Oh oke. Dacht dat ik gelezen had dat het al aangekomen was.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:34 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik zie vandaag pas officiële bevestigingen dat ze bevoorraad zullen worden.
http://en.wikipedia.org/wiki/2012_Burgas_bus_bombingquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:35 schreef OOSTWEST1986 het volgende:
[..]
Wat was zijn naam? Ik kwam alleen op iemand die uit Zweden kwam met een Sjitische Islamitische naam (ben m ff kwijt) en op wiki stond dat die nog leeft..
Volgens Rudaw wel.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Oh oke. Dacht dat ik gelezen had dat het al aangekomen was.
Zo'n bewering duidt toch duidelijk op minimaal de meerderheid, zo niet bijna allemaal:quote:
--quote:
Vader geboren in Zakho, moeder in Ankawaquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:42 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zo'n bewering duidt toch duidelijk op minimaal de meerderheid, zo niet bijna allemaal:
[..]
--
Weet niet of je zelf of ouders van oorsprong Hawleri's zijn, maar dan zou je toch moeten weten hoe het daar in elkaar steekt.
Koerden van zamani k3opsa en dalalxana.
quote:Letter found in Bin Laden's hideout warns of IS brutality
London, Aug 11 (IANS) A letter found at slain Al Qaeda chief Osama Bin Laden's hideout in Pakistan warned of the rise of a new Islamic extremist group capable of extreme brutality that could damage Al Qaeda's reputation, media reported Monday.
quote:
Ah, dit bevestigt mijn punt voor een groot gedeelte.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:43 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Vader geboren in Zakho, moeder in Ankawa
Moet wel een soennitische Turkmeen zijn geweest.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:45 schreef SonofOctavius het volgende:
Ik sprak ook laats nog een Turkmeen uit Kirkuk en hij was heel positief over IS.
Laatst hebben ze 9 Turkmenen gedood, dus vraag nog een keerquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:45 schreef SonofOctavius het volgende:
Ik sprak ook laats nog een Turkmeen uit Kirkuk en hij was heel positief over IS.
Klopt hij was soenitisch.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:47 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Moet wel een soennitische Turkmeen zijn geweest.
En een onbenul.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:47 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Zou gek zijn als je al Shia positief over ISIS zou zijn geweestquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:47 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
quote:
En je punt is? Dat Turkmenen dus voornamelijk IS-supporters zijn?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:45 schreef SonofOctavius het volgende:
Hij was in de ban van salafi-troep. Hoofdje op hol laten brengenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |