Als het een motor en tank in één is is het altijd een solid fuel booster.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:02 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
ik zie het anders niet. Of dat komt omdat mijn boosters er anders uitzien ivm b9 etc
Ik zie nu pas dat het de stock solidfeul zijnquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als het een motor en tank in één is is het altijd een solid fuel booster.
Niet waar.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als het een motor en tank in één is is het altijd een solid fuel booster.
Uhm nee. Er is prima een semi-oranje fuel tank met een 2000 kN motor eraan.quote:
Nog nooit gezien. Laatste keer dat ik speelde was een jaar geleden en sinds ik weer speel heb ik alleen career mode gespeeld.quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:32 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Uhm nee. Er is prima een semi-oranje fuel tank met een 2000 kN motor eraan.
http://wiki.kerbalspaceprogram.com/wiki/LFB_KR-1x2
is van 0.23.5.quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nog nooit gezien. Laatste keer dat ik speelde was een jaar geleden en sinds ik weer speel heb ik alleen career mode gespeeld.
Ja, lekker hoog springen zonder moeite.quote:
Nee joh, gaat prima, totaal geen problemen mee. Heb altijd nog fuel over als ik weer bij Kerbin kom. Maar ik ga wel iets anders verzinnen als ik naar Duna wil, moet nog even kijken hoe en wat. Dit is allemaal gebouwd door steeds delen toe te voegen aan oude raketten, voor Duna ga ik van voor af aan beginnen.quote:Wat een lange lander jonguh! Is die niet topzwaar? Beetje kleinere tanks rond de centrale stack? Decouplers tussen je centrale tank en de tanks waar je pootjes aan zitten. Scheelt ook weer als je terug wil.
Heb je toevallig de 01-04-13 aangezet in mechjebquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:32 schreef Rezania het volgende:
Bijna bij Duna, timewarp staat aan, geen potentiële crash op de orbitmap waargenomen, ontploft mijn schip zomaar
De wat? Anyway, Mechjeb stond uit.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:33 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Heb je toevallig de 01-04-13 aangezet in mechjeb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |