Hier hangen alle grote, stoere jongens van het schoolplein rond. Hier voel ik mij dus thuisquote:Op maandag 11 augustus 2014 17:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Waarom post je die meuktopics niet meer in ONZ maar in KLB?
fair enoughquote:Op maandag 11 augustus 2014 17:47 schreef beverton het volgende:
[..]
Hier hangen alle grote, stoere jongens van het schoolplein rond. Hier voel ik mij dus thuis
Niet zo bijdehand. Ik vroeg jou iets. Verplaats je eens in de situatie die ik je net voorlegde en geef daar eerlijk antwoord op jaquote:Op maandag 11 augustus 2014 17:44 schreef beverton het volgende:
[..]
Jij komt wel in rare situaties, vriend. Heb je ze gepijpt?
Ik ben er niet bang voor, maar het is een beetje zonde van de energie. Vooral als je gedwongen wordt om te vechten voor iets waar je niet achterstaat.quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:49 schreef very het volgende:
Ik ben juist VOOR oorlog.
Klinkt misschien gek, maar er gebeurt wel wat.
Ik neem aan dat je ze dus gepijpt heb. Smeerkeesquote:Op maandag 11 augustus 2014 17:50 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Niet zo bijdehand. Ik vroeg jou iets. Verplaats je eens in de situatie die ik je net voorlegde en geef daar eerlijk antwoord op ja
Met jou valt geen gesprek te voeren. Vind je het gek dat je topics zo leeg zijn.quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:50 schreef beverton het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je ze dus gepijpt heb. Smeerkees
Fijn dat je de juiste stempel op je eigen gedrag weet te plaatsen. Nu hoef ik het niet meer voor je te doenquote:Op maandag 11 augustus 2014 17:52 schreef Rezania het volgende:
Aandachtshoererij is pas primitief kutgedrag.
Projectie en ontkenning gespot.quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:53 schreef beverton het volgende:
[..]
Fijn dat je de juiste stempel op je eigen gedrag weet te plaatsen. Nu hoef ik het niet meer voor je te doen
Jaja alleen de jongens weer.quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:47 schreef beverton het volgende:
[..]
Hier hangen alle grote, stoere jongens van het schoolplein rond. Hier voel ik mij dus thuis
Dronken na 4 flessen?quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:54 schreef Rezania het volgende:
Serieus, waarom heeft Yvonne jouw account een unban gegeven?Wat bezielde haar?
Dat lost Afrika al deels opquote:
Die paar mensen erbij kunnen ook geen kwaad.quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:57 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Dat lost Afrika al deels op
Niks negatiefs over beverton, he!quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:39 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
Jij weer. Flikker op joh, debiel.
Doe dan heel Rusland.quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:58 schreef Hetbanaantje het volgende:
[..]
Die paar mensen erbij kunnen ook geen kwaad.
Quickscopen zijn voor hommo'squote:Op maandag 11 augustus 2014 18:01 schreef M0cr1nat0r het volgende:
Trouwens ik heb toch altijd 20 killstreak op call of duty ik qwickskoop alle russen jeweet.
Noord korea er ook gelijk bij pakken.quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:01 schreef CookieSlikker het volgende:
Mooi als je heel China, Amerika, Marokko en Rusland uitroeit. Wat een rust dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |