abonnement Unibet Coolblue
pi_6482478
alleen
"sja, als je ZO ongeduldig bent houdt 't een beetje op natuurlijk..." - post van 'Danny' die waarschijnlijk zelf ook vaak na ruim 2 maanden pas antwoord krijgt.
  zondag 27 oktober 2002 @ 00:09:57 #152
14889 sundae
Tienes una sonrisa muy bonita
pi_6483135

Verward in m'n hoofd..

Work like you don't need the money, Dance like nobody's watching, Love like you've never been hurt before...
  zondag 27 oktober 2002 @ 01:23:48 #153
22259 Fogerty
slapende account
pi_6484007
quote:
Op zaterdag 26 oktober 2002 02:24 schreef -Dalai- het volgende:
je dramatiseert te veel!
Funny you should say that...
ik kwam vandaag twee mensen van mijn theatergroep tegen, en diep in mijn achterhoofd wist ik natuurlijk wel dat we vanaf half november weer aan de slag gaan, maar dankzij die ontmoeting is het allemaal weer wat dichterbij gekomen. Ik heb weer een doel in mijn leven.

Zonder drama is het leven leeg

Hieperdepiep hoera!
pi_6484487
mja, .... mja.

ik zal het maar weer op redelijk houden, er is niet echt een andere manier om het te beschrijven. het gaat niet meer slecht, maar nog lang niet goed ook.

Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_6484571
rectificatie: kut

(het gaat echt heel snel op en neer, maar nu voel ik me weer erg slecht, ik ga er vanzelf weer aan denken..._

Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_6484645
Beetje vaag...
Ik had vanavond een verjaardagsfeestje, dat was echt hartstikke leuk
Maar ik maak me een beetje zorgen, m'n vriend en ik verschillen best wel veel op bepaalde gebieden, ik ben veel vrijer, hij hangt meer aan mij, wil alles samendoen, en gelijk samenwonen enzo, terwijl ik het me heel anders had voorgesteld. Ik wil eerst zelfstandig (leren) zijn en van alles ontdekken en nieuwe dingen doen. Ik ben bang dat die mentaliteit van hem me op gegeven moment gaat belemmeren, bijvoorbeeld tijdens studentenleven enzo...
Maak ik me nou onnodig zorgen?
Are you pondering what I'm pondering?
pi_6484712
quote:
Op zondag 27 oktober 2002 02:32 schreef Mini_rulez het volgende:
Beetje vaag...
Ik had vanavond een verjaardagsfeestje, dat was echt hartstikke leuk
Maar ik maak me een beetje zorgen, m'n vriend en ik verschillen best wel veel op bepaalde gebieden, ik ben veel vrijer, hij hangt meer aan mij, wil alles samendoen, en gelijk samenwonen enzo, terwijl ik het me heel anders had voorgesteld. Ik wil eerst zelfstandig (leren) zijn en van alles ontdekken en nieuwe dingen doen. Ik ben bang dat die mentaliteit van hem me op gegeven moment gaat belemmeren, bijvoorbeeld tijdens studentenleven enzo...
Maak ik me nou onnodig zorgen?
Lijkt me idd wat vroeg om nu (na je VWO) al te gaan samenwonen ja

Maar dat ben je dus vast wel met me eens... maar om je daar nu al druk over te maken...

pi_6485056
Hetzelfde als een jaar geleden.

Alleen dan nog zwaarder gestresst

En dan zeggen ze ja het gaat vanzelf wel een keer weg.

Heb misschien van de 365 dagen maar 1 of hooguit 2 relaxe dagen gehad.

Terwijl ik tog genoeg buiten kom en bij vrienden rondhang maar ik ben tegenwoordig te snel op mensen uit gekeken. Don't ask me why

I'd rather die like a man than live like a coward
  zondag 27 oktober 2002 @ 02:35:33 #159
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_6485324
Ik zit er zwaar doorheen. Maar het was wel een hele gedenkbare dag vandaag. Ik ben blij dat ik het meegemaakt heb.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  zondag 27 oktober 2002 @ 10:27:18 #160
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_6486481
Ik voel me wel lekker
M'n lichaam denkt daar anders over, met weer allemaal kleine pijntjes e.d., maar ik laat me er niet door van de wijs brengen.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  zondag 27 oktober 2002 @ 10:28:54 #161
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_6486485
Afgrijselijk .

Enorme spierpijn van de werkdag gisteren en opzich voel ik me echt helemaal klote, verdrietig en teleurgesteld..

pi_6486507
kut

eenzaam

in de steek gelaten

teleurgesteld

moe

...en een beetje dronken van de wijn. Maar die helpt me op dit moment even om de tijd wat sneller te laten gaan.

beter is ook de overtreffende trap van slecht, op een bepaalde manier
  zondag 27 oktober 2002 @ 10:37:21 #163
22700 F1908
MASTERDETECTIVE
pi_6486525
duizelig, moe, duf

1 woord: kater

852002IWASTHERE
pi_6486805
Alles in mijn leven gaat op dit moment goed behalve een liefdesleven.

Dus voel me wel top maar mis de liefde toch een beetje.

* soulburn wel zin heeft in salsales morgen, lekker schudden met die billen

Burned 2 the Soul Copyright by Dagwaarde
pi_6487283
Happy!
Als je bij me weggaat, mag ik dan met je mee?
pi_6489998
Heerlijk met mijn lieffie naar het strand geweest!

Geweldig met dit weer

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  zondag 27 oktober 2002 @ 16:54:43 #167
22259 Fogerty
slapende account
pi_6491056
Het kon ook niet blijven duren natuurlijk

Kon ik er maar wat aan doen. Kon ik er maar voor zorgen dat de mensen om me heen minder achterlijk zijn, of kon ik er maar voor zorgen dat ik niet telkens door ze in de afgrond stort. Maar ze zijn met teveel, en hun achterlijkheid is te erg.

[Dit bericht is gewijzigd door Fogerty op 27-10-2002 17:02]

Hieperdepiep hoera!
  zondag 27 oktober 2002 @ 17:37:15 #168
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_6491454
quote:
Op zondag 27 oktober 2002 16:54 schreef Fogerty het volgende:
Kon ik er maar wat aan doen. Kon ik er maar voor zorgen dat de mensen om me heen minder achterlijk zijn, of kon ik er maar voor zorgen dat ik niet telkens door ze in de afgrond stort. Maar ze zijn met teveel, en hun achterlijkheid is te erg.
Probeer nooit op te leven naar andermans eisen of verwachtingen. Probeer je niet te bewijzen tegenover mensen die toch wel willen zeuren.
Leef voor de mensen die je wel waarderen en kom er achter dat het niet altijd aan jou ligt.

No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
  zondag 27 oktober 2002 @ 17:42:26 #169
22259 Fogerty
slapende account
pi_6491507
quote:
Op zondag 27 oktober 2002 17:37 schreef MrTorture het volgende:
Leef voor de mensen die je wel waarderen
Ze waarderen me pas als ik toneelspeel. En laat ik daar nou buiten het podium niet zoveel zin meer in hebben

Nee, laat mij het maar gewoon opgeven. Ik heb geprobeerd om te gaan lijken op die mensen die wel gewaardeerd worden, en het lukte niet, tot mijn grote frustratie. Op zich voelt het wel bevrijdend om het dan ook maar gewoon niet meer te proberen Maar je wordt er wel verrekte eenzaam van!


Nouja, van 24 uur per dag toneelspelen werd ik OOK eenzaam, bedenk ik me nu. Dus misschien is dit dan toch beter

Hieperdepiep hoera!
pi_6491889
Woei! :)
  zondag 27 oktober 2002 @ 18:21:47 #171
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_6491903
gewoon enorm klote beschrijft het wel goed.. elke paar minuten gaat het weer mis en dan barst ik bijna in tranen uit.. gelukkig wel een paar mensen die me steunen en naar me luisteren ( ) maar het blijft gewoon echt heel rot.. Kon ik maar terug in de tijd, of verder.. laat dit iig voorbij zijn
pi_6492031
SUPOR!!!!!


pi_6492128
Ik voel me weer beter , gepraat met iemand uit mijn omgeving en die gaf me net de inzicht die ik nodig had .
Morgen bel ik Dennis om verder te horen wat die van ons gesprek dacht .
Ik denk eerder met veel praten , we beiden beter met de situatie om moeten gaan ,maar het ook niet te ver door moeten voeren en ook leuke dingen doen .
We are the weirdo's mr - The Craft
pi_6492182
Best goed weer... het gaat allemaal erg snel op en neer... hoop dat die dipjes een stuk minder worden.
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_6492481
quote:
Op zondag 27 oktober 2002 10:33 schreef jacko het volgende:
kut

eenzaam

in de steek gelaten

teleurgesteld

moe


* UnleashMitch totally agrees, feeling the same.
zit ik er ver na als ik zeg "vrouwen" ?
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')