Allemaal sensatiezoekers.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:57 schreef Ataturko het volgende:
https://mobile.twitter.com/IsisLove
Waarom heeft ISIS Love een kwart miljoen volgers?!

Mogen de Koerden net zo weinig empathie voor ISIS hebben als ISIS voor elke minderheid heeft.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:31 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ze krijgen daar Kalasjnikov's van de Koerden uitgereikt, paar jaar geleden toen ik daar was stonden kennissen van mij met Ak-47's voor een kerk te bewaken

Dat zit wel goed hoor!quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:04 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Mogen de Koerden net zo weinig empathie voor ISIS hebben als ISIS voor elke minderheid heeft.
Een goede strijder van ISIS = een dode .

Dat gaat vast niet om de ISIS van irak en Syrie lijkt mij.. XDquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:57 schreef Ataturko het volgende:
https://mobile.twitter.com/IsisLove
Waarom heeft ISIS Love een kwart miljoen volgers?!

Is dat zo?quote:

Mwah, dat was n geval. Ik denk dat het wel goed zit.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:10 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Is dat zo?
De Koerden geven anders maar al te graag water aan de o zo zielige ISIS figuur die ze gevangen hebben genomen.

Ik hoop het maar.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:11 schreef Ataturko het volgende:
[..]
Mwah, dat was n geval. Ik denk dat het wel goed zit.

Jawel.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:10 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat gaat vast niet om de ISIS van irak en Syrie lijkt mij.. XD

Dat was al bekend. De VS heeft Al Abadi al aangenomen als nieuw president zodra dat kenbaar was.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:12 schreef UpsideDown het volgende:
Obama zegt dat Maliki dus verleden tijd is.

Inderdaad, ik ben benieuwd hoe dit af gaat lopen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:13 schreef Ataturko het volgende:
[..]
Dat was al bekend. De VS heeft Al Abadi al aangenomen als nieuw president zodra dat kenbaar was.

Nieuwe premier. De heilige Koerd is de president.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:13 schreef Ataturko het volgende:
Dat was al bekend. De VS heeft Al Abadi al aangenomen als nieuw president zodra dat kenbaar was.

quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:13 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ze heeft niets eens hoofddoek niets...
Trololololol?

Klopt, was te snel.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:13 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Nieuwe premier. De heilige Koerd is de president.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |