SPOILER: BonusmascottesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:58 schreef VMSDKR het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Wat is jouw ervaring met asos aesthetic wear??SPOILER: BonusmascottesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De OP staat hier
Hoe zit het met die maten?
Jawel, die brede neger op die boot. Precies net zo'n baard.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
lol post eens, ik had hem niet gezien
Lol nee, dat is Brandon Lily.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:12 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Jawel, die brede neger op die boot. Precies net zo'n baard.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:12 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Je moet groot kopen, ik kocht een L en het was alsof ik een naveltruitje droeg.
Waarom zou je dat willen leren?quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:18 schreef Beach het volgende:
yuri ben je ook in te huren als leraar serbokroatisch
Hij was 1,87, ondertussen is het 1,81 geworden. Wie weet wordt het nog een manletquote:
Ja echt he, eerst toen ik mijn lengte zei zegt yuri, precies zelfde als ikquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:22 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Hij was 1,87, ondertussen is het 1,81 geworden. Wie weet wordt het nog een manlet
Voor de leuk.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen leren?
Vriend, wat lul je. Toen ik dat verhaal postte dat ik jaren lang dacht dat ik 1.87m was, maar eigenlijk 1.81m ben, zat jij nog niet op dit forum te posten.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:28 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ja echt he, eerst toen ik mijn lengte zei zegt yuri, precies zelfde als ik
En nu zie ik hem hier zeggen dattie 181 is, heeft ie teveel gesquat dat die gekrompen is ofzo
Wooooow, mad.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Vriend, wat lul je. Toen ik dat verhaal postte dat ik jaren lang dacht dat ik 1.87m was, maar eigenlijk 1.81m ben, zat jij nog niet op dit forum te posten.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:37 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Wooooow, mad.
Wat is dit voor haat jegens mij, puur omdat ik langer ben?
Staat mij echt bij dat je mij dat toen zei vriend, hoelang is het geleden dat ik voor het eerst postte dan?quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je moet gewoon geen onzin verkondigen.
Nee, dat is onmogelijk; jij hebt je pas in november geregistreerd, of ben je soms een kloon?quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:40 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Staat mij echt bij dat je mij dat toen zei vriend, hoelang is het geleden dat ik voor het eerst postte dan?
Ik las hier al wel een tijdje mee, maar wou pas posten toen ik 200 dl.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee, dat is onmogelijk; jij hebt je pas in november geregistreerd, of ben je soms een kloon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |