Degende die praat is een ISIS-lid die Yezidi's ondervraagt.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:15 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Naja, laat maar.
Misschien begrijp ik het verkeerd..

Toch is het waar, vele vluchtelingen/ooggetuigen zeggen het.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:10 schreef Slayage het volgende:
waar zijn al die dode yezidis dan? ongebruikelijk dat isis niet pronkt met de lichamen van hun slachtoffers

Ooohh, nee ik had het niet over dat filmpje he.. XDquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:15 schreef Che_ het volgende:
[..]
Degende die praat is een ISIS-lid die Yezidi's ondervraagt.

Oh, ik zie het alquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:16 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ooohh, nee ik had het niet over dat filmpje he.. XD

hebben die yezidis geen mobiele telefoon?quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:15 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Toch is het waar, vele vluchtelingen/ooggetuigen zeggen het.

Wanneer waren ze er niet blij mee? De meerderheid was voor de Irakoorlog.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:17 schreef VrAnKiE het volgende:
Door al die verschillende beelden heb je er als gewone burger eigenlijk geen goed beeld bij, maar zouden de Irakezen nu niet een keer wel blij zijn met meer hulp?

Ik denk dat ISIS het niet toelaat dat ze foto's maken en ze vervolgens laten gaan.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:18 schreef Slayage het volgende:
[..]
hebben die yezidis geen mobiele telefoon?

wel slim als het waar is, want een echte genocide op de yezidis zou veel shit oproepen voor isis, het pas wel binnen hun wereldbeeld dat ze alles vernietigen wat niet binnen hun wereldbeeld pastquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:20 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Ik denk dat ISIS het niet toelaat dat ze foto's maken en ze vervolgens laten gaan.

Denk ik ook.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:22 schreef Che_ het volgende:
[ afbeelding ]
Schijnt Baghdadi te zijn, lijkt me fake

Op Twitter is het nu weer rustig bij #baghdadquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:29 schreef superworm het volgende:
Nog steeds niets officieels over vermeende opmars ISIS naar Bagdad.

Net zo 'schandalig' als hezbollah inderdaad. Die petitie gaat hem niet worden, Amerika houdt er niet van dat de eenheid van NAVO lid Turkije wordt bedreigd.quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:26 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Schandalig dat ze er überhaupt opstaan.

Dat boeit hun geen flikker wie Turkije bedreigt.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:30 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Net zo 'schandalig' als hezbollah inderdaad. Die petitie gaat hem niet worden, Amerika houdt er niet van dat de eenheid van NAVO lid Turkije wordt bedreigd.

Altijd dit soort bullshit. Moslims durven nooit toe te geven dat er ook slechte moslims bestaan. Altijd zijn het de joden of Amerikanen die de schuldige zijn.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:24 schreef Che_ het volgende:
http://www.truthdig.com/e(...)helped_make_20140811
The New Iraqi Monster America Helped Make

Nou hulp en tips waren sterk aanwezig met deze precisie bombardementen op pkk terroristen in het Kandil gebergte.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:31 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Dat boeit hun geen flikker wie Turkije bedreigt.

De PKK blaast geen bus met Turkse toeristen op, ze doen helemaal niets aan terrorisme. Hezbollah met de PKK vergelijken is idioot.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:30 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Net zo 'schandalig' als hezbollah inderdaad. Die petitie gaat hem niet worden, Amerika houdt er niet van dat de eenheid van NAVO lid Turkije wordt bedreigd.

Aanslagen op Turkse en buitenlandse toeristen in o.a. Marmaris, Kusadasi, Antalya en Cesme vergeten zeker?quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:36 schreef oksel12 het volgende:
[..]
De PKK blaast geen bus met Turkse toeristen op, ze doen helemaal niets aan terrorisme. Hezbollah met de PKK vergelijken is idioot.

quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Altijd dit soort bullshit. Moslims durven nooit toe te geven dat er ook slechte moslims bestaan. Altijd zijn het de joden of Amerikanen die de schuldige zijn.

meeste mensen hebben niet zon beste geheugenquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:38 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Aanslagen op Turkse en buitenlandse toeristen in o.a. Marmaris, Kusadasi, Antalya en Cesme vergeten zeker?
http://www.dailymail.co.uk/travel/article-1295941/Turkey-terror-warning-tourists-PKK-makes-new-threats.html

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |