quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:00 schreef jantjevertonghen het volgende:
Het leven als twintiger geeft enorm veel stress.. Je wordt ouder en het zijn de jaren waarin het MOET gebeuren: vriendschappen, stages, studie afronden, werk, relatie, netwerk, cv en ook nog even genieten nu je nog jong bent. En og ja, reizen en sporten. Dit maakt mij al 22 jarige constant gestresst, geen zorgeloos moment for some reasonaltijd maar vergelijkeb
Mensen wat staat hier?quote:
Zo doe ik het ook al jarenquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:02 schreef deadprez het volgende:
gwn uitkeringkje fixen nooit meer stress
eigenlijk zou iedereen dat moeten doen, dan zou iedereen veel gelukkiger zijnquote:
Ja, dan werkt de overheid voor ons in plaats van wij voor hen!11111111quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
eigenlijk zou iedereen dat moeten doen, dan zou iedereen veel gelukkiger zijn
ja preciesquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:07 schreef beverton het volgende:
[..]
Ja, dan werkt de overheid voor ons in plaats van wij voor hen!11111111
Heb je een handleiding? Klikt namelijk wel aanlokkelijk.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
eigenlijk zou iedereen dat moeten doen, dan zou iedereen veel gelukkiger zijn
Gewoon bietje gek doen bij het UWV.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:08 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Heb je een handleiding? Klikt namelijk wel aanlokkelijk.
En mijn postgeschiedenis laten zien? Zal dat het proces versnellen?quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
Gewoon bietje gek doen bij het UWV.
Dat zorgde er bij mij voor dat ik bijna verplicht opgenomen moest worden in een inrichting.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:09 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
En mijn postgeschiedenis laten zien? Zal dat het proces versnellen?
Oei maar dat ik wil niet. Ik wil gewoon gratis geld. Neem wel een pilletje voordat ik ga.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat zorgde er bij mij voor dat ik bijna verplicht opgenomen moest worden in een inrichting.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:11 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Oei maar dat ik wil niet. Ik wil gewoon gratis geld. Neem wel een pilletje voordat ik ga.
Je weet zelf ook wel dat het zo niet werkt.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:02 schreef deadprez het volgende:
gwn uitkeringkje fixen nooit meer stress
Ik zeg ook helemaal niet dat ik niks doe.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:13 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Je weet zelf ook wel dat het zo niet werkt.
A= geloof ik niet dat jij niks uitvoert want je hebt een vriendin en die accepteren dat niet.
Je ouders accepteren het ook niet. Dus stiekem doe jij wrs allerlei dingen
B=En als je inderdaad niks doet behalve fokken ben jij per defenitie niet gelukkig. Dat bestaat niet
quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Op je 22e al gestresst zijn.. Man man, het leven moet nog beginnen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |