abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6436640
And there was much rejoicing.
pi_6437373
arme willow. that's all i can say.
Now I know how Joan of Arc felt, as the flames rose to her Roman nose and her Discman started to melt.
pi_6437501
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 22:08 schreef d-faktor het volgende:
arme willow. that's all i can say.
Ja...
pi_6438491
Er is iets kapot gegaan geloof ik..
pi_6438829
omg! sterke angel episode.
Now I know how Joan of Arc felt, as the flames rose to her Roman nose and her Discman started to melt.
pi_6438971
Angel heeft inderdaad een ijzersterk verhaal!! Dit is het moment waar menig man van mening zullen veranderen over Angel

En ik vond het zo'n prachtig mooi stukje als Angel terug kwam in de steeg, waar Darla net weg reed. Dan staat hij echt zo achter te kijken, en dan zegtie: "where are we looking at?" Prachtig

[Dit bericht is gewijzigd door Neejoh op 23-10-2002 23:24]

pi_6439254
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 23:16 schreef Neejoh het volgende:
Dit is het moment waar menig man van mening zullen veranderen over Angel
en kunnen sommige mannen weer bekennen dat ze de serie volgen, zonder scheve blikken te krijgen.
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 23:16 schreef Neejoh het volgende:
En ik vond het zo'n prachtig mooi stukje als Angel terug kwam in de steeg, waar Darla net weg reed. Dan staat hij echt zo achter te kijken, en dan zegtie: "where are we looking at?" Prachtig
hahaha, inderdaad. die onnozelheid op zijn gelaat alleen al.
pi_6439317
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 23:29 schreef d-faktor het volgende:

en kunnen sommige mannen weer bekennen dat ze de serie volgen, zonder scheve blikken te krijgen.

en waarom kon dat eerder niet dan?
pi_6439608
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 23:32 schreef Aero het volgende:

[..]

en waarom kon dat eerder niet dan?

Werd nogal snel ge-associeerd(?) met het gay zijn, wat erg gênante conversaties kan opbrengen

Nee, ik vind Angel pas echt goed sinds dit season. Verhaal is gewoon erg sterk

[Dit bericht is gewijzigd door Neejoh op 23-10-2002 23:55]

donderdag 24 oktober 2002 @ 09:21:54 #10
32958 Splackavellie
Binka is a bad motherfucker!
pi_6442793
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 23:46 schreef Neejoh het volgende:

[..]

Werd nogal snel ge-associeerd(?) met het gay zijn, wat erg gênante conversaties kan opbrengen

bij buffy vond ik dat zij wel niet echt leuk tegen spike deed,

en in angel vond ik het mooiste als Darla zichzelf staked!

* Splackavellie .

[url=http://home.wanadoo.nl/ezzebleef/n64/nintendo64.htm][[b]NINTENDO64 inc. spellen en meer TE KOOP, 70 EURO [/b][/url]][i] ! ! Where would I be without my Unnekupke ! ! [/i]
pi_6442897
Gvd! Weer vergeten een videoband in de recorder te doen. Is er iemand die zowel van Buffy als van Angel een goeie versie heeft? En die ik mag hebben? Ik kan wel via de bekende wegen gaan zoeken maar dat duurt zo lang :S

Gelieve te contacten via icq oid

Merci alvast!

[Dit bericht is gewijzigd door WheeleE op 24-10-2002 14:43]

"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  donderdag 24 oktober 2002 @ 09:57:59 #12
19681 Pleb
Je weet toch?
pi_6442981
Dus als je jezelf staked, blijft je baby leven? Um, OK. Eigenlijk wel logisch.
[url=http://www.scenez.nl/recensies/buisjunk.htm][b]"...Zelfs Billy Bob Thornton kan z'n cock niet in alle plotholes steken..."[/b][/url]
pi_6446426
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 09:57 schreef Pleb het volgende:
tja, logisch of niet, ik vond het een waardig einde voor darla. en dan te bedenken dat zij in de eerste scene van de eerste aflevering van buffy zat. hopelijk laten ze haar nog eens zien in een flashback.
pi_6447206
quote:
Op woensdag 23 oktober 2002 23:46 schreef Neejoh het volgende:

[..]

Dan heb ik zeker iets gemist ofzo? Ben hetero en kijk angel vanaf het begin. Goeie serie gewoon.
pi_6447287
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 09:57 schreef Pleb het volgende:
Ja de baby werd beschermt door de powers dus daar kon toch niks mee gebeuren alleen wanneer het in darla zou blijven want dan zou het doodgaan.

Darla is vampier en kind is een mens.
Dus als darla zichzelf staked verstoft zijn en blijft kind over..

pi_6447468
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 15:26 schreef Hertog_Martin het volgende:

[..]

Ja de baby werd beschermt door de powers dus daar kon toch niks mee gebeuren alleen wanneer het in darla zou blijven want dan zou het doodgaan.

Darla is vampier en kind is een mens.
Dus als darla zichzelf staked verstoft zijn en blijft kind over..

Goh dit noem ik nou een zware bevalling.
pi_6479377
Amber Benson (Tara) heeft een film gemaakt, Chance, schijnt best goed te zijn. James Marsters (Spike) speelt er ook in mee. Heeft iemand hier hem al gezien?
Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
pi_6480970
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 15:22 schreef Shogo het volgende:

[..]

Dan heb ik zeker iets gemist ofzo? Ben hetero en kijk angel vanaf het begin. Goeie serie gewoon.

ik vind angel een veel betere uitstraling hebben (de serie dan he) wat serieuzer ik heb het vanaf het begin al beter gevonden
..!
  zaterdag 26 oktober 2002 @ 21:40:27 #19
25473 lawsuit
Mononoke hime
pi_6481257
quote:
Op zaterdag 26 oktober 2002 21:19 schreef th4_d0n het volgende:

[..]

ik vind angel een veel betere uitstraling hebben (de serie dan he) wat serieuzer ik heb het vanaf het begin al beter gevonden

Angel is ook erg sterk, denk alleen maar aan de eerste aflevering, Angel springt met een fraaie jump in de auto om de achtervolging in te zetten, zit ie in de foute auto.

Doyle wil het hek eruit rijden big hollywood style, hek te stevig, rolde van de bank van het lachen.

Toppunt van ironie: Een [url=http://flag.blackened.net/wwwthreads/foruminfo.php?Cat=&Board=afb]anarchy forum[/url] met moderators.
pi_6482160
quote:
Op zaterdag 26 oktober 2002 19:06 schreef SmashBro het volgende:
Amber Benson (Tara) heeft een film gemaakt, Chance, schijnt best goed te zijn. James Marsters (Spike) speelt er ook in mee. Heeft iemand hier hem al gezien?
bij het lezen van je bericht dacht ik dat ze een of ander rolletje in een flutfilm had, maar niets is minder waar. ze heeft die film geschreven, geproduceerd, geregiseerd en ze speelt de hoofdrol! wow! go amber! ik ben heel erg benieuwd.

p.s. niet alleen james marsters doet mee, maar ook andy hallet, oftewel lorne (the host) uit angel.

pi_6483350
quote:

[..]

Ook ja met buffy dan heb je echt het idee van niet echt bij angel geheel andersom het bestaat wel niet (denk het :p ) zoals die demonen enzo maar het komt erg realistisch over allemaal, dat vindt ik er zelf prachtig aan.
pi_6483984
quote:
Op zaterdag 26 oktober 2002 21:40 schreef lawsuit het volgende:

[..]

Angel is ook erg sterk, denk alleen maar aan de eerste aflevering, Angel springt met een fraaie jump in de auto om de achtervolging in te zetten, zit ie in de foute auto.

Doyle wil het hek eruit rijden big hollywood style, hek te stevig, rolde van de bank van het lachen.

Zijn inderdaad erg strakke grappen Errug tof
pi_6485685
Lol xit 3x18 earshot te kijken, dat buffy gedachten kan lezen..

Xander denkt alleen maar aan seks.. En bij cordelia laten ze goed zien dat ze alles zegt wat ze denkt net zoals Anya nu

pi_6486203
Wie kan mij vertellen welke episode er van Angel werd uitgezonden afgelopen woendag? 3x10? Of loopt de telling van Angel niet gelijk met die van Buffy.

* WheeleE heeft de Buffy ep. inmiddels gezien, en voelt zich nog steeds vreselijk naief....

"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
pi_6486457
quote:
Op zondag 27 oktober 2002 09:00 schreef WheeleE het volgende:
Wie kan mij vertellen welke episode er van Angel werd uitgezonden afgelopen woendag? 3x10? Of loopt de telling van Angel niet gelijk met die van Buffy.
3x09, komt omdat Net 5 bij Buffy Once more, with feeling (de musical) er nog even tussendoor heeft gepropt, Buffy loopt nu dus 1 aflevering voor (afgelopen woensdag was aflevering 6x10).
LaToya rules
pi_6492006
quote:

[..]

Ja, ik volg allebei de series, maar sinds Angel uitgezonden wordt is het absoluut mijn favoriet... zelfde idee, maar minder high-school-achtig-drama erin, bij Buffy begin ik de onheilspellendheid (mooi woord) af en toe een beetje te missen..
pi_6505924
Ik zal wel effe mijn mening geven:
Angel is vervelend, omdat het een aftreksel is van Buffy!
Willow komt me nu ook mijn strot uit want ze is zo vervelend egoistisch bezig! Met die musical buffy hebben ze ons goed laten horen, dat ze echt NIET kunnen zingen. De enige reden waarom je de serie uberhaupt zou kijken is Spike! Die is gewoon grappig, en buffy moet niet zo zeuren en gewoon een relatie met spike krijgen!!
Zo.....!!!
  dinsdag 29 oktober 2002 @ 16:11:58 #28
32584 Sennaistop
Racing is in my blood
pi_6523264
Ik las net dat buffy stopt op nu.nl.

Was dit hier al bekend ?

http://nu.nl/news.jsp?n=71680&c=60

And I see the way your pupils dilate when you look at my body" 7o9 ST VOY
pi_6525646
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2002 16:11 schreef Sennaistop het volgende:

Was dit hier al bekend ?

Het is niet zeker dat ze stopt. Het is nogal een slordig artikel: twee keer wordt er verwezen naar de 'bedenker', maar hij (=Joss Whedon) wordt nergens bij naam genoemd.

En volgens mij is er verder nog niks officieel bekend, het kan nog alle kanten op geloof ik.

pi_6532987
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2002 16:11 schreef Sennaistop het volgende:

Was dit hier al bekend ?

of het hier bekend was, weet ik niet, maar ik had dit gerucht inderdaad vorige week al gehoord. van de andere kant, het is niet de eerste keer dat zulke geruchten rondgaan.

we zullen wel zien. als ze stoppen, dan hoop ik wel dat ze van de tv maatschappij de kans krijgen om er een fatsoenlijk einde aan te breien, en niet zoals bij diverse andere series (millennium, nikita, etc.) rare bokkesprongen gaan maken met de verhaallijn.

pi_6533025
Wat erg voor neejoh
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
pi_6533051
Misschien ff offtopic maar: weten jullie welk nummer ze "draaien" in het filmpje op Net5 voor buffy/charmed/angel?? (en geen kick naar "raad je plaatje deel zoveel" aub, daar al gevraagd maar no reply)
FTW!
pi_6533364
meer info over het mogelijke einde van buffy:
<SPOILER ALERT>http://www.tvguide.com/newsgossip/insider/021025a.asp.</SPOILER ALERT>

[Dit bericht is gewijzigd door d-faktor op 30-10-2002 00:17]

pi_6533622
Hier een hele pagina: news & rumors Buffy & Angel

Kan SPOILERS bevatten realiseer ik me nu:
.
.
.
.

lees hier

pi_6534308
Hmm ik snap niet hoe het kan dat buffy zo lage kijkcijfers krijgt, en vooral hoe het kan dat ze er minder krijgen dan eerst.. zoals ik het zie is seizoen 6 heel sterk en s7 nog veel sterker..
pi_6534367
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2002 22:58 schreef d-faktor het volgende:
meer info over het mogelijke einde van buffy: http://www.tvguide.com/newsgossip/insider/021025a.asp.
lees vooral de laatste paragraaf.
laatste paragraaf is megagrote SPOILER!!!!!
pi_6535017
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2002 23:38 schreef Hertog_Martin het volgende:

[..]

laatste paragraaf is megagrote SPOILER!!!!!

excuseer, ik had er zelf overheen gelezen, zo verbaasd was ik over de mogelijkheid die joss whedon daar bespreekt. damn, nou heb ik het ook voor mezelf verpest, aangezien ik buffy ook het liefst spoilervrij wil volgen. nou ja, eigen schuld, dikke bult.

ik zal het berichtje even veranderen, om toekomstige lezers te waarschuwen.

pi_6535702
quote:
Op woensdag 30 oktober 2002 00:14 schreef d-faktor het volgende:

[..]

excuseer, ik had er zelf overheen gelezen, zo verbaasd was ik over de mogelijkheid die joss whedon daar bespreekt. damn, nou heb ik het ook voor mezelf verpest, aangezien ik buffy ook het liefst spoilervrij wil volgen. nou ja, eigen schuld, dikke bult.

Mij bijvoorbeeld * Neejoh heeft het niet gelezen *

En Ker_Plunk, ik gok erop dat ze doorgaan

pi_6535981
quote:
Op woensdag 30 oktober 2002 00:14 schreef d-faktor het volgende:

[..]

heh, dr overheen gelezen, waarom zeg je dan "lees vooral de laatste paragraaf"? geefnie hoor, thnx voor wijzigen
pi_6536277
Het is wel een fantastisch plan om, als Buffy eindigt met seizoen 7, door te gaan met een spin-off over Faith... Ik zag een Buffy-loze toekomst al somber in, maar van dit gerucht word ik weer vrolijk...
Geef me je bananen!!!
pi_6537792
quote:
Op woensdag 30 oktober 2002 02:11 schreef LekkereHenk het volgende:
<blablaspoilerblabla>
Eej !
Niet spoilen!
pi_6537925
quote:
Op woensdag 30 oktober 2002 01:32 schreef Hertog_Martin het volgende:

[..]

heh, dr overheen gelezen, waarom zeg je dan "lees vooral de laatste paragraaf"? geefnie hoor, thnx voor wijzigen

waar ik de aandacht op wilde vestigen was de optie voor een doorstart die joss whedon in die paragraaf aanhaalt (niet beseffende dat dat al een spoiler is). waar ik zelf overheen gelezen had, was de spoiler betreffende gebeurtenissen aan het einde van seizoen 7.
my bad!

even een vraagje tussendoor (in een schamele poging om de aandacht van mijn blunder af te wenden ), een hele tijd geleden was er sprake van een spinoff voor giles. de bbc zou 6 afleveringen aangekocht hebben. gaat dit uberhaupt nog door?

pi_6537957
quote:
Op woensdag 30 oktober 2002 09:29 schreef d-faktor het volgende:
even een vraagje tussendoor (in een schamele poging om de aandacht van mijn blunder af te wenden ), een hele tijd geleden was er sprake van een spinoff voor giles. de bbc zou 6 afleveringen aangekocht hebben. gaat dit uberhaupt nog door?
Er is wel een IMDB-pagina over, maar staat verder helaas ook niet echt veel op.
LaToya rules
pi_6541060
quote:
Op woensdag 30 oktober 2002 09:29 schreef d-faktor het volgende:

[..]

Het gaat geloof ik wel door. Ik had laatst gelezen dat het begin volgend jaar zou beginnen op de BBC, maar dat lijkt me sterk, aangezien dat al over minder dan drie maanden is. Dat wordt waarschijnlijk wel maart/april en misschien zelfs wel pas volgend tv-seizoen.
pi_6542902
Waar jullie het over hebben is waarschijnlijk Ripper.

Ik las ergens anders dat Joss het er te druk voor heeft, maar ze moeten die vent gewoon gaan clonen oid. Dan kan hij alle aandacht bij Buffy laten (als SMG tekend!), en uiteraard bij Angel en Ripper

pi_6545142
Gone over 5min op tv! Ik heb er zin in Wel villian ep, sommige vinden dat niet leuk Ik wel
pi_6545418
quote:
Op woensdag 30 oktober 2002 20:25 schreef Neejoh het volgende:
Wel villian ep, sommige vinden dat niet leuk Ik wel
what are those darn nerds up to this time, i wonder.
pi_6545428
Wat een bitch zeg die maatschappelijk werkster

En ik vind Spike en Buffy geen leuk setje. Passen totaal niet bij elkaar. Mag van mij weer uitgaan.

LaToya rules
pi_6546249
quote:
Op woensdag 30 oktober 2002 20:47 schreef SmashBro het volgende:
Wat een bitch zeg die maatschappelijk werkster

En ik vind Spike en Buffy geen leuk setje. Passen totaal niet bij elkaar. Mag van mij weer uitgaan.

Ben ik allemaal met je eens.

Uit de aflevering vond ik vooral dit stukje erg grappig:

Jonathan: Wait a minute! We're not killing anybody. Especially not Buffy!
Warren: You guys are so immature! We're villains! When are you gonna get that through your thick skulls?
Jonathan: We're not killers, we're crime lords!
Andrew: Yeah! Like, like Lex Luthor. He's always trying to take over Metropolis, but he doesn't kill Superman!
Warren: Because it's Superman's book, you moron!

. Al die conversaties van de Nerds zijn gewoon grappig.

pi_6546584
quote:
Op woensdag 30 oktober 2002 21:44 schreef SuperSiem het volgende:
. Al die conversaties van de Nerds zijn gewoon grappig.
Idd, ook toen Buffy er net aankwam en Jonathan en Andrew erom gingen vechten wie onzichtbaar mocht worden

Die nieuwe coupe staat Buffy trouwens erg goed.

LaToya rules
pi_6546886
quote:
Op woensdag 30 oktober 2002 22:04 schreef SmashBro het volgende:
Die nieuwe coupe staat Buffy trouwens erg goed.
pi_6547881
De coupe staat haar zeker goed Kinda cute

The 3 dudez vind ik zelf echt grappig. Mijn pa kwam erbij staan: "Wat een mietjes "
Heerlijk gewoon Dat is het hele idee achter die mannekes.

quote:
Buffy: Jonathan?! You have chest hair? ()
Buffy: Warren?
Buffy: *fronst* Who are you?!?
Andrew: Andrew.
Buffy:
Andrew: I summoned the flying monkeys that attacked the high school? ....................... During the school play, you know?
Warren: Its Tuckers brother...
Buffy/Willow: Ohh.
Hilarisch Vooral die gezichten die ze erbij trekken

[Dit bericht is gewijzigd door Neejoh op 30-10-2002 23:28]

pi_6548237
hahaha ja idd leuke ep!
Charmed was beetje voorspelbaar, niet eens meer leuk, hijs de koning van het kwade, en hij bleef daar vrolijk staan toen die stenen werden gelegt, dan maakt hij een vuurbal, wacht hij eerst tot die vrouw van um terug is. jaja charmed is niet zo geweldig.
Maar Angel was wel weer super!!
[b]"The Hardest thing in this world is to live in it.....be brave live...for me"[br]"Understand we'll go hand in hand, BUT we'll walk alone in fear"[br]"How can I repay......whatever..."[/b]
pi_6548325
quote:
Op woensdag 30 oktober 2002 23:41 schreef TheAngel het volgende:
hahaha ja idd leuke ep!
Charmed was beetje voorspelbaar, niet eens meer leuk, hijs de koning van het kwade, en hij bleef daar vrolijk staan toen die stenen werden gelegt, dan maakt hij een vuurbal, wacht hij eerst tot die vrouw van um terug is. jaja charmed is niet zo geweldig.
Maar Angel was wel weer super!!
Hmm, moet zeggen dat Charmed me positief verraste!

1. Buffy
.. 2. Angel
........................................... 3. Charmed
Zit wel redelijk gat tussen Maar toch vond ik het een spannende ep. Niet dat dit topic erover gaat, maar ben toch benieuwd hoe het verder gaat! Cole dood?? Ik mocht die vent wel Lekker evil Zal vast nog wel terug komen... (en die stenen zorgden voor een bariere, kon er niet uitlopen dude..)

pi_6548361
quote:
Op woensdag 30 oktober 2002 23:48 schreef Neejoh het volgende:

[..]

Hmm, moet zeggen dat Charmed me positief verraste!

1. Buffy
.. 2. Angel
........................................... 3. Charmed
Zit wel redelijk gat tussen Maar toch vond ik het een spannende ep. Niet dat dit topic erover gaat, maar ben toch benieuwd hoe het verder gaat! Cole dood?? Ik mocht die vent wel Lekker evil Zal vast nog wel terug komen... (en die stenen zorgden voor een bariere, kon er niet uitlopen dude..)

Toen ze gelegt werden, je ziet toch dat die gekke meiden die stenen neerleggen, en waarom sloeg hij da wijf, waarom niet meteen fireball
[b]"The Hardest thing in this world is to live in it.....be brave live...for me"[br]"Understand we'll go hand in hand, BUT we'll walk alone in fear"[br]"How can I repay......whatever..."[/b]
pi_6548426
quote:
Op woensdag 30 oktober 2002 23:50 schreef TheAngel het volgende:

[..]

Toen ze gelegt werden, je ziet toch dat die gekke meiden die stenen neerleggen, en waarom sloeg hij da wijf, waarom niet meteen fireball

Close Range De fireball moet opladen, duurt heel ff, had hij geen tijd voor voordat Piper weer zou *boemen* oid? Dunno
pi_6555110
Ik vond Angel een beetje tegenvallen... Het laatste stuk was wel goed gevonden (dat ze alles ingestudeerd hadden), maar de eerste helft was saai en Angel zelf (de persoon dus) was stom. David Boreanaz is niet cool als hij gekke bekken trekt.
LaToya rules
pi_6555847
quote:
Op donderdag 31 oktober 2002 14:50 schreef SmashBro het volgende:
Ik vond Angel een beetje tegenvallen... Het laatste stuk was wel goed gevonden (dat ze alles ingestudeerd hadden), maar de eerste helft was saai en Angel zelf (de persoon dus) was stom. David Boreanaz is niet cool als hij gekke bekken trekt.
Ik vind het juist grappig hoe David die bekken trekt *nadoet*
pi_6555887
quote:
Op donderdag 31 oktober 2002 15:41 schreef Neejoh het volgende:

[..]

Ach, dat is altijd wel een welkome afwisseling. Die keer dat Faith in Buffy's lichaam zat en allemaal idiote gezichten trok was ook wel grappig. (Okee, ik geef het toe, toen heb ik rollend van het lachen op de bank gezeten )
pi_6557002
quote:
Op donderdag 31 oktober 2002 15:41 schreef Neejoh het volgende:

[..]

zolang ze er spaarzaam mee omgaan, vind ik het ook wel grappig als angel af en toe uit zijn rol valt.
pi_6557905
quote:
Op donderdag 31 oktober 2002 16:53 schreef d-faktor het volgende:
zolang ze er spaarzaam mee omgaan, vind ik het ook wel grappig als angel af en toe uit zijn rol valt.
Precies, in 1 van de eerste Eps van Angel gaat hij in een hawaii-shirt midden in de nacht naast die criminelen staan. En als ze hem dan verbaasd aankijken zegt hij dat hij op de boot aan het wachten is.

Prachtig moment

"Go ahead hate your neighbour, go ahead cheat a friend.[br]Do it in the name of heaven, you can justify it in the end" -Joan Baez[br]"Ah, but I was so much older then, I'm younger than that now" - Bob Dylan
pi_6559943
quote:
Op donderdag 31 oktober 2002 17:48 schreef Melluh het volgende:

[..]

Precies, in 1 van de eerste Eps van Angel gaat hij in een hawaii-shirt midden in de nacht naast die criminelen staan. En als ze hem dan verbaasd aankijken zegt hij dat hij op de boot aan het wachten is.

Prachtig moment

Klopt! Dat stukje is erg grappig. En zo zitten er wel meer van die stukjes in. Vorige ep bijvoorbeeld... Dan kijkt de hele gang hoe Darla wegscheurd in de auto, en Angel heeft dat net gemist. Dan komt hij er zo mooi achter staan kijken "where are we looking at??"
pi_6560915
In zo'n beetje iedere aflevering van Angel zit wel iets grappigs. Niet voor niets staat Angel in de vpro-gids ook iedere week omschreven als 'komische griezelserie'.
pi_6562169
ze nemen zichzelf niet zo serieus, en dat pleit voor ze.

bijvoorbeeld toen sahjhan zijn mojo uitgeoefend had op het stenen beeld, moest hij even wachten totdat holtz herrees. en wat doet de eeuwenoude, wraakzuchtige demon? hij steekt effe een sigaretje op.
schitterend!

pi_6562375
quote:
Op donderdag 31 oktober 2002 21:34 schreef d-faktor het volgende:

bijvoorbeeld toen sahjhan zijn mojo uitgeoefend had op het stenen beeld, moest hij even wachten totdat holtz herrees. en wat doet de eeuwenoude, wraakzuchtige demon? hij steekt effe een sigaretje op.
schitterend!

De aflevering waar Wesley doet alsof hij Angel is (2x06) is ook geweldig grappig. Dat soort afleveringen tussen alle donkere en mysterieuze dingen door is gewoon wel leuk vind ik.
pi_6562819
quote:
Op donderdag 31 oktober 2002 21:34 schreef d-faktor het volgende:

schitterend!

Hahahaha dat was echt komisch ja! Prachtige momenten zijn dat gewoon die droogheid is van de gezichten af te lezen prachtig prachtig en prachtig.
pi_6564207
quote:
Op donderdag 31 oktober 2002 21:43 schreef SuperSiem het volgende:

[..]

De aflevering waar Wesley doet alsof hij Angel is (2x06) is ook geweldig grappig. Dat soort afleveringen tussen alle donkere en mysterieuze dingen door is gewoon wel leuk vind ik.

Is dat in season2 joh? Dat is toch dat stukkie dat Wesley en Cordy Angel en Buffy nadoen? Inderdaad erg komisch stukkie
pi_6564322
quote:
Op donderdag 31 oktober 2002 23:11 schreef Neejoh het volgende:

[..]

Is dat in season2 joh? Dat is toch dat stukkie dat Wesley en Cordy Angel en Buffy nadoen? Inderdaad erg komisch stukkie

neeeeeeey, dat angel er niet is en dat wesley net doet alsof hij angel is en dan een zaakje krijgt waar die een dochter van zon vent moet beschermen en dan neukt ie met die dochter etc
pi_6569304
quote:
Op donderdag 31 oktober 2002 23:17 schreef Hertog_Martin het volgende:

[..]

neeeeeeey, dat angel er niet is en dat wesley net doet alsof hij angel is en dan een zaakje krijgt waar die een dochter van zon vent moet beschermen en dan neukt ie met die dochter etc

Die heb ik denkik niet gezien Ik ben pas bij 2x06 ingevallen, mischien was het daar nog voor oid.
pi_6574686
quote:
Op vrijdag 1 november 2002 13:01 schreef Neejoh het volgende:

[..]

ben pas bij 2x06 ingevallen, mischien was het daar nog voor oid.

http://www.cityofangel.com/episodes/summaries/ep2_6.html
pi_6575874
quote:
Op donderdag 31 oktober 2002 23:17 schreef Hertog_Martin het volgende:

[..]

In de scenes die grappig zijn doet Wesley dus een vampier of Angel zelf na, hij moet bijvoorbeeld bloed drinken en laat spiegels weghalen e.d. En als Wesley de stoere en 'brooding' Angel speelt, begint ie enorm te stuntelen.
Ach, je moet het gewoon zelf zien.

Trouwens, nog een stuk waarbij ze uit hun rol vallen is in de end credits van She, als Wesley en Angel gaan dansen. Ook erg lachwekkend.

pi_6576148
quote:
Op vrijdag 1 november 2002 19:46 schreef SuperSiem het volgende:

[..]

Trouwens, nog een stuk waarbij ze uit hun rol vallen is in de end credits van She, als Wesley en Angel gaan dansen. Ook erg lachwekkend.

oef, lang geleden, er staat me wel iets van bij dat angel op een feestje is, en dat hij zichzelf in gedachten ziet dansen (wat wij dan ook zien, hilarisch!), maar als iemand hem dan ten dans vraagt, dat hij dan zoiets zegt als "i never dance".
pi_6576639
quote:
Op vrijdag 1 november 2002 19:59 schreef d-faktor het volgende:

[..]

oef, lang geleden, er staat me wel iets van bij dat angel op een feestje is, en dat hij zichzelf in gedachten ziet dansen (wat wij dan ook zien, hilarisch!), maar als iemand hem dan ten dans vraagt, dat hij dan zoiets zegt als "i never dance".

Dat is volgens mij dezelfde aflevering, maar ik heb gehoord dat de scene die ik bedoel er op de Nederlandse televisie is uitgeknipt. . Dus als je die aflevering op de tv hebt gezien, kan het dus kloppen dat je je het niet kan herinneren.
pi_6577750
quote:
Op vrijdag 1 november 2002 20:25 schreef SuperSiem het volgende:

[..]

Dat is volgens mij dezelfde aflevering, maar ik heb gehoord dat de scene die ik bedoel er op de Nederlandse televisie is uitgeknipt. . Dus als je die aflevering op de tv hebt gezien, kan het dus kloppen dat je je het niet kan herinneren.

weer een reden om toch ook maar de angel dvd's te gaan kopen. damn, dat wordt weer een poosje op water en brood leven.
pi_6581926
Geeft niet! * Neejoh to tha rescue *

Ik heb het stukje van Angel wel op VCD. Is maar een klein stukje in principe, dus wil hem wel hosten. Roep maar

Vooral Wesley die dan danst is ge-wel-dig Ik had het niet meer

pi_6583618
quote:
Op zaterdag 2 november 2002 01:38 schreef Neejoh het volgende:
Ik heb het stukje van Angel wel op VCD. Is maar een klein stukje in principe, dus wil hem wel hosten. Roep maar
* d-faktor roept!

maar doe asjeblief niet al teveel moeite voor mij

pi_6584677
quote:
Op zaterdag 2 november 2002 10:42 schreef d-faktor het volgende:

[..]

* d-faktor roept!

maar doe asjeblief niet al teveel moeite voor mij

Voor een Buffy/Angel liefhebber is dat nóóit teveel moeite ff uploaden dan

[sub]edit____________________[/sub]
eerst ff wat ruimte maken zie ik

[sub]edit2____________________[/sub]
Downloaden Vooral die Wesley is lache

[Dit bericht is gewijzigd door Neejoh op 02-11-2002 13:25]

pi_6585748
quote:
Op zaterdag 2 november 2002 12:42 schreef Neejoh het volgende:

[..]

BWAAAHAHAHAHA, Geweldig!!!

thanx pal! you're the best! i really appreciate it!

pi_6586631
quote:
Op zaterdag 2 november 2002 12:42 schreef Neejoh het volgende:

[..]

LOL! thnx
pi_6587400
Hijs inderdaad errug grappig Ik heb hem btw van SuperSiem gekregen, dus credits zijn ook voor hem
pi_6589733
quote:
Op zaterdag 2 november 2002 16:52 schreef Neejoh het volgende:
Hijs inderdaad errug grappig Ik heb hem btw van SuperSiem gekregen, dus credits zijn ook voor hem
En graag ook credits voor de FTP-server waar ik hem vandaan had.
pi_6589745
quote:
Op zaterdag 2 november 2002 19:50 schreef SuperSiem het volgende:

[..]

En graag ook credits voor de FTP-server waar ik hem vandaan had.

Specs
pi_6590028
quote:
Op zaterdag 2 november 2002 19:51 schreef Neejoh het volgende:

[..]

Specs

Het ding is gesloten op last van de advocaten van Buffy's productiemaatschappij. Helaas.
pi_6593510
quote:
Op zaterdag 2 november 2002 20:07 schreef SuperSiem het volgende:

[..]

Het ding is gesloten op last van de advocaten van Buffy's productiemaatschappij. Helaas.

Tss They are no fun

pi_6618527
Eindelijk ook de officiele cd van Once More With Feeling binnen! Heeft even geduurt, maar ik heb hem! Thnx Aero!

Er grappig ook het 'boekwerk' wat erbij zit Staan niet alleen lyrics in, maar ook pix van de ep, portretten (vaag woord) van de gang en een verhaaltje van Joss Erg grappig, begint zo:

quote:
Its shakespears fault
The rat bastard. We had a reading in th house on sunday, th first in a series ..... --> bla bla bla yada yada yada
Hehe, toffe dude die Joss

[Dit bericht is gewijzigd door Neejoh op 04-11-2002 15:04]

pi_6619468
quote:
Op maandag 4 november 2002 14:50 schreef Neejoh het volgende:
Eindelijk ook de officiele cd van Once More With Feeling binnen! Heeft even geduurt, maar ik heb hem! Thnx Aero!

Er grappig ook het 'boekwerk' wat erbij zit Staan niet alleen lyrics in, maar ook pix van de ep, portretten (vaag woord) van de gang en een verhaaltje van Joss Erg grappig, begint zo:
[..]

Hehe, toffe dude die Joss

cool! ik heb 'm ook besteld, maar hij is nog niet binnen. ben erg benieuwd.
pi_6622046
Heb die CD al een tijdje, play.com was hij goedkoop, en inderdaad het verhaaltje is goed.
Maar het mooiste is toch de stem van Amber Benson.
pi_6628945
quote:
Op maandag 4 november 2002 18:11 schreef CrazyCavia het volgende:
Heb die CD al een tijdje, play.com was hij goedkoop, en inderdaad het verhaaltje is goed.
Maar het mooiste is toch de stem van Amber Benson.
*23 - Something To Sing About (Demo by Kai Cole & Joss Whedon).mp3*

Lache Joss Whedon en zijn vrouw Ben blij dat die geen singels uit zijn gaan brengen Hehe, niet altijd even zuiver enzo Wel lache!

____
En jah, ik heb hem geript Veel snellere laadtijd dan vanaf cd Daar gaan geen krassen opkomen in het mooie hoesje

pi_6637951

Ik heb daarstraks dit boek voor mijn verjaardag gehad. Echt cool. Character guide, bio's van de acteurs, achtergrondinformatie, quotes, foto's, complete episode guide van seizoen 1 en 2... Echt een compleet naslagwerk. Super!

LaToya rules
pi_6638850
quote:
Op dinsdag 5 november 2002 15:38 schreef SmashBro het volgende:
[afbeelding]

Ik heb daarstraks dit boek voor mijn verjaardag gehad. Echt cool. Character guide, bio's van de acteurs, achtergrondinformatie, quotes, foto's, complete episode guide van seizoen 1 en 2... Echt een compleet naslagwerk. Super!

Nice Lijkt me ook wel wat zo'n boek.

Btw net weer wat eps gezien, waaronder Beer Bad Blijft leuk "Beer Foamy!"

pi_6639328
quote:
Op dinsdag 5 november 2002 15:38 schreef SmashBro het volgende:
[afbeelding]

Lijkt me ook wel een mooi boek. Gefelicteerd trouwens!
pi_6639382
Thanks
LaToya rules
pi_6643613
quote:
Op dinsdag 5 november 2002 16:40 schreef SmashBro het volgende:
Thanks
Hoe kan ik zo onbeschoft zijn je niet te feliciteren! Bij deze... Congratz SmashBro!!! Nog vele jaren enzo
pi_6660869
Vanavond is het weer zover
pi_6661604
quote:
Op woensdag 6 november 2002 18:02 schreef Neejoh het volgende:
Jep. Ik gooi eerst nog wat S2 afleveringen in mijn dvd-speler, om bij voorbaat al de slechte smaak van een Doublemeat Burger weg te spoelen.
pi_6662936
quote:
Op woensdag 6 november 2002 18:02 schreef Neejoh het volgende:
whooot!!!
pi_6664833
hmmm, om eerlijk te zijn vond ik deze buffy aflevering niet echt geweldig. maar gelukkig was amy van de partij. she's hot!
pi_6667429
OMG!! Skip was er weer, echt een vet character
pi_6667533
DoubleMeat Palace vind ik zelf de slechtste ep van season6, al vond ik hem nu na 3x zien toch wel grappig Begin hem wel te waarderen En Amy was inderdaad

En skip rules Ik ben zoooo blij dat Cordy in de serie zit! Zonder Cordy geen Angel voor mij Verhaal was ook gewoon lache vandaag Ook die verwijzingen naar oudere eps/buffyeps

pi_6667554
Skip rules
quote:
Skip: "Actually, this is more a construct of a mall. You know, like in the Matrix."
Cordy: "You've seen the Matrix."
Skip: "Oh, I love that flick. When Trinity is all 'dodge this' and the agent just crumples to the (Cordy sighs) and I'm not really instilling any *awe* anymore, am I?"
pi_6667678
quote:
skip: hi there
sterke aflevering. vooral de cordy show.

[Dit bericht is gewijzigd door d-faktor op 06-11-2002 23:31]

woensdag 6 november 2002 @ 23:30:32 #102
29275 BlaBlub
Voormalige Slowchatslet 8-)
pi_6667713
Angel was helemaal vanavond

Buffy nog niet gezien Te druk met school

O+ neggix O+ | "Ik zeg niet veel, maar als ik iets zeg is het onzin!!" PIPPI!! | Embrace the Penny
pi_6667724
double meat palace heb ik overgeslagen, 1 slechte buffy ep in een week is al genoeg..

angel was weer geweldig ondanks 2de keer dat ik m zie.. skip vondt ik de 1ste keer al leuk.

En ook leuk gedaan dat ze eigen serie heeft, ze zouden zo een spin-off kunnen maken, themesong hebben ze al

pi_6667734
*eens is met overige posters*

Doublemeat is een wat vage ep. Alsof er op het allerlaatst nog een slayee ingepropt moest worden. Angel was daarintegen wel errug leuk. Skip roelt harde kak, moet ik zeggen. Hij ziet er ook zo enorm gaaf uit Ben benieuwd waar dat Cordy==demon heen gaat gaan... Wel cool zweeftrucje

pi_6667758
BTW schrijfster marti noxon heeft de themesong gezongen, je weet wel dat zelfde mens die in OMWF die parkeerboete kreeg
pi_6667868
quote:
Op woensdag 6 november 2002 23:23 schreef CrazyCavia het volgende:
Skip rules

[skip verhaaltje over matrix]

En later nog een stukje over Russel Crow in The Gladioter, not a good one

Pff, en zag je Cordy toen ze 'wakker werd' in haar nieuwe leven

pi_6668240
quote:
Op woensdag 6 november 2002 23:37 schreef Neejoh het volgende:

Pff, en zag je Cordy toen ze 'wakker werd' in haar nieuwe leven

pi_6668402
hij doelt op iets lager d-faktor
pi_6668443
quote:
Op donderdag 7 november 2002 00:03 schreef Hertog_Martin het volgende:
hij doelt op iets lager d-faktor
ik weet het, maar ik kon geen goeie screencap vinden.
pi_6668463
quote:
Op donderdag 7 november 2002 00:05 schreef d-faktor het volgende:

[..]

ik weet het, maar ik kon geen goeie screencap vinden.

Maak er dan een Owke owke, ik doe het wel

[edit________________]

Yep, tis maar een goedkope DivX versie, dus sorry for that

pi_6668572
quote:
Op donderdag 7 november 2002 00:06 schreef Neejoh het volgende:

Maak er dan een Owke owke, ik doe het wel

waarvan?
ik ben geen die-hard die alle eps download. ik wacht altijd geduldig tot ze op tv komen, en ik probeer spoilers op het net te vermijden.
pi_6668619
damn, neejoh. ik wilde net gaan slapen, maar nu staat cordy + toebehoren weer op mijn netvlies.
pi_6668993
Jup, nice pair Ze deed overigens ook lief rekken toen ze weer 'normaal' wakker werd, aan het eind. Best jummie
pi_6674239
Coooool, Cordelia een (halve) demon! En die cliffhanger! Echt vet hoe ze opeens zweefde en geen pijn meer had bij dat visioen.
En Cordy! de comedyserie vond ik ook leuk gedaan

Buffy was idd een beetje vaag, kwam ook een beetje afgeraffeld over deze aflevering. Er werd verder helemaal geen uitleg gegeven over die wig lady ofzo en hoe die vinger nou in de gehaktmolen was terechtgekomen.

LaToya rules
pi_6675887
quote:
Op donderdag 7 november 2002 00:39 schreef TimberWolf het volgende:
Jup, nice pair Ze deed overigens ook lief rekken toen ze weer 'normaal' wakker werd, aan het eind. Best jummie
zo inderdaad Van mij mag ze zo elke morgen wel wakker worden Moetk pix maken Ik hoor het wel
quote:
Op donderdag 7 november 2002 13:00 schreef SmashBro het volgende:
Coooool, Cordelia een (halve) demon! En die cliffhanger! Echt vet hoe ze opeens zweefde en geen pijn meer had bij dat visioen.
En Cordy! de comedyserie vond ik ook leuk gedaan

Buffy was idd een beetje vaag, kwam ook een beetje afgeraffeld over deze aflevering. Er werd verder helemaal geen uitleg gegeven over die wig lady ofzo en hoe die vinger nou in de gehaktmolen was terechtgekomen.

Erg sterke ep, en ook ik vind het leuk gedaan met dat stukje eigen show
En ik denk dat Charisma best wel een aanbod heeft gehad na die ep voor haar eigen serie? Wie weet Ik ben blij dat ze nog bij Angel zit
pi_6678137
quote:
Op donderdag 7 november 2002 14:22 schreef Neejoh het volgende:

[..]
Moetk pix maken Ik hoor het wel
[..]

Ja, ik heb toen blijkbaar niet goed opgelet.
pi_6680439
quote:
Op donderdag 7 november 2002 15:53 schreef SuperSiem het volgende:

[..]

Ja, ik heb toen blijkbaar niet goed opgelet.

Couple of pix, comin' up
  donderdag 7 november 2002 @ 17:38:47 #118
12005 Acathla
Go Your Own Way
pi_6680761
Skip

Ik ben benieuwd of hij nog te zien is dit seizoen

Love will be my strongest weapon
pi_6682121
quote:
Op donderdag 7 november 2002 17:38 schreef Acathla het volgende:
Skip

Ik ben benieuwd of hij nog te zien is dit seizoen

He! Welcome back Lang niet gezien meid
pi_6682184
Siem: zoals beloofd

pi_6683526
quote:
Op donderdag 7 november 2002 19:02 schreef Neejoh het volgende:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Ze heeft mooie oren, ja.
pi_6686609
quote:
Op donderdag 7 november 2002 20:09 schreef SuperSiem het volgende:

[..]

Ze heeft mooie oren, ja.

Ik zie alleen haar haar? Hoe kun je aan deze plaatjes nou zien dat ze mooi oren heeft

....

.................

oooh! Zeg dat dan Ik snap hem

pi_6686812
quote:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Oh... My... God...
pi_6689771
quote:
[afbeelding]
Prima karakter, dat zie je zo. Not my type, but I still definatly would
  vrijdag 8 november 2002 @ 11:55:40 #125
12005 Acathla
Go Your Own Way
pi_6693480
quote:
Op donderdag 7 november 2002 18:59 schreef Neejoh het volgende:

[..]

He! Welcome back Lang niet gezien meid

Ik heb het (in tegenstelling tot vorig jaar) druk met mn opleiding.
pi_6707794
6x02 is nu op bbc2
pi_6746392
Kijkt iemand hier ook weleens de serie Roswell? Zo ja, herinner je je het personage Topolsky nog? Die werd gespeeld door dezelfde actrice als die die Darla speelt in Angel.
LaToya rules
pi_6751397
quote:
Op maandag 11 november 2002 20:39 schreef SmashBro het volgende:
Kijkt iemand hier ook weleens de serie Roswell? Zo ja, herinner je je het personage Topolsky nog? Die werd gespeeld door dezelfde actrice als die die Darla speelt in Angel.
Nooit gekeken nee.
Zo heb ik haar volgens mij ook wel eens in een andere serie zien opduiken...
pi_6751860
ze zit ook in Bandits neejoh
pi_6760021
quote:
Op dinsdag 12 november 2002 01:50 schreef Hertog_Martin het volgende:
ze zit ook in Bandits neejoh
Niet volgens IMDB.
pi_6760113
argh sorry ben in de war met iemand anders..
pi_6764307
quote:
Op dinsdag 12 november 2002 16:04 schreef SuperSiem het volgende:

[..]

Niet volgens IMDB.

Hij sprak zichzelf al tegen met zijn Neejoh Dus hij had het wel goed
pi_6765075
quote:
Op dinsdag 12 november 2002 19:37 schreef Neejoh het volgende:

[..]

Hij sprak zichzelf al tegen met zijn Neejoh Dus hij had het wel goed

Dan blijft het nog steeds een bijzonder kromme zin.
pi_6784687
En daar gaan we weer! Buffy vanavond met Dead Things, en Angel met Provider! Beide goede eps

Let vooral op de zinnetjes van Spike! En bij Angel natuurlijk op Winnie lette

pi_6785529
quote:
Op woensdag 13 november 2002 19:24 schreef Neejoh het volgende:
En bij Angel natuurlijk op Winnie lette
ik doe niets anders...
  woensdag 13 november 2002 @ 22:52:09 #136
15132 SigmundFreud
...vertelt u wie u bent
pi_6789720
Heel aardige episode van Buffy. Ik heb bij epguides wel eens een spoiler gelezen en weet dat de opmaat naar het einde van het seizoen nu goed gestalte begint te krijgen. Wat heeft Spike toch een mooie rol, zeker vergeleken met de saaie Xander et al.
Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit.
pi_6797382
quote:
Op woensdag 13 november 2002 22:52 schreef SigmundFreud het volgende:
Heel aardige episode van Buffy. Ik heb bij epguides wel eens een spoiler gelezen en weet dat de opmaat naar het einde van het seizoen nu goed gestalte begint te krijgen. Wat heeft Spike toch een mooie rol, zeker vergeleken met de saaie Xander et al.
Xander was altijd leuk, maar sinds s4 niet erg veel meer Ik mag hem nog wel, en hij moet zeker niet uit de serie, maar hij is nu zo voorspelbaar geworden, toch?

En dat nummer van Bush onder dat stukje dat Buffy langs Spike zijn Cribt gaat, en niet naar binnen gaat, erg goed!

pi_6803432
Ik word een beetje gek van dat hele Buffy/Spike gedoe. Waar is de magie, de liefde, de passie? Het is alleen maar neuken. Nix mis mee, natuurlijk, maar ik vind het niet passen binnen de serie. Ongetwijfeld is het nodig voor het grote verhaal en voor character development, en op zich kan ik dat ook accepteren, maar ik heb de ranzigheid nu wel gezien.
Verder vond ik het wel een prima aflevering.

Wat ik wel vreemd vond, is de uitleg van Tara over Buffy's gesteldheid. Spike kan door die chip in z'n knar geen mensen pijn doen. Vervolgens komt hij erachter dat 'ie Buffy na haar terugkeer uit de hemel wel kan slaan. Ergo, er is iets mis met Buffy. Maar volgens Tara is er nix mis met Buf, en is ze slechts op moleculair niveau als een iets ander mens teruggekomen. Maar dan is ze toch nog steeds mens? Dan blijft de vraag toch waarom Spike haar kan slaan?

Angel vond ik iets minder. Beetje chaotisch, met al die verschillende zaakjes. Dat geneuzel met die zombie vond ik flauw, en die klikkerdeklak demons vond ik over-the-top. Maar goed, er zaten wel genoeg sterke stukjes in die me konden interesseren.

pi_6806893
Aaargh! Ik krijg de zenuwen van mn zus. Heeft ze weer met de videorecorder zitten kloten ...weer alles gemist.

Heeft iemand voor mij de nummers van de afleveringen van gisteren?
Of een plekje waar i kde afleveringen kan vinden

pi_6837625
quote:
Op donderdag 14 november 2002 20:40 schreef WheeleE het volgende:
Aaargh! Ik krijg de zenuwen van mn zus. Heeft ze weer met de videorecorder zitten kloten ...weer alles gemist.

Heeft iemand voor mij de nummers van de afleveringen van gisteren?
Of een plekje waar i kde afleveringen kan vinden

6x13 en 4x12 uit mijn hoofd
pi_6837868
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 17:47 schreef Neejoh het volgende:

[..]

En de namen zijn (ook uit mijn hoofd ) Buffy - Dead Things, Angel - Provider.
pi_6838081
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 18:06 schreef SuperSiem het volgende:

[..]

En de namen zijn (ook uit mijn hoofd ) Buffy - Dead Things, Angel - Provider.

Klopt als een bus
pi_6839911
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 17:47 schreef Neejoh het volgende:

[..]

4x12?... d8 toch echt dat ze met season 3 op net 5 bezig ware...
pi_6840334
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 20:19 schreef Aero het volgende:

[..]

4x12?... d8 toch echt dat ze met season 3 op net 5 bezig ware...

mierenneuker Maar inderdad
pi_6853994
Angel was echt een grappige aflevering, met die figuren die Fred d'r kop af wilden hakken (ok, ze waren grappig totdát ze Fred d'r kop af gingen hakken) en die vrouw die het toch maar een keertje ging proberen met haar zombie-ex.
LaToya rules
pi_6910678
__Buffy_____
Older And Far Away
Ep heeft z'n leuke in minder leuke kanten, heb hem zelf ook nog maar 1x gezien, dus ik ga er ff lekker voor zitten

__Angel_____
Waiting in the Wings!
Vooral Cordy lovers worden op hun wenken bediend! Hertog_Martin, nu kun je wel alles verstaan Ondertiteling Dat rusische accent zeg maar...

pi_6914522
Cordy: "Wow, it's a puzzler. Are there snacks?" En dat Angel z'n jasje uittrok en voor zich hield na dat gedoe in die kamer vond ik ook lachen. Sterke aflevering weer, goed geschreven ook. Alleen een beetje lullig voor Wesley.

En Buffy was ook wel leuk, met die decaan-demon. Geinig dat Anya ze allemaal kent. We kregen wel een heel andere kant van Anya te zien opeens, echt een bitch! Normaal is ze altijd grapjes aan het maken enzo.

LaToya rules
pi_6916066
quote:
Op woensdag 20 november 2002 22:23 schreef SmashBro het volgende:
Cordy: "Wow, it's a puzzler. Are there snacks?" En dat Angel z'n jasje uittrok en voor zich hield na dat gedoe in die kamer vond ik ook lachen. Sterke aflevering weer, goed geschreven ook. Alleen een beetje lullig voor Wesley.

En Buffy was ook wel leuk, met die decaan-demon. Geinig dat Anya ze allemaal kent. We kregen wel een heel andere kant van Anya te zien opeens, echt een bitch! Normaal is ze altijd grapjes aan het maken enzo.

Buffy was goed, maar Angel was beter. Het verhaal van season3 van Angel is gewoon beter dan die van Buffy. Bij Angel vond ik die freaky Joker ventjes ook wel stoer

Met dat jasje voor zijn ..euuh... rits was best grappig gedaan inderdaad Maar begrijp het gebaar van hem echt wel Cordy = beeb!
Tjah, eigelijk best triest voor Wesley, maar vind Gunn ook beter bij haar passen, alhoewel... * Neejoh past beter *
Verder vond ik dit zo'n mooi shot van Fred! Zonde dat ik niet zo'n beste quality heb van de ep, dus pic is niet duidelijk.

__edit______
volgens mij kan ik hem wel weghalen Je ziet er toch geen reet van Ach ik laat hem wel staan, iig is dit het laatste shot van Fred, waar ze tegen Wesley zegt dat het soms gewoon niet voorbestemd is. Kinda sad and stuff

pi_6916264
quote:
Op woensdag 20 november 2002 19:11 schreef Neejoh het volgende:
__Buffy_____
Older And Far Away
Ep heeft z'n leuke in minder leuke kanten, heb hem zelf ook nog maar 1x gezien, dus ik ga er ff lekker voor zitten

__Angel_____
Waiting in the Wings!
Vooral Cordy lovers worden op hun wenken bediend! Hertog_Martin, nu kun je wel alles verstaan Ondertiteling Dat rusische accent zeg maar...

dat je dta onthouden had trouwens.. is toch al wel weer zon 4 maanden geleden
pi_6916393
quote:
Op woensdag 20 november 2002 23:46 schreef Hertog_Martin het volgende:

[..]

dat je dta onthouden had trouwens.. is toch al wel weer zon 4 maanden geleden

ik aandbid je!

Hehe, zo erg is het ook weer niet hoor Weet het alleen nog omdat ik er zelf niet echt last van had, en verbaaste me toen dat je de rest allemaal goed kon volgen maar dit niet. En verder onthoud ik de meest onzinnige dingen, en vergeet de wat belangrijkere

pi_6933705
arme arme wesley En arme arme Angel
pi_6937195
Buffy vond ik echt zwaar bagger... De laatste tijd begrijp ik niet waarom ik die serie nog steeds volg... Ik denk dat het is omdat ik vanaf het eerste seizoen fan ben geweest en wanhopig zit te wachten op een verhaallijn die weer n beetje ergens op lijkt... En ik ben nog steeds verliefd op Buffy, kan het niet helpen, ze is te geil...

Om Angel heb ik me een aantal keren flink ziek gelachen, en dat terwijl het verhaal van de ep volkomen kut was... Een betoverd danseresje... Rot toch op man... Maar sommige uitspraken waren fantastisch, en de verhaallijn met Holtz en die baby die nog op de achtergrond loopt maakt het ook de moeite waard om de serie te blijven checken...
Oh, en idd zielig voor Wesley, ik mag die gast wel, en ik heb al vanaf het begin een hekel aan Gunn. Ok, hij wordt wel steeds minder irritant, maar toch verdient Fred iets beters dan zo'n vieze neger...

[Dit bericht is gewijzigd door LekkereHenk op 22-11-2002 00:54]

Geef me je bananen!!!
pi_6939798
quote:
Op vrijdag 22 november 2002 00:36 schreef LekkereHenk het volgende:
Buffy vond ik echt zwaar bagger... De laatste tijd begrijp ik niet waarom ik die serie nog steeds volg... Ik denk dat het is omdat ik vanaf het eerste seizoen fan ben geweest en wanhopig zit te wachten op een verhaallijn die weer n beetje ergens op lijkt
Wacht maar!! Het blijt zeker de moeite waard...

Don't give up hope

This is way beyond my remote concern of being condescending.
Anders of Niets
Luister Live
  maandag 25 november 2002 @ 01:38:22 #154
22273 Dizer
Save the beard!
pi_6981813
quote:
Op vrijdag 22 november 2002 00:36 schreef LekkereHenk het volgende:
BLABLABLABLABLABL Ik ben DOM omdat ik zeg:
toch verdient Fred iets beters dan zo'n vieze neger...
Waar slaat dat nou weer op? Ik ben geen neger, maar alsnog, ga je er gelijk van uit omdat het een neger is, dat ie ook vies is!
Maar jah, ik ga niet verder off-topic, ik laat het wel rusten. Je hebt mensen en je hebt rasicten. Zo is de wereld nu eenmaal!
Friends don't let friends remain beardless...
  Moderator maandag 25 november 2002 @ 13:22:46 #155
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_6986035
LekkereHenk, we zijn op Fok niet gediend van racistische uitspraken, dus die mag je voortaan voor je houden.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_6986061
quote:
Op maandag 25 november 2002 01:38 schreef Dizer het volgende:

[..]

Waar slaat dat nou weer op? Ik ben geen neger, maar alsnog, ga je er gelijk van uit omdat het een neger is, dat ie ook vies is!
Maar jah, ik ga niet verder off-topic, ik laat het wel rusten. Je hebt mensen en je hebt rasicten. Zo is de wereld nu eenmaal!

Ik denk niet dat je het te serieus moet nemen Dizer __edit____ én Mike... Maar ik begrijp wat je bedoeld

Btw ik mag Gunn wel hoor. Zo nu en dan wat minder als anders, maar hij heeft zeker wel een relaxte 'vibe' om zich. Macho dude

pi_6986109
Ik vind Gunn ook wel leuker de laatste tijd, maar die "verplichte" afleveringen die helemaal over hem gaan (met die vampierenjagersclan van hem enzo) mogen ze van mij wel achterwege laten. Hij is gewoon een bijfiguur, geef hem wat grappige oneliners maar zijn roots zijn echt niet boeiend hoor. Vind ik eigenlijk het enige minpuntje aan deze voor de rest sublieme serie.
LaToya rules
pi_6997216
quote:
Op maandag 25 november 2002 13:26 schreef SmashBro het volgende:
Ik vind Gunn ook wel leuker de laatste tijd, maar die "verplichte" afleveringen die helemaal over hem gaan (met die vampierenjagersclan van hem enzo) mogen ze van mij wel achterwege laten. Hij is gewoon een bijfiguur, geef hem wat grappige oneliners maar zijn roots zijn echt niet boeiend hoor. Vind ik eigenlijk het enige minpuntje aan deze voor de rest sublieme serie.
Freaky Zo denk ik er ook over

Maar inderdaad, That Old Gang Of Mine was leuk, goed onderbouwt maar imo niet echt iets voor in het straatje van Angel.

pi_7006373
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 00:35 schreef Neejoh het volgende:

[..]
Maar inderdaad, That Old Gang Of Mine was leuk, goed onderbouwt maar imo niet echt iets voor in het straatje van Angel.

Ik vond die aflevering ook leuk, ook goed onderbouwd en wél iets voor Angel. Waarom zou het geen onderwerp zijn voor Angel?

Ik ben het er wel mee eens dat er niet nog meer 'Gunn-afleveringen' komen.

pi_7007348
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 18:15 schreef SuperSiem het volgende:

[..]

Ik vond die aflevering ook leuk, ook goed onderbouwd en wél iets voor Angel. Waarom zou het geen onderwerp zijn voor Angel?

Ik ben het er wel mee eens dat er niet nog meer 'Gunn-afleveringen' komen.

Ik doelde meer op het verhaal dat het niet echt in season3 past, but than again, verhaal begon pas bij 3x10..
pi_7009072
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 19:14 schreef Neejoh het volgende:

[..]

Ik doelde meer op het verhaal dat het niet echt in season3 past, but than again, verhaal begon pas bij 3x10..

Volgens mij begint het verhaal bij 3x07, toen Darla het hotel binnen kwam rennen.
pi_7014124
Volgens mij begon het verhaal bij 3x09, toen Wesley een ingegroeide teennagel ontdekte en toen bleek dat hij ineens geen wortels meer lustte.
Geef me je bananen!!!
pi_7025391
quote:
Op woensdag 27 november 2002 01:01 schreef LekkereHenk het volgende:
Volgens mij begon het verhaal bij 3x09, toen Wesley een ingegroeide teennagel ontdekte en toen bleek dat hij ineens geen wortels meer lustte.
Nou haal je dingen door elkaar.. Buffy vond de teennagels (4x02?) en Angel lust geen wortels

________
Buffy:
Een ep die velen wel leuk zullen vinden. En als er mensen zijn die het inteview tussen SMG en Blackwood gezien hebben, zal dit ook zeker bekend voor komen!

Angel:
Goed onderbouwde ep, die iedereen natuurlijk gaat kijken na de cliffhanger van vorige week

pi_7039799
goeie (maar zielige) episodes gister van zowel buffy als angel.
pi_7040899
quote:
Op donderdag 28 november 2002 13:11 schreef d-faktor het volgende:
goeie (maar zielige) episodes gister van zowel buffy als angel.
Inderdaad. Moet btw wel zeggen dat ik Groo echt grappig vind: "Will you allow yourself to love the new me?"
pi_7042148
quote:
Op donderdag 28 november 2002 14:07 schreef Neejoh het volgende:

[..]

Inderdaad. Moet btw wel zeggen dat ik Groo echt grappig vind: "Will you allow yourself to love the new me?"

ik zit in my personal life in eenzelfde situatie als wesley en angel, dus gunn en groo kunnen helaas op weinig sympathie van mij rekenen.

maar om even ontopic te blijven, ik vond willow erg grappig. zoals ze heel hard probeerde om riley's vrouw te haten, maar daar niet echt in slaagde.

pi_7042382
quote:
Op donderdag 28 november 2002 15:44 schreef d-faktor het volgende:

[..]

ik zit in my personal life in eenzelfde situatie als wesley en angel, dus gunn en groo kunnen helaas op weinig sympathie van mij rekenen.

maar om even ontopic te blijven, ik vond willow erg grappig. zoals ze heel hard probeerde om riley's vrouw te haten, maar daar niet echt in slaagde.

hehe inderdaad, vooral het allerlaatste stukje... Dat de 2 met de hely weg vlogen en Willow tóch nog maar even zei: "What a bitch"
pi_7058600
Groo: I shall present this beast's head to my princess as a token.
Angel: Right, cuz she'd love that.
En dan zie je ook nog op de achtergrond Cordy heel schattig staan lachen. Prachtig stukje

En deze vond ik ook leuk:
Wesley: Angel, you're the reason we've all come together. It's your mission which animates us. We each contribute, it's true, but you...you're unique. You're like one of these rare volumes. One of a kind.
Librarian (returning with rare volumes): I got three of 'em.

Maar ik snap niet helemaal hoe Groo nou uit Pylea weg heeft kunnen komen, die interdimensional portals waren toch heel zeldzaam en moeilijk te vinden enzo? Hij zag er trouwens wel opeens een heel stuk minder imposant uit na die makeover.

En wat een cliffhanger weer! "The father will kill the son" (geen spoilers aub)

LaToya rules
pi_7063036
quote:
Op vrijdag 29 november 2002 13:23 schreef SmashBro het volgende:
Groo: I shall present this beast's head to my princess as a token.
Angel: Right, cuz she'd love that.
En dan zie je ook nog op de achtergrond Cordy heel schattig staan lachen. Prachtig stukje

En deze vond ik ook leuk:
Wesley: Angel, you're the reason we've all come together. It's your mission which animates us. We each contribute, it's true, but you...you're unique. You're like one of these rare volumes. One of a kind.
Librarian (returning with rare volumes): I got three of 'em.

Maar ik snap niet helemaal hoe Groo nou uit Pylea weg heeft kunnen komen, die interdimensional portals waren toch heel zeldzaam en moeilijk te vinden enzo? Hij zag er trouwens wel opeens een heel stuk minder imposant uit na die makeover.

En wat een cliffhanger weer! "The father will kill the son" (geen spoilers aub)

Cliffhanger is inderdaad erg goed!

Ik moest echt lachen de eerste keer toen ik Groo na de make-over zag Angel look-a-like

pi_7065276
quote:
Op vrijdag 29 november 2002 17:12 schreef Neejoh het volgende:

[..]

Cliffhanger is inderdaad erg goed!

Ik moest echt lachen de eerste keer toen ik Groo na de make-over zag Angel look-a-like

Hehe, ik lag ook dubbel van het lachen. Hij leek er ook behoorlijk veel op.
  dinsdag 3 december 2002 @ 16:19:14 #171
13330 RAILGUNNER
Més que un club
pi_7124142
Morgen is het weer zo ver!
Ik heb er al zin in!

Ook krijg ik deze week nog Season 1 en 2 van Buffy op DVD binnen.

pi_7124266
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 16:19 schreef RAILGUNNER het volgende:
Morgen is het weer zo ver!
Ik heb er al zin in!

Ook krijg ik deze week nog Season 1 en 2 van Buffy op DVD binnen.

Sign of a true fan
Toppie man!
pi_7145313
Vanavond weer Buffy en Angel! Helaas iets later dan normaal, ivm met een Sinterklaasuitzending.

Buffy - 6x16 - Hell's Bells, belangrijke aflevering met het huwelijk van Xander en Anya.

Angel - 3x15 - Loyalty, ook een belangrijke en spannende aflevering.

pi_7145417
Sinterklaas???!! die komt morgen ookal op school en nu dit weer

achja ga denk ik wel kijken vanavond dan.. kan ik eerst nog ff herhaling idols kijken en dan buffy en angel

pi_7145461
2 Belangrijke eps indeed

En even voor de duidelijkheid:
21:40-22:35 - Buffy the Vampire Slayer
22:35-23:25 - Angel

En helaas geen Alias

pi_7145491
quote:
Op woensdag 4 december 2002 17:51 schreef Hertog_Martin het volgende:
Sinterklaas???!! die komt morgen ookal op school en nu dit weer

achja ga denk ik wel kijken vanavond dan.. kan ik eerst nog ff herhaling idols kijken en dan buffy en angel

[offtopic]Idols is geen ruk meer aan sinds alle slechtzingende 'idolen' eruit zijn.[/offtopic]

Ik ga zeker wel Buffy en Angel kijken, alleen jammer dat er geen Alias is deze week, als Net5 na twee weken al een aflevering schrapt kom ik nooit in het verhaal.

pi_7152176
[off-topic]Inderdaad Jammer is dat... Wel lache dat haar shirtje knapte Ze had ze wel goed zitten iig [/off-topic]

Nu kan je heel duidelijk het verschil zien tussen s6 van Buffy, en s3 van Angel.
Buffy is leuk, luchtig en grappig. terwijl het verhaal toch best dramatisch moet zijn, is de ep gewoon erg vrolijk en grappig. Buffy was echt stoer Zitten echt toppertjes in deze ep..

Angel daarintegen heeft een erg zwaar, maar extreem goed verhaal! Je zit constand op je puntje van je stoel (bed in mijn geval, zelfs voor de 3e keer!). Yep, dit is een topserie!

Begrijp me niet verkeerd, Buffy blijft the best Maar Angel heeft gewoon een beter verhaal.

pi_7154749
Buffy was grappig, met die Halfrek als bruidsmeisje enzo en Buffy die Hints ging doen om de genodigden bezig te houden Maar ook wel zielig voor Anya en Xander.

En dan Angel... Ik heb de laatste paar minuten echt ademloos zitten kijken. Wat ontzettend spannend en meesterlijk gedaan, ik zat echt op het puntje van mijn stoel. Eerst die aardbeving, toen het vuur en toen dat bloed... En toen Angel: "gelukkig heb ik nog een snack"

En toen was het afgelopen Geweldige cliffhanger weer.

LaToya rules
pi_7158016
quote:
Op donderdag 5 december 2002 08:49 schreef SmashBro het volgende:
Buffy was grappig, met die Halfrek als bruidsmeisje enzo en Buffy die Hints ging doen om de genodigden bezig te houden Maar ook wel zielig voor Anya en Xander.

En dan Angel... Ik heb de laatste paar minuten echt ademloos zitten kijken. Wat ontzettend spannend en meesterlijk gedaan, ik zat echt op het puntje van mijn stoel. Eerst die aardbeving, toen het vuur en toen dat bloed... En toen Angel: "gelukkig heb ik nog een snack"

En toen was het afgelopen Geweldige cliffhanger weer.

Dat zei ik toch! Dat zei ik toch!!!!

__edit____

quote:
| 12:35 | *** Unable to connect (Connection timed out)
| 12:35 | *** Connect retry #1205 irc.tweakers.net (6667)
Gaat lekker op IRC :|
pi_7159837
Vooral ook mooi dat toen wesley dus eigenlijk het maar belachelijk vond dat ie geloofde dat Angel zn zoon zou vermoorden dat dan al die voorspelde dingen gebeuren.

Ik zie de cast van buffy niet dat zo kunnen spelen als wesley dat deed, hun komen daar niet serieus genoeg voor over denk ik. Angel is ook wat serieuzer, dieper en donkerder

pi_7163031
quote:
Op donderdag 5 december 2002 14:11 schreef Hertog_Martin het volgende:
Vooral ook mooi dat toen wesley dus eigenlijk het maar belachelijk vond dat ie geloofde dat Angel zn zoon zou vermoorden dat dan al die voorspelde dingen gebeuren.

Ik zie de cast van buffy niet dat zo kunnen spelen als wesley dat deed, hun komen daar niet serieus genoeg voor over denk ik. Angel is ook wat serieuzer, dieper en donkerder

dat weet ik nog zo net niet. ik vond willow's breakdown anders goed geportreteerd door ms. hannigan. buffy (de serie) is inderdaad wat luchtiger, maar ik vind dat de drama (als die er is) dan extra krachtig overkomt. kijk bijvoorbeeld naar xander, onze eeuwige lolbroek, ik vond zijn ontreddering vrij overtuigend.

maar wesley was inderdaad steengoed, dat geef ik grif toe.

pi_7167864
In het 1e seizoen van Angel had hij als sidekick Doyle, deze half-demon werd gespeeld door Glenn Quinn.
Op www.glenn-quinn.com staat het volgende:
quote:
It is with great sadness that we report that Glenn Quinn passed away December 2, 2002. Services for Glenn will be held privately with his family and close friends.
Deze site is een on-officiele fansite, maar ik kan nergens anders een berichtje hierover vinden. Is dit nou waar of niet?

Als het zo is dan is het erg zonde, sterven op je 32ste

pi_7167892
Zou wel erg zijn als ie echt dood is, zo jong nog! Maar er staat ook helemaal niet bij waaraan ie is overleden ofzo
LaToya rules
pi_7168033
Juist, daarom vindt ik het zo'n raar bericht.
pi_7168070
Wat een verschrikkelijk nieuws. Hij is geboren op 28 mei 1970, dus hij is maar 32 jaar oud geworden.

Laten we maar hopen dat het niet waar is.

pi_7168559
jeez, afgrijselijk. zo jong! hopelijk is dit niet waar. ik ga ff zoeken of ik ergens anders hier iets over kan vinden.
pi_7169230
Poeh inderdaad he! Hopen dat het niet waar is, vond het namelijk een enorm geschikte vent, en vond het ook zeer jammer dat hij uit Angel geschreven was.

Respect voor hem

pi_7169320
Hij heeft er maar 13 afleveringen ingezeten, het lijkt veel langer vinden jullie ook niet?
LaToya rules
pi_7169981
quote:
Op donderdag 5 december 2002 23:22 schreef SmashBro het volgende:
Hij heeft er maar 13 afleveringen ingezeten, het lijkt veel langer vinden jullie ook niet?
13 Afleveringen?
Aflevering 9 was Hero waarin Doyle zichzelf opofferde.

In alt.tv.angel moet het bericht van zijn overlijden bevestigt zijn door Tim Minear, schrijver bij Angel.
Kan ik zelf niet checken want die nieuwsgroep heb ik niet bij @home. Via www.dejanews.com kan ik het ook niet vinden.

pi_7169997
Oh 9 maar, nog minder dus. Ik zat met 13 in m'n hoofd, foutjuh
LaToya rules
pi_7170159
quote:
Op donderdag 5 december 2002 23:47 schreef CrazyCavia het volgende:

[..]

13 Afleveringen?

In alt.tv.angel moet het bericht van zijn overlijden bevestigt zijn door Tim Minear, schrijver bij Angel.
Kan ik zelf niet checken want die nieuwsgroep heb ik niet bij @home. Via www.dejanews.com kan ik het ook niet vinden.

Ja dat staat erop, jammer hij speelde leuk in Angel vondt het jammer dat hij eruit ging toen.
pi_7172204
quote:
Op donderdag 5 december 2002 23:47 schreef CrazyCavia het volgende:

[..]

13 Afleveringen?

-------
Subject: Re: Glenn Quinn
From: timminear@aol.com (Tim Minear)
Newsgroups: alt.tv.angel

It's true. Just got word myself. Very sad.
-------

zie net ook dat ie iets van 7 jaar in roseanne heeft gespeeld, dat keek ik altijd.

ik vindt het altijd erg om te horen als iemand op jonge leeftijd is gestorven, vindt ik altijd zo oneerlijk enzo. moge hij in vrrede rusten

wil nog wel oorzaak weten

pi_7173838
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 03:41 schreef Hertog_Martin het volgende:
zie net ook dat ie iets van 7 jaar in roseanne heeft gespeeld, dat keek ik altijd.
verrek, inderdaad. hij was natuurlijk mark, het vriendje van oudste dochter becky.
(joss heeft overigens ook enkele roseanne afleveringen geschreven)

edit: typo

[Dit bericht is gewijzigd door d-faktor op 06-12-2002 15:02]

pi_7174368
Roseanne was ook altijd superleuk
LaToya rules
pi_7180217
Yup, keek ik ook altijd, alleen laatste seizoen toen niet meer want toen werd het allemaal iets te dramatisch.

Ik herken gezichten van acteurs altijd heel snel ookal heb ik ze soms maar 1x eerder gezien maar had Glenn niet herkend van roseanne toen ik hem in angel zag.

maar kan me nu weer vaag een beeld naar voren halen dat ie in roseanne speelde

vrijdag 6 december 2002 @ 17:43:14 #196
9981 Melluh
Eggcellent!
pi_7182421
geheel offtopic: Die meid met donkere haren die de middelste van de 3 kinderen speelt ook in '24' (meer zal ik niet verklappen). Wel grappig om te zien, want ze heeft een heel kenmerkend gezicht.
"Go ahead hate your neighbour, go ahead cheat a friend.[br]Do it in the name of heaven, you can justify it in the end" -Joan Baez[br]"Ah, but I was so much older then, I'm younger than that now" - Bob Dylan
pi_7185165
laadde net een supermooie dvdrip (is op screens niet echt te zien maar is echt zelfde als DVD) in VirtualDub en ging ff een stukje frame by frame bekijken

Angel ep 1x03 In the dark (met spike)
Scene: dat Angel uit busje rent op het strand overdag om snel die -door de ring- onsterfelijke vampier onder de pier te krijgen.

Screenshot 1: kijk eens in zn hand

Screenshot 2: zien we stuntman ook eens

pi_7185483
Het is officieel bevestigd in de LA Times dat Glenn Quinn inderdaad is overleden. Dit is zijn overlijdensadvertentie en condoleanceregister.
pi_7186974
Dus toch. Maar waaraan is hij dan overleden?
LaToya rules
pi_7188051
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 21:29 schreef Hertog_Martin het volgende:
laadde net een supermooie dvdrip (is op screens niet echt te zien maar is echt zelfde als DVD) in VirtualDub en ging ff een stukje frame by frame bekijken

Angel ep 1x03 In the dark (met spike)
Scene: dat Angel uit busje rent op het strand overdag om snel die -door de ring- onsterfelijke vampier onder de pier te krijgen.

Screenshot 1: kijk eens in zn hand

[afbeelding]

Screenshot 2: zien we stuntman ook eens

[afbeelding]

Stoer
pi_7190930
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 23:17 schreef SmashBro het volgende:
Dus toch. Maar waaraan is hij dan overleden?
er gaat een gerucht rond dat het zelfmoord was. nu hecht ik zelf meestal weinig waarde aan geruchten, so please don't shoot the messenger als het niet waar blijkt te zijn. het zou in ieder geval verklaren waarom er zo weinig bekend is over de doodsoorzaak.
pi_7207057
"The Dublin-born Quinn was found dead from a possible drug overdose at a friend's home, Los Angeles police said Friday. Detectives said the case will remain open pending the completion of toxicology tests, but no foul play was suspected."

bron: la times

pi_7207487
quote:
Op zondag 8 december 2002 13:37 schreef d-faktor het volgende:
"The Dublin-born Quinn was found dead from a possible drug overdose at a friend's home, Los Angeles police said Friday. Detectives said the case will remain open pending the completion of toxicology tests, but no foul play was suspected."

Pffff... Das ook zwaar Ik weet niet wat ik liever zou horen, zelfmoord of lichamelijk iets
pi_7208368
quote:
Op zondag 8 december 2002 13:37 schreef d-faktor het volgende:

Aangezien foul play volgens mijn woordenboek vals spel, boze opzet of zelfmoord betekent, zegt de politie dus dat er géén zelfmoord wordt vermoed.
Dus Neejoh, er is kans dat het geen van beide dingen is die jij noemde, maar dat Quinn per ongeluk een overdose heeft genomen. Nu ben ik geen expert op dat gebied, dus ik weet niet hoe groot de kans is dat je per ongeluk een overdose inneemt, maar goed.
pi_7276660
Pff, we zijn vanavond al bij 6x17 van Buffy! Normal Again heet de ep, en na afloop van de ep weet je waarom
De eerste keer dat ik hem zag vond ik hem niet leuk, maar na de 2e keer vond ik hem super! Ik hoop dat jullie hem in 1x leuk vinden

Angel heeft ook een erg goede ep! Sleep Tight is de 16e aflevering, wat eigelijk het vervolg is van de vorige aflevering. Ik neem aan dat jullie die cliffhanger nog wel herinneren! Verhaal is echt enorm goed.

Ik kan iig al niet meer wachten! 2 zéér goed eps, comin' up

pi_7278985
Interessante aflevering.
Ik vond hem wel in 1 keer leuk.
Dat geeft wel mogelijkheden voor een einde van de serie zodra SMG er mee stopt.
pi_7280734

Wauw! Heftige afleveringen, zowel Buffy als Angel. Buffy had een beetje een Matrix-achtig element, best wel mooi bedacht.
Angel begon leuk, maar eindigde best wel heftig vond ik. Beide bieden weer nieuwe perspectieven voor komende afleveringen/seizoenen lijkt mij.

pi_7281054
oh my god, wat een gave afleveringen!!! ik vond ze beiden echt ijzersterk. ik kan niet wachten tot volgende week.
pi_7282314
Told ya so!!!

Van Buffy vond ik hem de eerste keer niet leuk, omdat me dat iets te dicht bij kwam zeg maar. Ik zie Buffy als een heel andere wereld, wat niet te maken heeft met 'ons' bestaan. Maar omdat ze dat nu naar elkaar toe trokken, vond ik dat enorm jammer. Maar het verhaal is gewoon te goed om er in te blijven zitten

En Angel ..zucht... wat een serie he Ik vind Wesley zo enorm gegroeit in zijn rol! Moet je voor de grap eens de aflevering opzetten waar hij voor het eerst in Buffy komt Een wereld van verschil, wel gaaf

pi_7282672
Angel was echt bijzonder gaaf!
Van Buffy heb ik helaas niet veel gezien, had het vorige week ook al gemist, en als je er nu zo inviel was het bijzonder lastig te volgen.....
pi_7286795
Allebei spannende afleveringen!

Ik snapte alleen niet waarom Holtz die baby nou in leven wilde houden

En Wesley is idd een erg interessant en diep personage, echt knap hoe ze dat gedaan hebben zo.

LaToya rules
pi_7290966
quote:
Op donderdag 12 december 2002 10:12 schreef SmashBro het volgende:
..
Ik snapte alleen niet waarom Holtz die baby nou in leven wilde houden
..
Om samen met die Justine ver weg een tweede poging te doen om als ezinnetje te leven. Waarschijnlijk als vervanging van het gezin dat Angelus heeft uitgemoord, en met angels zoon, als soort van wraak.
  donderdag 12 december 2002 @ 15:28:36 #213
12005 Acathla
Go Your Own Way
pi_7292278
Wesley
pi_7293070
quote:
Op donderdag 12 december 2002 14:28 schreef WheeleE het volgende:

[..]

Om samen met die Justine ver weg een tweede poging te doen om als ezinnetje te leven. Waarschijnlijk als vervanging van het gezin dat Angelus heeft uitgemoord, en met angels zoon, als soort van wraak.

De tijd zal het leren Mark my words
pi_7303179
quote:
Op donderdag 12 december 2002 15:28 schreef Acathla het volgende:
Wesley
Eerst Giles, dan Wesley... Volgens mij moet jij naar the Watchers Academy! Paradijs voor je
pi_7326105
Ok, hier nog een grote fan van beide series.

Ik heb de Buffy DVD boxen seizoen 1 t/m 4 en ga seizoen 5 ook aanschaffen, maar wacht even op het juiste (financiële) moment

Van Angel heb ik seizoen 1 in DVD box, met NL ondertiteling.
Nu is mijn vraag of iemand weet waar ik de andere boxen van Angel kan kopen MET NL ondertiteling.
Heb al vele uurtjes gezocht, maar tot nu toe zonder succes

Het leven kan op sommige momenten zo verdomde hard en moeilijk zijn.....
pi_7332851
quote:
Op zaterdag 14 december 2002 00:47 schreef FilmFanaat het volgende:
Ok, hier nog een grote fan van beide series.

Ik heb de Buffy DVD boxen seizoen 1 t/m 4 en ga seizoen 5 ook aanschaffen, maar wacht even op het juiste (financiële) moment

Van Angel heb ik seizoen 1 in DVD box, met NL ondertiteling.
Nu is mijn vraag of iemand weet waar ik de andere boxen van Angel kan kopen MET NL ondertiteling.
Heb al vele uurtjes gezocht, maar tot nu toe zonder succes

Op EzyDVD kan je hem (volgens die site dan) bestellen mét Nederlandse ondertiteling. Die boxset is ook nog eens geschikt voor zowel regio 2 als 4, dus de dvd-speler hoeft niet eens regiovrij te zijn.
Enige nadeel is dat EzyDVD in Australie zit en het dus wel ff kan duren.
pi_7340691
OEI !!

Daz wel een erg koopie zeg!
Omgerekend maar 67,78 Eurootjes..

Helaas dat er met creditcard betaald moet worden.
Die hebbe ik nie

Het leven kan op sommige momenten zo verdomde hard en moeilijk zijn.....
pi_7341495
quote:
Op zondag 15 december 2002 01:09 schreef FilmFanaat het volgende:
OEI !!

Die hebbe ik nie

Tegen dat probleem loop ik ook vaak op Maar er is vast wel iemand in je directe omgeving die er een heeft?
pi_7349951
quote:
Op zondag 15 december 2002 01:09 schreef FilmFanaat het volgende:
OEI !!

Vergeet niet dat er ook nog verzendkosten moeten worden betaald (25 dollar), dus dan komt het totaal op 81.58 euro. En aangezien dat pakketje uit Australie komt, is er een kans dat de douane je nog wat meer laat betalen (btw en invoerrechten).
quote:
Die hebbe ik nie
Zoals Neejoh al zei, er is vast wel iemand met een credit-card of je vraagt er zelf een aan, American Express en Visa kan je geloof ik 1 jaar gratis testen.
pi_7350287
quote:
Op zondag 15 december 2002 17:32 schreef SuperSiem het volgende:

[..]

Vergeet niet dat er ook nog verzendkosten moeten worden betaald (25 dollar), dus dan komt het totaal op 81.58 euro. En aangezien dat pakketje uit Australie komt, is er een kans dat de douane je nog wat meer laat betalen (btw en invoerrechten).

zijn die 25 dollar verzendkosten nie australische dollars? (oftewel 13 a 14 euro?)
pi_7365676
quote:
Op zondag 15 december 2002 17:52 schreef Aero het volgende:

[..]

zijn die 25 dollar verzendkosten nie australische dollars? (oftewel 13 a 14 euro?)

juist, dus kom je totaal toch uit op ongeveer 81 euro, zoals supersiem al voor ons uitgerekend had?
pi_7374115
quote:
Op maandag 16 december 2002 13:28 schreef d-faktor het volgende:

[..]

juist, dus kom je totaal toch uit op ongeveer 81 euro, zoals supersiem al voor ons uitgerekend had?

Lijkt mij ook ja.
pi_7411429
Buffy: Entropy (6x18)
Erg leuke aflevering. Er zijn een aantal nieuwe richtingen die we voor de kiezen krijgen Kan niet zeggen dat ik het erg vind! Gewoon erg leuk

Angel: Forgiving (3x17)
Ik hoop dat jullie al een beetje bijgekomen zijn van de vorige eps, want we gaan weer net zo hard door Ik heb heeeel erg de neiging er gelijk meer van te vertellen, maar dit doe ik lekker niet Gewoon kijken!

Ik ga vast klaarzitten .... Hmm, tis nog geen tijd

pi_7411504
quote:
Op woensdag 18 december 2002 17:33 schreef Neejoh het volgende:
Buffy: Entropy (6x18)
Erg leuke aflevering. Er zijn een aantal nieuwe richtingen die we voor de kiezen krijgen Kan niet zeggen dat ik het erg vind! Gewoon erg leuk

Angel: Forgiving (3x17)
Ik hoop dat jullie al een beetje bijgekomen zijn van de vorige eps, want we gaan weer net zo hard door Ik heb heeeel erg de neiging er gelijk meer van te vertellen, maar dit doe ik lekker niet Gewoon kijken!

Ik ga vast klaarzitten .... Hmm, tis nog geen tijd

100% mee eens. Vanaf nu is het aan een stuk door tot aan de season finale spannend, in zowel Buffy als Angel. En als toetje komt na beide series nog Alias.

Kan haast niet wachten.

pi_7411627
quote:
Op woensdag 18 december 2002 17:37 schreef SuperSiem het volgende:

[..]

100% mee eens. Vanaf nu is het aan een stuk door tot aan de season finale spannend, in zowel Buffy als Angel. En als toetje komt na beide series nog Alias.

Kan haast niet wachten.

Ik ook niet En zet je IRC eens aan Siem Buffy wordt zeker weten nog spannend, Angel is daar alleen al eerder aan begonnen
pi_7412367
ik ben iedere keer bang dat jullie iets gaan verklappen over de verhaallijn, maar jullie weten je goed in te houden. hulde.

anyway, ik ben ontzettend benieuwd naar de eps van vanavond. angel zit strakker in het verhaal dan buffy, al wordt die de laatste tijd ook wat consistenter. geweldige televisie! en iedere week uitkijken naar het vervolg en met vrienden bespreken wat (en waarom) er misschien zou kunnen gebeuren, zorgt al voor een hoop plezier. whooot!

pi_7412819
quote:
Op woensdag 18 december 2002 18:17 schreef d-faktor het volgende:
ik ben iedere keer bang dat jullie iets gaan verklappen over de verhaallijn, maar jullie weten je goed in te houden. hulde.
Daar kijken we erg goed voor uit! Ik heb zelf seizoen 6 gekeken toen ik al wist hoe het allemaal in grote lijnen zou lopen en dat heeft toch wel een boel verpest helaas. Blij te horen dat het tot nu toe is gelukt jullie dit te besparen, al is het af en toe wel errug moeilijk.
pi_7413094
quote:
Op woensdag 18 december 2002 18:17 schreef d-faktor het volgende:

anyway, ik ben ontzettend benieuwd naar de eps van vanavond. angel zit strakker in het verhaal dan buffy, al wordt die de laatste tijd ook wat consistenter. geweldige televisie! en iedere week uitkijken naar het vervolg en met vrienden bespreken wat (en waarom) er misschien zou kunnen gebeuren, zorgt al voor een hoop plezier. whooot!

Ik weet hoe het is om een spoiler te lezen, dat kan het kijkplezier echt vern**ken... Vandaar dat ik me in kan houden Als ik spoiler, krijg je van mij een reisje naar de set van Buffy in de VS (kruist vingers)
pi_7416404
Geen slechte Buffy-aflevering. Beetje een tussendoor-ep vond ik. Een aflevering om alle losse eindjes weer wat dichter bij elkaar te brengen en in stelling te brengen voor het seizoenseinde.
pi_7417409
volgens mij is angel een beetje boos op wesley.
  woensdag 18 december 2002 @ 22:21:11 #232
25527 FallenAngel666
Think of the kittens!
pi_7417413
Wow, Angel flipte een beetje op't laatst

Edit: Net te laat

Signature:
Maximaal
4
regels
pi_7417517
Hijs een beetje erg boos misschien dat friese vlag koffiemel hem goed doet.
pi_7417549
quote:
Op woensdag 18 december 2002 21:33 schreef WheeleE het volgende:
Geen slechte Buffy-aflevering. Beetje een tussendoor-ep vond ik. Een aflevering om alle losse eindjes weer wat dichter bij elkaar te brengen en in stelling te brengen voor het seizoenseinde.
neuh, ik vond het geen tussendoor-ep, maar ik begrijp wel wat je bedoelt. toch vond ik 'm sterk, vooral xander. "prettig" om hem eens van een andere kant te zien.
pi_7417601
en angel, tja, i'm lost for words.
pi_7418985
And again.. Told ya so!

Nee ik vind het beiden echt supereps! Ik weet niet precies hoe ik het moet zeggen, maar ik kan me gewoon in elk persoon onwijs goed indenken. Erg goed verfilmd/gespeeld, verdomd goed zelfs.

En Angel... Tja... Lost for words, indeed. Deze serie is echt heilig. Het verhaal is zo supergoed, en niet voorspelbaar, iets wat ik echt wel mag. De eerste keer dat ik het einde zag, riep ik hardop: "Neeeej!!!" Als een serie dit kan doen, ben je een topper

Ow, en Winniefred

pi_7419107
Ik kijk meer voor Angel dan voor de serie op zich, begint het echter steeds meer te waarderen.
pi_7421713
Ik snap het niet hoor! Vampieren hebben toch geen reflectie? Maar we zagen Spike wel via de videocamera! Dus dat is wel een hele grote fout!
  donderdag 19 december 2002 @ 09:02:46 #239
12005 Acathla
Go Your Own Way
pi_7421852
Toch vind ik David Boreanaz nog niet echt een geweldige ster-acteur. Wat acteren betreft is SMG nog vele, vele, vele stukken beter. Maar goed, zo denk ik er al een (geruime) tijd over.
pi_7424350
Wel droevige afleveringen allebei. .

Ik had Angel's actie op het eind niet verwacht maar kan hem wel begrijpen, het was dan wel goed bedoeld van Wesley maar zijn kind is wel weg. Hoe zou je zelf reageren als iemand verantwoordelijk was voor de dood/verdwijning van je kind, ook al dacht die persoon er goed aan te doen hem bij je vandaan te halen? Dilemma.

LaToya rules
pi_7433457
quote:
Op donderdag 19 december 2002 08:27 schreef charmed_angel het volgende:
Ik snap het niet hoor! Vampieren hebben toch geen reflectie? Maar we zagen Spike wel via de videocamera! Dus dat is wel een hele grote fout!
Was vast een Digitale-camera, en geen spiegelreflex
pi_7433967
Kzie nu dat OMWF nu op BBC is
  donderdag 19 december 2002 @ 20:01:31 #243
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_7433991
* Jojogirl kijkt nooit naar Buffy, maar vindt de aflevering die nu op de BBC is wel erg fascinerend.

Het is een soort musical achtig iets dat absoluut niet te rijmen valt met alles wat ik van de serie "Buffy" weet (nouja, dacht te weten )

pi_7435691
quote:
Op donderdag 19 december 2002 20:01 schreef Jojogirl het volgende:
* Jojogirl kijkt nooit naar Buffy, maar vindt de aflevering die nu op de BBC is wel erg fascinerend.

Het is een soort musical achtig iets dat absoluut niet te rijmen valt met alles wat ik van de serie "Buffy" weet (nouja, dacht te weten )

Yep Das Once More With Feeling (OMWF), super ep
pi_7437028
%^@$&!!!!! gemist!
pi_7438624
quote:
Op donderdag 19 december 2002 20:01 schreef Jojogirl het volgende:

gemist
was dat dezelfde ep als die twee maanden geleden op Net 5 was ?

oei Willow Tara

psssst...tietjes kijken? klik [url=http://www.kleinetietjes.tk]hier[/url]
pi_7439009
Zaterdagavond is de herhaling op BBC2

Sat 21 Dec, 00:55 - 01:35 40 mins

Heb hem zelf gemist op de BBC vandaag maar heb begrepen dat er erg veel uitgeknipt is. Ze hebben de 42 min. edit uitgezonden en niet de complete uncut versie . Ze spreken zichzelf dus tegen want op de pagina staat wat anders:
http://www.bbc.co.uk/cult/buffy/news/02010206.shtml

pi_7445114
Wat hebben ze eruit geknipt dan? Er zit toch niets in OMWF wat niet door de beugel kan?
LaToya rules
  vrijdag 20 december 2002 @ 11:32:39 #249
9981 Melluh
Eggcellent!
pi_7445651
quote:
Op vrijdag 20 december 2002 10:45 schreef SmashBro het volgende:
Wat hebben ze eruit geknipt dan? Er zit toch niets in OMWF wat niet door de beugel kan?
Zo te zien heb jij ook de gecensureerde versie gezien
pi_7445806
quote:
Op vrijdag 20 december 2002 11:32 schreef Melluh het volgende:

[..]

Wat mist er dan ???
pi_7446165
quote:

[..]

Wat?! Die op Net5 was niet fullversion?!
That just hurts...

[Dit bericht is gewijzigd door on_air op 20-12-2002 12:08]

Anders of Niets
Luister Live
pi_7446220
quote:

[..]

Een van Kazaa en die keer op Net 5, wat is dan de gecensureerde versie en wat hebben ze er precies uit gehaald???
LaToya rules
pi_7446239
quote:
Op vrijdag 20 december 2002 12:08 schreef SmashBro het volgende:

[..]

Een van Kazaa en die keer op Net 5, wat is dan de gecensureerde versie en wat hebben ze er precies uit gehaald???

* on_air sluit zich hier bij aan...

Nou wil ik het weten ook...

Anders of Niets
Luister Live
pi_7447835
Het gaat niet zozeer om wat er niet door de beugel kan maar de musical episode is net een paar minuten langer dan normale episodes en volgens de BBC is er daarom in geknipt want anders zou het het hele verdere programma in de war sturen !?
Ik heb dit ergens vandaan geplukt:
quote:
> I've just recieved this email from the BBC.
>
> "Thank you for your e-mail regarding Buffy The Vampire Slayer.
>
> I am sorry to read that you were disappointed by the decision to edit
> an edition of the above series. This is due to the fact that the
> programme has a set slot in in the schedule that the extended version
> would not fit into.
>
> I can advise that the repeat showing of this programme will be shown
> uncut at 12.55am on 21 December.
>
> Please be assured that your comments have been carefully registered
> and will be made available to the schedulers concerned as well as
> senior management within the corporation.
>
> Once again thank you for taking the time to contact the BBC.
>
> Regards
>
> David Millar
> BBC Information"
Hij wordt zaterdagavond dus uncut herhaald, let alleen wel op de tijd want ik weet niet of wij nu een 1 uur voor, achter of gelijk lopen.

Ik heb hem donderdag niet volledig gezien maar wat ik in ieder geval gemist heb is dat aan het einde als ze erachter komen dat het Xander was in plaats van Dawn die Sweet ge-summoned had, dat Xander dan zoiets zegt van "Moet ik nou mee om je bruid te worden?" en dat Sweet dan zoiets zegt van "Nou laten we dat deze ene keer maar overslaan.".
Ik vond dat juist zo'n grappig stukje, daarom miste ik het ook.

pi_7447997
Oh, dan heb ik dus wel al eens de uncut-versie gezien, want ik herken dat stukje. .

Wel triest dat ze om zo'n reden erin gaan zitten knippen trouwens, gewoon afbraak aan een kunstwerk is het. .

LaToya rules
pi_7450672
quote:
Op vrijdag 20 december 2002 13:48 schreef Lister het volgende:
Het gaat niet zozeer om wat er niet door de beugel kan maar de musical episode is net een paar minuten langer dan normale episodes en volgens de BBC is er daarom in geknipt want anders zou het het hele verdere programma in de war sturen !?
Ik heb dit ergens vandaan geplukt:
[..]

Hij wordt zaterdagavond dus uncut herhaald, let alleen wel op de tijd want ik weet niet of wij nu een 1 uur voor, achter of gelijk lopen.

Ik heb hem donderdag niet volledig gezien maar wat ik in ieder geval gemist heb is dat aan het einde als ze erachter komen dat het Xander was in plaats van Dawn die Sweet ge-summoned had, dat Xander dan zoiets zegt van "Moet ik nou mee om je bruid te worden?" en dat Sweet dan zoiets zegt van "Nou laten we dat deze ene keer maar overslaan.".
Ik vond dat juist zo'n grappig stukje, daarom miste ik het ook.

aha, dat klinkt dus als de versie die net5 gewoon heeft uitgezonden. en aangezien ik 'm afgelopen donderdag op de BBC gemist heb, kan ik 'm zaterdag mooi weer inhalen.
maar nou ik weet dat 'ie langer duurt dan normaal, snap ik ook waarom net5 'm destijds 's avonds laat heeft uitgezonden.
pi_7450701
LaToya rules
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')