Dat is wel dergelijk bewezen, of zit de Bulgaarse justitie in een complot? Net als de justitie in Cyprus die een aanslag door Hezbollah voorkwam in 2013? En zo zijn er vele aanslagen door Hezbollah gepleegd.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:24 schreef lDDQD het volgende:
[..]
Dat was en is niet bewezen. Hizbollah heeft overigens ontkend iets mee te maken gehad te hebben (Nasrallah).
En de derde generatie haat deze plek en verheerlijkt het moederland waar ze hooguit eens per jaar komenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:26 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Juist wel. Net zoals de Marokkanen in NL van paar bergen afgetrokken om te werken totaal geen afspiegeling zijn van Marokko in het geheel en helemaal niet nu in 2014. Precies zelfde alleen dan niet door politieke vervolging zoals bij Iraniers in Europa maar puur gewoon wat arbeiders van een berg halen voor arbeidsmigratie. Hadden ze in de jaren 70 doktoren uit bovenmiddenklasse uit Casablanca gehaald dan had men in NL een totaal ander beeld van Marokkanen gehad.
Zelfde met Iraniers in de diaspora die het Iraanse regime zijn ontvlucht en veelal politiek links waren. Dat was en is geen reflectie van "hoe Iran is". Dat is een specifiek segment wat door omstandigheden in Europa is gekomen en overgrote meerderheid met bepaalde politiek kleur en anti-huidige regime.
Voor de tweede generatie die vooral in Europa opgroeit geldt het helemaal, zijn groot gebracht in Europa. Dit geldt overigens voor elke willekeurige groep.
Het viel daarom ook tegen.quote:
Ik ben in Marokko geweest en heb geen noemenswaardige culturele verschillen aangetroffen tussen Marokkanen hier, en daar, los van de omstandigheden in Nederland.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:26 schreef Aloulou het volgende:
Juist wel. Net zoals de Marokkanen in NL van paar bergen afgetrokken om te werken totaal geen afspiegeling zijn van Marokko in het geheel en helemaal niet nu in 2014.
Suggestief en speculatief.quote:Zelfde met Iraniers in de diaspora die het Iraanse regime zijn ontvlucht en veelal politiek links waren. Dat was en is geen reflectie van "hoe Iran is". Dat is een specifiek segment wat door omstandigheden in Europa is gekomen en overgrote meerderheid met bepaalde politiek kleur en anti-huidige regime.
Voor de tweede generatie die vooral in Europa opgroeit geldt het helemaal, zijn groot gebracht in Europa. Dit geldt overigens voor elke willekeurige groep.
Hezbollah is ook verschrikkelijk. Dat ze een andere theologische leer volgen doet me weinig. Heb met beide niets.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:28 schreef SonofOctavius het volgende:
Hezbollah is geen frisse organisatie en zijn idd ook niet van terrorisme. Of wordt dat nu opeens heilig ontkent omdat ze toevallig tegen de ISIS strijden?
Dan heb je Marokko niet goed genoeg gezien, laat me raden... Marakesh / Agadar / Tangerquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:28 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ik ben in Marokko geweest en heb geen noemenswaardige culturele verschillen aangetroffen tussen Marokkanen hier, en daar, los van de omstandigheden in Nederland.
[..]
Suggestief en speculatief.
Jawel:quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:25 schreef OOSTWEST1986 het volgende:
[..]
Hij zelf zat er toch niet in? Dacht alleen zijn backpack...
Klopt niet. JN = Alqaida heeft ruzie met IS....quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:30 schreef L3gend het volgende:
Net op CNN, volgens US intelligense krijgt IS hulp van andere terroristische groepen als Al-qaeda.
Want als je op vakantie gaat in een land, dan weet je hoe de Marokkaan daar inquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:28 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ik ben in Marokko geweest en heb geen noemenswaardige culturele verschillen aangetroffen tussen Marokkanen hier, en daar, los van de omstandigheden in Nederland.
[..]
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:19 schreef Che_ het volgende:
Jij komt voornamelijk alleen in het gristelijke gedeelte, 3ankawa.
Marrakesh, Casablanca en Rabat.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:29 schreef SonofOctavius het volgende:
[..]
Dan heb je Marokko niet goed genoeg gezien, laat me raden... Marakesh / Agadar / Tanger?
Ja, ik ben een meester in observeren.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Want als je op vakantie gaat in een land, dan weet je hoe de Marokkaan daar in
elkaar zit?
Ze kwamen officieel ook gisteren aanquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:31 schreef Che_ het volgende:
Het bevoorraden van de Koerdische strijdkrachten met gelijkwaardige wapens aan die van IS kan van mij niet snel genoeg beginnen. Liever gisteren dan vandaag.
Kan ook. Maar daar zie je niet veel cultuur hoor, vooral deze steden doen hun best om zich zo westers mogelijk te profileren.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:31 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Marrakesh, Casablanca en Rabat.
Ik vind het grappig dat je dit ontkentquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:28 schreef Intellectueel het volgende:
Ik zie vandaag pas officiële bevestigingen dat ze bevoorraad zullen worden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze kwamen officieel ook gisteren aan
Wat was zijn naam? Ik kwam alleen op iemand die uit Zweden kwam met een Sjitische Islamitische naam (ben m ff kwijt) en op wiki stond dat die nog leeft..quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:30 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Jawel:
The 2012 Burgas bus bombing was a terrorist[3] attack carried out by a suicide bomber[4] on a passenger bus transporting Israeli tourists at the Burgas Airport in Burgas, Bulgaria[5] on 18 July 2012.
Ik heb de Marokkaanse-urbanistische cultuur gadegeslagen. Ook dat is cultuur.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:33 schreef SonofOctavius het volgende:
[..]
Kan ook. Maar daar zie je niet veel cultuur hoor, vooral deze steden doen hun best om zich zo westers mogelijk te profileren.
Waarom 3ankawa?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:19 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jij komt voornamelijk alleen in het gristelijke gedeelte, 3ankawa.
In Erbil zijn er veel gelovigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |