Oh.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:51 schreef Kutmanager het volgende:
, je kan je kerbal de science uit de machientjes laten halen, waardoor je de kleintjes kan hergebruiken en de science jr en dat langwerpige ding weg kunt flikkeren.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:26 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ik ben de mun allang voorbij ei.
[ afbeelding ]
Deze ging ooit naar Eeloo geloof ik. Toen je nog niet al je science uit die dingen kon halen en ze mee terug moest nemen. Volgens mij is dit op engineer redux na stock 0.22
Gewoon wat anders gaan doenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:29 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
233 jaarEven snel naar Jool en terug hoor, jezus.
Duurt te lang, dus ik heb mijn motoren in hun achteruit gegooid.quote:
Gewoon een andere missie starten, dan gaat die wel doorquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Duurt te lang, dus ik heb mijn motoren in hun achteruit gegooid.Heb toch nog een volle oranje tank.
Jongen, 233 jaar ja.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:49 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Gewoon een andere missie starten, dan gaat die wel door![]()
Ik ga remote tech maar deinstaleren. Het begint irritant te worden. Maar het idee is wel vet
Speedwarpquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, 233 jaar ja.Motoren staan nu 3 minuten aan en ik heb de apoapsis al van 2.500 miljard naar 900 miljard meter gekregen.
Zelfs met de hoogste warp duurt dat nog heeeeeel lang, een uur of zo.quote:
Daarom een andere missie starten. Clock mod er bijquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zelfs met de hoogste warp duurt dat nog heeeeeel lang, een uur of zo.
Hoezo zou ik? Het is nu nog maar 30 jaar.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:56 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Daarom een andere missie starten. Clock mod er bijbegin een kss, of mun basis
Goed bezig.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 00:48 schreef Rezania het volgende:
Zo, eindelijk weer in de buurt van de zon. Nu nog naar Kerbin zien te geraken.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |