of PECquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De supporters die er bij komen hebben vaak geen keus, die zijn voor Feyenoord omdat hun ouders dat zijn. Desalniettemin, de harde kern laat Feyenoord natuurlijk nooit vallen, zelfs niet als Feyenoord zou degraderen. En die harde kern is vast wel meer dan 50.000 man, dus de Kuip zal wel altijd vol blijven zitten.
En dat vergroot jij naar heel Nederland?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, ik zeg niet dat het statistisch bewezen is, ik kende een aantal mensen die de overstap hebben gemaakt.
Ik ken ook zat Ajacieden die de overstap maken naar een regioclub. Het PEC topic zit vol met lieden die hier een paar jaar geleden nog die-hard Ajacied waren. Alsnog vind ik dat niet heel rullevant. Kneuzen zijn er altijd.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, ik zeg niet dat het statistisch bewezen is, ik kende een aantal mensen die de overstap hebben gemaakt. Verder ben ik al eerder uitgemaakt voor PSV-er en AZ-er, maar goed het zal allemaal wel.
Nee, waar doe ik dat? Ik reageer op iemand die poneerde dat Intellectueel Feyenoord had laten vallen, na zijn hele leven voor die club geweest te zijn. Toen reageerde ik dat het wel vaker gebeurd. Wanneer zei ik dat alle Feyenoord-supporters van heel Nederland dat doen?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dat vergroot jij naar heel Nederland?
![]()
![]()
Dat is wel echt een representatief onderzoek van je, ouwe Eaglequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:08 schreef Shreyas het volgende:
Nee, ik zeg niet dat het statistisch bewezen is, ik kende een aantal mensen die de overstap hebben gemaakt. Verder ben ik al eerder uitgemaakt voor PSV-er en AZ-er, maar goed het zal allemaal wel.
Er is geen sprake van een onderzoek, noch van een stelling waarin ik beweer dat de meeste Feyenoord-supporters de club laten vallen. Ik zeg alleen dat het wel vaker gebeurt, dus Intellectueel is niet de eerste.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:10 schreef elCholo het volgende:
[..]
Dat is wel echt een representatief onderzoek van je, ouwe Eagle
Het is een hele speciale jongen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:11 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Good old Sheryas heeft wel iets schattigs over zijn posts heen altijd.
Dank je, maar het zou je sieren als je mijn usernaam correct schrijft, alvast bedanktquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:11 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Good old Sheryas heeft wel iets schattigs over zijn posts heen altijd.
Daar heeft hij wel een punt. Dat Feyenoord vorig jaar niet kampioen is geworden is ongelofelijk.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]![]()
Jij bent echt niet serieus te nemen
De meeste Feyenoordsupporters, dat zeg je. En dan ontken je dat je dat zegt?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:11 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Er is geen sprake van een onderzoek, noch van een stelling waarin ik beweer dat de meeste Feyenoord-supporters de club laten vallen. Ik zeg alleen dat het wel vaker gebeurt, dus Intellectueel is niet de eerste.
Nee, dat heeft hij niet, maar ik ga het niet twee keer uit leggen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Daar heeft hij wel een punt. Dat Feyenoord vorig jaar niet kampioen is geworden is ongelofelijk.
Lees eens goed manquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De meeste Feyenoordsupporters, dat zeg je. En dan ontken je dat je dat zegt?
in '89 zaten er 30.000 toen we laatste stondenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De supporters die er bij komen hebben vaak geen keus, die zijn voor Feyenoord omdat hun ouders dat zijn. Desalniettemin, de harde kern laat Feyenoord natuurlijk nooit vallen, zelfs niet als Feyenoord zou degraderen. En die harde kern is vast wel meer dan 50.000 man, dus de Kuip zal wel altijd vol blijven zitten.
Okquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat doe ik heel goed. Jij leidt jezelf om de tuin. Heel knap van je.
quote:
quote:
Maar die bekende leus is ook gewoon waarheid, je weet.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:06 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat blijf ik me afvragen ja, kennelijk voel jij je steeds aangesproken. Maar goed het is sowieso heel lastig om met een Feyenoordsupporter kritisch over zijn eigen club te praten. Meestal word je bij voorbaat al neergezet als trollen en als je ze met argumenten bestrijdt krijg je vaak de bekende leus: "Feyenoord, grootste club, want supporters, historie, de Kuip, uitstraling, je weet''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |