Verrekquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Die slaapkop lijkt inmiddels ook een vaste gast te worden. Ik kan het wel waarderen.
Het is 'm echt hè? Dezelfde jongen als die vorige week bijna omviel.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Die slaapkop lijkt inmiddels ook een vaste gast te worden. Ik kan het wel waarderen.
Jij bent niet in voor een woordgrapje? Flauw hoor.quote:
Hij is gewoon kkdom.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:16 schreef marcodej het volgende:
Of het is zijn oogopslag, of hij is weer moe.
twitter:VGfotovideo twitterde op maandag 11-08-2014 om 23:16:01Er zit een blonde mevr bij #KNVB die precies weet hoe het in elkaar steekt isses, volgens mij komt ze uit #Katwijk reageer retweet
De EO-jongere is ook niet meer wat het geweest is.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is 'm echt hè? Dezelfde jongen als die vorige week bijna omviel.
[ afbeelding ]
Is dat niet de partner van Tijs?quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij verdient wel een gifje vind ik.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij was zo slecht dat ik moest gniffelenquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij bent niet in voor een woordgrapje? Flauw hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |