SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
R.I.PYour beauty never ever scared me.
Ja dat weten we inmiddels wel.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Dit soort berichten doen mij altijd minder dan niks
En een van de leukste comedians ooit.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:04 schreef Fok-it het volgende:
Gadverdamme zeg.
Toffe toffe acteur, en gast sowieso.
Ik kan mij in dit geval zelfs niet indenken waarom het je wel wat zou doen.quote:
Dat had ik dan nog een beetje schokkend gevonden en dat dacht ik ook evenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Ken ik niet, dacht even robbie williams haha
Zou het ook kunnen overkomen trouwens, hij is manisch depressief tochquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Ken ik niet, dacht even robbie williams haha
Vorige maand nog opgenomen in een afkickkliniek, dus dat er iets mis was was wel duidelijk.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mij doet het ook niet heel veel, maar wel zonde voor een uniek talent, en er zal vast het eea mis zijn geweest, is wel vaker zo
zeker drinkerquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vorige maand nog opgenomen in een afkickkliniek, dus dat er iets mis was was wel duidelijk.
Ja! Heel erg mooi. Wel echt heel raar.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:06 schreef Elan het volgende:
Heeft iemand "What dreams may come" gezien met hem en Cuba Gooding jr
nee. want ik heb hem niet gezienquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:06 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Deze film heeft iedereen toch wel gezien of niet
Sowieso en zoveel meerquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:06 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb 80 yearsquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:06 schreef Elan het volgende:
nopequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:06 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb bijna alle films met hem gezien.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:06 schreef Elan het volgende:
Daarin speelde hij toch ook iemand die zelfmoord pleegde of zoquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja! Heel erg mooi. Wel echt heel raar.
Nee, hij kreeg een auto ongeluk geloofikquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Daarin speelde hij toch ook iemand die zelfmoord pleegde of zo
Nee, hij was ook depressief en verslaaffd geloof ikquote:
Volgens mij pleegt zijn vrouw daarin zelfmoord om bij hem te kunnen zijn.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Daarin speelde hij toch ook iemand die zelfmoord pleegde of zo
Hij had zelfs in een interview toegegeven aan de drank te zitten.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, hij was ook depressief en verslaaffd geloof ik
Depressief zie ik ook staan iddquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, hij was ook depressief en verslaaffd geloof ik
Te veel bronnen en veel te snel achter elkaar.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Staat nog niks op CNN en die zijn doorgaans snel, zeer snel.
Je kan het je nauwelijks voorstellen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:09 schreef FL_Freak het volgende:
hij was een van de grootste acteurs en ik ben een groot fan, maar zo stom om jezelf van kant te maken.
Vaak is het ook de lifestyle van een beroemdheid. Wordt altijd achterna gezeten door fans, media journalisten en kunnen alles kopen wat je hart begeerd.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan het je nauwelijks voorstellen.
Voor de buitenwereld komt het altijd stom over ja, maar van binnen, je hebt geen idee hoe zwaar het leven soms aan iemand tilt.
Ditquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
CNN wordt wel als artikelbronnen gegeven soms, maar hebben zelf niks?
Williams was 63, niet een of ander bakvisjequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:11 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Vaak is het ook de lifestyle van een beroemdheid. Wordt altijd achterna gezeten door fans, media journalisten en kunnen alles kopen wat je hart begeerd.
Ze ontdekken drugs en doei.
Waar dan als bron?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
CNN wordt wel als artikelbronnen gegeven soms, maar hebben zelf niks?
Dat zeg ik toch ook helemaal niet? Ik vind het zelf ook ontzettend rot dat ie dood is.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Williams was 63, niet een of ander bakvisje
Ja geen idee.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:11 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Vaak is het ook de lifestyle van een beroemdheid. Wordt altijd achterna gezeten door fans, media journalisten en kunnen alles kopen wat je hart begeerd.
Ze ontdekken drugs en doei.
Jaquote:
Inso is jong ik vergeef hem maar hij is wel stukje Amerikaans filmerfgoed.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja
Briljant
Echt als je hem niet kent..
Sowieso veel films in mijn kindertijd met hem erinquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja
Briljant
Echt als je hem niet kent..
Valt wel mee.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Inso is jong ik vergeef hem maar hij is wel stukje Amerikaans filmerfgoed.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Nou ja... ik vind hem zeg maar... uhm... verre van grappig.
Nu ren ik weg. Ik zit midden in zijn fanclub namelijk
Ik vind hem wel grappig. Maar zelfs los van dat zijn zijn beste rollen serieuze rollen in mijn ogen. What Dreams May Come, Good Will Hunting en zo.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Nou ja... ik vind hem zeg maar... uhm... verre van grappig.
Nu ren ik weg. Ik zit midden in zijn fanclub namelijk
Eens.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:15 schreef Elan het volgende:
Dead Poets Society was toch wel de allerbeste he
Dit.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]Heeft niks met fanclub te maken hoor.
Acteur groot geworden met voornamelijk schijtlollige films. Al zitten er ook wel een aantal leuke tussen als Good Morning, Vietnamquote:
En dat is wel echt te bizar inderdaad..quote:
Dit is een SC geen topic over Robin Williams. En niks afzetten. Een Hollywood acteur zijn dood kan mij gewoon totaal niks boeien.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:16 schreef Tchock het volgende:
Ik kan me er altijd gigantisch aan storen als kleuters zich even lekker willen afzetten als iedereen het kut vindt dat er een bekendheid overleden is. Misschien moet ik dat niet in het topic zetten, maar soit.
Ah ik lees het. Jammer, was zo'n grappige filmquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:16 schreef Elan het volgende:
Er stond een Mrs. Doubtfire 2 in de planning voor volgend jaar
Inderdaadquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:16 schreef Tchock het volgende:
Ik kan me er altijd gigantisch aan storen als kleuters zich even lekker willen afzetten als iedereen het kut vindt dat er een bekendheid overleden is. Misschien moet ik dat niet in het topic zetten, maar soit.
Kom op LR..quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is een SC geen topic over Robin Williams.
Het is ook geen voetbaltopic, sekstopic, pubertopic, kattentopic, muziektopic, filmtopic... Zie je waar dit heen gaat?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Okequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:16 schreef Tchock het volgende:
En ook niet de Littlerabitshow.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:17 schreef Elan het volgende:
Insomnia was laatst op tv
Was vergeten dat hij er in speelde
Je beseft dat je nu je eigen standpunt omlaag haalt he?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is ook geen voetbaltopic, sekstopic, pubertopic, kattentopic, muziektopic, filmtopic... Zie je waar dit heen gaat?
Echt hequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dat is wel echt te bizar inderdaad..
LR moet zich altijd even afzetten tegen de meute, als iedereen ziet dat Immers als een mongool gespeeld heeft moet LR even komen verkondigen dat hij hem ge-wel-dig vondquote:
quote:
Ja, altijd leuk doen en de clown uithangen. Ik weet het.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:19 schreef Elan het volgende:
[..]
LR moet zich altijd even afzetten tegen de meute, als iedereen ziet dat Immers als een mongool gespeeld heeft moet LR even komen verkondigen dat hij hem ge-wel-dig vond.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:19 schreef Elan het volgende:
[..]
LR moet zich altijd even afzetten tegen de meute, als iedereen ziet dat Immers als een mongool gespeeld heeft moet LR even komen verkondigen dat hij hem ge-wel-dig vond.
Wat ben je toch ook een figuurquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:19 schreef Elan het volgende:
Overigens ben ik het wel met hem eens dit keer al dat overdreven emo-gedoe tieft lekker op naar NWS dan.
Veelal prima kinderfilms en een Good Morning, Vietnam is echt leuk.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:20 schreef Amarantha het volgende:
LR heb je zijn lijst met films wel eens gezien?
Mag best besproken worden hier hoor.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:19 schreef Elan het volgende:
Overigens ben ik het wel met hem eens dit keer al dat overdreven emo-gedoe tieft lekker op naar NWS dan.
Huh? Ik vind het irritant als mensen gaan lopen verkondigen dat je ergens niet over mag praten hier, omdat het geen VBL/Robin Williamstopic/wat dan ook topic is. Dat vind ik van Sof kut en van jou net zo.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je beseft dat je nu je eigen standpunt omlaag haalt he?
Sof mag van jou niet klagen over voetbal wat jij vreemd vindt. En als ik het wel over Robin Williams doe stoor jij je er juist aan ineens.
Matt damon gaf in die film ook een geweldige acteur prestatiequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Flubber was wel leuk vroeger![]()
En Good Will Hunting natuurlijk![]()
![]()
Ik zie dit als een complimentje goedquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Wat ben je toch ook een figuur
Uhm? Ik heb nooit gezegd dat jullie er niet over mochten en konden praten. Ik stelde enkel dat ik het niet helemaal begreep hoe zoiets je oprecht kon raken. Dat is slechts een andere mening hebben en verkondigen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Huh? Ik vind het irritant als mensen gaan lopen verkondigen dat je ergens niet over mag praten hier, omdat het geen VBL/Robin Williamstopic/wat dan ook topic is. Dat vind ik van Sof kut en van jou net zo.
Skitterend tochquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:20 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Matt damon gaf in die film ook een geweldige acteur prestatie
Hun samen
[ afbeelding ]
En als een paar mensen herinneringen aan hem ophalen ben je meteen lid van zijn fanclubquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uhm? Ik heb nooit gezegd dat jullie er niet over mochten en konden praten. Ik stelde enkel dat ik het niet helemaal begreep hoe zoiets je oprecht kon raken. Dat is slechts een andere mening hebben en verkondigen.
Kan best zijn dat je een fan was van hem als acteur en je hem vaak gezien hebt en dan toch schrikt als hij opeens dood is.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uhm? Ik heb nooit gezegd dat jullie er niet over mochten en konden praten. Ik stelde enkel dat ik het niet helemaal begreep hoe zoiets je oprecht kon raken. Dat is slechts een andere mening hebben en verkondigen.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is wel best cliche Freekje.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:23 schreef FL_Freak het volgende:
ik hoop dat mensen niet vergeten dat hij gewoon een mens was. Een verloren mens. Had ook je broer of vader kunnen zijn.
RIP
Dit is ook gewoon selectief quoten. Ik reageer op een reactie waarin jij stelt dat je 'kleuters' haat die zich zogenaamd afzettenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]. En nu besteed ik hier verder geen aandacht meer aan en ga ik dingen opnoemen die tof zijn aan Robin Williams.
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:23 schreef FL_Freak het volgende:
ik hoop dat mensen niet vergeten dat hij gewoon een mens was. Een verloren mens. Had ook je broer of vader kunnen zijn.
RIP
Enorm. Nog meer een hekel aan dan anders omdat ik er met mijn kleine broertje heen ging en die de dinosaurus zo eng vond dat hij ging gillen tot hij buiten was.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Kutfilm was dat he Night at the Museum,
Nooit gekeken omdat ik dit al dacht van tevoren.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Kutfilm was dat he Night at the Museum,
Ik heb geen broer.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:23 schreef FL_Freak het volgende:
RIP
Ja, post maar niet, Wordt LR beetje kriebelig van.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:25 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Soms zijn cliches behoorlijk waar.
Vond ik ook ergquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:25 schreef JanCees het volgende:
Dat met Paul Walker toen ie dood ging
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Enorm. Nog meer een hekel aan dan anders omdat ik er met mijn kleine broertje heen ging en die de dinosaurus zo eng vond dat hij ging gillen tot hij buiten was.
Wie?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:25 schreef JanCees het volgende:
Ik had met hem wel veel minder dan met Robin Williams. Dat is echt jeugdsentiment met zijn filmsquote:
4chan threads die 10 minuten later al een gif klaar hadden liggenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:25 schreef JanCees het volgende:
Die iets te knappe dude uit The fast en the furious filmsquote:
Jij vond hem gewoon een lekker ding daarom vond je het erg zoals 99% van de vrouwenquote:
Lig ik niet echt wakker van though.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, post maar niet, Wordt LR beetje kriebelig van.
Dat zijn echt de grootste graffilms ooit gemaakt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die iets te knappe dude uit The fast en the furious films
Ben ik het wel mee eens maar Paul Walker was goed in Fast & Furiousquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had met hem wel veel minder dan met Robin Williams. Dat is echt jeugdsentiment met zijn films
Dit jaquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die iets te knappe dude uit The fast en the furious films
Van aantal slechte films die zichzelf dood gereden heeft. Enorme heisa in de media alles erop en eraan.quote:
Ik moest opzoeken wie Paul Walker was, dus daar had ik niet zo veel moeite mee.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had met hem wel veel minder dan met Robin Williams. Dat is echt jeugdsentiment met zijn films
Ik vond de laatste F&F juist wel vrij goed vergeleken met vorige delen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zijn echt de grootste graffilms ooit gemaakt.
Die ken ik echt niet.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:28 schreef Fok-it het volgende:
Eerst Philip Seymour Hoffman al overdosis![]()
Ook zo`n briljant acteur
Alleen fast and the furious delen maar ik vind hem daar gewoon tof als acteur (en knap ja maar zo zijn er meer). Denk dat ik wel meer heb gezien maar durf geen filmtitels te gevenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij vond hem gewoon een lekker ding daarom vond je het erg zoals 99% van de vrouwen
Of heb je daadwerkelijk wat van zijn films gezien?
Moet je The Talented mister Ripley eens kijken, bazenfilmquote:
Heb alleen de eerste gezien en dat was al zo cliche met alleen maar hunks, babes en mooie auto's en een kutverhaal.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:28 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik vond de laatste F&F juist wel vrij goed vergeleken met vorige delen.
Komt vast wel goed.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet je The Talented mister Ripley eens kijken, bazenfilm
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:29 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Speciaal voor LR misschien komt hij nu ook toe aan zijn rouwverwerking.
Ja het is een popcorn film, maar die zijn soms gewoon lekker tussendoor.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb alleen de eerste gezien en dat was al zo cliche met alleen maar hunks, babes en mooie auto's en een kutverhaal.
Wat moet je daar nou mee
Kutfilm was dat.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet je The Talented mister Ripley eens kijken, bazenfilm
Er zijn genoeg leukere popcorn films.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:30 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja het is een popcorn film, maar die zijn soms gewoon lekker tussendoor.
Man manquote:
Big Lebowski gezien, dat vond ik echt een kutfilm.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Moneyball, Magnolia, Hunger Games, Big Lebowski, nog veel meer. Echt een geweldige acteur.
Wat!?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:28 schreef Fok-it het volgende:
Eerst Philip Seymour Hoffman al overdosis![]()
Ook zo`n briljant acteur
Die zou jij met je goeie humor moeten waarderen manquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Big Lebowski gezien, dat vond ik echt een kutfilm.
Wist je dat niet?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:31 schreef richolio het volgende:
[..]
Wat!?Godver
Goede avond Richie.
Als je naar het verhaal kijkt vond ik het totaal niet boeiend, sfeertje was mysterieus dat was ook met American Beauty vaak worden die films enorm overgewaardeerd.quote:
Zijn rol in Magnolia is een van de beste filmrollen die ik ooit heb gezien. Heeft 'ie ook meer prijzen voor gekregen dan je op kunt noemen ongeveer.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Big Lebowski gezien, dat vond ik echt een kutfilm.
Ja leuk over de rug van een zojuist overleden persoon.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:29 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Speciaal voor LR misschien komt hij nu ook toe aan zijn rouwverwerking.
Vond er echt heel weinig aan. Van the Coen Brothers vond ik de Fargo film veel genialer.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die zou jij met je goeie humor moeten waarderen man
Jeetje huil me een note manquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja leuk over de rug van een zojuist overleden persoon.
American Beauty is echt een zwaar geniale filmquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je naar het verhaal kijkt vond ik het totaal niet boeiend, sfeertje was mysterieus dat was ook met American Beauty vaak worden die films enorm overgewaardeerd.
Verhaaltechnisch is het weinig spectaculair,
Ken ik nietquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zijn rol in Magnolia is een van de beste filmrollen die ik ooit heb gezien. Heeft 'ie ook meer prijzen voor gekregen dan je op kunt noemen ongeveer.
Neequote:
Fargoquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vond er echt heel weinig aan. Van the Coen Brothers vond ik de Fargo film veel genialer.
Michael Jackson is ook dood he?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:33 schreef richolio het volgende:
[..]
NeeOf ik heb er langs gekeken ofzo. Allemaal dode acteurs deze avond
De serie was zowaar nog beter, maar die film had ook van die heerlijke donkere en droge humor.quote:
Gewoon.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:33 schreef JanCees het volgende:
Er gaan elke dag honderden mensen dood door ISIS, in de Gaza, in Oekraïne. Waarom is die acteur belangrijker dan???
? #cliche
is ie ook niet.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:33 schreef JanCees het volgende:
Er gaan elke dag honderden mensen dood door ISIS, in de Gaza, in Oekraïne. Waarom is die acteur belangrijker dan???
? #cliche
Die is niet belangrijker.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:33 schreef JanCees het volgende:
? #cliche
Ik denk dat niemand hem hier belangrijker vindt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:33 schreef JanCees het volgende:
? #cliche
ZO extreem geniaal was die niet, maar omdat iedereen dat is gaan roepen is hij inmiddels verheven tot een soort van cultstatus die verder nergens op slaat.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
American Beauty is echt een zwaar geniale film
[..]
Ken ik niet
Omdat iedereen die persoon kent en ermee opgegroeid is en we niet echt een band hebben wat dat betreft met de slachtoffers in de Gazastrookquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:33 schreef JanCees het volgende:
? #cliche
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat iedereen die persoon kent en ermee opgegroeid is en we niet echt een band hebben wat dat betreft met de slachtoffers in de Gazastrook
Wel die sfeer was echt geniaal en Spacey was echt meesterlijkquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:34 schreef Elan het volgende:
[..]
ZO extreem geniaal was die niet, maar omdat iedereen dat is gaan roepen is hij inmiddels verheven tot een soort van cultstatus die verder nergens op slaat.
Stay strong #gazabrothersquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat iedereen die persoon kent en ermee opgegroeid is en we niet echt een band hebben wat dat betreft met de slachtoffers in de Gazastrook
Nu lekker een prequel.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel jammer dat het geen doorlopend verhaal betreft.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:36 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Zal inmiddels ook wel een geile chick zijn geworden.
Je plaatje is stuk maar je grap is zo voorspelbaar dat ik toch moest lachen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:36 schreef richolio het volgende:
[..]
Echt? En Nelson Mandela dan? Die is ook al heel oud
[ afbeelding ]
ik hoop dat je niet vergeet dat al die slachtoffers ook gewoon een mens waren. Een verloren mens. Had ook je broer of vader kunnen zijn.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Bij dat soort massa-aanslagen worden het aantal doden ook gewoon maar statistiekjes
Ik heb een trauma opgelopen aan die jagerquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:36 schreef Fok-it het volgende:
Wow ik was 5 met Jumanji![]()
Fucking enge film toen
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb een trauma opgelopen aan die jagerKreeg daar nachtmerries van toen
Ik steek elke dag een kaarsje op voor alle slachtoffers die eventueel mijn vader of broer konden zijn.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
ik hoop dat je niet vergeet dat al die slachtoffers ook gewoon een mens waren. Een verloren mens. Had ook je broer of vader kunnen zijn.
En de mooistequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:38 schreef Snowbells het volgende:
Dead Poets Society was de laatste film die ik zag van hem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |