abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143334011
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 11:45 schreef Loveless85 het volgende:
Hoe vaak moet ik het zeggen; uitzonderingen daargelaten. Ga nou niet net doen alsof je zelf niet weleens zo'n moment hebt gehad... Dat je van de achterkant denkt dat iets een jonge meid is, met haar tot haar billen, en dan draait ze zich om en is het een doorrookte Anita van 45.
Dat '45' ook vooral! Jakkie :D :'( :D

Ik ga ook maar eens iets nuttigs doen. Maar eerst nog even dit: ik denk dat het echt een leeftijdsdingetje is. Als maatstaf voor 'voortgang in volgroeiing'. Een jaar of 10 geleden had ik misschien nog iets van goesting gevoeld om me op te winden, maar nu ontbreekt daarvan letterlijk ieder spoor.

Ik zou het leuk vinden om jullie hier allemaal over een jaar of 20 nog een keer te treffen. Kijken hoe de meningen er dan bij hangen :)

Heb een leuke dag :*
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 11:48:29 #152
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_143334013
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 11:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Idd...

Het gaat er toch om met welk haarlengte de vrouw zich prettig voelt?
Precies, het gaat allemaal waar je je prettig mee voelt, maar op het moment dat ik in m'n bevlekte pyamabroek met stinkshirt en pantoffels in de kroeg een chick probeer te hosselen heb ik ook problemen met m'n game.
Ik ga naar huis.
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 11:48:48 #153
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_143334022
quote:
11s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 11:47 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Is er een asiel voor vrouwen boven de 40?!
Ja daar kunnen katten hun nieuwe baasje uitzoeken :D *O*
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 11:49:10 #154
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_143334034
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 11:48 schreef Queller het volgende:

[..]

Ik ga ook maar eens iets nuttigs doen. Maar eerst nog even dit: ik denk dat het echt een leeftijdsdingetje is. Als maatstaf voor 'voortgang in volgroeiing'. Een jaar of 10 geleden had ik misschien nog iets van goesting gevoeld om me op te winden, maar nu ontbreekt daarvan letterlijk ieder spoor.

Ik zou het leuk vinden om jullie hier allemaal over een jaar of 20 nog een keer te treffen. Kijken hoe de meningen er dan bij hangen :)

Als we dan nog leven ;(
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 11:49:18 #155
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_143334042
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 11:48 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

Ja daar kunnen katten hun nieuwe baasje uitzoeken :D *O*
Goede zaak.
The love you take is equal to the love you make.
pi_143334069
quote:

[..]

Goesting O+
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 11:50:10 #157
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_143334074
Als ik er op mijn 45ste er nog steeds uitziet als mijn moeder, dan hoef ik mij nergens druk over te maken. Dan kan ik nog steeds rustig met mijn lange lokken mannen lokken.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
pi_143334076
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 11:49 schreef missbehavin het volgende:
Als we dan nog leven ;(
Ow ja -O-
pi_143334118
RIP aan de nabestaanden.
Alvast.

Gelukkig ben ik nog lang geen 30 nog 8 lange maanden ;(.

Dus ik heb nog even.
Ja doei.
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 11:52:05 #160
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_143334145
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 11:51 schreef motorbloempje het volgende:
RIP aan de nabestaanden.
Alvast.

Gelukkig ben ik nog lang geen 30 nog 8 lange maanden ;(.

Dus ik heb nog even.
:{w tssssk
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_143334189
quote:

[..]

En wat er dan nog meer hangt.
pi_143334250
Niet te voorkomen, als de tijd daar is gewoon inruilen voor een jonger exemplaar. ^O^
Working in a factory eight days a week.
pi_143334295
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 10:17 schreef PBateman1978 het volgende:
Het grootste signaal is vaak dat er een klein mormel uit is gekomen...
Een gremlin?
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 12:01:07 #164
8369 speknek
Another day another slay
pi_143334413
Je moet het er gewoon van tevoren over hebben. Pas toen ze zei dat ze nooit en te nimmer kort haar wilde ging op m'n knieen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_143334595
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 11:04 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dat vind ik toch zo'n raar misverstand. Lang haar, dat is pas lekker makkelijk.
Dit. Ik snap er helemaal niks van. Kort haar is volgens mij juist vreselijk bewerkelijk.
Ik was mijn haar, borstel het en doe er vervolgens een knip of dat zelfs niet. Klaar. Een föhn gebruik ik zelden tot nooit.
Tails tell tales
pi_143334602
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 11:45 schreef Loveless85 het volgende:
Hoe vaak moet ik het zeggen; uitzonderingen daargelaten. Ga nou niet net doen alsof je zelf niet weleens zo'n moment hebt gehad... Dat je van de achterkant denkt dat iets een jonge meid is, met haar tot haar billen, en dan draait ze zich om en is het een doorrookte Anita van 45.
Ik heb dat regelmatig! Een van de geneugten van de grote steden.

Maar ff wat anders hè... waarom zou je je in hemelsnaam druk maken over kapsels van vrouwen die de jouwe niet zijn (en waarschijnlijk ook helemaal niet willen zijn)?

En om de wedervraag voor te zijn: ja, wij - mijn pittige vrouw en ik - kijken onze ogen uit. Vooral naar wat jonge jongens allemaal doen om erbij te horen en in de smaak te vallen (bij de huidige meisjes is het allemaal niet zo spannend: lang haar, strakke broeken, hoge hakken en een fiets met een rekje voorop). Nou, let op hoor:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ons er zo over opwinden als een aantal van jullie blijkbaar over pittige korte kapsels en gekleurde brilletjes? Neh!

Weet je wat ik denk? Ik denk (serieus en oprecht) dat je er wel overheen groeit. Het is iets met onzekerheid van de 'jonge' man. 'Ze' doet het niet voor jou en als jij haar dáárom niet wilt, dan loop je lekker door! Dan heeft het helemaal niets meer met jou te maken en hoef je je er ook niet over op te winden. Heerlijk toch?!
pi_143334674
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 12:06 schreef Queller het volgende:

[..]

Ik heb dat regelmatig! Een van de geneugten van de grote steden.

Maar ff wat anders hè... waarom zou je je in hemelsnaam druk maken over kapsels van vrouwen die de jouwe niet zijn (en waarschijnlijk ook helemaal niet willen zijn)?

En om de wedervraag voor te zijn: ja, wij - mijn pittige vrouw en ik - kijken onze ogen uit. Vooral naar wat jonge jongens allemaal doen om erbij te horen en in de smaak te vallen (bij de huidige meisjes is het allemaal niet zo spannend: lang haar, strakke broeken, hoge hakken en een fiets met een rekje voorop). Nou, let op hoor:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ons er zo over opwinden als een aantal van jullie blijkbaar over pittige korte kapsels en gekleurde brilletjes? Neh!

Weet je wat ik denk? Ik denk (serieus en oprecht) dat je er wel overheen groeit. Het is iets met onzekerheid van de 'jonge' man. 'Ze' doet het niet voor jou en als jij haar dáárom niet wilt, dan loop je lekker door! Dan heeft het helemaal niets meer met jou te maken en hoef je je er ook niet over op te winden. Heerlijk toch?!
Oh welnee, opwinden moet je je er vooral niet over doen, zeker niet als het niet om je eigen vrouw gaat. Verder is het denk ik vooral symbolisch, en ongetwijfeld inherent aan de leeftijd. Gaat vanzelf wel weer over.

Mooi gesproken verder _O_
pi_143334798
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 11:08 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Niet echt last van zelf. Heb niet zulk dik haar. M'n haar komt nu tot ehm... ruim onder m'n schouderbladen, vanochtend om 7.10 uur gedouched, half 8 was het zonder föhnen nagenoeg droog. Precies op tijd zodat m'n helm op kon! *) :P
Heb zelf wel redelijk dik haar, maar dan loop ik nog een tijdje (buiten) met vochtig haar rond en dan? Zie het probleem daarvan niet zo. (Alleen als het erg vriest wil ik het nog wel eens föhnen voordat ik de deur uitstap). Als ik het in een knip heb zitten valt het al helemaal niet zo op dat het (vooral in de binnenste regionen) nog nat is.
Tails tell tales
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 12:13:28 #169
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_143334853
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 12:11 schreef Forbry het volgende:

[..]

Heb zelf wel redelijk dik haar, maar dan loop ik nog een tijdje (buiten) met vochtig haar rond en dan? Zie het probleem daarvan niet zo. (Alleen als het erg vriest wil ik het nog wel eens föhnen voordat ik de deur uitstap). Als ik het in een knip heb zitten valt het al helemaal niet zo op dat het (vooral in de binnenste regionen) nog nat is.
Ik fóhn het dan toch liever droog, want nat in bijv. een haarklem is het nog steeds nat als je het 's avonds loshaalt...
The love you take is equal to the love you make.
pi_143334938
Door aan te geven dat je daar niet van houdt en bij haar weg zal gaan als ze een kort pittig kapsel neemt.
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 12:18:44 #171
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_143335035
Vanaf date 1 duidelijk maken dat je het het meest ranzige vindt wat er bestaat :r
En natuurlijk gewoon een vrouwelijke vrouw nemen....
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_143335077
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 12:13 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik fóhn het dan toch liever droog, want nat in bijv. een haarklem is het nog steeds nat als je het 's avonds loshaalt...
Soms wel idd, maar ook dat stoort mij dan niet echt. Vaak krijg ik, zodra ik de knip er helemaal uitlaat, op die manier ook wat meer slag in mijn haar en dat vind ik wel mooi. Ik vind föhnen persoonlijk veels te veel gedoe en het is ook slecht(er) voor je haar (mijn haar wordt er in ieder geval echt zichtbaar lelijker van).
Tails tell tales
pi_143335090
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 12:15 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Door aan te geven dat je daar niet van houdt en bij haar weg zal gaan als ze een kort pittig kapsel neemt.
En dat ze dan - als ze nog een beetje hersens onder dat pittige kapsel heeft - met gezwinde spoed een afspraak maakt met de kapper om er nog een cm af te laten halen in de hoop dat ie snel de daad bij het woord voegt :D

Da's nog eens een makkelijke manier om van je vent af te komen _O-
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 12:24:31 #174
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_143335221
quote:
3s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 11:31 schreef Silenus het volgende:
Al zo snel mogelijk de Anti-pittig-kapsel-indoctrinatie toepassen. Dus in principe al op date 1, wanneer je een vrouw met een kort kapsel ziet, roepen: 'Jeeeeezus ik snáp dat niet he?! Waarom doen vrouwen dat? Gadverdamme wat een aseksuele wezens worden vrouwen met kort haar. Er is GEEN EEN kerel die daarop valt! En nu al bezig met het einde van hun schoonheid. Echt, ik snap die gasten niet die bij zo'n vrouw blijven.'

Natuurlijk terloops. Maar dan gaat dat intussen wel in haar -op dat moment nog- langharige koppie malen. En uiteraard regelmatig herhalen als je weer zo'n gekortwiekt monster op tv voorbij ziet komen, in combinatie met beledigende opmerkingen of zeggen dat het net een jongetje is.
GMTA _O_
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 12:26:14 #175
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_143335282
Oh en natuurlijk zorgen dat je als man jezelf ook nog uitmuntend verzorgd ^O^
Geen bierbuik, beetje normale kleding blijven dragen, gewoon een goed verzorgde man (zoals je ooit waarschijnlijk was, hoop ik voor je).
Dan kan je tenminste altijd nog zeggen: ik zorg goed voor mezelf en zorg dat ik er het beste uitzie wat mogelijk is, doe jij dat ook dan!

Als jouw lichaam dit proces volgt:

mag je ook niet verwachten dat je vrouw/vriendin haar best doet om er nog appetijtelijk uit te zien!

Voor wat hoort wat natuurlijk, het werkt vaak 2 kanten op ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')