Nouquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:00 schreef Kutmanager het volgende:
ik ga woensdag even een vette OP maken.
Komt goed, maar wordt gewoon een flinke klus, eerst een mooie OP maken, dan goeie tutorials erbij zoeken voor achter een spoiler, dan goeie mods met uitleg van wat ze doen achter een spoiler.quote:
Dit topic is sneller volquote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:15 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Komt goed, maar wordt gewoon een flinke klus, eerst een mooie OP maken, dan goeie tutorials erbij zoeken voor achter een spoiler, dan goeie mods met uitleg van wat ze doen achter een spoiler.
Wellicht.quote:
Die verwachting heb je wel gescheptquote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:19 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Wellicht.
Maargoed, iedereen kan natuurlijk een stukje over een bepaalde mod schrijven, dan knal ik dat er gewoon bij. Of dacht je dat ik alles in m'n eentje ging doen?
Sure, stock ksp is natuurlijk ook nog steeds fantastisch. Ik kan helaas niet meer zonder mods.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:24 schreef Reintji het volgende:
Ik speel zonder mods, zal ik daar wat over schrijven?
Ik wil iig verschillende subkopjes maken. Flight control mods, gimmicks zoals enhanced navball, parts mods, retexture mods enzovoorts.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:21 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Die verwachting heb je wel geschept
Ik schrijf dit weekend wel een stukje over die PulseJet motor icm FAR en die Procedural Wings. Leuke combi.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:06 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ik wil iig verschillende subkopjes maken. Flight control mods, gimmicks zoals enhanced navball, parts mods, retexture mods enzovoorts.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door zyx1981 op 15-08-2014 01:07:49 ]
Werkt remote tech 2 bij jou?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:39 schreef Kutmanager het volgende:
Poging 2, het een en ander aangepast, nu wel stable orbit.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Remote tech.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:47 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Werkt remote tech 2 bij jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |