abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143328652
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 02:06 schreef SonofOctavius het volgende:
Elk jaar gaan er 1000en of miljoenen perzen naar Irak (Kerbala en najaf) om mee te doen met de achterlijke rituelen die daar beoefend worden.
Doe ff normaal. Er zijn ook genoeg christenen die zich laten kruisigen, maar je hoort niemand alle christenen achterlijk noemen
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_143328666
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 02:07 schreef SonofOctavius het volgende:

[..]

In Frankrijk betaal je honderden euro's als je een niqaab draagt... what's your point?
Dat is daar verboden.

In Frankrijk zijn ze totaal geobsedeerd met gelijkheid voor de wet overigens.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 02:08:43 #103
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_143328667
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 02:06 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Charismatisch is een Islamist die bepaalde zaken als belasting voor christenen wel goed vindt. Dat staat vast.
Dat kan best zijn, maar het ging om "pro-ISIS".

quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 02:07 schreef oksel12 het volgende:

[..]

Iemand die zegt dat alle anti-ISIS soennieten betaalt worden door Maliki is geen ISIS aanhanger?
Niet per definitie, nee? Eerder anti-Maliki.
pi_143328685
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 02:06 schreef SonofOctavius het volgende:
Elk jaar gaan er 1000en of miljoenen perzen naar Irak (Kerbala en najaf) om mee te doen met de achterlijke rituelen die daar beoefend worden.
Nee hoor. Althans, even achterlijk als miljoenen moslims die jaarlijks een dorre karavaanstad als Mekka aandoen.
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 02:10:33 #105
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_143328714
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 02:06 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Leg eens uit waarom dan?
ISIS wil uiteindelijk alle sjiieten, christenen, atheïsten enz. vermoorden, een massamoord op ongelofelijk veel mensen. Alleen al daarom, Israël wil niet-joden niet vermoorden.
pi_143328726
quote:
Wij zijn de grondleggers geweest van Irak. Dit is een overblijfsel ervan. Onze voorrouders moesten vluchten voor de valse Profeet.
pi_143328742
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 02:11 schreef oksel12 het volgende:

[..]

ISIS wil uiteindelijk alle sjiieten, christenen, atheïsten enz. vermoorden, een massamoord op ongelofelijk veel mensen. Alleen al daarom, Israël wil niet-joden niet vermoorden.
Gaan die primitievelingen nooit lukken natuurlijk. Of ze moeten een keer een kernwapen in handen krijgen.
pi_143328744
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 02:07 schreef SonofOctavius het volgende:

[..]

In Frankrijk betaal je honderden euro's als je een niqaab draagt... what's your point?
Wat een vergelijking.. De enige goede vergelijking is dat je als moslim moet bekeren, veel meer extra belasting moet betalen of wordt gedood.
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 02:13:58 #110
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_143328749
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 02:12 schreef OOSTWEST1986 het volgende:

[..]

Wij zijn de grondleggers geweest van Irak. Dit is een overblijfsel ervan. Onze voorrouders moesten vluchten voor de valse Profeet.
Hahahahahah
pi_143328783
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 02:11 schreef oksel12 het volgende:
ISIS wil uiteindelijk alle sjiieten, christenen, atheïsten enz. vermoorden, een massamoord op ongelofelijk veel mensen.
Alleen met sjieten hebben ze per definitie problemen en leggen ze aan het mes. Al kwalijk genoeg maar de rest moeten zich onderdanig maken aan ISIS' wetgeving. En dan kunnen ook Christenen blijven. Net zoals in Israel de Palestijnen zich onderdanig aan de Israelische expansiedrift moeten maken om meer nieuwe nederzettingen te bouwen.

Een vijand tegenover je die je land inneemt en verder bouwt hebben zowel ISIS als Israel gemeen naar lokale bewoners toe. Volledige schijt aan alle internationale verdragen, resoluties etc etc. ISIS doet het op basis van "Allah's wetten" en je geliefde Israel wat jij toejuicht om verder te annexeren doet het op basis van "3000 geleden woonden joden hier dus is het van de joden nog steeds", wat ook teruggaat tot een religieus boekje.

quote:
Alleen al daarom, Israël wil niet-joden niet vermoorden.
Ze willen ze onderdanig maken. Dat wil ISIS ook, met uitzondering van sjieten.
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_143328788
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 02:09 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

Nee hoor. Althans, even achterlijk als miljoenen moslims die jaarlijks een dorre karavaanstad als Mekka aandoen.
Sjiietische rituelen zijn achterlijk en daar kan je niet omheen. Daarom trekt het sjiisme ook minder "bekeerlingen" dan het sunnisme. Als ik in Iran zou leven en daarna in Nederland kwam dan zou ik ook keren tegen de "islam (sjiietisch)" omdat het gewoon een seksistische smerige cult is. En dat hangen de Perzen hedendaags aan, dat valt niet te ontkennen.
pi_143328790
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 02:08 schreef Che_ het volgende:

[..]

Dat kan best zijn, maar het ging om "pro-ISIS".

[..]

Niet per definitie, nee? Eerder anti-Maliki.
Nee, dan zou er staan dat alle pro-Maliki soennieten worden betaalt door Maliki, dat is heel wat anders.
1 plus 1 is ook gewoon 2. Dit plus sharia verdedigen, ISIS steeds verdedigen en de moord op jezidi's ontkennen is gewoon een ISIS aanhanger.
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 02:17:11 #114
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_143328797
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 02:13 schreef Che_ het volgende:

[..]

Hahahahahah
_O- _O-
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
pi_143328834
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 02:16 schreef oksel12 het volgende:
Nee, dan zou er staan dat alle pro-Maliki soennieten worden betaalt door Maliki, dat is heel wat anders.
1 plus 1 is ook gewoon 2. Dit plus sharia verdedigen, ISIS steeds verdedigen en de moord op jezidi's ontkennen is gewoon een ISIS aanhanger.
Je blijft maar doorgaan met je leugens, zionistische kneus. Kom met bewijs voor al je beweringen, smeerlap.
-
pi_143328857
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 02:16 schreef SonofOctavius het volgende:
Sjiietische rituelen zijn achterlijk en daar kan je niet omheen. Daarom trekt het sjiisme ook minder "bekeerlingen" dan het sunnisme. Als ik in Iran zou leven en daarna in Nederland kwam dan zou ik ook keren tegen de "islam (sjiietisch)" omdat het gewoon een seksistische smerige cult is. En dat hangen de Perzen hedendaags aan, dat valt niet te ontkennen.
Zoals ik al zei, dergelijke rituelen zijn niet te vinden in Iran. Overigens, is het Sjiisme veel rationeler dan het soennisme, mede door de invloeden van de Moetazelieten. Het soennisme vind ik daarentegen een achterlijke, statische en status-quo houdende stroming, waar de meest barbaarse groeperingen vandaag de dag in het Midden-Oosten deel van uitmaken.
pi_143328858
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 02:20 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Je blijft maar doorgaan met je leugens, zionistische kneus. Kom met bewijs voor al je beweringen, smeerlap.
Kneus, smeerlap :P. Je kan beter zeggen Kaffir
pi_143328866
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 02:22 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, dergelijke rituelen zijn niet te vinden in Iran. Overigens, is het Sjiisme veel rationeler dan het soennisme, mede door de invloeden van de Moetazelieten. Het soennisme vind ik daarentegen een achterlijke, statische en status-quo houdende stroming, waar de meest barbaarse groeperingen vandaag de dag in het Midden-Oosten deel van uitmaken.
Ben het helemaal met je eens. Van Shia- groeperingen hoor je niet echt veel.
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 02:23:32 #119
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_143328870
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 02:16 schreef oksel12 het volgende:

[..]

Komt op hetzelfde neer; negatief tegenover Maliki.

Enige valide argument van je is ( ----> mocht het waar zijn): "ISIS steeds verdedigen".
pi_143328872
quote:

[..]

Ja maar Sji'ieten denken dat de Imam de wereld heeft geschapen en zijn daarom Zoroastriërs en moeten dus dood. Of zo.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_143328880
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 02:16 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Alleen met sjieten hebben ze per definitie problemen en leggen ze aan het mes. Al kwalijk genoeg maar de rest moeten zich onderdanig maken aan ISIS' wetgeving. En dan kunnen ook Christenen blijven. Net zoals in Israel de Palestijnen zich onderdanig aan de Israelische expansiedrift moeten maken om meer nieuwe nederzettingen te bouwen.

Een vijand tegenover je die je land inneemt en verder bouwt hebben zowel ISIS als Israel gemeen naar lokale bewoners toe. Volledige schijt aan alle internationale verdragen, resoluties etc etc. ISIS doet het op basis van "Allah's wetten" en je geliefde Israel wat jij toejuicht om verder te annexeren doet het op basis van "3000 geleden woonden joden hier dus is het van de joden nog steeds", wat ook teruggaat tot een religieus boekje.

[..]

Ze willen ze onderdanig maken. Dat wil ISIS ook, met uitzondering van sjieten.
Dat lijkt me iets tijdelijks.. Tevens moeten ze veel belasting betalen wat velen niet kunnen, in de praktijk komt het neer op een massamoord.
Maar alleen al die massamoord op sijieten toont aan dat ze duizend maal erger zijn, want zoals ik al zei Israël wil niet een massamoord plegen op Arabieren. Moet de Palestijnse bevolking veel belasting betalen aan Israël? Nee hè, van die nieuwe nederzettingen hebben maar weinig mensen last.

Israël is daar niet alleen in, de VS, Rusland enzovoort hebben er net zo goed schijt aan. Niks bijzonders aan dus.
pi_143328887
quote:
Je haalt het soennisme met het salafisme door de war. Een (salafisme) komt wel uit het ander voort (soennisme) maar staat niet een op een op elkaar. niet-salafistische soennisme is heel anders. Maar goed, dat zie je wel vaker vandaag dat men het door elkaar haalt.
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 02:25:07 #123
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_143328890
Typisch wel, dat aanhangers van verschillende stromingen uit dezelfde religie elkaar willen uitmoorden. :')
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 02:26:39 #124
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_143328899
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 02:25 schreef Leafeon672 het volgende:
Typisch wel, dat aanhangers van verschillende stromingen uit dezelfde religie elkaar willen uitmoorden. :')
Protestanten en Katholieken?
pi_143328903

[ Bericht 13% gewijzigd door TheMagnificent op 12-08-2014 02:37:05 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')