quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:17 schreef PBateman1978 het volgende:
Het grootste signaal is vaak dat er een klein mormel uit is gekomen...
Heb jij een pittig kapseltje eigenlijk?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:36 schreef Lienekien het volgende:
Gewoon scheiden)* en een jong ding opduikelen.
)* Je moet natuurlijk nooit trouwen.
En langs de uroloog voor de knipjes.
Ik zit bij jou toch allang in een soort archetypisch hokje?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heb jij een pittig kapseltje eigenlijk?
Er staat half een streepje door je naam, maar er is nog hoopquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zit bij jou toch allang in een soort archetypisch hokje?
Het zal me echt een zorg zijn.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Er staat half een streepje door je naam, maar er is nog hoop
WGR Chickies;
• Leandra
• Queller
• Lienekien
• Ouder1
Nou nou wat een typisch pittige reactie.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:36 schreef Lienekien het volgende:
Gewoon scheiden)* en een jong ding opduikelen.
)* Je moet natuurlijk nooit trouwen.
En langs de uroloog voor de knipjes.
Ik meen het gewoon, hoor.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:43 schreef shifto het volgende:
[..]
Nou nou wat een typisch pittige reactie.
Pas maar op jij, je weet hoe pittig ik ben!quote:
Ms moet je sowieso geen kinderen krijgen met iemand die je laat vallen als je je haar afkniptquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:49 schreef Lienekien het volgende:
Laten we wel wezen, je wilt toch niet vastzitten aan een partner waar je niks meer aan vindt? Dan kun je er maar beter voor zorgen dat je niet samen kinderen op de wereld zet, want dan is het een stuk lastiger om er een punt achter te zetten.
Ach, boven de 40 heb je toch geen seks meer, en als ze de moeder van je kindjes is en daar heel goed voor zorgt en heel lievvvvv is, en zulke leuke recepten opduikelt uit de VIVA, en ieder jaar met kekke goodiebag van de huishoudbeurs thuiskomt?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:49 schreef Lienekien het volgende:
Laten we wel wezen, je wilt toch niet vastzitten aan een partner waar je niks meer aan vindt? Dan kun je er maar beter voor zorgen dat je niet samen kinderen op de wereld zet, want dan is het een stuk lastiger om er een punt achter te zetten.
Ga gerust je gang. Het is jouw keuze.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach, boven de 40 heb je toch geen seks meer, en als ze de moeder van je kindjes is en daar heel goed voor zorgt en heel lievvvvv is, en zulke leuke recepten opduikelt uit de VIVA, en ieder jaar met kekke goodiebag van de huishoudbeurs thuiskomt?
Whut?? Nou dan ga ik maar aftellen en er zo veel mogelijk van proberen te genieten nu het nog kanquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach, boven de 40 heb je toch geen seks meer, en als ze de moeder van je kindjes is en daar heel goed voor zorgt en heel lievvvvv is, en zulke leuke recepten opduikelt uit de VIVA, en ieder jaar met kekke goodiebag van de huishoudbeurs thuiskomt?
Nee, maar je wil natuurlijk voorkomen dat je ooit in die situatie verzeild raakt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:49 schreef Lienekien het volgende:
Vrijgezel blijven.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:51 schreef Noriega het volgende:
[..]
Nee, maar je wil natuurlijk voorkomen dat je ooit in die situatie verzeild raakt.
Tuurlijk wel. Gewoon doodvoeren met chocola en gebak.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:49 schreef Lienekien het volgende:
Een droge greppel de dag dat je 40 wordt, dan raak je vanzelf zo verzuurd dat je je partner ook niks meer gunt, en derhalve je haar gaat afknippen, en XXL tuniekjes van de Miss Etam gaat dragen. Jij seksloos, hij dan ook. Mooi rood montuurtje erbij, kleur zo leuk bij de highlights.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Whut?? Nou dan ga ik maar aftellen en er zo veel mogelijk van proberen te genieten nu het nog kan
Je overdrijft net te veel om er serieus op in te gaan.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:52 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Gewoon doodvoeren met chocola en gebak.
Je voorkomt het door al tijdens het daten kenbaar te maken hoe je hierover denkt. Verder trouw je nooit in gemeenschap van goederen, en zodra de schaar er in gaat schakel jij over op een nieuwe vrouw.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:14 schreef Noriega het volgende:
Een van de naarste dingen die je kan overkomen is wanneer je met een vrouw aanpapt, dat ze, als de buit eenmaal binnen is, transformeert in een sexloos type met kort pittig kapsel. Vreselijk als je daar dan mee moet lopen.
Alleen kan je dit voorkomen? Hoe kun je van te voren inschatten wat voor vrouwen van die korte koppies worden en welke vrouwen wel charmant oud willen worden. Naar welke signalen moet je dan kijken?
Dat zeg ik. En NIET voortplanten!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:53 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Je voorkomt het door al tijdens het daten kenbaar te maken hoe je hierover denkt. Verder trouw je nooit in gemeenschap van goederen, en zodra de schaar er in gaat schakel jij over op een nieuwe vrouw.
Echt op de dag af?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een droge greppel de dag dat je 40 wordt, dan raak je vanzelf zo verzuurd dat je je partner ook niks meer gunt, en derhalve je haar gaat afknippen, en XXL tuniekjes van de Miss Etam gaat dragen. Jij seksloos, hij dan ook. Mooi rood montuurtje erbij, kleur zo leuk bij de highlights.
Ben je 39?quote:
Ik ken iemand die dat heeft gedaan. Hij ontkent het ten stelligste maar eigenlijk weet iedereen hoe het zit. Die kerel heeft nu een slank grietje van 20 jaar jonger.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je overdrijft net te veel om er serieus op in te gaan.
Oh man ik denk er nog bijna dagelijks aan terugquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Pas maar op jij, je weet hoe pittig ik ben!
quote:
Bijnaquote:
Onder het genot van een glaasje jus zeker?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:56 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Oh man ik denk er nog bijna dagelijks aan terug
Wait whut?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Er staat half een streepje door je naam, maar er is nog hoop
WGR Chickies;
• Leandra
• Queller
• Lienekien
• Ouder1
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:56 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Ik ken iemand die dat heeft gedaan. Hij ontkent het ten stelligste maar eigenlijk weet iedereen hoe het zit. Die kerel heeft nu een slank grietje van 20 jaar jonger.
Ga hem nou niet analyseren, dat is nou net de aandacht die hij zoekt.quote:
Multi-vitaminen sap was 't he.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Onder het genot van een glaasje jus zeker?
Kan je welquote:
Dat vind ik toch zo'n raar misverstand. Lang haar, dat is pas lekker makkelijk.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dit. Dan hoeft het 's ochtends niet snel en 'lekker makkelijk'.
Ja, ik snap het zelf ook niet. BLijkbaar wordt er niet zo goed over nagedacht. Maar dit is een van de veel gehoorde argumenten...quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat vind ik toch zo'n raar misverstand. Lang haar, dat is pas lekker makkelijk.
Ik word anders alleen maar knapper, misschien ligt het vooral aan de mannen in jouw omgeving?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:03 schreef Lilliesleaf het volgende:
No offense, vrouwen mogen dan zo'n huismuis type worden nadat ze kinderen hebben, maar veel mannen in de leeftijd van 35-50 zijn vaak ook niet meer de interessante, super aantrekkelijke mannen die ze waren in de tijd dat ze een relatie kregen op jongere leeftijd. Dat soort mannen laat zichzelf ook heel erg gaan, maar verwacht wel dat hun vrouw een of andere blonde stoot blijft.
Het is met wassen toch veel meer gedoe met lang haar. Drogen duurt langer enzo.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, ik snap het zelf ook niet. BLijkbaar wordt er niet zo goed over nagedacht. Maar dit is een van de veel gehoorde argumenten...
Lang haarElastiekje erin, kláár!
GEEF HET JE WEET DAT IK HET NODIG HEB LIENTJE, DONT LET ME DOWN AGAINquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ga hem nou niet analyseren, dat is nou net de aandacht die hij zoekt.
Dat soort bierbuik gasten zijn ook fout. Maar daar kun je beter een apart topic over openen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:03 schreef Lilliesleaf het volgende:
No offense, vrouwen mogen dan zo'n huismuis type worden nadat ze kinderen hebben, maar veel mannen in de leeftijd van 35-50 zijn vaak ook niet meer de interessante, super aantrekkelijke mannen die ze waren in de tijd dat ze een relatie kregen op jongere leeftijd. Dat soort mannen laat zichzelf ook heel erg gaan, maar verwacht wel dat hun vrouw een of andere blonde stoot blijft.
Niet echt last van zelf. Heb niet zulk dik haar. M'n haar komt nu tot ehm... ruim onder m'n schouderbladen, vanochtend om 7.10 uur gedouched, half 8 was het zonder föhnen nagenoeg droog. Precies op tijd zodat m'n helm op kon!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:06 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Het is met wassen toch veel meer gedoe met lang haar. Drogen duurt langer enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |