Ik vind dat getik van die regen juist weer lekker.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:48 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Als ik thuis ben vind ik het wel gezellig. Alleen als het heel hard regent hoor ik allemaal water stromen als ik in bed lig en ben ik bang dat het mijn slaapkamer in loopt. (Mijn slaapkamer ligt lager dan straatniveau) nog nooit gebeurd overigens.
Goh wat fijn voor je zeg.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:51 schreef Aberella het volgende:
Ik woon wel in een oud pand maar er kan niks gebeuren toch?
Ik zou overwegen om te verkassenquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:51 schreef Aberella het volgende:
de bliksem kan inslaan maar voor de rest ben je veilig hoor.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:51 schreef Aberella het volgende:
Ja lees anders even ik ben dus alleen thuis vanavond.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lekker wippen terwijl het onweert
Zal ik langskomen?quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:55 schreef Aberella het volgende:
[..]
Ja lees anders even ik ben dus alleen thuis vanavond.
Ik ook. Ook als het niet onweert trouwens. Of als het een beetje onweert. Of als het lijkt of het onweert, maar eigenlijk niet onweert. Echt lekker slaap ik dan.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:56 schreef niels0 het volgende:
Ik slaap altijd heerlijk als het onweert. Vind het ook mooi om naar te kijken.
Ja slaap je nou als het onweert of kijk je ernaar. Je kan niet naar onweer kijken terwijl je slaapt dit is heel verwarrendquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:56 schreef niels0 het volgende:
Ik slaap altijd heerlijk als het onweert. Vind het ook mooi om naar te kijken.
Stel je niet aan joh, je gaat hooguit dood.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:51 schreef Aberella het volgende:
Ik gebruikte het woord ook toch? Overheen gelezen misschien?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:02 schreef Aberella het volgende:
[..]
Ja slaap je nou als het onweert of kijk je ernaar. Je kan niet naar onweer kijken terwijl je slaapt dit is heel verwarrend
Volgens mij vind jij iets al heel snel verwarrend.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:02 schreef Aberella het volgende:
[..]
Ja slaap je nou als het onweert of kijk je ernaar. Je kan niet naar onweer kijken terwijl je slaapt dit is heel verwarrend
Nou en, Den Haag is toch niet mooi.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:05 schreef .sfinx het volgende:
den haag en omstreken gaan eraan, paniek, moord, brand! lekker slapen
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:13 schreef niels0 het volgende:
Wel 'ns een blikseminslag een paar meter vlak boven me meegemaakt. Die flits kwam tegelijk met de knal. Schrok me echt kapot.
Nej hier onweert het niet helaasquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:22 schreef Aberella het volgende:
[..]
Hoi -superbff-, ben jij niet bang?
Weerlicht.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 03:11 schreef leolinedance het volgende:
Wtf ik was net ergens in de buurt van Eindhoven en zag een paar keer flitsen terwijl er niks te horen was. Zat gewoon binnen. Raar...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |