Ik denk niet dat hij nu al Nederlands kan eigenlijk.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:00 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Haha, en dat is ook precies de type spits die Feyenoord nodig heeft.
Necid is top voor de eredivisie, aanspreekpunt, kan koppen en heeft scorend vermogen.
Hahaha, en wel ironisch dat jij zei dat ik niet zo goedkoop moest lullen over de transfers.
Prima, maar je mag ondertussen toch wel concluderen dat van Geel vrij weinig spannends heeft binnengehaald? Was ook niet nodig door de jeugd, waar alle lof voor moet worden gegeven. Maar op Immers na is zo'n beetje alles wat van Geel heeft gehaald alweer afgedankt? Pelle en Guidetti waren mooie toevaligheidjes, maar kunnen we nou ook niet echt op het conto van van Geel bijschreven, wel?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Zullen we de eindafrekening maar weer gewoon aan het eind van het seizoen doen. Voorlopig doet hij het met een tweede, derde en tweede plaats terwijl er clubs waren en zijn die veel kapitaalkrachtiger zijn niet slecht.
Laat deze Feyenoord selectie wekelijks aan de Krommedijk spelen en je eindigt ergens rond de 11e plek.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:59 schreef Caland het volgende:
Daarom. Volgens mij was het gat vorig jaar ook iets van 35 punten. Leuk dat ze een keer een bekertje pakken hoor, maar het blijft een pauperclubje.
Speelt beter.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Lukoki beter dan Basacikoglu?
[ afbeelding ]
Ok leuk, auto-correct, aanspeelpunt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij nu al Nederlands kan eigenlijk.
Maak jezelf alsjeblieft niet zo belachelijk. Alsof de Kuip je 30 punten per seizoen oplevertquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:02 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Laat deze Feyenoord selectie wekelijks aan de Krommedijk spelen en je eindigt ergens rond de 11e plek.
"x speelt beter dan y" is een observatie.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:02 schreef Thunder0x het volgende:
Dan moet je het woord conclusie is opzoeken.
2equote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Prima, maar je mag ondertussen toch wel concluderen dat van Geel vrij weinig spannends heeft binnengehaald? Was ook niet nodig door de jeugd, waar alle lof voor moet worden gegeven. Maar op Immers na is zo'n beetje alles wat van Geel heeft gehaald alweer afgedankt? Pelle en Guidetti waren mooie toevaligheidjes, maar kunnen we nou ook niet echt op het conto van van Geel bijschreven, wel?
Boer is beter dan Mulder; achterin, behalve Kongolo, heeft Feyenoord pure aids rondlopen. Op het middenveld alleen Clasie, terwijl Saymak en Drost duidelijk meer kwaliteit hun linkerteen hebben dan alle andere Feyenoord-middenvelders.quote:
Daaruit komt toch een conclusie?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:03 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
"x speelt beter dan y" is een observatie.
Als jij daar zelf conclusies aan gaat vast binden...quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:04 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Daaruit komt toch een conclusie?
Zo ongeveer. Ergo, je huidige selectie is pure middelmaat. In het beste geval eindig je derde, maar zeer zeker niet hoger.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:03 schreef Caland het volgende:
Maak jezelf alsjeblieft niet zo belachelijk. Alsof de Kuip je 30 punten per seizoen oplevert
Dus je roept maar watquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:05 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Als jij daar zelf conclusies aan gaat vast binden...
Ik concludeer niks.
Dus als je derde wordt ben je pure middelmaat. Wat is de rest dan wel niet zeg.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:06 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Zo ongeveer. Ergo, je huidige selectie is pure middelmaat. In het beste geval eindig je derde, maar zeer zeker niet hoger.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:04 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Boer is beter dan Mulder; achterin, behalve Kongolo, heeft Feyenoord pure aids rondlopen. Op het middenveld alleen Clasie, terwijl Saymak en Drost duidelijk meer kwaliteit hun linkerteen hebben dan alle andere Feyenoord-middenvelders.
En met Te Vrede heb je de grootste clown in de Eredivisie rondlopen.
Ook pure aids. Tot plek 14 ongeveer. In het geval je het gemist heb, nivellering in de Eredivisie.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:07 schreef Caland het volgende:
Dus als je derde wordt ben je pure middelmaat. Wat is de rest dan wel niet zeg.
Laat pec maar eerst even 3e eindigen, dan pas poep uitkramen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:06 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Zo ongeveer. Ergo, je huidige selectie is pure middelmaat. In het beste geval eindig je derde, maar zeer zeker niet hoger.
Feyenoord krijgt het voor elkaar om in de afgelopen decennia geweigerd te worden door over-het-paard getilde spelers als Koevermans en Willem Jansen. Chapeau hoor.
Mwah nogal makkelijk, mooie scorebordjournalistiek, maar als je echt kijkt naar de transfers, en dan met name waar van Geel écht actief een rol in had dan is het niet veel soeps; Bakkal, Armenteros, Vormer, Verhoek, Goossens, Singh. Tegenover Immers, Janmaat, Mathijssen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:04 schreef Caland het volgende:
[..]
2e
3e
2e
Meer hoef ik eigenlijk niet te zeggen.
Ik ben al blij als ze nacompetitie weten te ontkomen. Daargelaten, selectie doet niet onder voor die van Feyenoord.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:08 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Laat pec maar eerst even 3e eindigen, dan pas poep uitkramen.
Heb je daarin ook meegenomen dat hij om en de nabij 0 euro te besteden had?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mwah nogal makkelijk, mooie scorebordjournalistiek, maar als je echt kijkt naar de transfers, en dan met name waar van Geel écht actief een rol in had dan is het niet veel soeps; Bakkal, Armenteros, Vormer, Verhoek, Goossens, Singh. Tegenover Immers, Janmaat, Mathijssen.
Wat een kuttrainer heb je dan, als je met die selectie niet in het linkerrijtje terecht kan komen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:09 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ik ben al blij als ze nacompetitie weten te ontkomen. Daargelaten, selectie doet niet onder voor die van Feyenoord.
We gaan het meemaken dit seizoen. Ik bewaar je quote even voor het nageslacht. Kusje.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:09 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ik ben al blij als ze nacompetitie weten te ontkomen. Daargelaten, selectie doet niet onder voor die van Feyenoord.
Dat lijkt zo omdat Feyenoord kut speelt en PEC heel erg goed. Het verschil is alleen dat als Feyenoord kut speelt er met 0-1 gewonnen wordt bij ADO, en als PEC een slechte dag heeft ga je er kansloos af tegen de Eagles, AZ of Groningen. Dat is ook de reden dat Feyenoord uit honderd seizoenen 99 keer boven PEC zal eindigen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:48 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk. Vind de selectie van PEC op dit moment niet onderdoen voor die van Feyenoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |