Ben je nou echt zo dom of lijkt het maar zo.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 04:22 schreef Pulver het volgende:
[..]
Da's wel een goed idee ja.
Omdat ie een plekje op zijn rug heeft, waar ze geen last van heeft, breng ik haar maar naar een asiel.
Zodat ik zeker weet dat dat ze daar na een half jaar in een kleine kooi te liggen alsnog een spuitje krijgt.
Top idee! Dat ik daar zelf niet aan gedacht hebt!
Heb je nog meer van die briljante oplossingen, of is dit het enige waar je mee kon komen?
Dat hulp vragen was wel dom van me inderdaad.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 04:49 schreef iwanttobelieve het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo dom of lijkt het maar zo.
Hoe denk je dat het is gekomen dat die hond er zo aan toe is nu. Je zegt zelf dat het niet alleen dat 'plekje' een probleem is, maar dat ie in zn eigen pis lag. Wat moet ik nog meer zeggen dan![]()
De enige oplossing hier is zorgen dat die hond niet meer naar die dierenbeulen terug hoeft, dat weet je zelf ook wel. Hoop ik dan. Of denk jij dat als je die hond weer terugbrengt na een paar weken, dat alles op een magische manier oplost en ze die hond in een keer wel goed gaan verzorgen. Jij bent nu verantwoordelijk voor die hond, dus nu kan je hem helpen. Straks niet meer.
Maar goed is wel te verwachten dat je nu weer een bijdehante opmerking gaat maken, omdat het je eigenlijk geen fuck kan schelen, hoewel je wel doet alsof dat zo is, door hier om 'hulp' te vragen.
Geen idee wat je nou slap loopt te lullen dan, het gaat mij alleen om die hond. Jij bent waarschijnlijk geen dierenbeul, omdat het toch een beetje lijkt alsof je die hond wil helpen(als je goed leest heb ik het over zijn eigenaar), en verder interesseert die drama me geen ene fuck, sorryquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 05:16 schreef Pulver het volgende:
[..]
Dus wie is nou de dierenbeul? Ik die om normaal advies vraag, of Cat22 die na een jaar nog steeds loopt te ouwehoeren over FHF en gaat lopen janken over slotjes? Want dat wil ze graag, dat er hier een slotje op komt. Gadverdamme wat een trut is het toch ook.
Over de rug van een hele 'zielige' hond maar blijven doorzaniken over iets van vroeger.
Ik snap nu waarom ze haar als mod eruit getrapt hebben.
Nee, dat moet je nietquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 04:03 schreef Pulver het volgende:
[..]
Nee tut, ik weet ook wel dat er geen pasklaar antwoord op is.
Maar vaseline moet ik er dus op smeren.
Had dat dan meteen gezegd, dan was deze hele discussie niet nodig geweest.
omg, dit kun je niet menen, kijk zelf toch eens naar die foto in je openingspost, het bloed staat erop!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 04:22 schreef Pulver het volgende:
[..]
Omdat ie een plekje op zijn rug heeft, waar ze geen last van heeft, breng ik haar maar naar een asiel.
Ik kan hier alleen maar om lachen, loser.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 03:48 schreef Pulver het volgende:
[..]
Wat lul je nou weer?
Op FHF was je een baasje en daar heb je het voor iedereen goed lopen verpesten.
Door jou kan ik geen antwoord geven op een DM, op mensen die het wel goed bedoelen.
Ik zit niet te wachten op hulp. Ga je zelf lekker bezig houden met je kerstacties.
En die hond lijd helemaal niet, dat vul je allemaal voor jezelf in.
Als ik zeg dat die hond er geen last van heeft, maar dat het alleen een beetje jeukt, dan heb je het daar maar mee te doen. Mevrouwtje "ik weet alles beter" Cat22.
Waar heb ik om een slotje gevraagd in dit topic? Quote me dan even, want ik zie het niet.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 05:16 schreef Pulver het volgende:
[..]
Dat hulp vragen was wel dom van me inderdaad.
Ik ging er vanuit dat er goed bedoelde adviezen kwamen en niet alleen maar narcistisch gejankbal van de bekende kliek.
Met het "oh, we willen wel helpen, maar jou niet want je hoort niet bij ons groepje...nananananaaa".
Dus wie is nou de dierenbeul? Ik die om normaal advies vraag, of Cat22 die na een jaar nog steeds loopt te ouwehoeren over FHF en gaat lopen janken over slotjes? Want dat wil ze graag, dat er hier een slotje op komt. Gadverdamme wat een trut is het toch ook.
Over de rug van een hele 'zielige' hond maar blijven doorzaniken over iets van vroeger.
Ik snap nu waarom ze haar als mod eruit getrapt hebben.
Kijk, en daarom moet je dus naar een dierenarts..... (en kunnen wij je hier via een topic echt niet helpen)quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 03:35 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ben je dankbaar voor dit antwoord, al weet ik niet of het vlooien of luizen zijn.
Eigenlijk ga ik er vanuit dat hoe klein die beestjes ook zijn, ik ze nog wel kan zien.
En ik zie geen kleine beestjes. Zelf denk ik dat het een voedselallergie is, maar ja, de mensen hebben hier al ingevuld dat het allemaal mijn schuld is. Ik zal ze nog eens wat vragen.
Je woont gewoon in Nederland? Dan worden dieren niet ingeslapen. Dat zijn meer Amerikaanse toestanden.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 04:22 schreef Pulver het volgende:
[..]
Zodat ik zeker weet dat dat ze daar na een half jaar in een kleine kooi te liggen alsnog een spuitje krijgt.
Top idee! Dat ik daar zelf niet aan gedacht hebt!
Heb je nog meer van die briljante oplossingen, of is dit het enige waar je mee kon komen?
Je kunt NIET zomaar iets erop smeren gezien niet duidelijk is waar het vandaan komt..quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:17 schreef CyclingGirl het volgende:
Waar zit die plek ongeveer? Er is een vlooienplaag dus het kunnen vlooien zijn, maar het kan ook zijn dat ze in een plant die giftig was terecht is gekomen.
En wat je kunt doen is Calendula zalf kopen en dat er 2x per dag opsmeren dat verzacht de irritatie.
Tis homeopatische zooi die geen kwaad kan als het geen goed doet hoor.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:22 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Je kunt NIET zomaar iets erop smeren gezien niet duidelijk is waar het vandaan komt..
altijd lastig, en soms doet de DA ook maar wat hoor! maar de hond zo laten doorlopen kan natuurlijk niet, en die familie van je ff op het matje roepen,suc6 ermee.quote:Hotspot hond
Mijn hond heeft een hotspot of eczeem. Wat kan ik daartegen doen?
Van
Antwoord op vraag:
Huiduitslag of een huidaandoening bij je hond is een vervelende zaak. Met name omdat het bijna altijd leidt tot krabben, likken en jeuk. De hond maakt zelf de vacht en huid kapot door te krabben, waardoor hij nog meer gaat likken en krabben en zo gaat het van kwaad tot erger. Je kan hem niet verbieden te krabben en hij zal niet luisteren. Binnen een paar uur tijd kan er een grote plek ontstaan. We noemen dit een “Hotspot”.
Hotspots bij honden
Hotspots bij honden komen veelvuldig voor en zijn gekenmerkt doordat ze plotseling ontstaan. Er is vaak geen aanwijsbare oorzaak zoals bij een teken- of vlooienbeet of zoals bij andere prikkels. Een aantal rassen lijken gevoeliger voor hotspots. Langharige honden maar ook bijvoorbeeld labradors.
Doordat de huid kapot is, komen er korsten en natte kale plekken in de vacht. Op de poten, aan de oorbasis en achter op de rug worden ze veelvuldig gezien. De plekken zijn geïnfecteerd met bacteriën waardoor hygiëne belangrijk is.Bij een voedselallergie kunnen er ook hotspots ontstaan en zeker in het beginstadium van een allergie.
Ik ken calendulan maar je gaat toch niet zomaar iets op zo'n plek smerenquote:Op maandag 18 augustus 2014 15:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tis homeopatische zooi die geen kwaad kan als het geen goed doet hoor.
Maar ik denk dat ie dat er ook niet aan wil besteden.
Hotspot is wat rauwer toch? Tenminste Als mijn hond het heeft welquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:13 schreef killerkip69 het volgende:
pff al dat gezeik...maar is dit niet gewoon 'n hotspot?
[ link | afbeelding ]
[..]
altijd lastig, en soms doet de DA ook maar wat hoor! maar de hond zo laten doorlopen kan natuurlijk niet, en die familie van je ff op het matje roepen,suc6 ermee.
Oh ik smeer zelf overal eerst calendulan op voor ik verder ernaar kijk hoorquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik ken calendulan maar je gaat toch niet zomaar iets op zo'n plek smeren
Oh ik ook op schaafplekjes enzo. Maar niet bij dit soort plekken.. Maargoed daar had ik dan ook al 100 voor bij de dierenarts gezetenquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ik smeer zelf overal eerst calendulan op voor ik verder ernaar kijk hoor
Ik kan er met mijn verstand niet bij...quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:49 schreef oh-oh het volgende:
True, bij mijn honden zou het nooit zo ver komen. Maar als ie het vertikt om iets te doen is het mss beter dan niks. Voor ie weer bij zijn baasjes in de met urine doordrenkte gang de rest van zijn leven mag gaan slijten de arme hond.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |