abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143326518
Vicky O+
pi_143326669
Goed shot van achter :9~
pi_143327000
Vicky afgelopen
pi_143327123
538 TV _O_ Naakte man
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_143327196
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 00:54 schreef CookieSlikker het volgende:
538 TV _O_ Naakte man
Die heb ik niet -O-
pi_143327243
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 00:59 schreef appelen het volgende:

[..]

Die heb ik niet -O-
:{
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_143327299
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 01:01 schreef CookieSlikker het volgende:

[..]

:{
Sorry :* wanneer ga je fylaxluxaflex meeten?
pi_143327351
Robin Williams is dood ;(
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 01:30:40 #109
391606 AF_
AltijdKapot
pi_143328000
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 00:49 schreef appelen het volgende:
Vicky afgelopen
-O-
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
pi_143328627
Haha die kerel die voor alberto werkte :D

Kijk uin terug :')
pi_143328690
Alberto die poulitie koulega en koupie zegt. :')
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 02:28:59 #112
391606 AF_
AltijdKapot
pi_143328920
TV / Overleden Acteurs & Actrices Deel #5

Ik dacht dat de op van tvsc mobielonvriendelijk was, toen kwam ik (door robin williams -O- ) bovenstaand topic tegen
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 06:24:09 #113
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_143329504
Hihi de man aan het eind van dit filmpje heeft meerdere lullen :D

http://www.geenstijl.nl/m(...)dooft_het_licht.html
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 06:24:59 #114
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_143329505
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 02:28 schreef AF_ het volgende:
TV / Overleden Acteurs & Actrices Deel #5

Ik dacht dat de op van tvsc mobielonvriendelijk was, toen kwam ik (door robin williams -O- ) bovenstaand topic tegen
Met rsi garantie inderdaad.
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 08:19:07 #115
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_143330068
quote:
10s.gif Op maandag 11 augustus 2014 12:09 schreef Toto69 het volgende:

[..]

nee supersof
proud to fok
zie sig
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_143330534
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 08:19 schreef supersof het volgende:

[..]

proud to fok
zie sig
Gewoon supersof in onze sc :o
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
pi_143332274
hoyhoy
pi_143332288
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 09:03 schreef Pizzalucht het volgende:

[..]

Gewoon supersof in onze sc :o
and its gone :)
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 10:42:20 #119
270971 Starm
Altijd hard aan het werk
pi_143332354
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 10:39 schreef appelen het volgende:
hoyhoy
Hayhay
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
pi_143332400
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 10:42 schreef Starm het volgende:

[..]

Hayhay
Help mij eens, zal ik gaan fietsen of niet?
pi_143332418
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 10:44 schreef appelen het volgende:

[..]

Help mij eens, zal ik gaan fietsen of niet?
nee
pi_143332458
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 10:45 schreef Studiotje het volgende:

[..]

nee
Hallon Stugod
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 10:46:46 #123
270971 Starm
Altijd hard aan het werk
pi_143332459
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 10:44 schreef appelen het volgende:

[..]

Help mij eens, zal ik gaan fietsen of niet?
Hangt ervan af hoe je je voelt.
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
pi_143332476
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 10:46 schreef Starm het volgende:

[..]

Hangt ervan af hoe je je voelt.
Best goed maar moet nog 2 dagen medicijnen pakken :P maak dat eerst maar af
pi_143332490
Aan de andere kant wil ik mansj's tijd verbeteren. :D
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 10:49:12 #126
270971 Starm
Altijd hard aan het werk
pi_143332517
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 10:48 schreef appelen het volgende:
Aan de andere kant wil ik mansj's tijd verbeteren. :D
Over 2 dagen :*
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
pi_143332545
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 10:49 schreef Starm het volgende:

[..]

Over 2 dagen :*
;( dat heb ik er wel voor over :D
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 11:08:41 #128
391606 AF_
AltijdKapot
pi_143332971
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 10:47 schreef appelen het volgende:

[..]

Best goed maar moet nog 2 dagen medicijnen pakken :P maak dat eerst maar af
Medicijnen :')
De dokter geloven :')
Geen eigen natuurlijke middeltjes hebben :')
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
pi_143333206
Hallo schatjes
Gr toto uit de trein
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 11:20:47 #130
391606 AF_
AltijdKapot
pi_143333244
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 11:19 schreef Toto69 het volgende:
Hallo schatjes
Gr toto uit de trein
Toto on tour naar de mooiste stad van het land O+
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
pi_143333284
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 11:19 schreef Toto69 het volgende:
Hallo schatjes
Gr toto uit de trein
We weten nu wel dat je weg gaat is dit je eerste keer buiten of zo? :')
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 11:26:01 #132
391606 AF_
AltijdKapot
pi_143333390
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 11:21 schreef appelen het volgende:

[..]

We weten nu wel dat je weg gaat is dit je eerste keer buiten of zo? :')
De trein is ook eng
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
pi_143333442
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 11:26 schreef AF_ het volgende:

[..]

De trein is ook eng
Ja natuurlijk
pi_143333645
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 11:19 schreef Toto69 het volgende:
Hallo schatjes
Gr toto uit de trein
Hij wilt dat we hem volgen ala studio op zondag :')
pi_143333721
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 11:36 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Hij wilt dat we hem volgen ala studio op zondag :')
Spijker. Kop.
pi_143333841
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 11:36 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Hij wilt dat we hem volgen ala studio op zondag :')
Gaat niet gebeuren. :)
pi_143333926
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 11:43 schreef appelen het volgende:

[..]

Gaat niet gebeuren. :)
dit :D
pi_143333942
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 11:46 schreef Studiotje het volgende:

[..]

dit :D
:D
pi_143334294
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 11:46 schreef appelen het volgende:

[..]

:D
Boefjes
pi_143334399
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 11:57 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Boefjes
:Y :@
pi_143334588
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 12:00 schreef appelen het volgende:

[..]

:Y :@
nu zit toot huilend in de trein zich af te vragen of er een sprinter aankomt in tegengestelde richting.
pi_143334633
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 12:05 schreef Studiotje het volgende:

[..]

nu zit toot huilend in de trein zich af te vragen of er een sprinter aankomt in tegengestelde richting.
:D
pi_143334698


:')
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 12:38:43 #144
391606 AF_
AltijdKapot
pi_143335705
quote:
Sadness :'( :') :'(
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
pi_143335790
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 12:38 schreef AF_ het volgende:

[..]

Sadness :'( :') :'(
:Y
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 12:43:58 #146
391606 AF_
AltijdKapot
pi_143335897
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 12:41 schreef appelen het volgende:

[..]

:Y
Zag net ook een tweet met rip robbie williams en een foto van van velzen :')
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
pi_143335959
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 12:43 schreef AF_ het volgende:

[..]

Zag net ook een tweet met rip robbie williams en een foto van van velzen :')
wat :') :D
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 12:47:32 #148
391606 AF_
AltijdKapot
pi_143336010
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 12:45 schreef appelen het volgende:

[..]

wat :') :D
Zal m zo posten. Zet ik even de laptop aan
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 12:49:02 #149
391606 AF_
AltijdKapot
pi_143336064
@curacaosupreme

Deze, zoek anders maar haha
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 12:45 schreef appelen het volgende:

[..]

wat :') :D
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 12:54:04 #150
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_143336252
:W
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')