abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143368293
quote:
„Ik ging naar de kerk om te zingen in het koor en keek even of ik mijn corsage wel mee had meegenomen in mijn tas. Fout natuurlijk, maar het kan absoluut niet gevaarlijk geweest zijn voor ander verkeer, want om kwart voor negen zondagmorgen rijdt hier geen kip op straat.
Nee hoor, niet letten op de weg en slingeren kan absoluut niet gevaarlijk zijn. Het is natuurlijk ook 100% zeker dat er niemand is, want ja, vorige week was er ook niemand. Mijn god wat een achterlijk wijf zeg.
pi_143368329
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 10:12 schreef bijdehand het volgende:
Ah, het geld is weer op :r Maar wel lekker katten doodrijden.
Hou je kat dan ook binnen of creeer er een speeltuin voor.
Anders niet janken dat de kans bestaat dat ie platgereden wordt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  woensdag 13 augustus 2014 @ 08:24:21 #53
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_143368407
Dus ik mag niet meer slingeren om buitenpoezen te raken? :r
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_143493851
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 08:37 schreef stinkie het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)geren-over-weg.dhtml

Na elke aanrijding wordt dit dus het excuus: "tsja, uitwijken, had gekund, maar ik wil mijn rijbewijs niet kwijt" :') :D
Het CBR wat als monopolist extra klanten voor zichzelf regelt en de politie die die extra klanten levert, niets nieuws onder de zon. :')
Soms is er natuurlijk een prima reden om iemand opnieuw examen te laten doen of niet meer te laten rijden maar dit soort praktijken slaat nergens op. Net als die Artikel5 die naar willekeur kan worden opgelegd (herstelcursus die de persoon zelf moet betalen terwijl de persoon zelf niet kiest voor die cursus en niet naar een concurrerend bedrijf kan stappen en het CBR dus een belachelijk hoog tarief rekent) en waar iemand niet beter van zal gaan rijden. Ofwel kan iemand rijden ofwel niet, als iemand niet kan rijden dan laat je hem opnieuw examen doen, als iemand wel kan rijden maar hij zich gewoon slecht gedraagt dan laat je hem tijdelijk of eventueel voorgoed niet meer rijden. Niet al die geldklopperij!
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  zondag 17 augustus 2014 @ 10:42:48 #55
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_143502692
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 08:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Hou je kat dan ook binnen of creeer er een speeltuin voor.
Anders niet janken dat de kans bestaat dat ie platgereden wordt.
Vervang kat door kind, die ook maar doodrijden?

Dit is gewoon weer een achterlijk telegraaf verhaal natuurlijk waarbij er een vrouw als een malloot heeft lopen slingeren, het verkeer in gevaar heeft gebracht en waarvoor ze een EMG cursus heeft gekregen en daarna ergens is lopen gillen dat het onrechtvaardig is en je blijkbaar niet eens meer 'mag slingeren'
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  zondag 17 augustus 2014 @ 15:17:53 #56
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_143511119
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 22:37 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Het CBR wat als monopolist extra klanten voor zichzelf regelt en de politie die die extra klanten levert, niets nieuws onder de zon. :')
Soms is er natuurlijk een prima reden om iemand opnieuw examen te laten doen of niet meer te laten rijden maar dit soort praktijken slaat nergens op. Net als die Artikel5 die naar willekeur kan worden opgelegd (herstelcursus die de persoon zelf moet betalen terwijl de persoon zelf niet kiest voor die cursus en niet naar een concurrerend bedrijf kan stappen en het CBR dus een belachelijk hoog tarief rekent) en waar iemand niet beter van zal gaan rijden. Ofwel kan iemand rijden ofwel niet, als iemand niet kan rijden dan laat je hem opnieuw examen doen, als iemand wel kan rijden maar hij zich gewoon slecht gedraagt dan laat je hem tijdelijk of eventueel voorgoed niet meer rijden. Niet al die geldklopperij!
ja want iemand z'n rijbewijs afpakken zal er niet voor zorgen dat diegene meer zonder rijbewijs en verzekering de weg op gaat, want dat mag niet en zo zijn de regels. Zulke personen overtreden overigens nooit regels dus goede maatregel.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_143514145
Het is toch al langer zo dat een politieagent zijn/haar waarnemingen over iemands rijgedrag mogen opsturen naar het CBR en dat het CBR vervolgens mag bepalen of zij het rijbewijs van die persoon innemen.
Ook als de agent geen bekeuring heeft (kunnen) geven.

Met een mooi verhaal van de politie zal slingerend rijgedrag daar indd ook wel onder kunnen vallen. :)
pi_143542076
quote:
10s.gif Op zondag 17 augustus 2014 15:17 schreef Drinky het volgende:

[..]

ja want iemand z'n rijbewijs afpakken zal er niet voor zorgen dat diegene meer zonder rijbewijs en verzekering de weg op gaat, want dat mag niet en zo zijn de regels.
Dat zal je mij niet horen beweren. De evidente waarheid is dat een deel van de mensen zich er wel aan houdt, uit angst voor de straf die ze kunnen krijgen, en een deel van de mensen zich er niet aan houdt. Het scheelt weer wat asociale tokkies in het verkeer, met de rest reken je vanzelf wel af zo gauw ze betrapt worden, kwestie van tijd gezien hun slechte rijvaardigheid als de politie een beetje haar werk doet (steeds meer discutabel naar mijn indruk). :)
#NoDAPL
pi_143542192
Onzinartikel dit. :')

Nederlandse journalistiek. :')
pi_143553995
Mevrouw vertoonde onoplettend rijgedrag door tijdens het rijden haar tas grondig te gaan doorzoeken. Buiten de slinger hebben de agenten waarschijnlijk ook waargenomen dat mevrouw meerdere seconden haar ogen en aandacht niet op de weg had, en is dat reden geweest om mevrouw aan te melden bij het CBR.

Het zal niet de slinger geweest zijn die hier nu wordt uitvergroot, maar een combinatie van een beroerde koersvastheid, zichtbaar niet kijken en zichtbaar de aandacht bij andere dingen hebben dan het verkeer.
pi_143560985
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 08:10 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Nee hoor, niet letten op de weg en slingeren kan absoluut niet gevaarlijk zijn. Het is natuurlijk ook 100% zeker dat er niemand is, want ja, vorige week was er ook niemand. Mijn god wat een achterlijk wijf zeg.
Je wil niet weten hoeveel procent van de mensen zo achterlijk is. Iedereen die op goed geluk ergens oversteekt terwijl voorrang van rechts geldt is zo achterlijk, iedereen die zijn richtingaanwijzers niet correct gebruikt is zo achterlijk.
#NoDAPL
pi_143562835
Do overheid moet toch ergens belastingen vandaan halen? Als we nou met zijn allen wat harder zouden gaan rijden was dit helemaal niet nodig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')