeisd.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:53 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Joh waar bemoei jij je ineens mee, ga lekker selfies maken voor de spiegel ofzo.
en verpak ze in een .exe bestandje voor ons Foknerds...
Te confronterend?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:53 schreef FANN het volgende:
[..]ik heb nog nooit een Selfie gemaakt
Jaja, ''een shirt'', tietenfoto zekerquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:54 schreef FANN het volgende:
o jah, ik geloof van wel maar zonder hoofd, ging om een shirt
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:54 schreef PBateman1978 het volgende:
Jaja, ''een shirt'', tietenfoto zeker
Ik durf niet zo goed met Lien over tieten te praten eigenlijkquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:57 schreef FANN het volgende:
[..]die heb ik nauwelijks, dat riep Lien toen ook meteen
![]()
Waar zijn je Tetten?![]()
weet ik nog, vraag maar aan Lien
Is dat niet 1 op de 100.000? Oid.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:50 schreef FANN het volgende:
Helaas wel.... ik hoop dat het mij nooit overkomt, maar het kán wel...
Ik zou daar ook maar héél voorzichtig mee zijn als ik jou was...quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik durf niet zo goed met Lien over tieten te praten eigenlijk
Terechte waarschuwing.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zou daar ook maar héél voorzichtig mee zijn als ik jou was...
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zou daar ook maar héél voorzichtig mee zijn als ik jou was...
Dit maakt het wel extra EXTRA spannend natuurlijkquote:
Ik ontken niet dat ik dat gezegd kan hebben.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar is wel waar toch wat ik vertel?![]()
Was geen Tet te zien ...
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik ontken niet dat ik dat gezegd kan hebben.
Want je verwacht het niet, hè?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:04 schreef FANN het volgende:
[..]Ik weet het zéker, want ik moest daar erg om lachen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |