Niet te koop op de EU storequote:
Waar gaat dit spel eigenlijk overquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:08 schreef speknek het volgende:
SOON
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goeie titelquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:31 schreef RRuben het volgende:
Voor iedereen die geen idee heeft waar Hohokum over gaat:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dan haal ik de tijden door elkaar denk ik :/ zou kunnen zweren dat ie 1100 was
is er iets anders dan ?
*kuch* Om 14:00 uur de MS conferentie en om 19:00 uur de Sony conferentiequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:26 schreef Friday12 het volgende:
[..]![]()
Om 5uur is de MS conference en om 10uur de Sony conference. Gister was COD om 10uur dus het is gewoon even rekenen
US(PDT was het dacht ik) tijden hequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
*kuch* Om 14:00 uur de MS conferentie en om 19:00 uur de Sony conferentie
Gold?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:33 schreef TARDIS. het volgende:
Nog steeds die headset overal uitverkocht
Overheen gekeken. Ik zal hem reserveren om in de winkel op te halen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:42 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Zei ik je paar dagen terug ook al
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Overheen gekeken. Ik zal hem reserveren om in de winkel op te halen.
Jep, nu is de voorbeschouwing. Maar de kwaliteit van de stream van de persconferentie liet op de E3 te wensen over dus denk dat ik die bij IGN ga kijken ofzo.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:43 schreef Friday12 het volgende:
[..]![]()
Ik neem aan dat gamekings die conference wel uitzend?
microsoft heeft ook eigen kanaal neem ik aanquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:44 schreef Cikx het volgende:
[..]
Jep, nu is de voorbeschouwing. Maar de kwaliteit van de stream van de persconferentie liet op de E3 te wensen over dus denk dat ik die bij IGN ga kijken ofzo.
sony is om 1900 toch ?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:26 schreef Friday12 het volgende:
[..]![]()
Om 5uur is de MS conference en om 10uur de Sony conference. Gister was COD om 10uur dus het is gewoon even rekenen
http://www.twitch.tv/xboxquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:45 schreef Friday12 het volgende:
[..]
microsoft heeft ook eigen kanaal neem ik aan
quote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:47 schreef Friday12 het volgende:
[..]Dit waren ook US tijden vandaar dat je moest rekenen
![]()
10uur = 19uur hier
dan is
5uur dus ?? 14uur hier![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gewoon titanfall op de ps4quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:49 schreef Friday12 het volgende:
Titanfall 2 nee toch die game is net een half jaar uit![]()
Op schema 2 kan gewoon uitkomen dus
1400quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:50 schreef Sodapoppin het volgende:
Hoe laat begint sony nou dan? Nederlandse tijd obviously..
10 min microsoftquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:50 schreef Sodapoppin het volgende:
Hoe laat begint sony nou dan? Nederlandse tijd obviously..
das sonyquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:51 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
Thnxdus niet 1900 zoals eerder gezegd?
Sorry las verkeerdquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:51 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
Thnxdus niet 1900 zoals eerder gezegd?
Die lijkt me wel leukquote:
en dan zeggen ze dat aziaten zo goed op lettenquote:
Je hebt gelijk...quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:13 schreef Rossdale het volgende:
Zullen we dit verder bespreken in de slowchat? De meeste PS4 eigenaren boeit dit geen zak denk ik
GAM / [GAM SC #2014] Niet klote!
quote:
Nee maar het betekend wel dat de nieuwe Tomb Raider niet naar de PS4 komt, dus wel relevant dacht ik zo...quote:
Klopt, de overige posts niet echt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:42 schreef LinQ het volgende:
[..]
Nee maar het betekend wel dat de nieuwe Tomb Raider niet naar de PS4 komt, dus wel relevant dacht ik zo...
Oh, laten we hopen dat ik het dan verkeerd heb meegekregenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:46 schreef Friday12 het volgende:
In andere topic zeggen ze dat het release date is in 2015 op de Xbone en PS4 later
Maar eerst zien dan geloven
Ik denk dat er anders rellen ontstaan indien dat niet het geval isquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:47 schreef Ferry-NL het volgende:
Is dat exclusive niet gewoon een Holiday 2015 ding. Dat die iets later alsnog op de PS4 komt.
Nederlandse tijd neem ik aan?quote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:52 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nederlandse tijd neem ik aan?
WTF?????quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:26 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
morgen pasDe EU store wordt elke woensdag ge-update
Kan er niet om rouwen... waar ik wel om rouw is dat er inconsistentie is tussen releases in EU en US. Ik snap dat het om een fysiek schijfje nog wel kan schelen, maar laten we alsjeblieft digitale software (en films/series) overal gelijk uitbrengen. Die verschillen in release date bijv. bij series op tv is DE REDEN om illegaal te downloaden. Ze werken het zelf in de handquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:03 schreef speknek het volgende:
Tomb Raider volledig XBone exclusive
http://tombraider.tumblr.(...)e-tomb-raider-update
Ik ben zo MAD omfg
[ afbeelding ]
http://www.nowgamer.com/f(...)gital_psn_games.htmlquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:55 schreef maniack28 het volgende:
[..]
WTF?????
Hoe kom ik in de US store dan? En in wat voor fucking tijd leven we dat mensen verzinnen dat er een andere releasetijd in de US dan in EU moet zijn. C'mon...
Wat een bullshit kan je niet doen met zo een titel tochquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:03 schreef speknek het volgende:
Ik ben zo MAD omfg
[ afbeelding ]
+1quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:08 schreef Ferry-NL het volgende:
Nou nu ik de persconferentie gezien heb, ben ik toch blij dat ik deze generatie echt voor de PS4 ben gegaan. Xbox One en de games die ze nu hebben laten zien spreken me echt totaal niet aan. Jammer van Tomb Raider als het echt zo is, maar daar ga ik natuurlijk geen Xbox One voor halen![]()
Motherfuckers!! #*#÷"!.#=!!######@@!!! Ik hoop van harte dat die exclusive maar voor een maand of 3 is!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:03 schreef speknek het volgende:
Ik ben zo MAD omfg
[ afbeelding ]
Zal wel nietquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:17 schreef Retarded het volgende:
[..]
Motherfuckers!! #*#÷"!.#=!!######@@!!! Ik hoop van harte dat die exclusive maar voor een maand of 3 is!
Oh dat zeker weten jaquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:12 schreef Morri het volgende:
[..]
+1
Jammer inderdaad van Tomb Raider, maar Last of Us heeft dat voor mij nu al goedgemaakt, en Uncharted komt er ook nog aan.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:26 schreef Rossdale het volgende:
Wederom de vermelding dat Tomb raider een exclusive is in holiday 2015. Timed exclusive hoor, let maar op
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:27 schreef PBateman1978 het volgende:
Wedden dat de nieuwe TR timed exclusive is?
Neuh, Xbox had hard exclusives van formaat nodig. Tomb Raider gaat nu de rechtstreekse strijd aan met Uncharted 4. MS heeft gemoneyhat om relevant te blijven.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:27 schreef PBateman1978 het volgende:
Wedden dat de nieuwe TR timed exclusive is?
Uncharted komt niet eens zijn bed uit om het tegen Tomb Raider op te nemen. Uncharted eet Tomb Raider for breakfast en zulksquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:45 schreef speknek het volgende:
[..]
Neuh, Xbox had hard exclusives van formaat nodig. Tomb Raider gaat nu de rechtstreekse strijd aan met Uncharted 4. MS heeft gemoneyhat om relevant te blijven.
Ik geloof er niks van, er komt ongetwijfeld een ''Definitive Special Quadruple Hulahoop'' versie op de PS4, in 2016.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:45 schreef speknek het volgende:
[..]
Neuh, Xbox had hard exclusives van formaat nodig. Tomb Raider gaat nu de rechtstreekse strijd aan met Uncharted 4. MS heeft gemoneyhat om relevant te blijven.
Is een nep accountquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:45 schreef Morri het volgende:
Dat is wel niet erg netjes van hem, als CEO van Sony, om dat zo te zeggen.
Ik vond de gameplay van TR eigenlijk net wat leuker, en mijn vrouw kon Lara erg waarderen. Maar goed, Squeenix gonna squeenix.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:46 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Uncharted komt niet eens zijn bed uit om het tegen Tomb Raider op te nemen. Uncharted eet Tomb Raider for breakfast en zulks
NICE! Hebbenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:45 schreef Donderjagers het volgende:
Planetside 2 is verschenen in de US PSN Store.
Waarschijnlijk aankondiging vanavond?
Die andere nog uit te komen Tomb Raider (Temple of Osiris) zit ik niet op te wachten, met die topdown view. Dat is niet mijn ding.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:47 schreef Morri het volgende:
Mensen, het is alleen Rise etc. die exclusive is. De rest van de TR spellen is dat (nog?) niet.
WTF?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:45 schreef Donderjagers het volgende:
Woop woop, zo maar even downloaden dan.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:45 schreef Donderjagers het volgende:
quote:Edit: it has been there for several months.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:09 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Zero fucks given om tombraider... de vorige kon me ook al niet boeien.
Ik heb echt drie pogingen gedaan maar hij kon me niet blijven boeienquote:
Maar jij vind indies leuk toch?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:11 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik heb echt drie pogingen gedaan maar hij kon me niet blijven boeien
Die avonturen/indianajones-setting trekt me gewoon niet zo. Daarom zal ik de nieuwe uncharted uiteindelijk ook een keer voor 2 tientjes uit de budgetbak vissen. Nee, zal hier niet wakker van liggen.quote:
Indies, bijna net zo erg als het niveau van bovenstaande post... Bijnaquote:
LACHEN MAN!!!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:21 schreef jackson het volgende:
[..]
Indies, bijna net zo erg als het niveau van bovenstaande post... Bijna
Holiday = kerstperiodequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:30 schreef RRuben het volgende:
Tomb raider is dan exclusive in holiday 2015. Krijgen wij hem exclusive winter 2014-2015
http://tombraider.tumblr.com/quote:Dear Tomb Raider Community,
As you may have seen, we’ve just announced that Rise of the Tomb Raider, coming Holiday 2015, is exclusively on Xbox. We consider all of you to be the lifeblood of Tomb Raider and the work we do at Crystal. I’d like to give you some insight into this decision, and why we feel this is the very best thing for the Tomb Raider sequel we’re creating at the studio.
Tomb Raider in 2013 was a success due in large part to your continued support. Our goal has always been to deliver something truly special with Rise of the Tomb Raider. Today’s announcement with Microsoft is one step to help us put Tomb Raider on top of action adventure gaming. Our friends at Microsoft have always seen huge potential in Tomb Raider and have believed in our vision since our first unveil with them on their stage at E3 2011. We know they will get behind this game more than any support we have had from them in the past - we believe this will be a step to really forging the Tomb Raider brand as one of the biggest in gaming, with the help, belief and backing of a major partner like Microsoft.
This doesn’t mean that we’re walking away from our fans who only play on PlayStation or on PC. Those are great systems, with great partners, and amazing communities. We have Lara Croft and the Temple of Osiris coming to those platforms this December, and Tomb Raider: The Definitive Edition is available on PS4.
We know that there are probably many more questions and concerns. Please do send them to us, and we’ll answer to the best of our ability. Meanwhile we're going all out to try and make something truly special - the most ambitious Tomb Raider game ever built.
Thanks,
Darrell Gallagher
Crystal Dynamics Head of Studios
*Questions or comments? Post them below in Disqus, and we will answer what we can in an FAQ*
quote:As always, Hotline Miami is a Cross-Buy game so if you own it on PlayStation 3 or PlayStation Vita then you already own it on PlayStation 4.
Daarmee geen antwoord gevend of het überhaupt ooit op de ps4 zal verschijnen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:43 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
http://tombraider.tumblr.com/
http://kotaku.com/hohokum-the-kotaku-review-1619997976quote:It's that playfulness—a great re-configuration of the guileless imagining of a preschooler—that's Hohokum's biggest success. I'm not sure just how to 'win,' 'beat' or 'finish' Hohokum. But, I am sure that I really didn't want to stop playing. I mean, there's a counter for those sleeping eyes, sure, but waking them up doesn't reveal anything in and of itself. The mysteries of the game's levels aren't connected to that goal.
Nevertheless, I've already determined that Hohokum is valuable. It's a gentle, whimsical reminder that video games don't have to have recognizable shapes or look anything like real life to be seductive and fun. They don't need to have guns or skill trees or customization options to be worth your time. Think back to how bizarre the earliest video games were. A triangle that spat dots at octagons. A hungry pie-chart avatar trapped in an endless series of mazes, chased by ghosts. Things were weird in video games' infancy, only to be supplanted with a focus on recreating reality. It's easy to get lost in Hohokum's oddity. But it's a beautiful kind of lost. The kind where you're just ambling along and taking in the splendor of everything there to be seen. The kind that got me back in touch with mental spaces I thought were closed off long ago. I'm glad Hohokum exists to open up that multiverse once again.
Mooi geschrevenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:50 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Hmmm, toch wel nieuwsgierig naar Hohokum na deze review @ Kotaku:
[..]
http://kotaku.com/hohokum-the-kotaku-review-1619997976
Denk alleen niet voor full-price.
Sowieso.quote:
Ik wil hem voor de PS3 prijs nog wel kopen maar de PS4 prijsquote:
de tomb raider reboot was zo-fucking-veel-beter dan unchartedquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:46 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Uncharted komt niet eens zijn bed uit om het tegen Tomb Raider op te nemen. Uncharted eet Tomb Raider for breakfast en zulks
high five!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:21 schreef jackson het volgende:
[..]
Indies, bijna net zo erg als het niveau van bovenstaande post... Bijna
Nooit gespeeld. Oogt nogal eentonig en heeft wel wat weg van de LOL/WOW games die m'n jonge broertje speelt.quote:
Kijk het even terug heb de naam niet gezienquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:30 schreef Jimbo het volgende:
maaruh welke game wasd at nou die er uit zag als een early mickey mouse cartoon ?
0,0 vergelijkingen behalve dat blizzard WOW en D3 heeft gemaakt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:30 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Nooit gespeeld. Oogt nogal eentonig en heeft wel wat weg van de LOL/WOW games die m'n jonge broertje speelt.
ben aan t werkquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:30 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Kijk het even terug heb de naam niet gezien
[..]
0,0 vergelijkingen behalve dat blizzard WOW en D3 heeft gemaakt.
ah, jij leeft in 2009?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:31 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Call of Duty advanced warfare heeft mij positief verrast, ziet er toch wel indrukwekkend uit.
Zijn gewoon printplaatjes en de kleur maakt niet echt veel uit. En zoals eerder gezegd heeft Sony een nieuwe versie van de controller gemaaktquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:31 schreef RRuben het volgende:
Huh ik heb 2 verschillende controllers (van de binnenkant dan). Dat ding met al die chips erop (geen idee hoe dat heet, moederbord ofzo?
) is bij de ene blauw en bij de andere groen. En volgens mij zitten die vibratie motortjes ook in een andere houder... Ik ben gescamd
Nee, jij leeft daarentegen wel in 2009. Hou voortaan je kinderlijkheid voor je.quote:
wel op dezelfde dag gekocht in dezelfde bundel dus wel raar dat ze die kleuren dan verwisselenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:34 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Zijn gewoon printplaatjes en de kleur maakt niet echt veel uit. En zoals eerder gezegd heeft Sony een nieuwe versie van de controller gemaakt
Als ze oude hebben liggen gooien ze die echt niet wegquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:50 schreef RRuben het volgende:
[..]
wel op dezelfde dag gekocht in dezelfde bundel dus wel raar dat ze die kleuren dan verwisselen
21 inch... weet niet hoever je ervan af wilt zitten, maar mijn PC monitor is nog groter dan dat. Duur is het niet, maar lekker vanaf de bank gamen op zo'n schermpje...nee.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:35 schreef Tallie1982 het volgende:
http://azerty.nl/36-936-681783/samsung-s22d390h-led-monitor.html
Is dit wat om te gamen?
Zoek een goedkope gaming monitor om een meter naast me te zetten eventueel als de grote tv bezet is :-)quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:38 schreef Retarded het volgende:
[..]
21 inch... weet niet hoever je ervan af wilt zitten, maar mijn PC monitor is nog groter dan dat. Duur is het niet, maar lekker vanaf de bank gamen op zo'n schermpje...nee.
zwaai maar straksquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:59 schreef Pheno het volgende:
Zo persconferentie begint. Goede plaatsen in de zaal
nu welquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:59 schreef Friday12 het volgende:
Iemand een stream? playstation @ twitch doet het nie
jaren 90 eurodance, dan gaat ie uit zijn dakquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:03 schreef Friday12 het volgende:
Pheno zat jij te klappen als enigste downie?
Ik zie een glimmend bolletje rechts in het publiek zittenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:59 schreef Pheno het volgende:
Zo persconferentie begint. Goede plaatsen in de zaal
Er is geen doel... dat is het doel.. het gaat om de ervaring...quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ben aan t werk
en wati s nou t doel van hohokum, die game wil ik gewoon spelen maar geen idee wat t doel is
Haha, jaquote:
uhm het zijn gamenerdsquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:13 schreef Verbodsbord het volgende:
Waarom kunnen die gasten op het podium er nou nooit eens fatsoenlijk verzorgd uitzien
Een overhemd alleen alquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:14 schreef Koopsie het volgende:
Even douchen en kapper & wat andere kleren kan zo veel verschil maken.
Zijn shirt is echt vet. Ik ga hem halenquote:
lekker belangrijk. als die games maar tof zijnquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:14 schreef Koopsie het volgende:
Even douchen en kapper & wat andere kleren kan zo veel verschil maken.
deze game doet me zo erg denken aan die game die zich in london afspeelde , met weerwolven enzo, op de psxquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:06 schreef StateOfMind het volgende:
Bloodborne lijkt me echt een geweldige game
Wie nietquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:18 schreef Jimbo het volgende:
oh yay , nog meer indies.. WIE HAD DAT VERWACHT ZEG?
bloodbornequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:19 schreef Rijst het volgende:
hoe heette die 2e game net? Zag er bruut uit
Bloody Roarquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
deze game doet me zo erg denken aan die game die zich in london afspeelde , met weerwolven enzo, op de psx
The vanishing of Ethan Carter dacht ik.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:19 schreef Rijst het volgende:
The Vanquishing of Ethan Carterquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:19 schreef Rijst het volgende:
ook een topfee game, maar die bedoel ik nietquote:
The Vanishing of Ethan Carter volgens mij.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:19 schreef Rijst het volgende:
The Vanquishing of Ethan Carterquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:19 schreef Rijst het volgende:
Had er ook nog nooit gehoord, maar dat zag er tof uitquote:
Hollowpoint dus, ook nog nooit gezien.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:21 schreef Rossdale het volgende:
Heuj, dit lijkt een Shadow Complex achtige game, NICE
die game was wel heel vetquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:21 schreef Rossdale het volgende:
Heuj, dit lijkt een Shadow Complex achtige game, NICE
in de gaten houden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:21 schreef Morri het volgende:
[..]
Hollowpoint dus, ook nog nooit gezien.
Wie slaat deze postlink even op! Moeten we hebben als bewijsquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
die game was wel heel vet
ok ok sommige indies kunnen wel ok'e zijn
Vriendin van me werkt bij Paradox, ze zij al dat ze met iets tofs bezig waren. Hollowpoint dusquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:21 schreef Morri het volgende:
[..]
Hollowpoint dus, ook nog nooit gezien.
Ken ik nietquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Nightmare_Creatures
[ afbeelding ]
deze
je hebt wat gemist in je jeugdquote:
ksstquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:22 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Wie slaat deze postlink even op! Moeten we hebben als bewijs
Shadow Complex was geen indie, is gemaakt door de makers van Gears of Warquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
die game was wel heel vet
ok ok sommige indies kunnen wel ok'e zijn
HA ! FRIDAY ! LETTEN WE EVEN OP !quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Shadow Complex was geen indie, is gemaakt door de makers van Gears of War
Is niet exclusief volgens mijquote:
Hahahaquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
HA ! FRIDAY ! LETTEN WE EVEN OP !
ik blijf er hierdoor bij
Indies
dat heb ik dus met negersquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:24 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Ben ook geen fan van indies. Soms is er wel een leuke hier en daar maar niet veel
Die zaten in het xbox topic met zijn 4e ofzoquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:25 schreef Morri het volgende:
Tjonge, het tempo zit er goed in daar. Sneller dan MS vanmiddag.
PlayStation pagina op Twitchquote:
Hebben ze uitgezet voor traffic denk ik.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:29 schreef Cikx het volgende:
[..]
Ik kan die niet op source kwaliteit zetten om de een of andere reden.
Ja tot zo ver de indies, nu komen de grote games weerquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:30 schreef Morri het volgende:
Maar de indies hebben we nu dus gehad. Ik vond er wel een paar interessante tussen zitten.
Ah oké want bij Gamekings is de beeldkwaliteit beter. Maar hij blijft soms hangen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:30 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Hebben ze uitgezet voor traffic denk ik.
Bij mij ook gezeik met de Gamekings stream ja.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:31 schreef Cikx het volgende:
[..]
Ah oké want bij Gamekings is de beeldkwaliteit beter. Maar hij blijft soms hangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |