Ik las in een Vice tweet waarin werd beweerd dat de sjieten juist helemaal niet zo gemotiveerd zijn en dat dit een groot probleem gaat worden.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:35 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Dat valt nog te betwisten, in Bagdad staan Abraham tanks te wachten met vliegtuigen en helikopters + trouwe sjiieten.
De ekte ekte gereformeerde protestanten in NL zeggen ook altijd gristen ipv christen. De SGP-ertjes en oudere generatie. Gebaseerd op het oud Griekse "christos" als ik het goed heb van die "g" ipv "ch"; gristen dus.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:36 schreef vigen98 het volgende:
Kan je alsjeblieft stoppen met gristen zeggen?
quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:44 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Ik las in een Vice tweet waarin werd beweerd dat de sjieten juist helemaal niet zo gemotiveerd zijn en dat dit een groot probleem gaat worden.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:44 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Ik las in een Vice tweet waarin werd beweerd dat de sjieten juist helemaal niet zo gemotiveerd zijn en dat dit een groot probleem gaat worden.
Zeker jammer! Als de Russen nou eens hetzelfde zouden doen in Syrie ipv onnozele spelletjes te spelen met Oekrainequote:Op maandag 11 augustus 2014 22:30 schreef vigen98 het volgende:
[..]
:/ Jammer dat het nog geen bombarderen is
Dat irriteert mij ook nogal jaquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:36 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Je weet zelf ook wel dat hij het niet daarom doet.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:45 schreef Aloulou het volgende:
[..]
De ekte ekte gereformeerde protestanten in NL zeggen ook altijd gristen ipv christen. De SGP-ertjes en oudere generatie. Gebaseerd op het oud Griekse "christos" als ik het goed heb van die "g" ipv "ch"; gristen dus.
Plus (bron: 18 jaar grefo-indoctrinatie) spelt men gewoon Christenen, maar zégt men gggristenen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:47 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Je weet zelf ook wel dat hij het niet daarom doet.
Ah daar hebben we der éénquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:36 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Raar, hier hoor ik niemand gristenen horen maar gewoon Kristenenquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:49 schreef superworm het volgende:
[..]
Plus (bron: 18 jaar grefo-indoctrinatie) spelt men gewoon Christenen, maar zégt men gggristenen. En ook Oud-Grieken zeiden overigens gewoon Kristos, die kenden geen G-geluid.
Dat vermoed ik niet nee.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:47 schreef oksel12 het volgende:
Je weet zelf ook wel dat hij het niet daarom doet.
Wij hadden verschillende dominees in de loop der jaren. Eentje zei gewoon Kristenen, de ander Gristenen. (Dat vond ik elke keer dan ook vreselijk storend.)quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:50 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Raar, hier hoor ik niemand gristenen horen maar gewoon Kristenen
Dan ben ik toch wel benieuwd waarom men pertinent het als "gristeren" bleef uitspreken. Weet jij dat? Laat zien dat de 18 jaar niet voor niets is geweestquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:49 schreef superworm het volgende:
Plus (bron: 18 jaar grefo-indoctrinatie) spelt men gewoon Christenen, maar zégt men gggristenen.
En Oud-Grieken zeiden overigens gewoon Kristos, die kenden geen G-geluid.
Geen idee. Dacht altijd omdat het wat krachtiger klinkt. "O Heere Jezus GGGGGristus... bladiebla..."quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:52 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Dan ben ik toch wel benieuwd waarom men pertinent het als "gristeren" bleef uitspreken. Weet jij dat? Laat zien dat de 18 jaar niet voor niets is geweest
Nee ik heb het lang geleden gevraagd en opgezocht en er zit (zoals alles bij streng-gereformeerden) weldegelijk een theologische onderbouwing/argumentatie achter.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:53 schreef superworm het volgende:
Geen idee. Dacht altijd omdat het wat krachtiger klinkt. "O Heere Jezus GGGGGristus... bladiebla..."
Ik geloof dat Amerika ET 5 uur tijdsverschil is.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:53 schreef VrAnKiE het volgende:
Is de toespraak van Obama nou om 22:45 (wat in het bericht op de frontpage staat) of om 23:45 onze tijd (wat in het topic werd gezegd)?
quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:55 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ik geloof dat Amerika ET 6 uur tijdsverschil is.
Current local time NYC: http://www.timeanddate.com/worldclock/usa/new-yorkquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:55 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ik geloof dat Amerika ET 5 uur tijdsverschil is.
http://en.wikipedia.org/wiki/Chi_Rhoquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:54 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Nee ik heb het lang geleden gevraagd en opgezocht en er zit (zoals alles bij streng-gereformeerden) weldegelijk een theologische onderbouwing/argumentatie achter.
Zal google straks eens raadplegen. Overigens zijn het inderdaad wel meer ouderlingen/oudere generatie die het nog consequent zo uitspreken.
Dat is YouTube die het aantal niet correct update.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:00 schreef gebrokenglas het volgende:
Al een kwartier te laat. Ook nog maar 393 die naar die stream kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |