Alles in één keer. Over de totaalprijs valt te onderhandelen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:39 schreef Gedachtenstroom het volgende:
Hey! Mijn oude Elite!
(Kocht precies dezelfde in 2009)
Doe je ook losse verkoop van games of liever de hele zut in één keer weg?
Dan moet ik een telfout gemaakt hebben. Zal straks even checken of ik dingen niet in de lijst opgenomen heb die er wel bij zitten.quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:45 schreef Geralt het volgende:
Ik tel 69 games en dan heb ik de ME games alle drie als losse games geteld (wat het ook zijn natuurlijk).
Hoe kom je aan meer dan 70?
Vergeet niet dat je er bij een Gameshop veel en veel minder voor gaat krijgen. Je zou ook in pakketjes kunnen werken van bijvoorbeeld minimaal 10 games dan ben je er zo vanafquote:Op maandag 11 augustus 2014 20:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Alles in één keer. Over de totaalprijs valt te onderhandelen.
Je snapt dat ik niet zo'n zin heb om allerlei games los te versturen, als ik de hele zooi ook in 1 keer aan kan bieden bij een gameshop en er dan klaar mee ben.
Ja of het is handiger om gewoon 1 of 2 keer in de week te gaan danquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:30 schreef Mystikvm het volgende:
OK, alles opgesplitst in delen, snap wel dat niet iedereen in alles interesse heeft. Ik heb stapels games gemaakt die ik in één keer verkoop. Ik ga daar geen losse dingen van verkopen, want dan blijf ik naar het postkantoor lopen met telkens twee of drie games.
Kom maar door
Je heb gelijkquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 10:57 schreef Geralt het volgende:
Met die losse prijzen kom je op 440 ipv 400 of vertel ik me nu?
Ik kan je ook alleen die drie opsturen voor ¤15, als je dat liever hebt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:02 schreef Slickk het volgende:
Ik heb wel interesse in het stapeltje rock band / guitar hero games![]()
Eigenlijk alleen interesse in Rock Band 2 + 3 en LEGO Rock Band maar ach, dan lever ik de rest wel eens in bij Game Mania ofzo.
Dat schiet opquote:Op zondag 17 augustus 2014 11:33 schreef vlutje het volgende:
Ik heb interesse in de volgende spellen, wat wil je ervoor (inclusief verzenden)?
Dark Souls Limited Edition
Elder Scrolls 5: Skyrim
The Witcher 2
Ghost Recon: Advanced Warfighter
Ninja Gaiden 2
Dragon Age 2
Borderlands
Forza Motorsport 3
Voor 55 incl. hebben we een dealquote:Op zondag 17 augustus 2014 11:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat schiet op¤60 incl. is het voor jou.
Deal, je hebt PM!quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:18 schreef vlutje het volgende:
¤56,95 van maken? Stuur me je gegevens en ik maak het geld vanavond nog over
Top! 12,50, doe ik de verzendkosten, OK?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:47 schreef L4cs4p het volgende:
Portal 2 - ¤7,50
Shadows of the Damned - ¤5
Die 2 wil ik wel.
Dat is goed. Verzendkosten splitten? Komt er 1,50 bij, moeten 6 postzegels op, namelijk. Ik verstuur in een speciale envelop met bubbels die via de gewone post kanquote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:42 schreef Gedachtenstroom het volgende:
Bayonetta
Brutal Legend
10 excl?
Deal!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is goed. Verzendkosten splitten? Komt er 1,50 bij, moeten 6 postzegels op, namelijk. Ik verstuur in een speciale envelop met bubbels die via de gewone post kan
Als je er nog ¤1,50 voor de verzendkosten bij doet (dan hebben we die gesplit) en er ¤24 van maakt, dan vind ik het helemaal goed!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 09:27 schreef marcosta het volgende:
lego rockband,nba street en gta 5 voor 22,50 ?
Dat pakketje heb ik nog, maar zoals je hier boven kunt zien is LEGO Rock Band waarschijnlijk wel weg. De rest is er nog. ¤17,50 kun je het op komen halen in Apeldoorn. Anders kan ik het ook wel opsturen, maar dan moeten we de verzendkosten splitten.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 10:28 schreef Monsie het volgende:
Het is tl:dr, maar heb je het pakketje van de muziekgames nog?
Edit: en waar op te halen?
Ga je akkoord met bovenstaand pakketje + Final Fantasy 13 en Dirt 3 voor 20 euro?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 10:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat pakketje heb ik nog, maar zoals je hier boven kunt zien is LEGO Rock Band waarschijnlijk wel weg. De rest is er nog. ¤17,50 kun je het op komen halen in Apeldoorn. Anders kan ik het ook wel opsturen, maar dan moeten we de verzendkosten splitten.
Dan krijg je Rock Band 1, 2 en 3 en Guitar Hero 3 en 4.
Als je ze komt halen, dan is het goed. Als ik ze ook moet verzenden, dan graag ¤25 (anders verdien ik er niet zo veel aanquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 10:39 schreef Monsie het volgende:
[..]
Ga je akkoord met bovenstaand pakketje + Final Fantasy 13 en Dirt 3 voor 20 euro?
En verder per PM.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 10:50 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als je ze komt halen, dan is het goed. Als ik ze ook moet verzenden, dan graag ¤25 (anders verdien ik er niet zo veel aan)
Genoteerdquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik wil reserve staan voor gta 5
prima! stuur mem aar een pm of dm dan regelen we hetquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 10:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als je er nog ¤1,50 voor de verzendkosten bij doet (dan hebben we die gesplit) en er ¤24 van maakt, dan vind ik het helemaal goed!
Dan krijg je er 33 cent voor.quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Alles in één keer. Over de totaalprijs valt te onderhandelen.
Je snapt dat ik niet zo'n zin heb om allerlei games los te versturen, als ik de hele zooi ook in 1 keer aan kan bieden bij een gameshop en er dan klaar mee ben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |