cnn?quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:44 schreef oksel12 het volgende:
Obama to give a statement on Iraq in an hour - taking a break from his vacation to address Iraqi developments
Hij is/was fan van de Power Rangers en Spidermanquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:48 schreef Patroon het volgende:
Die foto's op het Twitter account van
(https://twitter.com/mujahid4life. Ik word er misselijk van. Toch mogen we niet wegkijken. Er moet direct ingegrepen worden..
Propaganda account, zou er niet teveel van aantrekken.quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:48 schreef Patroon het volgende:
Die foto's op het Twitter account van
(https://twitter.com/mujahid4life. Ik word er misselijk van. Toch mogen we niet wegkijken. Er moet direct ingegrepen worden..
De bron is https://twitter.com/AlOraibi/status/498916857546817537quote:
Maar de foto's zijn echt lijkt mequote:Op maandag 11 augustus 2014 21:50 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Propaganda account, zou er niet teveel van aantrekken.
Nee hoor, maar je post het alsof het heel wat is.quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:47 schreef vigen98 het volgende:
[..]Als jij denkt dat dit alles is dan...
Rusland doet het indirect door Syrië en Iran te steunen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:01 schreef Sobieski het volgende:
Europese landen moeten participeren in de strijd tegen IS. Rusland, China en India laten het ook weer klakkeloos afweten.
Iran steunen is verwerpelijk. Echter was het leven voor minderheden onder Assad zo slecht nog niet. Er was een beperkte vorm van vrijheid aanwezig. Het is beter dan het alternatief, en dat begrijpt Putin.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:03 schreef oksel12 het volgende:
Rusland doet het indirect door Syrië en Iran te steunen.
Als je denkt dat dát Poetins motivatie was is je wereldbeeld te rooskleurig. Door z'n alliantie met Syrië mogen de Russen de Syrische havens gebruiken voor militair en commercieel verkeer. Double whammy, want én een ijsvrije haven én toegang tot de Middellandse Zee zonder eerst langs de Turken en Grieken te hoeven.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:05 schreef Sobieski het volgende:
[..]
Iran steunen is verwerpelijk. Echter was het leven voor minderheden onder Assad zo slecht nog niet. Er was een beperkte vorm van vrijheid aanwezig. Het is beter dan het alternatief, en dat begrijpt Putin.
Dat eerste heb je gelijk in, ik zei echter alleen dat Rusland indirect ISIS bestrijd.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:05 schreef Sobieski het volgende:
[..]
Iran steunen is verwerpelijk. Echter was het leven voor minderheden onder Assad zo slecht nog niet. Er was een beperkte vorm van vrijheid aanwezig. Het is beter dan het alternatief, en dat begrijpt Putin.
Dat ook natuurlijk. Maar hij heeft gelijk dat het alternatief voor Assad geen verbetering, maar een verslechtering is. Dat zien we vandaag de dag.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:08 schreef superworm het volgende:
Door z'n alliantie met Syrië mogen de Russen de Syrische havens gebruiken voor militair en commercieel verkeer. Double whammy, want én een ijsvrije haven én toegang tot de Middellandse Zee zonder eerst langs de Turken en Grieken te hoeven.
Dat is waar. Maar Jodenhaat is helaas een onderdeel van islam. Dan zou je ieder islamitisch georiënteerd regime moeten boycotten. Dat lijkt me niet de bedoeling.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:10 schreef oksel12 het volgende:
Assad steunen vind ik ook verwerpelijk, hij steunt Hezbollah (pleegde bijv. in 2012 een aanslag op een bus met Israëlische toeristen in Bulgarije) en terroristen in Gaza.
Je schiet in de verdediging, dat is een zwakte.quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:05 schreef oksel12 het volgende:
Er zijn veel meer Palestijnen die heel Palestina/Israël willen door middel van ....
Oh tuurlijk, dat staat buiten kijf. Maar geloven dat Poetin puur uit altruïsme zou handelen in de wereldpolitiek, doe ik niet. Zeker Poetin niet, dan eerder nog dronken Jeltsinquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:11 schreef Sobieski het volgende:
[..]
Dat ook natuurlijk. Maar hij heeft gelijk dat het alternatief voor Assad geen verbetering, maar een verslechtering is. Dat zien we vandaag de dag.
Wel nee, dat ze jodenhaat verspreiden betekent nog niet dat ze terroristen steunen. Het meest extremistische land in de regio, Saudi-Arabië, werkt achter de schermen juist samen met Israël. Net als bijvoorbeeld Egypte en de VAE.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:12 schreef Sobieski het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar Jodenhaat is helaas een onderdeel van islam. Dan zou je ieder islamitisch georiënteerd regime moeten boycotten. Dat lijkt me niet de bedoeling.
Wat een gelul, misschien moet je zijn post eens goed lezen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:37 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Christenen zijn minderwaardig volgens de sharia die hij aanhangt. Hier verdedigt hij de jizyah: Moslims eisen belasting van christenen
En gisteren zei hij in dit topic dat alle anti-ISIS soennieten betaald worden door Maliki.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |