Nee. En ook al zou ik de beginselen ervan accepteren dan zou ik mij alsnog niet als zodanig identificeren...quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:11 schreef SonofOctavius het volgende:
[..]
Ibn Taymiya is erg interessant, ik snap niet waarom het westen zo weinig over deze man weet. Daarom verbaas ik me erover dat er nog mensen zijn in het westen die weten wie hij was, ben jij soms moslim als ik vragen mag?
En Koerden zijn geen moslims??quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waren maar 300 mensen en daarvan waren er 297 Koerden en 3 Nederlanders. Geen 1 Marokkaan/Turk etc.
Is hij...?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:12 schreef Che_ het volgende:
[..]
AryaMehr, het is al vaker uitgelegd dat ISIS een aantal dorpen heeft kunnen veroveren (waarvan de meeste al weer teruggepakt zijn) door hun superieure wapens die ze van het Irakese leger hebben opgeraapt.
Oke leuk om te weten.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:13 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Nee. En ook al zou ik de beginselen ervan accepteren dan zou ik mij alsnog niet als zodanig identificeren...
Nee, omdat ze tegenover meer gedetermineerde troepen staan te vechten en zelfs de Koerden hun meerdere moeten erkennen tegenover enorm mobiele jihadstrijders bewijzen die de 'degene die de dood tegemoet treden' in werkelijkheid helemaal niet zo suïcidaal zijn.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:12 schreef Che_ het volgende:
AryaMehr, het is al vaker uitgelegd dat ISIS een aantal dorpen heeft kunnen veroveren (waarvan de meeste al weer teruggepakt zijn) door hun superieure wapens die ze van het Irakese leger hebben opgeraapt.
Marokkanen zitten nu in Augustus dan ook in andere oorden lekker van het strand te genieten.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:11 schreef mrstylo het volgende:
Waren maar 300 mensen en daarvan waren er 297 Koerden en 3 Nederlanders. Geen 1 Marokkaan/Turk etc.
Yep.quote:
Trololol, blijf gissen en incorrecte conclusies trekken.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:16 schreef Che_ het volgende:
Yep.
Gisteren hemelde hij nog de Iraanse Revolutionaire Garde op. Moet je nagaan. Zelden zo'n vorm van hypocrisie meegemaakt
De mannen zitten aan het strand en in de zee tussen toeristen. De vrouwen maken thuis schoon en staan achter het aanrecht aan de ketting.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:15 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Marokkanen zitten nu in Augustus dan ook in andere oorden lekker van het strand te genieten.
Hebben wel wat beters te doen![]()
Volgende maand zijn ze weer terug in NL en ziet men ze weer in het straatbeeld.
Ik heb altijd in jou een goede Moslim gezienquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:13 schreef IPA35 het volgende:
Nee. En ook al zou ik de beginselen ervan accepteren dan zou ik mij alsnog niet als zodanig identificeren...
Wel, maar wilde alleen zeggen dat na de Koerden geen andere moslim bevolkingen daar warenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:13 schreef Che_ het volgende:
[..]
En Koerden zijn geen moslims??..
En verder was er bij één van die demonstraties een samenvoeging met een pro-Gaza demonstratie.
Hoezo? Je kiest gewoon de minste van de twee kwaden. Waarom denk je dat ik Assad steun? Omdat ik een ba'athist ben? Hehehe!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:16 schreef Che_ het volgende:
[..]
Yep.
Gisteren hemelde hij nog de Iraanse Revolutionaire Garde op. Moet je nagaan. Zelden zo'n vorm van hypocrisie meegemaakt
Dat kan je pas concluderen als ze het verliezen met gelijkwaardige wapens. En ze hebben dorpen heroverd (die niets te maken hadden met die luchtaanvallen). Verklaar dat eens?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:15 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Nee, omdat ze tegenover meer gedetermineerde troepen staan te vechten en zelfs de Koerden hun meerdere moeten erkennen tegenover enorm mobiele jihadstrijders bewijzen die de 'degene die de dood tegemoet treden' in werkelijkheid helemaal niet zo suïcidaal zijn.
Inderdaadquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:17 schreef superniger het volgende:
Foto's van dode ISIS strijders zijn wel een genot om naar te kijken.
Wel bij een eerdere of latere demonstratie toch? Toen mensen van de pro-Gaza demonstratie zich erbij voegden.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wel, maar wilde alleen zeggen dat na de Koerden geen andere moslim bevolkingen daar waren
Trek je jezelf er ook op af?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:17 schreef superniger het volgende:
Nee, het was in dit geval niet het kiezen omdat er (nog) geen oorlog is tussen die twee.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:17 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Hoezo? Je kiest gewoon de minste van de twee kwaden. Waarom denk je dat ik Assad steun? Omdat ik een ba'athist ben? Hehehe!
Jaquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:18 schreef OOSTWEST1986 het volgende:
[..]
Trek je jezelf er ook op af?
Nee.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:18 schreef OOSTWEST1986 het volgende:
[..]
Trek je jezelf er ook op af?
Foto's van dode mensen zien is een genot? Vreemde fetish heb jij.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:17 schreef superniger het volgende:
Niet ontkennen, je bent allang in beeld geweest bij Perzen Ontmaskerd.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:16 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Trololol, blijf gissen en incorrecte conclusies trekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |