Je moet ook echt wel een enorme fanboy zijn om uberhaupt dat ding nog te kopen na al dat gezeik..quote:Op donderdag 4 september 2014 12:20 schreef badboynova het volgende:
one is het aantal dat die jappen gaan kopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
Top, bedankt voor de moeite!quote:Op donderdag 4 september 2014 09:09 schreef Altron het volgende:
[..]
Oef , zou ik niet weten... nog niet geprobeerd iig.
Zal vanavond eens even kijken als ik weer thuis ben of hij ook werkt op de ps4.
-edit-
Als ik er info over opzoek zegt ie dat het wel mogelijk is met een adapter.
Zal hem wel in je controller kunnen pluggen ofzo , ik check het even vanavond.
Ik had je toelichting nog niet gelezen, maar zelfs ik zag al dat dit geen echte foto isquote:Op donderdag 4 september 2014 12:08 schreef SpankmasterC het volgende:
[ afbeelding ]
Ter uwer informatie: Yusuf Mehdi is een marketingpipo bij MS, het publiek in de picca is het veel bekritiseerde kartonnen publiek uit Forza 5![]()
quote:Op donderdag 4 september 2014 12:08 schreef SpankmasterC het volgende:
[ afbeelding ]
Ter uwer informatie: Yusuf Mehdi is een marketingpipo bij MS, het publiek in de picca is het veel bekritiseerde kartonnen publiek uit Forza 5![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dikke faal voor Xbone in Japan.quote:
Reaguurders.quote:Op maandag 8 september 2014 20:03 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)taal_i.html#comments
Tergend
Haha YYYEEEAAAHHH!! Die heeft iets teveel Insurance Fraud gespeeld in Saints Rowquote:Op maandag 8 september 2014 19:48 schreef AQuila360 het volgende:
Hoe die op die auto springt en dan valt![]()
Haha echt letterlijk ja hoe die er ook weer vanaf rolt en daarna trekken 10 man hem uit de auto!quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:55 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Haha YYYEEEAAAHHH!! Die heeft iets teveel Insurance Fraud gespeeld in Saints Row
Echt waar joh?quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:55 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Haha YYYEEEAAAHHH!! Die heeft iets teveel Insurance Fraud gespeeld in Saints Row
Toffigheid! Ik kan gelukkig berichtjes typen vanaf m'n telefoon, yolo!quote:Op woensdag 10 september 2014 10:27 schreef Nebo het volgende:
Spanksterboi! Sorry dat ik gisteren niet reageerde, ik was verwikkeld in een hevig potje Destiny en typen op de 360 zuigt! Destiny is best wel heel erg awesome, gisteren met twee vrienden een flinke slag gemaakt, ieder een andere class. Ik moet wel zeggen dat, ondanks dat de omgevingen heel nice en gevarieerd zijn, de missies tot nu toe weinig spannends te bieden hebben. Ga naar punt A, zet daar je ghost aan het werk voor het hacken van een of ander systeem, vecht ondertussen aanvallende troepen van je af, ga naar punt B, versla daar de grote sterke baas, missie completed. Los daarvan werkt het wel verslavend als de pleuris, lekker looten voor betere shizzle.
Ik heb al genoeg verbeterpuntjes die ze makkelijk kunnen patchen:
- Je kunt shit niet bij vendors verkopen, maar je krijgt wel geld door het vanuit het menu te 'dismantelen', je ziet alleen niet hoeveel je er voor krijgt totdat je het voorwerp al weg hebt gedaan...
- Als je in een dark zone komt waar je niet zomaar respawnt als je dood gaat -bijvoorbeeld bij een boss- dan komt er even een wazig effect op je scherm om je daarop te duiden, maar dit mag wel iets minder lang blijven hangen.
- Aan het begin wordt je wel redelijk in het diepe gegooid rondom collectibles, currency, hoe het lootsysteem werkt en dergelijke, dat heb ik nu zelf aardig uitgevogeld maar het zou leuk zijn als Bungie je aan het begin nog iets meer leidt.
- De respawn van de vijanden gaat me iets te snel. Het is begrijpelijk, gezien je met meerder fireteams in een gebied bezig bent en niet een heel leeg level wilt omdat er een ander fireteam vlak voor je zit, maar als je niet binnen 30 seconden doorloopt, ben je weer de sjaak.
En zo kan ik nog wel even doorgaan. Dikke 9 voor mij, maar duidelijk een spel dat nu het live is nog genoeg verbeterd kan worden
Eerst wachten op wat patches dus en over een tijdje kijken of het waard gaat wezen om eventueel te kopen.quote:Op woensdag 10 september 2014 10:27 schreef Nebo het volgende:
Spanksterboi! Sorry dat ik gisteren niet reageerde, ik was verwikkeld in een hevig potje Destiny en typen op de 360 zuigt! Destiny is best wel heel erg awesome, gisteren met twee vrienden een flinke slag gemaakt, ieder een andere class. Ik moet wel zeggen dat, ondanks dat de omgevingen heel nice en gevarieerd zijn, de missies tot nu toe weinig spannends te bieden hebben. Ga naar punt A, zet daar je ghost aan het werk voor het hacken van een of ander systeem, vecht ondertussen aanvallende troepen van je af, ga naar punt B, versla daar de grote sterke baas, missie completed. Los daarvan werkt het wel verslavend als de pleuris, lekker looten voor betere shizzle.
Ik heb al genoeg verbeterpuntjes die ze makkelijk kunnen patchen:
- Je kunt shit niet bij vendors verkopen, maar je krijgt wel geld door het vanuit het menu te 'dismantelen', je ziet alleen niet hoeveel je er voor krijgt totdat je het voorwerp al weg hebt gedaan...
- Als je in een dark zone komt waar je niet zomaar respawnt als je dood gaat -bijvoorbeeld bij een boss- dan komt er even een wazig effect op je scherm om je daarop te duiden, maar dit mag wel iets minder lang blijven hangen.
- Aan het begin wordt je wel redelijk in het diepe gegooid rondom collectibles, currency, hoe het lootsysteem werkt en dergelijke, dat heb ik nu zelf aardig uitgevogeld maar het zou leuk zijn als Bungie je aan het begin nog iets meer leidt.
- De respawn van de vijanden gaat me iets te snel. Het is begrijpelijk, gezien je met meerder fireteams in een gebied bezig bent en niet een heel leeg level wilt omdat er een ander fireteam vlak voor je zit, maar als je niet binnen 30 seconden doorloopt, ben je weer de sjaak.
En zo kan ik nog wel even doorgaan. Dikke 9 voor mij, maar duidelijk een spel dat nu het live is nog genoeg verbeterd kan worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 september 2014 20:38 schreef Reintji het volgende:
Sjeez, kwam ik via Bungie op Halo Waypoint om te kijken of mijn prestaties uit het verleden nog online staan. Gelukkig is alles nu in het nederlands vertaald en heb je de magistrale speltypen "Teamslachter", "Zwaar geschut" en "Grondige aanpak"Capture the Flag hebben ze dan weer gewoon laten staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.grondige aanpak!
Bal Bewaarder is ook echt geweldig
Trouwens Rein, blij met je XOne?Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
Kan je het menu niet veel meer aanpassen naar eigen smaak dan met de 360? Dat had ik gehoopt iig....quote:Op woensdag 10 september 2014 21:34 schreef Reintji het volgende:
Ik start net Destiny op. Tot nu toe niet ontevreden.
Vind het menu geen verbetering tov de huidige 360 omgeving, maar misschien is dat gewenning. Console is wel mooi en lekker stil.
team deathmatch en die andere 2 kan ik geen touw aan vast knopen?quote:Op woensdag 10 september 2014 20:38 schreef Reintji het volgende:
heb je de magistrale speltypen "Teamslachter", "Zwaar geschut" en "Grondige aanpak"
Team Slayer, Team heavies en Proving Ground (waarom de fuck is proving ground grondige aanpak? Zou toch veel beter iets als De Leerstoel oid kunnen zijn)quote:Op woensdag 10 september 2014 22:05 schreef mschol het volgende:
[..]
team deathmatch en die andere 2 kan ik geen touw aan vast knopen?
Het verhaal is niet bijzonder spannend, beetje wazig op zijn tijd. De sfeer van de wereld die ze neerzetten is dan wel weer heel erg tof! Ze bespreken best goede punten in deze video:quote:Op woensdag 10 september 2014 10:37 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Toffigheid! Ik kan gelukkig berichtjes typen vanaf m'n telefoon, yolo!
Nice man, heb je al iets van verhaal ontdekt? (of iets meer dan in de beta zat) Spel lijkt mij nog steeds niets voor mij, vond met het schieten ed weinig mis maar ik hou gewoon niet zo van die MMO-stijl van missies en levels, dat je dezelfde dungeons kan gaan grinden voor meer xp/loot. Hou toch wel iets meer van of verhaalgedreven games of meer arena-achtige games als Hal0
quote:Op donderdag 11 september 2014 01:09 schreef Nebo het volgende:
En ja, ik heb tot 1 uur gespeeld, hij is awesome
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |