abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 augustus 2014 @ 23:43:04 #76
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_143324814
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:35 schreef jantjevertonghen het volgende:

[..]

Hij was 31 toen hij het af had (diep treurig)..
Tja dat waren andere tijden heb ik het idee
Nee, daarbij valt dat ook wel mee, zat mensen die pas later een studie starten. Snap jet probleem ook niet zo.. hoezo triest? Moet je zsm aan het werk en in de sleur komen ofzo?
  maandag 11 augustus 2014 @ 23:44:06 #77
406136 Le_Professeur
pi_143324860
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:42 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Nee dan vond ik 25 beter.
Die leeftijd ben je al een tijd gepasseerd?
pi_143325188
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:42 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Nee dan vond ik 25 beter.
Ik ben 25 en ik vind het oud. :'(
Copthorne 2.0
  maandag 11 augustus 2014 @ 23:54:06 #79
376238 jantjevertonghen
Overigens Jan Vertonghen _O_
pi_143325323
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:43 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

Nee, daarbij valt dat ook wel mee, zat mensen die pas later een studie starten. Snap jet probleem ook niet zo.. hoezo triest? Moet je zsm aan het werk en in de sleur komen ofzo?
Mensen vergelijken graag
Overigens Jan Vertonghen _O_ Wat een baas was dat _O_
pi_143325506
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 21:15 schreef evelien89 het volgende:
Beetje hetzelfde probleem hier. Gemiddeld cijfer bachelor een 7,3, werkervaring en nevenactiviteiten niet erg boeiend. Ik hoopte mijn master cum laude af te kunnen ronden en stage te lopen dit jaar, maar helaas. Ben zelf ziek geweest in de eerste periodes en mede door overlijdens in mijn omgeving is het een faal geworden. Ik heb vakken laten lopen, zodat ik ze volgend jaar nog een keer kan volgen in de hoop op een goed cijfer. Als ik echter de wel afgeronde vakken wil herkansen om cum laude te halen ben ik nóg langer bezig. Ik neem aan dat een werkgever het ook niet ziet zitten als je jaren doet over een aantal vakken waarvoor 1,5 jaar staat. Erg jammer, want ik heb de motivatie nu weer helemaal terug en ik weet dat ik beter kan dan mijn lijst aantoont.

Maar wat betreft het verhaal van TS. Kun je jezelf opwerken naar de top? Dus nu een baan accepteren bij een middelgroot kantoor, daar alles geven en dan opnieuw proberen binnen te komen bij een topper?
Kijk Jantje, quote van een andere angstige forumlid. Laten we haar samen geruststellen:

Hallo Evelien89, of moet ik je middelmatige studentje noemen?

Kijk, dit is wel een puntje hoor, die identiteitscrisis van je. Maak een keuze. Of je bent een stoere Nederlandse forumlid die –ondanks haar kapsel en blik- toch wel aardig schijnt te zijn en een dubieuze allergie heeft voor droog gras of je bent de ultieme loser van het Nederlandse studentenleven.

Hoe dan ook, Evelien89 of middelmatige studentje, ze moeten je niet. Nou ja, wel voor het schoonmaken en het zetten van koffie en als je een beetje mooi bent voor de seks (hoera!) maar je bent geen advocaat material. Misschien ben je wat aan de domme kant, misschien ben je niet knap genoeg, misschien ben je te oud of te jong, misschien draag je de verkeerde sneakers of kan je auto niet hard genoeg. Ze willen je gewoon niet. Je bent maar een gewone student. Geen uitblinker, niets bijzonders.

De vraag is alleen: Is het erg dat je niet welkom bent bij de grote advocatenkantoren?

jantjevertonghen en ik zeggen: NEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Waarom niet?

1. Bij zo'n advocatenkantoor zijn de verwachtingen errug hoog. Je moet je daar kapot werken. Stress, spanning, prestatiedruk....net alsof de studeerhel al niet erg genoeg was dat we nog een stapje verder gaan en onszelf nog meer kapot maken.

2. Misschien lijkt het je leuk om advocaat te zijn? Maar dat kan dan toch prima op een klein of middelgroot kantoor? Waarom wil je vrijwillig moeilijkere zaken krijgen? Persoonlijk zeggen Jantje en ik: ADVOCAAT NOOIT! Als het al iets juridisch is dan: griffier, juridisch medewerker, juridisch secretaresse, juridisch adviseur, of gewoon administratief medewerker bij het OM. Heerlijk van 9 tot 5 werken en geen werk mee naar huis ^O^

3. Jezelf omhoog werken :r dat kan natuurlijk....veel suc6 met vroegtijdig grijs worden en nooit trouwen en kindjes krijgen :W

4. Wat betreft studievertraging en vakken waarover je langer hebt gedaan....eeh hoe komt een werkgever daar achter? Je hebt neem ik aan al je bachelordiploma? Zie jij ergens een startdatum staan? Zie jij ergens staan hoe vaak je een vak hebt herkanst? Ik zie namelijk niets op mijn diploma's. Er staat maar 1 datum en dat is: DE AFSTUDEERDATUM. Met andere woorden je hoeft je studieduur niet te verklaren. Je zegt gewoon dat je van 2011 tot 2015 je studie binnen 4 jaar keurig hebt afgerond. Wat je daarvoor deed? Nadenken over de toekomst en druk bezig zijn met je fulltime baan, want je hebt een koophuis die betaald moest worden.

_O_ Ik heb zelf 8 jaar over mijn bachelor gedaan. Daar zie ik op mijn diploma niets van terug. Allemaal mooie cijfers, maar 3 keer een zesje van de 25 vakken. Die werkgever ontdekt dus nooit dat ik de meeste vakken zo'n 5 keer heb herkanst _O_ Vervolgens wel netjes binnen een jaar mijn master strafrecht afgerond ^O^ Dus 9 jaar gestudeerd, maar op linkedin staat er keurig: 2011-2014. Ik vertel iedereen namelijk dat ik over mijn 3 jarige bachelor maar 2 jaar heb gedaan *O*

Succes!
  maandag 11 augustus 2014 @ 23:59:51 #81
406136 Le_Professeur
pi_143325583
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:54 schreef jantjevertonghen het volgende:

[..]

Mensen vergelijken graag
Dat is enkel jouw onzekerheid. Laat dat los en je bent gelukkiger, het is ook totaal nutteloos natuurlijk.
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 00:02:12 #82
376238 jantjevertonghen
pi_143325685
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:59 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

Dat is enkel jouw onzekerheid. Laat dat los en je bent gelukkiger, het is ook totaal nutteloos natuurlijk.
Dat is makkelijker gezegd dan...
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 00:04:48 #83
406136 Le_Professeur
pi_143325783
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:58 schreef sanasoufi het volgende:

[..]

Kijk Jantje, quote van een andere angstige forumlid. Laten we haar samen geruststellen:

Hallo Evelien89, of moet ik je middelmatige studentje noemen?

Kijk, dit is wel een puntje hoor, die identiteitscrisis van je. Maak een keuze. Of je bent een stoere Nederlandse forumlid die –ondanks haar kapsel en blik- toch wel aardig schijnt te zijn en een dubieuze allergie heeft voor droog gras of je bent de ultieme loser van het Nederlandse studentenleven.

Hoe dan ook, Evelien89 of middelmatige studentje, ze moeten je niet. Nou ja, wel voor het schoonmaken en het zetten van koffie en als je een beetje mooi bent voor de seks (hoera!) maar je bent geen advocaat material. Misschien ben je wat aan de domme kant, misschien ben je niet knap genoeg, misschien ben je te oud of te jong, misschien draag je de verkeerde sneakers of kan je auto niet hard genoeg. Ze willen je gewoon niet. Je bent maar een gewone student. Geen uitblinker, niets bijzonders.

De vraag is alleen: Is het erg dat je niet welkom bent bij de grote advocatenkantoren?

jantjevertonghen en ik zeggen: NEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Waarom niet?

1. Bij zo'n advocatenkantoor zijn de verwachtingen errug hoog. Je moet je daar kapot werken. Stress, spanning, prestatiedruk....net alsof de studeerhel al niet erg genoeg was dat we nog een stapje verder gaan en onszelf nog meer kapot maken.

2. Misschien lijkt het je leuk om advocaat te zijn? Maar dat kan dan toch prima op een klein of middelgroot kantoor? Waarom wil je vrijwillig moeilijkere zaken krijgen? Persoonlijk zeggen Jantje en ik: ADVOCAAT NOOIT! Als het al iets juridisch is dan: griffier, juridisch medewerker, juridisch secretaresse, juridisch adviseur, of gewoon administratief medewerker bij het OM. Heerlijk van 9 tot 5 werken en geen werk mee naar huis ^O^

3. Jezelf omhoog werken :r dat kan natuurlijk....veel suc6 met vroegtijdig grijs worden en nooit trouwen en kindjes krijgen :W

4. Wat betreft studievertraging en vakken waarover je langer hebt gedaan....eeh hoe komt een werkgever daar achter? Je hebt neem ik aan al je bachelordiploma? Zie jij ergens een startdatum staan? Zie jij ergens staan hoe vaak je een vak hebt herkanst? Ik zie namelijk niets op mijn diploma's. Er staat maar 1 datum en dat is: DE AFSTUDEERDATUM. Met andere woorden je hoeft je studieduur niet te verklaren. Je zegt gewoon dat je van 2011 tot 2015 je studie binnen 4 jaar keurig hebt afgerond. Wat je daarvoor deed? Nadenken over de toekomst en druk bezig zijn met je fulltime baan, want je hebt een koophuis die betaald moest worden.

_O_ Ik heb zelf 8 jaar over mijn bachelor gedaan. Daar zie ik op mijn diploma niets van terug. Allemaal mooie cijfers, maar 3 keer een zesje van de 25 vakken. Die werkgever ontdekt dus nooit dat ik de meeste vakken zo'n 5 keer heb herkanst _O_ Vervolgens wel netjes binnen een jaar mijn master strafrecht afgerond ^O^ Dus 9 jaar gestudeerd, maar op linkedin staat er keurig: 2011-2014. Ik vertel iedereen namelijk dat ik over mijn 3 jarige bachelor maar 2 jaar heb gedaan *O*

Succes!
kijk, zo kan deadprez het straks ook doen met de jaren waarop hij niets heeft gedaan en op zijn 30e het diploma heeft. Uiteindelijk gaat het om het papiertje.
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 00:07:02 #84
406136 Le_Professeur
pi_143325891
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 00:02 schreef jantjevertonghen het volgende:

[..]

Dat is makkelijker gezegd dan...
Als je erover nadenkt is het wel zo. Youtubers hebben ook geen diploma, maar harken wel het geld binnen en leven een ik-doe-waar-ik-zin-in-heb bestaan. Gewoon je eigen weg gaan en. Schijt hebben dus.
pi_143326084
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 00:04 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

kijk, zo kan deadprez het straks ook doen met de jaren waarop hij niets heeft gedaan en op zijn 30e het diploma heeft. Uiteindelijk gaat het om het papiertje.
Niet echt. Dat papiertje geeft gewoon wat meer aanzien. Verder is het alleen van belang als je echt een hoge functie wil bekleden. Dat wil ik niet, want ik wil niet lelijk en ongezond worden van de stress. Wel is het zo dat er nergens te achterhalen valt hoe lang een student werkelijk over zijn studie heeft gedaan. Of je moet een werkgever treffen die besluit je hogeschool/universiteit te bellen. Maar dat mag natuurlijk niet zonder toestemming van degene die het betreft.

Ik hier:

9 jaar over mijn rechtenstudie gedaan.
1 bachelorvak zelfs 8 keer herkanst!!! _O-
Vrijwel alle vakken meer dan 2 keer herkanst _O-

En op mijn bachelordiploma staat er maar 1 datum: 4 maart 2013 _O_ Vervolgens wel 1 jaar over mijn master gedaan, maar ook daar staat alleen de datum dat ik klaar was.

En al die studenten zichzelf afbeulen, omdat ze vrezen dat ze hun studievertraging niet kunnen verklaren later :') Vertel je toch gewoon een mooi verhaal? Niet iedereen gaat gelijk na de middelbare school studeren. Gewoon 2 jaar wezen reizen, vervolgens fulltime aan de slag in een supermarkt o.i.d. en toen maar weer eens gaan studeren *O* Prima toch?
pi_143326204
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 00:07 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

Als je erover nadenkt is het wel zo. Youtubers hebben ook geen diploma, maar harken wel het geld binnen en leven een ik-doe-waar-ik-zin-in-heb bestaan. Gewoon je eigen weg gaan en. Schijt hebben dus.
youtubers, realitysterren, acteurs, zangers, tv presentatoren, mensen die handig zijn met computers, mensen die websites maken, mensen die achter een bal aanrennen....het is best pijnlijk dat mensen zonder diploma juist het rijkst zijn :(
pi_143326426
quote:
1s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:00 schreef jantjevertonghen het volgende:
Het leven als twintiger geeft enorm veel stress.. Je wordt ouder en het zijn de jaren waarin het MOET gebeuren: vriendschappen, stages, studie afronden, werk, relatie, netwerk, cv en ook nog even genieten nu je nog jong bent. En og ja, reizen en sporten. Dit maakt mij al 22 jarige constant gestresst, geen zorgeloos moment for some reason :( altijd maar vergelijkeb
Wow! Jij bent net als mij! Heb je postgeschiedenis bekeken. :X Excuses!! Ik nam je topic niet serieus, maar nu wel.

Geloof mij als ik het volgende zeg: 8 jaar lang ben ik bang geweest voor alles: DUO, universiteit, studeren, diploma aanvragen, tentamens maken....gewoon alles dat met studeren te maken heeft. Als je na 7 jaar nog bezig bent begin je wel te denken: Krijg ik dat papiertje ooit nog OF eindig ik diplomaloos? Ik heb natuurlijk wel een middelbare school diploma, maar diplomaloos in de zin van "geen vervolgstudie." Ik heb gewoon doorgezet...en nu ik bijna 26 word heb ik mijn bachelor en master behaald, en heb ik geen studieschuld meer bij DUO (wordt in januari omgezet). Ik doe nu letterlijk niets en kan van het leven genieten (vooral nu die vreselijke hitte is verdreven O+ )

Resteert dus of trouwen of werken. Het rampscenario zou werken zijn, maar ook daar kan ik relaxt naar kijken. Ik heb geen DUO schuld, geen enkele schuld dus. Ik heb geen kosten (wij Libanezen gaan pas als we getrouwd zijn weg bij onze ouders) dus waarom zou ik me druk maken? Mocht ik echt ooit wanhopig zijn om werk dan zal er vast wel een baantje als serveerster of :r schoonmaker :X o.i.d. te vinden zijn. Maar er is dus altijd wel een oplossing.

Dus niks nu moet het gebeuren. Gewoon rustig je tijd nemen en genieten en wel zorgen dat je binnen de DUO diplomatermijn afstudeerd.

Veel suc6 :*
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 00:24:01 #88
376238 jantjevertonghen
pi_143326429
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 00:16 schreef sanasoufi het volgende:

[..]

youtubers, realitysterren, acteurs, zangers, tv presentatoren, mensen die handig zijn met computers, mensen die websites maken, mensen die achter een bal aanrennen....het is best pijnlijk dat mensen zonder diploma juist het rijkst zijn :(
Rot op
pi_143326665
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 23:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Op je 22e al gestresst zijn.. Man man, het leven moet nog beginnen
Als we aannemen dat TS een mooie 80-90 jaar wordt. Nee, dan is hij al op 25% of iets minder.
pi_143327333
quote:
vriendschappen, stages, studie afronden, werk, relatie, netwerk, cv en ook nog even genieten nu je nog jong bent.
story of my life

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2014 01:05:12 ]
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 01:19:34 #91
406136 Le_Professeur
pi_143327708
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 00:12 schreef sanasoufi het volgende:

[..]

Niet echt. Dat papiertje geeft gewoon wat meer aanzien. Verder is het alleen van belang als je echt een hoge functie wil bekleden. Dat wil ik niet, want ik wil niet lelijk en ongezond worden van de stress. Wel is het zo dat er nergens te achterhalen valt hoe lang een student werkelijk over zijn studie heeft gedaan. Of je moet een werkgever treffen die besluit je hogeschool/universiteit te bellen. Maar dat mag natuurlijk niet zonder toestemming van degene die het betreft.

Ik hier:

9 jaar over mijn rechtenstudie gedaan.
1 bachelorvak zelfs 8 keer herkanst!!! _O-
Vrijwel alle vakken meer dan 2 keer herkanst _O-

En op mijn bachelordiploma staat er maar 1 datum: 4 maart 2013 _O_ Vervolgens wel 1 jaar over mijn master gedaan, maar ook daar staat alleen de datum dat ik klaar was.

En al die studenten zichzelf afbeulen, omdat ze vrezen dat ze hun studievertraging niet kunnen verklaren later :') Vertel je toch gewoon een mooi verhaal? Niet iedereen gaat gelijk na de middelbare school studeren. Gewoon 2 jaar wezen reizen, vervolgens fulltime aan de slag in een supermarkt o.i.d. en toen maar weer eens gaan studeren *O* Prima toch?
Ja, maar hoezo niet echt? Aangezien een werkgever niet naar de duur kijkt volgens jou, gaat het om het papiertje. Deadprez kan dat ook doen.
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 01:19:54 #92
395200 deadprez
One more rail
pi_143327721
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 01:19 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

Ja, maar hoezo niet echt? Aangezien een werkgever niet naar de duur kijkt volgens jou, gaat het om het papiertje. Deadprez kan dat ook doen.
Laat mij hier eens buiten.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 01:20:30 #93
406136 Le_Professeur
pi_143327741
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 00:16 schreef sanasoufi het volgende:

[..]

Maar ja, wel jaloers enzo. Geen stress, enkel fun.
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 01:20:46 #94
406136 Le_Professeur
pi_143327749
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 01:19 schreef deadprez het volgende:

[..]

sst
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 01:23:16 #95
406136 Le_Professeur
pi_143327807
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 00:23 schreef sanasoufi het volgende:

[..]

Wow! Jij bent net als mij! Heb je postgeschiedenis bekeken. :X Excuses!! Ik nam je topic niet serieus, maar nu wel.

Geloof mij als ik het volgende zeg: 8 jaar lang ben ik bang geweest voor alles: DUO, universiteit, studeren, diploma aanvragen, tentamens maken....gewoon alles dat met studeren te maken heeft. Als je na 7 jaar nog bezig bent begin je wel te denken: Krijg ik dat papiertje ooit nog OF eindig ik diplomaloos? Ik heb natuurlijk wel een middelbare school diploma, maar diplomaloos in de zin van "geen vervolgstudie." Ik heb gewoon doorgezet...en nu ik bijna 26 word heb ik mijn bachelor en master behaald, en heb ik geen studieschuld meer bij DUO (wordt in januari omgezet). Ik doe nu letterlijk niets en kan van het leven genieten (vooral nu die vreselijke hitte is verdreven O+ )

Resteert dus of trouwen of werken. Het rampscenario zou werken zijn, maar ook daar kan ik relaxt naar kijken. Ik heb geen DUO schuld, geen enkele schuld dus. Ik heb geen kosten (wij Libanezen gaan pas als we getrouwd zijn weg bij onze ouders) dus waarom zou ik me druk maken? Mocht ik echt ooit wanhopig zijn om werk dan zal er vast wel een baantje als serveerster of :r schoonmaker :X o.i.d. te vinden zijn. Maar er is dus altijd wel een oplossing.

Dus niks nu moet het gebeuren. Gewoon rustig je tijd nemen en genieten en wel zorgen dat je binnen de DUO diplomatermijn afe 3studeerd.

Veel suc6 :*
Wat heb je aan dat diploma als je zo ook gewoon kan schoonmaken?
pi_143327886
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 01:19 schreef deadprez het volgende:

[..]

is wel zo. De duur van je studie valt niet op te maken uit je diploma. Je krijgt 2 documenten:

1. Diploma waarop je titel staat en de datum van afstuderen (=datum diploma aanvraag)
2. Cijferlijst, gewoon alle vakken met netjes je cijfer ernaast. Nergens een datum van wanneer je de cijfers hebt behaald en ook geen extra informatie over het aantal keer dat het niet is gelukt.

afhankelijk van waar je studeert krijg je daarnaast nog een diplomasupplement. Dat is bedoeld voor als je in het buitenland wilt studeren. Het is engelstalig en er wordt daarin uitgelegd op wat voor soort onderwijsinstelling je hebt gezeten wat je allemaal hebt geleerd etc.

Dus NIEMAND hoeft te weten dat je 20 jaar over je studie hebt gedaan.
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 01:26:19 #97
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_143327891
quote:
En og ja
Van een twintiger en dus volwassene has ik eigenlijk betere spelling dan dit gehoopt. :'(
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 01:27:44 #98
406136 Le_Professeur
pi_143327930
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 01:26 schreef sanasoufi het volgende:

[..]

is wel zo. De duur van je studie valt niet op te maken uit je diploma. Je krijgt 2 documenten:

1. Diploma waarop je titel staat en de datum van afstuderen (=datum diploma aanvraag)
2. Cijferlijst, gewoon alle vakken met netjes je cijfer ernaast. Nergens een datum van wanneer je de cijfers hebt behaald en ook geen extra informatie over het aantal keer dat het niet is gelukt.

afhankelijk van waar je studeert krijg je daarnaast nog een diplomasupplement. Dat is bedoeld voor als je in het buitenland wilt studeren. Het is engelstalig en er wordt daarin uitgelegd op wat voor soort onderwijsinstelling je hebt gezeten wat je allemaal hebt geleerd etc.

Dus NIEMAND hoeft te weten dat je 20 jaar over je studie hebt gedaan.
Begindatum in je cv...
pi_143327944
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 01:23 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

Wat heb je aan dat diploma als je zo ook gewoon kan schoonmaken?
ik heb het over de ergste rampscenario: ouders weg, of getrouwd maar man verlaat me als ik 40 ben voor een jonger model en weigert mijn dure levensstijl nog verder te financiëren....dan moet ik helaas wel werken. maar als ik 40 ben en geen ervaring heb blijven er weinig baantjes over en wordt het dus een schoonmaakbaantje.

Overigens de kans dat zoiets mij overkomt is heel klein, want als ik verlaten wordt terwijl ik 40 ben zoek ik wel een 80plusser. O+
pi_143327989
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 01:27 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

Begindatum in je cv...
??? je maakt die CV toch zelf? Dan mag je zelf bedenken wanneer je begonnen bent. Ik heb netjes 1-9-2011 als begindatum staan. Daarvoor heb ik fulltime gewerkt in het bedrijf van mijn oom in Qatar (niet waar natuurlijk, maar mochten ze bellen dan liegt mijn oom wel voor me).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')