Triest figuur ben jijquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:15 schreef 729Sinistra het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad een stronthekel aan liberalen en van die afgeborstelde D66 yupjes die enkel een dikke gore erectie krijgen van de geldgod Mammon. Williams was een man die talent had, mooie films maakte maar hopeloos verslaafd was aan cocaïne en drank. Hoe komt dat? Wel, door onze prestatiegerichte samenleving, druk, druk en nog eens druk, presteren tot je erbij neervalt. En we vinden het allemaal nog heerlijk ook of denk je dat hij zelfmoord pleegde omdat de krant gisteren niet in zijn brievenbus viel???
Ik denk dat het niet bezorgen van de krant hem inderdaad fataal is geworden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:15 schreef 729Sinistra het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad een stronthekel aan liberalen en van die afgeborstelde D66 yupjes die enkel een dikke gore erectie krijgen van de geldgod Mammon. Williams was een man die talent had, mooie films maakte maar hopeloos verslaafd was aan cocaïne en drank. Hoe komt dat? Wel, door onze prestatiegerichte samenleving, druk, druk en nog eens druk, presteren tot je erbij neervalt. En we vinden het allemaal nog heerlijk ook of denk je dat hij zelfmoord pleegde omdat de krant gisteren niet in zijn brievenbus viel???
Had z'n films dan niet gekeken, gewetenloze moordenaar dat je d'r bent.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:15 schreef 729Sinistra het volgende:
Williams was een man die talent had, mooie films maakte maar hopeloos verslaafd was aan cocaïne en drank. Hoe komt dat? Wel, door onze prestatiegerichte samenleving, druk, druk en nog eens druk, presteren tot je erbij neervalt.
Mooi gedicht, Arjanus.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:03 schreef arjan1112 het volgende:
Was ie soms manisch depressief ?
Mja tragisch
Waarom
waarom
You better believe it.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:21 schreef Evertjan het volgende:
komen er nu nog vanavond Robin Williams films op TV?
Not sure if serious or troll..quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:24 schreef Yaaar het volgende:
Nou ja, ik denk echt dat ik me diep moet gaan schamen dat ik deze acteur niet ken. M'n hele timeline staat er vol mee, maar ik weet mijngod niet wie hij is.Ik vind het maar vreemd dat ik 'm niet ken.
hoe oud ben je? 11?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:24 schreef Yaaar het volgende:
Nou ja, ik denk echt dat ik me diep moet gaan schamen dat ik deze acteur niet ken. M'n hele timeline staat er vol mee, maar ik weet mijngod niet wie hij is.Ik vind het maar vreemd dat ik 'm niet ken.
Ja, vind ik ook altijd een beetje raar. Mensen doen alsof ze persoonlijk zijn getroffen ofzo.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:12 schreef Pleun2011 het volgende:
Vind het altijd zo apart hoe geschokt mensen kunnen reageren bij het overlijden van een beroemdheid.. een acteur wekt door zijn rollen de illusie dat je hem persoonlijk kent maar niets is minder waar. Weten wij hoe Williams prive was? Nee maar kennlijk was hij niet zo vrolijk als zijn rollen suggereren. Vond hem een fijne acteur maar verder zit ik er niet mee. Hij wilde zelf niet meer. Hopelijk heeft hij nu de vrede die hij op aarde niet had
Nee, ik ben echt serieus dat ik hem niet ken. Zo vreemd.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:25 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
Not sure if serious or troll..
https://www.google.nl/sea(...)e&es_sm=122&ie=UTF-8
https://www.youtube.com/results?search_query=robin+williams
Liberale chaos? Wat een tunnelvisie heb je dan, maargoed (lekker boeie).quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:05 schreef 729Sinistra het volgende:
Robin Williams, prachtacteur, goed mens......het zoveelste slachtoffer van deze doodzieke individualistische liberale chaos maatschappij. We mogen er allemaal trots op zijn.
Dat moet je ook niet kijkenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:48 schreef Cherna het volgende:
Nanu nanu! Mork calling Orson
Vreselijke acteur, maar ondanks dat RIP.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:29 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
• Good Morning, Vietnam
• Dead Poets Society
• Hook
• Good Will Hunting
• Patch Adams
Mrs Doubtfire, rtl 8quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:21 schreef Evertjan het volgende:
mijngodquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:24 schreef Yaaar het volgende:
Dead Poets Society op de Belg geloof ik.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:21 schreef Evertjan het volgende:
Hoe oud ben je?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:24 schreef Yaaar het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |