SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
R.I.PYour beauty never ever scared me.
Ja dat weten we inmiddels wel.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Dit soort berichten doen mij altijd minder dan niks
En een van de leukste comedians ooit.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:04 schreef Fok-it het volgende:
Gadverdamme zeg.
Toffe toffe acteur, en gast sowieso.
Ik kan mij in dit geval zelfs niet indenken waarom het je wel wat zou doen.quote:
Dat had ik dan nog een beetje schokkend gevonden en dat dacht ik ook evenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Ken ik niet, dacht even robbie williams haha
Zou het ook kunnen overkomen trouwens, hij is manisch depressief tochquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Ken ik niet, dacht even robbie williams haha
Vorige maand nog opgenomen in een afkickkliniek, dus dat er iets mis was was wel duidelijk.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mij doet het ook niet heel veel, maar wel zonde voor een uniek talent, en er zal vast het eea mis zijn geweest, is wel vaker zo
zeker drinkerquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vorige maand nog opgenomen in een afkickkliniek, dus dat er iets mis was was wel duidelijk.
Ja! Heel erg mooi. Wel echt heel raar.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:06 schreef Elan het volgende:
Heeft iemand "What dreams may come" gezien met hem en Cuba Gooding jr
nee. want ik heb hem niet gezienquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:06 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Deze film heeft iedereen toch wel gezien of niet
Sowieso en zoveel meerquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:06 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb 80 yearsquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:06 schreef Elan het volgende:
nopequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:06 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb bijna alle films met hem gezien.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:06 schreef Elan het volgende:
Daarin speelde hij toch ook iemand die zelfmoord pleegde of zoquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja! Heel erg mooi. Wel echt heel raar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |