Wat was dat een heerlijk lompe opmerkingquote:
Terugkijktip voor na KvdB?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:01 schreef tralalala het volgende:
Als kvdb maar half zo goed is als RR vanavond ben ik tevreden.
Als je probeert te helpen, word alles je kwalijk genomen wat je niet lukt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:07 schreef DrDentz het volgende:
Ik zou geen militairen sturen, dan ben je nog verantwoordelijk als er een enclave valt.
Die vent heeft echt zo'n ik-stink-verschrikkelijk-uit-mijn-bek-hoofd.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze man kotst op het sportitem in deze show. Gijsbert van den Brink
Je lijkt mij een vriendelijke jongen.quote:
Zo ziet mijn huis er ook ongeveer uit.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je lijkt mij een vriendelijke jongen.
Hey KingRolandquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:09 schreef KingRoland het volgende:
Ik ben gelukkig net op tijd.
Hoe is et iedereen
Heb je supercup gemist ofzo?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:09 schreef KingRoland het volgende:
Ik ben gelukkig net op tijd.
Hoe is et iedereen
Het mooiste was eigenlijk nog 'zij begon met uitdagen'quote:
Too much credits.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:09 schreef Mani89 het volgende:
Allah Akbar is het nieuwe Heil Hitler.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
"Allah is de baas van Nederland!!!"![]()
Karina vindt alles zonder Zlatan saai.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Karina zei dat het saai was dus toen ging ik weer weg
Johannes ouwe reus lang niet gesprokenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hey KingRoland
Alles goed hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |