Ik zou niet weten waarom niet (gewoon blauw en bruin doortrekken). Maar mis je niet nog een buis van de ene naar de andere wand?quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:38 schreef Agronoom2 het volgende:
Ik heb een stopcontact op een wand staan, en ik wil graag dat aan de andere kant van diezelfde wand ook een stopcontact komt. Kan ik gewoon een gat boren, PVC-buis erin en een stopcontact aan de andere kant plaatsen? Of is er iets bijzonders waar ik rekening mee moet houden?
TS stelt duidelijk dat hij een PVC buis in het gat stopt.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:44 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom niet (gewoon blauw en bruin doortrekken). Maar mis je niet nog een buis van de ene naar de andere wand?
Ja.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:38 schreef Agronoom2 het volgende:
Ik heb een stopcontact op een wand staan, en ik wil graag dat aan de andere kant van diezelfde wand ook een stopcontact komt. Kan ik gewoon een gat boren, PVC-buis erin en een stopcontact aan de andere kant plaatsen? Of is er iets bijzonders waar ik rekening mee moet houden?
Of opbouw en aansluiten met een stukje xmvk. Dan kun je de inbouwdoos achterwege laten.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:23 schreef raulbouli het volgende:
En aan de andere kant ook een inbouwdoos gebruiken uiteraard...
Met draad kan hij ook de inbouwdoos weglaten.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:33 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Of opbouw en aansluiten met een stukje xmvk. Dan kun je de inbouwdoos achterwege laten.
Niet mooi maar scheelt vaak een hoop werk en als het stopcontact toch uit het zicht komt zou ik me de moeite besparen om er een inbouwdoos te plaatsen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |