Groetjes terug uit Oostenrijkquote:
sssstquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:53 schreef Fylax het volgende:
Verdomme, wat is Under the Dome spannend.
Ja, wc is ook nog aan het rijdenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:39 schreef Studiotje het volgende:
[..]
appelgod.
Wat is het rustig hier vanavond
You are welcome.... Vanavond maar eens bij de vrouw proberen? Mag ook met een leesbrilletje van 1 euro hoor...quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:10 schreef n00b13 het volgende:
Ik heb een nieuw woordje geleerd.
Cumglasses
De vrouwquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:11 schreef waxmask het volgende:
[..]
You are welcome.... Vanavond maar eens bij de vrouw proberen? Mag ook met een leesbrilletje van 1 euro hoor...
Avond allen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:52 schreef appelen het volgende:
[..]
die is nu de ozonlaag kapot aan het maken
Was je bij de C1000? ;oquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:23 schreef WcPot het volgende:
[..]
Avond allen.Ze zullen wel gedacht hebben WcPot wou maandag vrij dan zullen wij hem dinsdag krijgen.
06:29uur begonnen
20:26uur klaar
404.2 km
En net geen 120 liter er doorheen getrapt
Rondje Elspeet Uddel Amersfoort Zeist Soesterberg Eemnes Heiloo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |