Nee hoor, niet letten op de weg en slingeren kan absoluut niet gevaarlijk zijn. Het is natuurlijk ook 100% zeker dat er niemand is, want ja, vorige week was er ook niemand. Mijn god wat een achterlijk wijf zeg.quote:„Ik ging naar de kerk om te zingen in het koor en keek even of ik mijn corsage wel mee had meegenomen in mijn tas. Fout natuurlijk, maar het kan absoluut niet gevaarlijk geweest zijn voor ander verkeer, want om kwart voor negen zondagmorgen rijdt hier geen kip op straat.
Hou je kat dan ook binnen of creeer er een speeltuin voor.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:12 schreef bijdehand het volgende:
Ah, het geld is weer opMaar wel lekker katten doodrijden.
Het CBR wat als monopolist extra klanten voor zichzelf regelt en de politie die die extra klanten levert, niets nieuws onder de zon.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 08:37 schreef stinkie het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)geren-over-weg.dhtml
Na elke aanrijding wordt dit dus het excuus: "tsja, uitwijken, had gekund, maar ik wil mijn rijbewijs niet kwijt"![]()
Vervang kat door kind, die ook maar doodrijden?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 08:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hou je kat dan ook binnen of creeer er een speeltuin voor.
Anders niet janken dat de kans bestaat dat ie platgereden wordt.
ja want iemand z'n rijbewijs afpakken zal er niet voor zorgen dat diegene meer zonder rijbewijs en verzekering de weg op gaat, want dat mag niet en zo zijn de regels. Zulke personen overtreden overigens nooit regels dus goede maatregel.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:37 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Het CBR wat als monopolist extra klanten voor zichzelf regelt en de politie die die extra klanten levert, niets nieuws onder de zon.
Soms is er natuurlijk een prima reden om iemand opnieuw examen te laten doen of niet meer te laten rijden maar dit soort praktijken slaat nergens op. Net als die Artikel5 die naar willekeur kan worden opgelegd (herstelcursus die de persoon zelf moet betalen terwijl de persoon zelf niet kiest voor die cursus en niet naar een concurrerend bedrijf kan stappen en het CBR dus een belachelijk hoog tarief rekent) en waar iemand niet beter van zal gaan rijden. Ofwel kan iemand rijden ofwel niet, als iemand niet kan rijden dan laat je hem opnieuw examen doen, als iemand wel kan rijden maar hij zich gewoon slecht gedraagt dan laat je hem tijdelijk of eventueel voorgoed niet meer rijden. Niet al die geldklopperij!
Dat zal je mij niet horen beweren. De evidente waarheid is dat een deel van de mensen zich er wel aan houdt, uit angst voor de straf die ze kunnen krijgen, en een deel van de mensen zich er niet aan houdt. Het scheelt weer wat asociale tokkies in het verkeer, met de rest reken je vanzelf wel af zo gauw ze betrapt worden, kwestie van tijd gezien hun slechte rijvaardigheid als de politie een beetje haar werk doet (steeds meer discutabel naar mijn indruk).quote:Op zondag 17 augustus 2014 15:17 schreef Drinky het volgende:
[..]
ja want iemand z'n rijbewijs afpakken zal er niet voor zorgen dat diegene meer zonder rijbewijs en verzekering de weg op gaat, want dat mag niet en zo zijn de regels.
Je wil niet weten hoeveel procent van de mensen zo achterlijk is. Iedereen die op goed geluk ergens oversteekt terwijl voorrang van rechts geldt is zo achterlijk, iedereen die zijn richtingaanwijzers niet correct gebruikt is zo achterlijk.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 08:10 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nee hoor, niet letten op de weg en slingeren kan absoluut niet gevaarlijk zijn. Het is natuurlijk ook 100% zeker dat er niemand is, want ja, vorige week was er ook niemand. Mijn god wat een achterlijk wijf zeg.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |